سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

جلسه رویانیان با کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس امروز برگزار شد.

 


 پس از توقف پرسپولیس مقابل سپاهان ظهر امروز استیلی ابتدا در جلسه با بازیکنان شرکت کرد.
سپس رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با حضور در محل تمرین در ورزشگاه درفشی‌فر دقایقی برای کادر فنی و بازیکنان در خصوص مسائل اخیر به گفت‌وگو پرداخت.


[ یکشنبه 90/8/29 ] [ 2:46 عصر ] [ جواد احمدی ]

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: به جای کیانی یکی از بازیکنان پرسپولیس را می‌خواهیم.

 


محمد حسین جعفری در مورد حضور خود و امیر قلعه نویی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: یک جلسه سه ضلعی بود بین باشگاه تراکتورسازی، کمیته انضباطی و نماینده کمیته داوران. در خصوص اتفاقاتی که بعد از بازی با داماش رخ داد یک بازخوانی داشتیم و طرفین گلایه های خود را از هم اعلام کردند و به نتایج خوبی رسیدیم.

وی افزود: در این جلسه به دنبال مقصر نبودیم و فقط می خواستیم مشکلات را بگوییم و امیدوار هستیم که از این پس به خصوص در بازی های حساس از داوران مجرب تر استفاده شود و دقت عمل کمیته داوران هم بالا رود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص شکایت کمالوند از این باشگاه به دلیل مسائل مالی تصریح کرد: این قضیه برای یک ماه قبل است و همان موقع ما محاسبات خود را انجام دادیم و می دانیم که باید مبلغی را بابت دو سال قبل این مربی پرداخت کنیم. هر مربی حق دارد وقتی باشگاهی پولش را نمی دهد شکایت کند.

جعفری در ادامه در ارتباط با مشکلات مالی این باشگاه گفت: وضعیت مالی ما هم مثل سایر باشگاه ها بد و نامناسب است. نمی خواهم تراکتورسازی را با سایر باشگاه ها مقایسه کنم اما ما هم در تنگنای مالی قرار داریم. تاکنون فقط 30 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده ایم و در تلاش هستیم منابع پولی را پیدا کنیم اما این تلاش به کجا برسد معلوم نیست.

وی در مورد شکست این تیم مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: می توانستیم با پیروزی در این مسابقه جهش خوبی در جدول داشته باشیم اما فوتبال همین است. باید مهم این است که تیم بازی خوب و تماشاگر پسندی ارائه کند. تماشاگران ما به دنبال بازی خوب هستند اما مقابل فولاد خوب نبودیم. توقع تماشاگران به دلیل بازی های خوب اول فصل بالا رفته است. امیر قلعه نویی هم تمام تلاش خود را می کند که همین شرایط را فراهم کند.

جعفری در مورد اینکه حمید استیلی اعلام کرده مهدی کیانی از این هفته در تمرینات پرسپولیس شرکت می کند، به فارس گفت: با باشگاه پرسپولیس توافقاتی کرده ایم اما نگفتیم این بازیکن از این هفته می تواند در تمرینات شرکت کند. ما برای جابه جایی یک بازیکن از پرسپولیس  با آنها حرف زدیم اما هنوز توافق نهایی صورت نگرفته است.

وی در پاسخ به این سؤال که کدام بازیکن پرسپولیس را می خواهید گفت: فعلا نمی خواهیم این موضوع رسانه ای شود.


[ یکشنبه 90/8/29 ] [ 2:46 عصر ] [ جواد احمدی ]

سرمربی پرسپولیس گفت: اگر در ابتدای فصل می‌دانستم شرایط این‌گونه است شاید این مسئولیت را قبول نمی‌کردم.

 


حمید استیلی سرمربی پرسپولیس شب گذشته در برنامه شب گذشته ورزش از نگاه 2 حاضر شد و پیرامون مسائل مختلف به صحبت پرداخت.
صحبت‌های سرمربی پرسپولیس را در زیر می‌خوانید:

* چه طور شد که مقابل سپاهان به تساوی رسیدید؟

بازی خوبی انجام دادیم و باید اعتراف کنم به عشق این هواداران تمام سعی و تلاش خود را انجام دادیم اما متاسفانه از دقیقه 70 شعارهای تماشاگران آغاز شد و روی تمرکز تیمی ما اثر گذاشت.

