سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در دوبی به سر می‌برد درباره تصویب حضور دروازه‌بان‌های خارجی در لیگ بر‌تر اظهار کرد: جا دارد من به این خاطر از مسئولان فدراسیون فوتبال تشکر کنم چرا که تصمیم خیلی خوبی گرفتند که به پیشرفت فوتبال ما کمک می‌کند. ما با این تصمیم خیلی خوشحال شدیم.

وی ادامه داد: من در اردوی تیم هستم و اینجا همه چیز خوب است. بازیکنان ما روحیه بسیار خوبی دارند و عزممان را جزم کرده‌ایم که یک فوتبال قدرتمند را مقابل الاتحاد ارائه دهیم و باعث سربلندی ایران شویم.

رویانیان که در ادامه با اشاره به اینکه تصمیم‌گیری درباره مهدوی کیا و هاشمیان بر عهده دنیزلی است، گفت: مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان حرفه‌ای‌ترین و بااخلاق‌ترین بازیکنان ما هستند و در حیطه اختیارات من نیست که بتوانم برای ماندن آن‌ها تصمیم‌گیری کنم و این دنیزلی است که باید درباره آینده آن‌ها نظر بدهد اما من دوست دارم که این دو نفر که بازیکنان ارزشمندی هستند را همچنان در پرسپولیس ببینم.

وی افزود: درباره میثاق معمارزاده و حسین هوشیار هم دنیزلی باید تصمیم‌گیری کند و من به طور صددرصد درباره این دو نفر با دنیزلی صحبت خواهم کرد. حتی آنقدر هوشیار را دوست دارم که او را با خودم به امارات آورده‌ام و قرار است با تیم به جده برود.

رویانیان در پایان گفت: شخصا علاقه زیادی به بازی مهدوی کیا و هاشمیان دارم و باید بگویم که حتی خودم به مهدوی کیا پیشنهاد دادم برای فصل جدید در پرسپولیس بماند اما در این راه چاره‌ای ندارم جز اینکه تصمیم‌گیری‌ها را به دنیزلی بسپارم اما گمان می‌کنم در درون دروازه، تیم ما نیاز به تقویت دارد و باید ببینیم سرمربی تیم چه نظری درباره ماندن دروازه‌بان‌ها خواهد داشت.


[ یکشنبه 91/2/31 ] [ 10:48 عصر ] [ جواد احمدی ]

حسین ماهینی" در آئین بدرقه ملی پوشان فوتبال درجمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: هنوز شرایطم برای فصل آینده مشخص نیست. درحال حاضر تمام تمرکز خود را به روی دیدارهای تیم ملی متمرکز کرده ام و پس از بازی های نخست تیم ملی در مقدماتی جام جهانی در خصوص تیم باشگاهی خود تصمیم نهایی را اتخاذ می کنم.

وی در خصوص حضورش در تیم ذوب آهن اصفهان گفت: قراردادم با این باشگاه به پایان رسیده و هنوز 60 در صد از مبلغ قرارداد را دریافت نکرده ام که پس از بازی های تیم ملی به طور یقین این مساله را پیگیری خواهم کرد.

ماهینی با مطلوب ارزیابی کردن شرایط تیم ملی ایران اظهار داشت: تیم ملی ایران در بهترین شرایط قرار دارد و حضور در اردوی ترکیه می تواند ما را به اوج آمادگی برساند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال ایران توانایی صعود به جام جهانی را دارد، چرا که از کادر فنی و بازیکنان مجربی سود می برد.

مدافع تیم ملی در پایان ابراز امیدواری کرد که این تیم با صعود به جام جهانی 2014 برزیل موجب شادی مردم را فراهم کند. 1391/02/31 - 10:55


[ یکشنبه 91/2/31 ] [ 10:48 عصر ] [ جواد احمدی ]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران و در واکنش به دغدغه برخی کار‌شناسان که معتقدند تیم‌های دولتی نباید با پول بیت‌المال و ریخت و پاش‌های زیاد، پیشنهادهای میلیاردی برای جذب بازیکنان مختلف بدهند، اظهار کرد: بله، بنده به دو دلیل ریخت و پاش می‌کنم! اولا ورود دروازه‌بان خارجی را به فوتبال ایران ممنوع کردند و ما مجبوریم برای جذب دروازه‌بان خوب داخلی هزینه کرده و با دیگر باشگاه‌ها رقابت کنیم؛ دوما الان دور دست دلال‌هاست و آن‌ها با سوار شدن بر چرخه نقل و انتقالات مدیران باشگاه‌ها را مثل توپ زیر پای خودشان گرفتند. نه من بلکه تمام مدیران باشگاه‌ها با چنین معضلی روبرو هستند؛ این یعنی نبود مدیریت و وجود فساد و نهایتا ضربه بزرگی که دلال‌ها به فوتبال ایران و پول بیت‌المال می‌زنند.

