سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777


مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: دنیزلی از مبلغ پیشنهادی اولیه خود به پرسپولیس خیلی پایین‌تر آمده و راضی شده با قیمت کمتری در این تیم کار کند.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان در آغاز کنفرانس مطبوعاتی و رادیو تلویزیونی معرفی سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما امروز بر اساس خواست هواداران پرسپولیس در خدمت یکی از مربیان بزرگ و ارزشمند منطقه هستیم که در تمام دنیا هم، همه او را می‌شناسند.

وی افزود: تیم فوتبال پرسپولیس در فصلی که سپری می‌کنیم، آسیب‌هایی را در ابتدای فصل دید که این آسیب‌ها کماکان مثل یک بیماری با تیم همراه شده است. با این حال شایستگی پرسپولیس خیلی بیشتر از این‌هاست.

رویانیان در ادامه تصریح کرد: از روز اولی که به پرسپولیس آمدم 48 ساعت بعد از طریق سفارت ایران در ترکیه با دنیزلی مذاکره کردم و از او خواستم که از نیم فصل هدایت پرسپولیس را در دست بگیرد اما دنیزلی گفت که به دلیل مشکلات شخصی قادر به انجام این کار نیست و از ما خواست که از فصل بعد در خدمت پرسپولیس باشد اما من نمی‌توانستم تحمل کنم که اوضاع پرسپولیس آن گونه بماند. ما نیاز به شوک و تحول در تیم داشتیم، بنابراین با مربیان بزرگ دیگری در دنیا وارد مذاکره شدیم که چند روز پیش هم عکس‌های آن مذاکره‌ها منتشر شد.

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه با بیان اینکه او با دو مربی بزرگ دیگر به غیر از افرادی که نام‌شان برده شده مذاکره کرده است، گفت: دو مربی بزرگ دیگر هم مد نظر ما بودند که به دلیل مسائل اخلاقی، درست نیست نام آن‌ها را ببریم. با این حال پس از اتفاقاتی که افتاد، جرقه‌ای زده‌ شد و با حضور دنیزلی این جرقه بارورتر شد و پیشنهاد ما این بار با استقبال او روبه‌رو شد. ما به احترام هواداران پرسپولیس به ترکیه رفتیم و مذاکراتی با ایشان داشتیم و حالا امروز ایشان با پاسخ مثبت کنار ماست.

وی افزود: من باید تشکر کنم از دنیزلی که علی‌رغم اینکه مشکلاتی در ترکیه داشت، پیشنهاد ما را قبول کرد و حتی برخی سایت‌ها اعلام کرده بودند که رقم قرارداد ایشان خیلی بالاست اما دنیزلی با وجود مشکلاتش، انتظار داشت مبلغ قراردادش همان چیزی که در ابتدا به ما گفته بود باشد. با این حال او مبلغ پیشنهادی‌اش را خیلی پایین‌تر آورده است و از خیلی از امتیازاتی که می‌خواست گذشت کرد. همچنین از همسر او تشکر می‌کنم که برای اولین بار به ایران آمده و برای این دو نفر در مدتی که در ایران هستند، آرزوی موفقیت دارم.

مدیر عامل پرسپولیس به خبرنگاران گفت: تعداد زیادی از دوستان برای پرسیدن سوال ثبت نام کرده‌اند که اگر این طور ادامه دهیم، زمان زیادی مورد نیاز است. من از شما می‌خواهم که نشست دیگری را در آینده برگزار کنیم و آنجا مفصل درباره پرسپولیس حرف بزنیم. الان دنیزلی به تازگی از سفر آمده و خسته است.

رویانیان در پایان مراسم تاکید کرد: ما سیستم هواداری که پیش از این در باشگاه پرسپولیس اعمال می‌شد را به هیچ وجه تایید نمی‌کنیم، بنابراین اعلام می‌کنم که هیچ نماینده‌ای به اسم لیدر از این پس در باشگاه پرسپولیس نخواهد بود. ما سامانه هواداری راه‌اندازی کردیم که تاکنون بیش از 400 هزار نفر را ثبت نام کرده است و برای تمامی آن‌ها پرونده الکترونیکی تشکیل شده است. ما امیدواریم برای دهه فجر یک جشنواره بزرگ با جوایز بزرگ، برگزار کنیم و پاسخگوی ثبت نام میلیونی هواداران پرسپولیس در سامانه هواداری باشگاه باشیم.


[ یکشنبه 90/10/4 ] [ 10:20 صبح ] [ جواد احمدی ]