* از ابتدای فصل صحبت کنید. چطور شد که مسئولیت فنی پرسپولیس را پذیرفتید؟

سال گذشته بازی‌های پرسپولیس دیر به اتمام رسید و خودم در ابتدای فصل مشکلاتی داشتم ولی کمیته فنی مرا انتخاب کرد. همان روز هم نمی‌خواستم این مسئولیت را قبول کنم و در بهشت زهرا بر سر مزار برادرم حضور داشتم ولی اصرار شد که بیایم. هنگامی که مسئولیت را قبول کردم دیر شده بود و نتوانستیم نفرات مورد نظر خود را جذب کنیم چون عده‌ای تیم را ترک کرده بودند و عده‌ای نیز به خاطر مسائل مالی نمی‌توانستند به تیم ما بیایند.

* سپس با تیمی نصفه و نیمه راهی اردو شدید، درست است؟

دقیقا همینطور است. واقعا نتوانستیم خوب بدنسازی کنیم. همه جای دنیا بازیکنان به هنگام بدنسازی در اختیار تیم هستند و می‌توانند برنامه‌های خود را زیر نظر سرمربی پیگیری کنند.

* اما این شرایط برای همه تیم‌ها یکسان بود؟

ما در تیم ملی نفرات زیادی داشتیم و 3 بازیکن را در لحظات آخر به خدمت گرفتیم. دقیقا 3 روز به آغاز مسابقات لیگ برتر تیم ما جمع شد و این محال است که یک تیم با 3 روز تمرین کردن بتواند کار تاکتیکی انجام دهد. شروع کار ما در بازی با ملوان بود که از دقیقه 40 به بعد هنگامی که ملوانی‌ها یک توپ را از کنار دروازه ما به بیرون زدند شعارها شروع شد.

* پس بحث اصلی شما هواداران هستند که کم حوصلگی می‌کنند؟

نمی‌دانم چرا از ابتدای فصل این اتفاق می‌افتد و واقعا اگر احساس می‌کردم شرایط این گونه است شاید به پرسپولیس نمی‌آمدم. توقع نداشتم که جو این گونه باشد. واقعا شرایط برای ما نابرابر بود و نیمی از تیم ما در اختیار تیم ملی بود. ما پانزدهم جدول بودیم به یکباره 11 نفر از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شدند. این در حالی بود که در همان فرصت تعطیلات می‌خواستم تیم را سر و سامان دهم. جالب اینجا است که مشکلات حاشیه‌ای تیم ما هم زیاد بود. 

* بیشتر توضیح می‌دهید؟ 

فوتبال یک پروسه دراز مدت است و نباید به دید کوتاه مدت به آن نگاه کرد. این تیم استخوان بندی تیم سال گذشته را دارد و کریمی و اولادی را اضافه کردیم. در همان ابتدای فصل 3 مهاجم را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. بازی‌ها هم هر 3 روز یکبار برگزار می‌شد و زمان باز سازی و ریکاوری نداشتیم. حال شما تصور کنید از ناحیه هواداران نیز تحت فشار بودیم. 

* پس چرا قبل از بازی وعده پیروزی می‌دادید و این گونه هواداران را دلگرم می‌کردید؟ رک و صریح می‌گفتید این شرایط را دارید...

من همیشه این صحبت‌ها را انجام می‌دادم و هوادار هم این مسائل را می‌دانست. یک سری از اصحاب رسانه هر روز سر تمرین ما هستند و این مسائل را انعکاس می‌دهند. مردم باید بدانند که بازیکنان ملی پوش من پنج شنبه 9 صبح به تهران رسیدند. این همه بازیکن را هم دیروز در اختیار نداشتم. امیدوارم همه این شرایط را لحاظ کنند. 

* مگر استقلال و پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش نیستند پس چرا شما نمی‌توانید مثل استقلال بازیکن بگیرید؟

در ابتدای فصل فتح الله زاده یک سری چک به بازیکنان تیمش داد و نفرات را دور هم جمع کرد. ضمن آنکه استقلال در فصل گذشته در جام حذفی حضور نداشت که مسابقاتش مثل ما طول بکشد. آنها بهتر توانستند کنار هم باشند. در ابتدای فصل نیز از من خواستند که به این تیم بیایم...

* ولی مشخص بود که شما سرمربی پرسپولیس می‌شوید؟

3،4 سال در ابتدای فصل این اتفاقات می‌افتاد ولی قسمت نبود و افتخار آن را نداشتم. واقعا مشکلات آنقدر زیاد است که نمی‌توانم آنها را بیان کنم. در حال حاضر می‌خواهیم برنامه ریزی کنیم تا برای نیم فصل بازیکن بگیریم و تیم را تقویت کنیم. ما دیروز مقابل تیمی بازی کردیم که قهرمان آسیا را رفت و برگشت شکست داده بود اما متاسفانه در مورد ما توقع بالا است.