وی گفت: وقتی من با بازیکنی مذاکره می‌کنم و او اعلام می‌کند دیگر پرسپولیسی شده اما آن وقت با ورود دلال‌‌ها باشگاه دیگری می‌‌گوید حاضرم 200 میلیون تومان به آن بازیکن بیشتر بدهم، من باید چه کنم؟ من نباید با باشگاه‌های دیگر رقابت کنم؟ ما الان باید برای پرسپولیس یک دروازه‌بان خوب بگیریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت‌وگویش با ایسنا درباره بازیکنانی که در انتهای این فصل از پرسپولیس جدا می‌شوند؟ گفت: فکر می‌کنم حداکثر چهار نفر در پایان فصل از پرسپولیس می‌روند. خروج مهدوی کیا و هاشمیان قطعی است و فکر می‌کنم معمارزاده و هوشیار هم از پرسپولیس می‌روند. البته این تنها حدس من است، نمی‌دانم که دنیزلی می‌خواهد بازیکنانی را کنار بگذارد یا نه و من هم باید بر اساس بازیکنانی که او از تیم کنار می‌گذارد اقدام به جذب بازیکنان جدید کنم.

وی در پاسخ به این سوال که دنیزلی پیش از این گفته بود 10 بازیکن باید از پرسپولیس بروند، ‌ آیا شما او را راضی کردید که فقط 4 بازیکن از پرسپولیس جدا شوند؟ اظهار کرد: قرار شد لیگ قهرمانان آسیا برای ما ملاک باشد. بعد از بازی با الاتحاد عربستان دنیزلی لیست بازیکنانی را که نمی‌خواهد به ما اعلام خواهد کرد. رویانیان انتقاد از مطلبی که یکی از روزنامه‌های ورزشی در روز شنبه منتشر کرده و در آن به لیست خرید پرسپولیس برای فصل بعد اشاره کرده، مدعی شد: این روزنامه با مطلبی که نوشته، تیم من را کاملا به حاشیه برده. پرسپولیس دو روز دیگر باید در لیگ قهرمانان مقابل الاتحاد بازی کند اما این روزنامه با کاری که کرده، روحیه بازیکنان من را پایین آورده. آن‌ها با این مطلب خود میلیارد‌ها تومان به من خسارت زدند.

وی ادعا کرد: من در تلویزیون و رادیو هم اعلام کردم که از این روزنامه شکایت می‌کنم. واقعیت این است که این روزنامه با کارش وارد دلالی شده و علنا خود را دلال معرفی کرده است. متاسفانه همین الان که پرسپولیس در دوبی است بعضی از دلال‌ها رفتند کنار هتل تیم ما و با یکی از بازیکنان مذاکره کرده‌اند، که هم برای یک تیم عربی و هم یک تیم داخلی با او صحبت می‌کنند. این شرایط خیلی بد است.

رویانیان در ادامه با انتقاد از مطالبی که علیه کارلوس کی‌روش و همچنین بعضی از مربیان تیم‌های ملی مطرح شده گفت: متاسفانه یک سایت در مطلبی از کی‌روش انتقاد کرده است در حالی که ما باید در فاصله کمی که تا آغاز رقابت‌های انتخابی جام جهانی داریم از تیم ملی حمایت کنیم، نه اینکه فضای ذهنی تیم ملی را با انتقاد از کی‌روش به هم بریزیم. حتی نوشته بودند که من با اکبر محمدی برای بازیکن گرفتن مشورت کرده‌ام. من می‌‌خواهم با علی ‌دوستی‌مهر و علیرضا منصوریان هم در این باره مشورت کنم. ما باید آکادمی بازیکن‌سازی در پرسپولیس داشته باشیم تا پس از چند سال پرسپولیس بتواند از داشته‌های با ارزش خود استفاده کند.

