سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در هفته‌ ششم لیگ قهرمانان آسیا در حالی مقابل حریفان عربی خود قرار می‌گیرند که یکی به دنبال قطعی کردن صعود است و دیگری برای صدرنشینی می‌جنگد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته‌ پایانی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا فردا با انجام دو دیدار برای نمایندگان ایران برگزار می‌شود و هر دو تیم ایرانی به دنبال صعود به مرحله یک هشتم نهایی هستند.

در گروه C تیم فوتبال سپاهان که پس از قهرمانی مجدد در لیگ برتر ایران روحیه مضاعفی گرفته باید در اصفهان میزبان الاهلی عربستان باشد. هر دو تیم 10 امتیازی هستند و تیم عربستانی به دلیل تفاضل گل بهتر بالاتر از سپاهان در صدر قرار دارد. بنابراین سپاهان برای صدرنشینی در این گروه به پیروزی احتیاج دارد . زردپوشان اصفهان امید زیادی دارند که هوادارانشان همچون دیدار پایانی لیگ برتر ورزشگاه فولاد شهر را پر کرده و مقدمات صعود خود را فراهم ببینند. در دیگر بازی این گروه تیم لخویای قطر میزبان النصر امارات است.

اما در گروه D پرسپولیس که تا هفته‌ چهارم وضعیت خوبی در گروهش داشت و حتی پیش از بازی با الهلال در صدر جدول بود، با از دست دادن پنج امتیاز در دو بازی خانگی مقابل الغرافه و الهلال کار صعودش به روز آخر کشیده شد. البته سرخپوشان هشت امتیازی هستند و با توجه به این که دو امتیاز بیشتر از الغرافه دارند، هنوز سرنوشت صعود را دستان خودشان می‌بینند. سرخپوشان که در غیاب دنیزلی آخرین بازی خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشتند، فصل را با رتبه دوازدهمی به پایان بردند که بدترین نتیجه‌ آن‌ها در تاریخ لیگ برتر است. با این حال پرسپولیسی‌ها برای جبران آن نتیجه‌ و به دست آوردن دل هوادارانشان چاره‌ای جز شکست الشباب در امارات ندارند و در صورتی که الغرافه بتواند از الهلال امتیاز بگیرد، می‌توانند امید داشته باشند که به عنوان صدرنشین صعود کنند. هر چند در صورت پیروزی الهلال پرسپولیس با کسب یک تساوی هم و حتی باخت مقابل الشباب هم به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

در دیگر بازی این گروه الهلال در خانه پذیرای الغرافه قطر است. زردپوشان قطری که چند روز پیش جام امیر قطر را به دست آورده‌اند دوست دارند با نتیجه‌ای خوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان را تمام کنند و در این میان فرهاد مجیدی باز هم یکی از ستون‌های تیمش خواهد بود.

** برنامه کامل هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا بدین شرح است:

گروه C :

* سپاهان ایران ـ الاهلی عربستان، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان، ساعت 21:30

* لخویا قطر ـ النصر امارات ، ورزشگاه ا لسد ، ساعت 20:30

گروه D:

* الشباب امارات ـ پرسپولیس ایران، ورزشگاه آل مکتوم دوبی، ساعت 20:30

* الهلال عربستان ـ الغرافه قطر، ورزشگاه فهد ثانی، ساعت 22:30

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال دیگر نماینده ایران در روز آخر لیگ قهرمانان آسیا باید چهارشنبه در ازبکستان به مصاف نسف قارشی این کشور برود و در صورت کسب پیروزی خیالش از بابت صعود آسوده خواهد شد.


[ دوشنبه 91/2/25 ] [ 10:29 صبح ] [ جواد احمدی ]