* چرا اردوی امارات را لغو کردید؟

چون همه بازیکنان را نداشتیم. در ابتدای فصل نتوانستیم تیم را کامل ببنیدیم و در حال حاضر هم جای خالی زیاد داریم. شما مطمئن باشید تیم در نیم فصل دوم یک تیم قوی خواهد شد. برابر سپاهان نصرتی و رضایی را در اختیار نداشتیم و علیرضا محمد بعد از 2 ماه و نیم برای ما بازی کرد. این بازیکنان مقابل تیمی بازی کردند که از لحاظ گلزنی در رده سوم جدول است.

* قبول دارید که نتوانستید از نفرات‌تان خوب استفاده کنید. چرا اولادی باید نیمکت نشین باشد؟

ما از نفرات‌مان بهترین استفاده را گرفتیم. مثلا از وحید هاشمیان خوب بازی گرفتیم و در بازی با داماش او فوق العاده کار کرد.

* پس چرا راحت‌ با هواداران صحبت نمی‌کنید که پرسپولیس این فصل برای قهرمانی بسته نشده و یا سهمیه آسیایی نمی‌گیرد؟

ما در بازی با سپاهان یک بازیکن امید را روی نیمکت نشانده بودیم. حتی با همین نفرات بهترین بازی را انجام دادیم و داور بازی نیز در چندین مورد اشتباه داشت. بضاعت ما همین است اما جا داریم که 4 و 5 بازیکن را در نیم فصل اضافه و شرایط تیم را عوض کنیم.

* در بازی‌های اول پرسپولیس نزدیک 70 هزار نفر به ورزشگاه می‌آمدند و شاید پیدا کردن مخالف شما در بین این جمعیت سخت بود اما حالا که تعداد کمی به ورزشگاه می‌آیند پیدا کردن نفرات متخلف کار راحتی است؟

دیروز بیشتر شعارها از پشت نیمکت ما شروع شد و باشگاه هم اعلام کرده که در این سکوها دوربین گذاشته و قطعا نفرات را شناسایی خواهد کرد. نقش تماشاگر خیلی مهم است و در خیلی از زمان‌ها آنها می‌توانند موثر باشند و در خیلی فرصت‌ها می‌توانند یک تیم را تخریب کنند.

* اینگونه که شما صحبت می‌کنید یعنی به تیم‌تان خیلی اعتقاد دارید درست است؟

صدر در صد همینطور است. مطمئن باشید اگر اعتقاد نداشتم خیلی زودتر از اینها کنار می‌رفتم.

* ماندن‌تان برای حفظ تیم نیست؟

نه؛ من به تیمم اعتقاد دارم اما باید تیم را همیشه در اختیار داشته باشم. تیم من احتیاج به زمان دارد تا بازیکنانم در کنار هم باشند. ما وقتی برای تیم ملی برای دیدار مثل اندونزی یک هفته زمان می‌گذاریم پس باشگاه‌ها چه کنند؟ البته قبول دارم که تیم ملی هم مهم است.

* فکر نمی‌کنید نیمی از اعتراض تماشاگران به حق است. 13 هفته گذشته است و استقلال هم همین شرایط را دارد اما در صدر جدول است...

استقلال در آغاز کارش و قبل از یارگیری این همه بازیکن در تیم ملی نداشت. ضمن آنکه مظلومی سال گذشته سرمربی استقلال بود و روی این تیم کار کرد و شناخت داشت اما من در پرسپولیس نبودم. شرایط ما با استقلال متفاوت است. ضمن آنکه در آغاز کار استقلال نتیجه گرفت. وقتی در ابتدای کار نتیجه بگیری اعتماد به نفس تیم بالا می‌رود. شما توجه کنید که استقلال هم مقابل صبای قم مساوی کرد اما اینقدر مشکل برای این تیم به وجود نیاوردند. ما با سپاهان مساوی کردیم و آن همه شعار دادند.

* چه کسانی برای شما مشکل درست می‌کنند، شفاف بگویید؟

از اولین بازی این مشکلات بود و شما اصحاب رسانه همه چیز را می‌دانید. هوادار باید در سختی‌ها هم کنار تیم باشد. من 25 سال است که بازی و مربیگری می‌کنم و سر و ابرویم در همین فوتبال شکسته است. این کار را برای هوادار انجام دادم و آنها هم باید ما را درک کنند. هوادار نمی‌داند که تیم ما بعد از 20 روز 7 بازیکن را در اختیار نداشت؟ یا اینکه رضایی، نصرتی، بادامکی، هاشمیان و علی عسگر را هم نداشتم؟

* پس چرا قول برنده شدن می‌دهید؟

من مجبورم این کار را انجام دهم. نمی‌توانم تیمم را تخریب کنم و بگویم که ما نتیجه نمی‌گیریم. من به تیمم امیدوار هستم و باز هم روی این مسئله تاکید دارم. حسین بادامکی هم مصاحبه کرد و گفت که پارسال 5 بازی پشت سر هم این تیم شکست خورد اما این همه فشار روی پرسپولیس نبود.