وی ادامه داد: سوال من این است آیا شما توقع دارید که من برای بازیکن گرفتن با مربی سپاهان یا مربی استقلال مشورت کنم. مشخص است که با نخبگان این فوتبال که در تیم‌های ملی هستند، مشورت می‌کنم و در این راه به شدت از کی‌روش و محمدی و دیگر مربیان تیم‌های پایه و امید حمایت می‌کنم و توقع دارم که آن‌ها هم به شدت من و تیمم را حمایت کنند چرا که در رده‌های سنی پایه، پرسپولیس ضعف‌های زیادی دارد و من با کمک گرفتن از آن‌ها می‌خواهم این ضعف‌ها را برطرف کنم.

به گزارش ایسنا،رویانیان درباره پیشنهادهای باشگاه‌های اماراتی و آمریکایی به علی کریمی هم گفت: چیزی به ما اعلام نشده اما ما هم مثل این باشگاه‌ها یکی از مشتریان علی کریمی هستیم. مطمئن باشید در رقابت با این باشگاه‌ها کم نمی‌آوریم و این خود کریمی است که باید یک باشگاه را انتخاب کند.


[ یکشنبه 91/2/31 ] [ 10:48 عصر ] [ جواد احمدی ]

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «باشگاه هیچ مذاکره‌ای با من برای تمدید قرارداد نداشته‌ است.»

 

به گزارش «دنیای صنعت» به نقل از سایت شخصی علی کریمی، وی گفت: «از روزی که به امارات آمدیم بعضی از رسانه‌ها مطالبی را از قول من مطرح کردند که صحت ندارد.»

کریمی اظهار داشت: «هیچ پیشنهادی ندارم و تا این لحظه هم باشگاه هیچ صحبت رسمی با من در این خصوص نداشته و شاید بیشتر به فکر خرید بازیکنان جدید هستند. من واقعا نمی‌دانم این شایعات را چه کسانی مطرح می‌کنند، در حالی که سایت باشگاه که موثق‌ترین منبع برای هواداران است تمام اخبار مربوط به تیم را در اختیار این عزیزان قرار می‌دهد. شاید هم شایعه سازان دوست ندارند من در پرسپولیس بمانم.»
وی تاکید کرد: «به هرحال این حق طبیعی باشگاه است که براساس تفکرات خود بازیکن جذب کند و من هم مثل تمام بازیکنانی که قراردادشان تمام می‌شود این اجازه را دارم که اگر پیشنهادی رسمی دریافت کردم به آن فکر کنم.»
ستاره محبوب پرسپولیس تصریح کرد: «در حال حاضر باید به بازی با الاتحاد فکر کنیم تا با پیروزی در این مرحله ضمن شاد کردن دل هواداران، در بین هشت تیم برترآسیا قرار گیریم.»


[ یکشنبه 91/2/31 ] [ 10:47 عصر ] [ جواد احمدی ]

"بهروز رهبری فر" روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، بازی تیم پرسپولیس را در شهر "جده" عربستان سخت دانست و اضافه کرد: تیم پرسپولیس در فصل فوتبالی خود در بازی های خارج از خانه خود بهتر نتیجه گرفته و توانسته بازی های کم اشتباه تری ارایه دهد.

وی اظهار داشت: این تیم به دلیل کسب نتایج ضعیف در لیگ برتر امسال، همواره تحت فشار هودارانش قرار داشت و نتوانست در دیدار خانگی، بازی های زیبا و هجومی خود را در ورزشگاه آزادی تهران ارایه دهد.

مدافع ملی پوش سابق تیم پرسپولیس در مورد تعداد گل های خورده این تیم در یازدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران اظهار داشت: من، سال های زیادی در این تیم بازی کردم و تمام زندگی فوتبال خود را مدیون هواداران و تیم پرسپولیس هستم و از شکست ها و گل خوردن های مکرر این تیم به شدت ناراحت می شوم.

رهبری فر تاکید کرد: مدیران و کادر فنی تیم پرسپولیس باید با جذب نفرات خوب و ترمیم خط دفاعی خود برای فصل آینده، تیم مورد انتظار هواداران را برای قهرمانی تشکیل دهند.

تیم فوتبال "الاتحاد"‌ عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه دوم، از شش بازی خود پنج پیروزی و یک مساوی کسب کرده تا با مجموع 16 امتیاز به عنوان تیم اول صعود کند.

