سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

جواد کاظمیان که گل او در بازی با مس، باعث رقم خوردن نتیجه تساوی شد، درباره آن بازی و آخرین شرایط خود و تیم به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اینگونه می گوید: بد آوردیم. در روزی که حملات زیادی روی دروازه حریف خود داشتیم، آنها از تنها موقعیتی که به دست آوردند، به گل رسیدند. برای رسیدن به پیروزی در نیمه دوم حملات بسیاری انجام دادیم اما توپ وارد دروازه نمی شد.

وی افزود: به هواداران حق می دهیم که از نتیجه ناراحت باشند هر چند که کیفیت بازی بالا بود. حالا باید در بازی با نفت تهران و الشباب جبران کنیم تا هم به هواداران عیدی داده باشیم و هم سال جدید را خوب شروع کنیم.

مهاجم پرسپولیس ادامه می دهد؛ در بازی با صبا، دو پنالتی گرفتم. جلوی الهلال دوندگی خیلی زیادی داشتم تا بتوانم به تیم و گرفتن کنترل بازی کمک کنم و در این بازی هم یک پنالتی گرفتم و یک گل زدم. من تمرینات سختی را دنبال کردم تا به ترکیب برگردم و با نفرات خوبی که داریم، تلاش زیادی لازم است تا بتوانم موقعیت خودم را حفظ کنم. البته خیلی خوشحال تر می شدم اگر حتی گل نمی زدم اما جلوی تیم مس می بردیم.

کاظمیان در پایان گفت: هفت بازی تا پایان لیگ برتر داریم. شرایط خیلی سخت است اما باید تمام تلاش خودمان را برای رسیدن به سهمیه آسیایی به کار بگیریم و با تمام قوا برای پیروزی برابر نفت و الشباب تلاش می کنیم.



[ سه شنبه 90/12/23 ] [ 7:4 عصر ] [ جواد احمدی ]