* چه کسانی این فشارها را به پرسپولیس وارد می‌کنند؟

به خدا نمی‌دانم. بعضی مواقع به مشهد می‌روم و یکسری از مردم من را می‌بییند و خودشان می‌گویند آقای استیلی ما را حلال کن چون یکسری حرف‌ها راجع به تو زدیم. همیشه به هواداران احترام گذاشتم و هیچ عکس العملی هم نشان نمی‌دهم. درست است که هوادار توقع دارد اما واقعا در بعضی مواقع توقعات زیاد است.

* با این صحبت‌ها مشخص است شما سکوی قوی در اختیار ندارید؟

من با سکو کاری ندارم. اگر بخواهم فکر و ذکرم را روی سکو بگذارم کاری نمی‌توانم انجام دهم اما باور کنید در خیلی از زمان‌ها تنها می‌شوم به خصوص هنگامی که تیم می‌بازد تنهای تنها هستم. جا دارد از رویانیان تشکر کنم که ایشان حمایت کرد و از کاشانی تشکر کنم که زحمات زیادی کشید. با هر مدیری که کار کردم هیچ زمان علیه آنها صحبت نکردم. من در سخت‌ترین شرایط در شاهین بوشهر بودم ولی یک بار علیه کسی حرف نزدم.

* اما در شاهین تیم‌تان خیلی بهتر بازی می‌کرد؟

چون فشارهای روحی و روانی خیلی کمتر بود. فشارهای روحی در ابتدای فصل روی تمام بازیکنان تیم من اثر گذاشت.

* از کریم باقری چه استفاده‌ای می‌کنید؟

ما چند هفته پیش با کریم صحبت کردیم و ایشان دوست داشت که در کنار بازیکنان تمرین کند. او گفت دوست ندارد پستی داشته باشد و آمدن او الگویی برای بازیکنان شده است.

* کریم جانشین جدیدی برای شما نیست؟

اینگونه نیست؛ من همیشه شفاف صحبت می‌کنم. هم با رویانیان و هم پروین مستقیما حرف‌هایم را می‌زنم. باقری شخصیت خوبی دارد و در تمرینات هم به ما کمک می‌کند و حتی برای ارنج هم از ایشان نظر گرفتم.

* چه طور شد که عزیزیان از پرسپولیس رفت؟

عزیزیان زحمات زیادی کشید که در 3، 4 سال اخیر هم با من بود اما در 13 و 14 هفته اخیر در درون دروازه شرایط خوبی نداشتیم و این مسئله در کمیته فنی هم مطرح شده بود. بعد از بازی با داماش قصد جایگزین کردن داشتیم که عابدزاده بیاید و ایشان نپذیرفت. فعلا آقایان سومدیک و گمالوویچ با دروازه‌بانان ما کار می‌کنند ولی صد در صد یک مربی دروازه بانان به ما اضافه خواهد شد.

* چطور شد بیژن عزیزی با پرسپولیس به توافق نرسید؟

ایشان از مربیان خوب هستند که حتی در استیل آذین در مقطع کوتاه با هم همکار بودیم اما من در مشهد حضور داشتم و وقتی برگشتم دیدیم ایشان حضور ندارند. ظاهرا به خاطر قراردادشان به توافق نرسیده بودند. البته هماهنگ شده بود که چه مبلغی بگیرند ولی در نهایت به توافق نرسیدند. اگر شرایطی باشد با پروین صحبت می‌کنم که عزیزی برگردد.

* شایعاتی مطرح می‌شود و اینکه قرار است مربی جدید به جای حمید استیلی به پرسپولیس بیاید. این موضوع در روند کاری شما تاثیر منفی نمی‌گذارد؟

نمی‌شود گفت که تاثیر منفی ندارد. من شفاف صحبت کردم و به باشگاه هم گفته‌ام که مختار است هر مربی را بیاورد ولی اعتقاد دارم مطرح شدن این مسائل در فضای تیم مشکلاتی را ایجاد می‌کند. من بارها گفته‌ام حتی با 10 مربی هم مذاکره کنید حتی یک روزه هم من را کنار بگذارید اما این مسائل را علنی نکنید.

* از این اتفاقات ناراحت نمی‌شوید؟

نمی‌توانم بگویم اصلا ناراحت نمی‌شوم اما به تیم و کارم اعتقاد و ایمان دارم و تا هر لحظه‌ای که باشم با قدرت کارم را انجام می‌دهم. هر زمان هم که من را نخواستند خیلی راحت کنار می‌روم.