همچنین تیم فوتبال پرسپولیس نیز در مرحله گروهی در مصاف با حریفان خود صاحب سه برتری، دو مساوی و یک شکست شده تا با مجموع 11 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

تیم پرسپولیس تهران در تنها بازی مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، روز چهارشنبه سوم خرداد ماه میهمان تیم "الاتحاد" عربستان خواهد بود.

1391/02/31 - 07:59


[ یکشنبه 91/2/31 ] [ 5:42 عصر ] [ جواد احمدی ]

والنتین کوالنکوف" از ازبکستان به همراه دو هموطنش، "رافائل ایاسوف" و "مامور سعیدکاسیموف" دیدار حساس تیم های الاتحاد عربستان و پرسپولیس ایران را قضاوت خواهند کرد.

داور چهارم این دیدار، "ولادیسلاو تسیتلین" از ازبکستان و ناظر داوری از کره جنوبی انتخاب شده است. همچنین ناظر داوری نیز نماینده ای از فیلیپین خواهد بود.

این دیدار از ساعت 22:40 چهارشنبه سوم خردادماه در ورزشگاه شاهزاده عبدالله فیصل جده عربستان آغاز خواهد شد.


[ یکشنبه 91/2/31 ] [ 12:49 عصر ] [ جواد احمدی ]
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: «به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باید ریخت و پاش کنم چون در رقابت با باشگاه‌ها دیگر و فضای ناگواری که دلال‌ها برای باشگاه‌ها بوجود آورده‌اند، چاره‌ای ندارم و باید تیم خوبی را ببندم!»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از ایسنا، محمد رویانیان با انتقاد از بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران و در واکنش به دغدغه برخی کارشناسان که معتقدند تیم‌های دولتی نباید با پول بیت‌المال و ریخت و پاش‌های زیاد، پیشنهادهای میلیاردی برای جذب بازیکنان مختلف بدهند، اظهار کرد: «بله، بنده به دو دلیل ریخت و پاش می‌کنم! اولا ورود دروازه‌بان خارجی را به فوتبال ایران ممنوع کردند و ما مجبوریم برای جذب دروازه‌بان خوب داخلی هزینه کرده و با دیگر باشگاه‌ها رقابت کنیم؛ دوما الان دور دست دلال‌هاست و آنها با سوار شدن بر چرخه نقل و انتقالات مدیران باشگاه‌ها را مثل توپ زیر پای خودشان گرفتند. نه من بلکه تمام مدیران باشگاه‌ها با چنین معضلی روبرو هستند؛ این یعنی نبود مدیریت و وجود فساد و نهایتا ضربه بزرگی که دلال‌ها به فوتبال ایران و پول بیت‌المال می‌زنند.»
وی گفت: «وقتی من با بازیکنی مذاکره می‌کنم و او اعلام می‌کند دیگر پرسپولیسی شده اما آن وقت با ورود دلال‌‌‌ها باشگاه دیگری می‌‌گوید حاضرم 200 میلیون تومان به آن بازیکن بیشتر بدهم، من باید چه کنم؟ من نباید با باشگاه‌های دیگر رقابت کنم؟ ما الان باید برای پرسپولیس یک دروازه‌بان خوب بگیریم.»
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره بازیکنانی که در انتهای این فصل از پرسپولیس جدا می‌شوند؟ گفت: «فکر می‌کنم حداکثر چهار نفر در پایان فصل از پرسپولیس می‌روند. خروج مهدوی کیا و هاشمیان قطعی است و فکر می‌کنم معمارزاده و هوشیار هم از پرسپولیس می‌روند. البته این تنها حدس من است، نمی‌دانم که دنیزلی می‌خواهد بازیکنانی را کنار بگذارد یا نه و من هم باید بر اساس بازیکنانی که او از تیم کنار می‌گذارد اقدام به جذب بازیکنان جدید کنم.»
وی در پاسخ به این سوال که دنیزلی پیش از این گفته بود 10 بازیکن باید از پرسپولیس بروند،‌ آیا شما او را راضی کردید که فقط 4 بازیکن از پرسپولیس جدا شوند؟ اظهار کرد: «قرار شد لیگ قهرمانان آسیا برای ما ملاک باشد. بعد از بازی با الاتحاد عربستان دنیزلی لیست بازیکنانی را که نمی‌خواهد به ما اعلام خواهد کرد.»
رویانیان انتقاد از مطلبی که یکی از روزنامه‌های ورزشی در روز شنبه منتشر کرده و در آن به لیست خرید پرسپولیس برای فصل بعد اشاره کرده، مدعی شد: «این روزنامه با مطلبی که نوشته، تیم من را کاملا به حاشیه برده. پرسپولیس دو روز دیگر باید در لیگ قهرمانان مقابل الاتحاد بازی کند اما این روزنامه با کاری که کرده، روحیه بازیکنان من را پایین آورده. آن‌ها با این مطلب خود میلیاردها تومان به من خسارت زدند.»
وی ادعا کرد: «من در تلویزیون و رادیو هم اعلام کردم که از این روزنامه شکایت می‌کنم. واقعیت این است که این روزنامه با کارش وارد دلالی شده و علنا خود را دلال معرفی کرده است. متاسفانه همین الان که پرسپولیس در دوبی است بعضی از دلال‌ها رفتند کنار هتل تیم ما و با یکی از بازیکنان مذاکره کرده‌‌اند، که هم برای یک تیم عربی و هم یک تیم داخلی با او صحبت می‌کنند. این شرایط خیلی بد است.»
رویانیان در ادامه با انتقاد از مطالبی که علیه کارلوس کی‌روش و همچنین بعضی از مربیان تیم‌های ملی مطرح شده گفت: «متاسفانه یک سایت در مطلبی از کی‌روش انتقاد کرده است در حالی که ما باید در فاصله کمی که تا آغاز رقابت‌های انتخابی جام جهانی داریم از تیم ملی حمایت کنیم، نه این که فضای ذهنی تیم ملی را با انتقاد از کی‌روش به هم بریزیم. حتی نوشته بودند که من با اکبر محمدی برای بازیکن گرفتن مشورت کرده‌ام. من می‌‌خواهم با علی ‌دوستی‌مهر و علیرضا منصوریان هم در این باره مشورت کنم. ما باید آکادمی بازیکن‌سازی در پرسپولیس داشته باشیم تا پس از چند سال پرسپولیس بتواند از داشته‌های با ارزش خود استفاده کند.»
وی ادامه داد: «سوال من این است آیا شما توقع دارید که من برای بازیکن گرفتن با مربی سپاهان یا مربی استقلال مشورت کنم. مشخص است که با نخبگان این فوتبال که در تیم‌های ملی هستند، مشورت می‌کنم و در این راه به شدت از کی‌روش و محمدی و دیگر مربیان تیم‌های پایه و امید حمایت می‌کنم و توقع دارم که آن‌ها هم به شدت من و تیمم را حمایت کنند چرا که در رده‌های سنی پایه، پرسپولیس ضعف‌های زیادی دارد و من با کمک گرفتن از آن‌ها می‌خواهم این ضعف‌ها را برطرف کنم.»
رویانیان درباره پیشنهادهای باشگاه‌های اماراتی و آمریکایی به علی کریمی هم گفت: «چیزی به ما اعلام نشده اما ما هم مثل این باشگاه‌ها یکی از مشتریان علی کریمی هستیم. مطمئن باشید در رقابت با این باشگاه‌ها کم نمی‌آوریم و این خود کریمی است که باید یک باشگاه را انتخاب کند.»