* در چه مقاطعی به رویانیان اعلام کردید که از پرسپولیس می‌روید؟

در بازی با فجر سپاسی بود که بازی را بردیم و من تلفنی به ایشان اعلام کردم قصد رفتن دارم اما رویانیان اعلام کرد ما تازه آمده‌ایم و بهتر است بمانید. یک بار دیگر هم که در شرایط سخت‌تری بودیم که اعلام کردم می‌روم ولی ایشان حمایت کرد.

* پروین دخالتی در کار شما ندارد؟

نه؛ ایشان هیچ دخالتی نمی‌کند و من از ایشان مشورت می‌گیرم.

* این مشورت‌ها اجباری نیست؟

ایشان تا به حال به من نگفته‌اند که چه کاری انجام دهم و من از آقای پروین خواسته‌ام که به من مشورت دهند.

* چه نفراتی قرار است در نیم فصل به پرسپولیس اضافه شوند؟

ما در 3 پست نیاز به تقویت داریم به خصوص در دفاع کنار باید نفرات جذب کنیم. تنها نام مهدی کیانی را می‌برم که تقریبا به جمع بندی رسیده‌ایم و قرار است طی یکی دو روز آینده در تمرینات ما شرکت کنند.

* فرض را بر این بگیریم که تیم ملی به همین گونه بازی دارد و شرایط همین گونه است...

خوشبختانه تیم ملی تا 10 اسفند بازی ندارد و حالا معلوم نیست که من تا 10 اسفند باشیم یا نباشم.

* این حرف‌تان چه معنی می‌دهد؟

در این فوتبال هیچ چیزی معلوم نیست. معمولا تصمیم گیری‌ها کوتاه مدت است و به نتایج ربط دارد.

* یعنی به نیم فصل دوم امیدوار نیستید؟

طی صحبتی که با رویانیان داشتیم ایشان گفتند که تا پایان فصل هستم ولی باز هم به نتایج بستگی دارد.

*‌ اگر شرایط اینگونه باشد آیا پرسپولیس درست خواهد شد؟

صد در صد با اضافه شدن نفرات این تیم تقویت خواهد شد. ما نزدیک به 7 بازیکن را می‌توانیم عوض کنیم و از این لحاظ دست‌مان باز است اما این دلیل نیست که نفرات را عوض کنیم چون شرایط خیلی از بازیکنان‌مان خیلی بهتر شده است. اگر عده‌ای نتوانند رضایت‌ ما را جلب کنند از جمع ما جدا خواهند شد.

* در مقطعی به جواد کاظمیان بازی نمی‌دادید و حالا نوبت اولادی شده است...

همه از بیرون به این مسائل نگاه می‌کنند. اولادی شرایط خوبی نداشته و من به عنوان مربی دوست دارم بهترین بازیکنان را به زمین بفرستم در بازی‌های گذشته هم وقتی به زمین آمد شرایط بهتری نسبت به قبل داشت. ما اولادی را به خدمت گرفتیم که بتوانیم مشکل گلزنی‌مان را حل کنیم اما در بازی دوم آسیب دید. حالا هم برای او تمرینات اختصاصی گذاشتیم. در مورد کاظمیان که اشاره می‌کنید در مقطعی ملی پوش بود اما در پرسپولیس بازی نمی‌کرد باید بگویم این نظر من است و هر بازیکن باید بداند نظر مربی چه است. کاظمیان هر زمان برای ما به میدان رفته خوب کار کرده است.

* ظاهرا از رسانه‌ها هم گلایه‌هایی داشتید؟

کوچکتر از آن هستم که در مورد رسانه‌ها صحبت کنم و اگر من حمید استیلی شدم به کمک رسانه‌ها بوده است. مسائل حاشیه‌ای را خودمان دامن می‌زنیم. من اعتقاد دارم در مورد یک مربی کارشناس باید نظر بدهد نه اینکه هر جایی که کم آوردیم اسم مردم را بیاوریم. همه چیز را که نباید به مردم ربط داد. چرا مسابقه اس ام اس می‌گذاریم و یک مربی را زیر سؤال می‌بریم. هر مربی آیتم‌های دارد و با یک پیامک نمی‌تواند او را تحلیل کرد. قبول دارم مردم حاشیه‌ها را دوست دارند و یک چیز ناخوشایند چقدر زود در جامعه می‌پیچد ولی اعتقاد من این است که کارهای خوب را هم نشان دهیم. من اعتقاد دارم قشر خوب هم در فوتبالیست‌ها وجود دارد و ورزشکارانی هستند که در یتیم خانه‌ها‌ هستند.

* صحبت خاصی ندارید؟

من کوچک همه مردم هستم و هر چه دارم از آنها است. این را با تمام وجود می‌گویم و وقتی در کوچه و بازار مردم را می‌بینیم به آنها احترام می‌گذارم. تا به امروز هم هر چه آنها گفته‌اند جواب دادم چشم و اگر حرفی زده‌ام که آنها ناراحت شده‌اند عذرخواهی می‌کنم.

عکس تیتر 2: 

[ یکشنبه 90/8/29 ] [ 2:45 عصر ] [ جواد احمدی ]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به میثاق معمارزاده اجازه تمرین نداد و وی را در اختیار باشگاه قرار داد.

 


میثاق معمارزاده دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل نیمکت‌نشینی در برابر دیدار با سپاهان با علیرضا حقیقی برای گرم کردن در ابتدای بازی به میدان نیامد و پس از بازی هم با ناراحتی رختکن پرسپولیس را ترک کرد.

همین موضوع باعث شد استیلی امروز به میثاق معمارزاده اجازه حضور در تمرینات گروهی را ندهد. سرمربی پرسپولیس اعلام کرد معمارزاده در اختیار باشگاه است تا درباره او تصمیم‌گیری لازم شود.

به احتمال فراوان معمارزاده باید در کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس پاسخگوی مسائل پیش آمده باشد.


[ یکشنبه 90/8/29 ] [ 2:45 عصر ] [ جواد احمدی ]

 

پرونده هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال با تساوی بدون گل تیم های پرسپولیس و سپاهان بسته شد.

 

 به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، آخرین دیدار از هفته سیزدهم مسابقات لیگ حرفه ای فوتبال در حالی بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان رسید که دو تیم از ابتدا تا انتها، یک بازی پایاپای را به معرض نمایش گذاشتند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا حقیقی، علیرضا نورمحمدی، علیرضا محمد، مجتبی شیری، مامادوتال، محمد نوری، مازیار زارع، علی کریمی، جواد کاظمیان (60 مهرداد اولادی)، هادی نوروزی (77 اخراج) و غلامرضا رضایی 72 (سامان آقازمانی).

سرمربی: حمید استیلی.

ترکیب سپاهان: رحمان احمدی، محسن بنگر، سید جلال حسینی، سید مهدی سیدصالحی (75 محرم نویدکیا)، هاشم بیک زاده، فابیو جانواریو (86 یانوش)، امید ابراهیمی، حسن جعفری، حسن اشجاری (58 مهدی کریمیان)، احمد جمشیدیان و عماد محمد رضا.

سرمربی: کرانچار

هادی نوروزی در دقیقه 77 با دریافت دو کارت زرد متوالی زمین مسابقه را ترک کرد و پرسپولیس تا پایان بازی 10 نفره به بازی ادامه داد و در نهایت دو تیم همچون نیمه اول به تساوی بدون گل رضایت دادند و با یک امتیاز به استقبال هفته چهاردهم خواهند رفت.

گفتنی است؛ پیش از این مسابقه، تیم های استقلال و صبا نیز به تساوی یک بر یک دست یافتند.


[ شنبه 90/8/28 ] [ 10:46 عصر ] [ جواد احمدی ]

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از برخی هواداران گلایه دارم. به هیچکس بی احترامی نکرده ام اما نمی دانم چرا در ورزشگاه به من توهین می کنند؟!

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حمید استیلی پس از بازی برابر سپاهان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بدلیل عدم در اختیار داشتن بازیکنانمان، در بازی امروز مجبور شدیم از 5 یا 6 بازیکن اصلی خود بهره ببریم.

استیلی درخصوص اخراج هادی نوروزی تصریح کرد: به غیر از این موضوع  سه بازیکن محروم و چند مصدوم نیز داشتیم اما با این وجود توقع از تیم ما همواره زیاد است. در این بازی همه بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند و اگر نوروزی اخراج نمی شد حتی می توانستیم بازی را ببریم.

سرمربی پرسپولیس درباره ناراحتی از عده ای از هواداران گفت: هواداران سپاهان با اینکه تیم‌شان شرایط بهتری نسبت به ما داشت و تنها یک ملی پوش داشتند از نتیجه تساوی راضی بودند اما هواداران ما از این نتیجه ناراضی بوده و علیه من شعار می دادند. این شعارها از پشت نیمکت ما شروع شد و به قسمت‌های دیگر ورزشگاه تعمیم پیدا کرد. هواداران باید به تیم خود احترام بگذارند. پس از پایان بازی همه بازیکنان ما از شعارهای آنها و به ویژه بیشتر از لیدرها ابراز ناراحتی کردند.