[ یکشنبه 91/2/31 ] [ 12:24 عصر ] [ جواد احمدی ]

خلعتبری می گوید مذاکره ای با پرسپولیسی ها نداشته اما در صورتی که بخواهد به ایران برگردد، اولویتش پرسپولیس است.

به گزارش خبرآنلاین؛ محمدرضا خلعتبری بازیکن ایرانی باشگاه الوصل امارات هم تصمیم خود را برای فصل آینده نگرفته و این روزها شایعات زیادی در مورد حضور او در پرسپولیس شنیده می‌شود. خلعتبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین ابتدا در مورد وضعیتش در فوتبال امارات می‌گوید:« از وقتی اینجا آمدم شرایط خوبی دارم و در اکثر بازی‌ها یا گل زدم یا پاس گل دادم. اینجا خیلی از من راضی هستند و حتی چند تیم مطرح از لیگ امارات مرا می‌خواهند و با مدیر برنامه‌هایم مذاکره کرده‌اند. از طرفی باشگاه الوصل هم خواهان تمدید قرارداد با من است ولی فعلا تصمیم خاصی نگرفته‌ام و می‌خواهم چند روزی صبر کنم.»
خلعتبری در پاسخ به این سوال که آیا مارادونا قرار است در الوصل بماند می‌گوید:« من شنیده‌ام که مسوولان فدراسیون فوتبال امارات دنبال این هستند که او را به عنوان سرمربی تیم ملی امارات انتخاب کنند. اگر مارادونا در الوصل بماند گزینه اول من هم این باشگاه خواهد بود ولی اگر برود شاید من هم تصمیم دیگری بگیرم.»
از خلعتبری در مورد حضور آگرو بازیکن سرشناس منچسترسیتی و داماد مارادونا در امارات سوال می‌کنیم که او می‌گوید:« آگرو بازی ما مقابل الوحده را از نزدیک تماشا کرد. من هم او را دیدم و با آگرو دست دادم. خیلی دوست داشتم با این بازیکن بیشتر حرف بزنم ولی امکانش فراهم نبود و زبان انگلیسی من هم خوب نیست.»
می‌گویند خلعتبری قرار است سال آینده پیراهن پرسپولیس را بر تن کند و حتی با مسوولان این باشگاه در امارات مذاکره کرده است. او اما در این مورد می‌گوید:«‌ اینکه می‌گویند در امارات با پرسپولیس مذاکره کرده‌ام دروغ است و به هیچ عنوان بازیکنان و مسوولان این باشگاه را ندیدم. من دوست دارم در امارات بمانم ولی اگر قرار شد به ایران برگردم اولویتم پرسپولیس خواهد بود.»


[ یکشنبه 91/2/31 ] [ 12:24 عصر ] [ جواد احمدی ]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از وضعیت بازار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال گفت: به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باید ریخت و پاش کنم چون در رقابت با باشگاه‌ها دیگر و فضای ناگواری که دلال‌ها برای باشگاه‌ها بوجود آورده‌اند، چاره‌ای ندارم و باید تیم خوبی را ببندم!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران و در واکنش به دغدغه برخی کارشناسان که معتقدند تیم‌های دولتی نباید با پول بیت‌المال و ریخت و پاش‌های زیاد، پیشنهادهای میلیاردی برای جذب بازیکنان مختلف بدهند، گفت: بله، بنده به دو دلیل ریخت و پاش می‌کنم! اولا ورود دروازه‌بان خارجی را به فوتبال ایران ممنوع کردند و ما مجبوریم برای جذب دروازه‌بان خوب داخلی هزینه کرده و با دیگر باشگاه‌ها رقابت کنیم؛ دوما الان دور دست دلال‌هاست و آنها با سوار شدن بر چرخه نقل و انتقالات مدیران باشگاه‌ها را مثل توپ زیر پای خودشان گرفتند. نه من بلکه تمام مدیران باشگاه‌ها با چنین معضلی روبرو هستند؛ این یعنی نبود مدیریت و وجود فساد و نهایتا ضربه بزرگی که دلال‌ها به فوتبال ایران و پول بیت‌المال می‌زنند.

وی گفت: وقتی من با بازیکنی مذاکره می‌کنم و او اعلام می‌کند دیگر پرسپولیسی شده اما آن وقت با ورود دلال‌‌‌ها باشگاه دیگری می‌‌گوید حاضرم 200 میلیون تومان به آن بازیکن بیشتر بدهم، من باید چه کنم؟ من نباید با باشگاه‌های دیگر رقابت کنم؟ ما الان باید برای پرسپولیس یک دروازه‌بان خوب بگیریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت‌وگویش درباره بازیکنانی که در انتهای این فصل از پرسپولیس جدا می‌شوند؟ گفت: فکر می‌کنم حداکثر چهار نفر در پایان فصل از پرسپولیس می‌روند. خروج مهدوی کیا و هاشمیان قطعی است و فکر می‌کنم معمارزاده و هوشیار هم از پرسپولیس می‌روند. البته این تنها حدس من است، نمی‌دانم که دنیزلی می‌خواهد بازیکنانی را کنار بگذارد یا نه و من هم باید بر اساس بازیکنانی که او از تیم کنار می‌گذارد اقدام به جذب بازیکنان جدید کنم.