استیلی خاطر نشان کرد: من نمی دانم هواداران معترض بدنبال جلو رفتن و پیشرفت پرسپولیس هستند یا برکناری من. نکته جالب این بود که هواداران سپاهان نیز علیه من شعار می دادند. آیا اخلاق در فوتبال این است؟ 

سرمربی سرخپوشان در مورد عملکرد داور دیدار پرسپولیس - سپاهان افزود: داور با کارت‌هایی که داد و به ویژه با اخراج نوروزی ما را خلع سلاح کرد و باعث شد که در بازی بعدی خود نتوانیم از سه یا چهار بازیکن‌مان به دلیل سه اخطاره شدن استفاده کنیم. در واقع این موضوع شرایط ما را در ادامه بازی‌های لیگ سخت‌تر کرده است. ما از سازمان لیگ خواستیم تا مانند تیم استقلال بازی ما را از روز سه شنبه به چهارشنبه موکول کند.

وی ادامه داد: در مجموع موقعیت‌های تیم پرسپولیس به ویژه در نیمه دوم از تیم سپاهان بیشتر بود و اخراج نوروزی باعث شد که بازیکنان ما تا حدودی عقب بکشند.

استیلی ضمن گلایه از برخی از هواداران تیم پرسپولیس تصریح کرد: در بازی که ما در رقابت‌های جام حذفی مقابل تیم فوتبال مس رفسنجان داشتیم هواداران با اینکه کم بودند اما 120 دقیقه از تیم حمایت کردند که نتیجه حمایت آنها این بود که توانستیم در دقیقه 117 گل برتری خود را بزنیم. در واقع ما به حمایت هواداران واقعی پرسپولیس شدیدا نیاز داریم.

سرمربی پرسپولیس درباره لیدرها تاکید کرد: من به مسئولان باشگاه گفته‌ام تا با بکارگیری دوربین در سکوها متخلفان را شناسایی کنند. من با لیدرها هیچ گونه رابطه‌ای ندارم و نمی توانم نیرو و تمرکزم را روی کنترل آنها بگذارم. بعضی از لیدرها واقعا برای تیم پرسپولیس زحمت می کشند اما برخی‌ها بدنبال چیزی جز تخریب تیم نیستند. لیدر نمی تواند برای من تعیین تکلیف کند که فلان بازیکن بازی کرده و فلانی بازی نکند.

حمید استیلی با ابراز تاسف از اینکه مردم نمی دانند من کاظمیان و رضایی را  مجبور شدم به دلیل خستگی‌شان تعویض کنم، تاکید کرد: مگر همین تیم پرسپولیس سال گذشته 4 گل از سپاهان نخورد. تیم فصل گذشته نسبت به تیم امروز فقط علی کریمی را نداشت اما چرا آن زمان کسی انتقاد نکرد.

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: از ابتدای فصل این شعارها علیه من داده شد و همانطور که گفتم دو بار به رویانیان گفته‌ام که می خواهم بروم. من هیچگاه به هیچکس بی احترامی نکرده‌ام اما نمی دانم چرا باید بچه 12 یا 15 ساله در ورزشگاه به من توهین کند؟!


[ شنبه 90/8/28 ] [ 10:46 عصر ] [ جواد احمدی ]


 هواداران پرسپولیس سرمربی تیم‌شان را قسم دادند که از این تیم برود.


 در پایان مسابقه پرسپولیس و سپاهان برخی هواداران پرسپولیس با حمید استیلی خداحافظی کردند و برخی دیگر سرمربی تیم‌شان را به جان مادرش قسم دادند که از پرسپولیس برود.
این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

عکس تیتر 2: 

[ شنبه 90/8/28 ] [ 10:45 عصر ] [ جواد احمدی ]


 تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل سپاهان متوقف شد.

 دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان با 8 دقیقه تاخیر و از ساعت 16:28 در ورزشگاه آزادی در حضور 3500 تماشاگر آغاز شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید.


قضاوت این بازی بر عهده علیرضا فغانی بود. وی به بنگر و ابراهیمی از سپاهان و غلامرضا رضایی و مازیار زارع از پرسپولیس کارت زرد نشان داد. هادی نوروزی از پرسپولیس در دقیقه 78 از بازی اخراج شد.

پرسپولیس با این تساوی 17 امتیازی شد و در همان رده دهم باقی ماند. سپاهان نیز 22 امتیازی شد و جایگاهش را در رده چهارم حفظ کرد.

بازیکنان پرسپولیس:
علیرضا حقیقی، مجتبی شیری، رضا نورمحمدی، ممدو تال،‌ علیرضا محمد، مازیار زارع، علی کریمی، جواد کاظمیان(60- مهرداد اولادی)، محمد نوری، غلامرضا رضایی(71- سامان آقازمانی)، هادی نوروزی
سرمربی: حمید استیلی

بازیکنان سپاهان:
رحمان احمدی، حسن جعفری، محسن بنگر، سید جلال حسینی، هاشم بیک زاده، امید ابراهیمی، احمد جمشیدیان، فابیو جانواریو(86- یانوش)، حسن اشجاری(57- مهدی کریمیان)، عمادرضا و سید مهدی سید صالحی(74- محرم نویدکیا)
سرمربی: زلاتکو کرانچار


[ شنبه 90/8/28 ] [ 10:45 عصر ] [ جواد احمدی ]

 

«اگر شرایط اینطور پیش برود، آینده درخشانی در انتظار پرسپولیس است.»

 

علی پروین در گفتگویی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با بیان مطلب فوق به تشریح آخرین وضعیت سرخپوشان پرداخت.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در ابتدا پیرامون نشست اخیر هیات مدیره باشگاه گفت: همه بودند فقط آقای نژاد فلاح حضور نداشتند که آن هم به خاطر یک مساله خانوادگی بود. البته تماس گرفتند که بیایند اما گفتیم که نیازی نیست.

در کل، جلسه خیلی خوبی داشتیم که درباره مطالب اقتصادی و فنی صحبت کردیم. آقای رویانیان هم دو نفر از متخصصان در امور اقتصادی را آورده بودند که توضیحات خوبی درباره مسائل اقتصادی دادند که جالب بود. البته برنامه ها درازمدت هستند و برای به نتیجه رسیدن نیاز به زمان خواهد بود.

علی پروین با ابراز خوش بینی نسبت به اجرای این برنامه ها ادامه داد: همیشه گفته ام که مسائل مالی اهمیت دارد و اگر از این جهت مشکل وجود داشته باشد، فقط با فوتبال نمی شود پیش رفت. برای این فصل یکسری برنامه ها وجود دارد ولی باید قبول کنیم مدیریت جدید کمی دیر وارد گود شد اما از فصل آینده برنامه های مدونی خواهیم داشت. هزینه ها در ابتدای فصل مشخص می شود و بودجه در حساب خواهد بود تا همیشه دنبال پول ندویم و در آخر فصل بودجه کم نیاوریم بلکه اضافه هم بیاید. البته اجرای برنامه ها زمان می خواهد ولی در کل شرایط را کاملا امیدوار کننده می بینم و اینطور که آقای رویانیان پیش می رود، آینده درخشانی را برای پرسپولیس می بینم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در حیطه مسائل فنی هم چنین گفت: در جلسه هیات مدیره درباره آخرین شرایط تیم صحبت کردیم. با استیلی هم درباره جذب بازیکنان در ابتدای فصل و در ادامه صحبت کردم، یک بازیکن خارجی را مد نظر داریم که خودم پیگیر نامه او بودم و یکی، دو خارجی دیگر هم هستند که آنها را بررسی می کنیم. با گزینه های داخلی هم صحبت کرده ایم ولی نمی توانم اسمی ببرم چون ممکن است روی بچه های خودمان تاثیر بگذارد یا اینکه عملکرد آن بازیکنان را در تیم هایشان دچار مشکل کند اما بطور قطع پرسپولیس برای نیم فصل دوم به خوبی تقویت می شود.

علی پروین درباره آخرین وضعیت شیث رضایی و محمد نصرتی گفت: از آقای عزیزمحمدی که دلسوز فوتبال هستند، خواستیم که به هر حال تمام جوانب امر را در نظر بگیرند و اگر حکم به گونه ای بود که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم، شرایطی مهیا شود که بتوانیم به جای آنها بازیکن بگیریم.


[ شنبه 90/8/28 ] [ 10:45 عصر ] [ جواد احمدی ]

 

نشست هماهنگی قبل از دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان امروز (پنجشنبه) در سالن کنفرانس روابط عمومی سازمان لیگ برگزار می شود.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمود خوردبین به همراه سرپرست جدید تیم سپاهان و نمایندگان نیروی انتظامی، فدراسیون، هیأت فوتبال، داور، ناظر و مسئولان برگزاری از ساعت 15 امروز در سالن کنفرانس روابط عمومی سازمان لیگ حضور یافته و در خصوص این دیدار به تبادل نظر خواهند پرداخت.

در این جلسه، کلیه برنامه های این مسابقه طبق هماهنگی های انجام شده برای برگزاری یک بازی سالم، به مورد اجرا گذاشته می شود.

گفتنی است؛ کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان نیز روز جمعه از ساعت 14 در همین مکان، برگزار و سرمربیان دو تیم به سوالات خبرنگاران در مورد مسائل فنی این بازی پاسخ خواهند داد.


[ پنج شنبه 90/8/26 ] [ 11:59 عصر ] [ جواد احمدی ]
........ ????? ???????? >>