وی در پاسخ به این سوال که دنیزلی پیش از این گفته بود 10 بازیکن باید از پرسپولیس بروند،‌ آیا شما او را راضی کردید که فقط 4 بازیکن از پرسپولیس جدا شوند؟ گفت: قرار شد لیگ قهرمانان آسیا برای ما ملاک باشد. بعد از بازی با الاتحاد عربستان دنیزلی لیست بازیکنانی را که نمی‌خواهد به ما اعلام خواهد کرد. متاسفانه همین الان که پرسپولیس در دوبی است بعضی از دلال‌ها رفتند کنار هتل تیم ما و با یکی از بازیکنان مذاکره کرده‌‌اند، که هم برای یک تیم عربی و هم یک تیم داخلی با او صحبت می‌کنند. این شرایط خیلی بد است.

رویانیان در ادامه با انتقاد از مطالبی که علیه کارلوس کروش و همچنین بعضی از مربیان تیم‌های ملی مطرح شده گفت: متاسفانه یک سایت در مطلبی از کروش انتقاد کرده است در حالی که ما باید در فاصله کمی که تا آغاز رقابت‌های انتخابی جام جهانی داریم از تیم ملی حمایت کنیم، نه این که فضای ذهنی تیم ملی را با انتقاد از کی‌روش به هم بریزیم. حتی نوشته بودند که من با اکبر محمدی برای بازیکن گرفتن مشورت کرده‌ام. من می‌‌خواهم با علی ‌دوستی‌مهر و علیرضا منصوریان هم در این باره مشورت کنم. ما باید آکادمی بازیکن‌سازی در پرسپولیس داشته باشیم تا پس از چند سال پرسپولیس بتواند از داشته‌های با ارزش خود استفاده کند.

وی ادامه داد: سوال من این است آیا شما توقع دارید که من برای بازیکن گرفتن با مربی سپاهان یا مربی استقلال مشورت کنم. مشخص است که با نخبگان این فوتبال که در تیم‌های ملی هستند، مشورت می‌کنم و در این راه به شدت از کروش و محمدی و دیگر مربیان تیم‌های پایه و امید حمایت می‌کنم و توقع دارم که آن‌ها هم به شدت من و تیمم را حمایت کنند چرا که در رده‌های سنی پایه، پرسپولیس ضعف‌های زیادی دارد و من با کمک گرفتن از آن‌ها می‌خواهم این ضعف‌ها را برطرف کنم.

رویانیان درباره پیشنهادهای باشگاه‌های اماراتی و آمریکایی به علی کریمی هم گفت: چیزی به ما اعلام نشده اما ما هم مثل این باشگاه‌ها یکی از مشتریان علی کریمی هستیم. مطمئن باشید در رقابت با این باشگاه‌ها کم نمی‌آوریم و این خود کریمی است که باید یک باشگاه را انتخاب کند.


[ یکشنبه 91/2/31 ] [ 12:23 عصر ] [ جواد احمدی ]

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین شرایط مصدومان این تیم در اردوی امارات را تشریح کرد. دکتر وجیه الله چشمه سری درباره آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس در اردوی امارات اظهار داشت: مهرداد پولادی در بازی مقابل الشباب از ناحیه همسترینگ دچار مشکل شد و به همین دلیل در دقایق پایانی بازی تعویض شد. وضعیت این بازیکن نسبت به سایر بازیکنان کمی خطرناک‌تر است اما با چند جلسه فیزیوتراپی و آب درمانی و همکاری خودش سعی می‌کنیم مشکل را حل کنیم. فعلا وضعیت او مشخص نیست.وی درباره علی کریمی گفت: کریمی از ناحیه مچ پا دچار تورم شده به همین دلیل به او استراحت دادیم. اگر مشکل خاصی پیش نیاید کریمی از امروز دویدن را شروع می‌کند.پزشک پرسپولیس درباره وضعیت هاشمیان تصریح کرد: مصدومیت او خیلی جدی نیست. هاشمیان از ناحیه کمر دچار مشکل بود که به او استراحت دادیم و از امروز همراه تیم تمرین می‌کند.چشمه سری در پاسخ به این سؤال که چرا شب گذشته غلامرضا رضایی و مهدوی کیا همراه تیم تمرین نکردند گفت: این دو از ناحیه عضله دچار مشکل شده بودند به همین دلیل با هماهنگی کادر فنی استراحت کردند. با این حال مشکل خاصی وجود ندارد. با دستگاهی که همراه خود به امارات آورده‌ایم کارهای پزشکی بازیکنان را در هتل انجام می‌دهیم و مشکل خاصی از این بابت نداریم.

 

تصویر خبر

[ یکشنبه 91/2/31 ] [ 9:29 صبح ] [ جواد احمدی ]
........ ????? ???????? >>