سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

مسئولان باشگاه راه‌آهن در تماسی با نماینده تام‌الاختیار علی دایی حضور این مربی را در پرسپولیس بلامانع اعلام کردند.


  پس از مصاحبه‌ها و حرف و حدیث‌های بعد از ظهر امروز بالاخره سرپرست باشگاه پرسپولیس دقایقی قبل در تماسی با نماینده تام‌الاختیار علی دایی (بهمن دهقان) با او به گفت‌وگوی تلفنی پرداخت.

به گزارش فارس، وی در این تماس به نماینده تام‌الاختیار دایی گفت: عقد قرارداد پرسپولیس با دایی از نظر باشگاه راه‌آهن بلامانع است و دایی مشکلی برای این موضوع ندارد. از همین رو با توجه به توافقات انجام شده قرارداد علی دایی فردا بعد از ظهر با باشگاه پرسپولیس به امضا خواهد رسید.

[ سه شنبه 92/2/31 ] [ 10:24 عصر ] [ جواد احمدی ]

باشگاه راه‌آهن(سورینت) تهران با درخواست آقای علی دایی سرمربی محترم این باشگاه برای فسخ قرارداد به صورت مشروط موافقت کرد.


به گزارش سایت باشگاه راه‌آهن(سورینت)، پیرو نامه آقای رئیسی‌کیا مدیرعامل محترم باشگاه به ریاست محترم هیات مدیره برای رسیدگی به درخواست آقای دایی، مهندس بابک زنجانی در نامه‌ای به آقای رئیسی‌کیا،موافقت مشروط خود و هیات مدیره باشگاه با این درخواست را اعلام کرد.

در مصوبه هیات مدیره اعلام شده که فسخ این قرارداد بعد از طی شدن مراحل اداری و قانونی انجام شود که متن کامل این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای رئیسی کیا

مدیرعامل محترم باشگاه سورینت(راه­ آهن)

باسلام

احتراماً عطف به نامه جنابعالی درخصوص فسخ قرارداد آقای علی دایی با باشگاه سورینت( راه‌آهن ) و با توجه به درخواست مکرر جناب آقای رویانیان مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس و درخواست طرفداران باشگاه پرسپولیس و با در نظر گرفتن این که باشگاههای فوتبال ایران همه عضو یک خانواده متحد به نام ایران می باشند و این که باشگاه راه آهن در این مدت زمان قرارداد بازیکنان و تیم خود را برای فصل آینده آماده کرده بود و فسخ این قرارداد چالش جدیدی برای آن باشگاه ایجاد می نماید و لذا باشگاه‌های فوتبال ایران هم باید به سمت حرفه‌ای حرکت کنند ، اعلام فسخ قرارداد مذکور با شرایط ذیل اجرا و قطعی اعلام می گردد:

1- دریافت مبلغ 100 میلیون تومان از آقای علی دایی بابت درخواست فسخ اجرای قرارداد و هزینه این مبلغ در خیریه کودکان سرطانی

2- دریافت قرارداد امتیاز درج نام شرکت سورینت در پشت لباس بازیکنان پرسپولیس برای یک فصل باجناب آقای رویانیان مدیر عامل محترم باشگاه پرسپولیس.

خواهشمند است نسبت به اجرای این مصوبه اقدام فرمایید.

 


[ سه شنبه 92/2/31 ] [ 9:4 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در نشستی که ظهر امروز بین مسوولان باشگاه و دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس با رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ایران در محل این فدراسیون برگزار شد، دو طرف تفاهم‌نامه همکاری را به امضاء رساندند.

در این نشست بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس، داریوش سودی رئیس دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس، دکتر پورکاظمی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ایران و امیدعلی پورحسن معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس و جمعی دیگر از مسوولان باشگاه و دانشگاه پرسپولیس و فدراسیون پزشکی ورزشی حضور داشتند.

در این تفاهم‌نامه همکاری، توسعه و بهبود شرایط فنی و کیفی فعالیت‌های علمی آموزشی و پژوهشی، ایجاد شرایط لازم به منظور برگزاری همایش، سمینار و کنفرانس‌های علمی در زمینه‌های علمی و ورزشی، برقراری کارگاه‌های آموزشی و عمومی و دوره‌های تخصصی کوتاه مدت و بلند مدت مشترک همراه با صدور گواهی‌نامه‌های معتبر، برگزاری نشست‌های علمی، تحلیلی و تخصصی سالیانه بین مسوولین و اعضای دو مجموعه، همکاری در جهت اعزام متخصصین و نیروهای‌های انسانی کارآمد برای شرکت در دوره‌های بین‌المللی و سفرهای مطالعاتی، همکاری در جهت چاپ و نشر کتاب و نشریه و مجله تخصصی با اخذ مجوز از وزارت علوم، پذیرش دانشجو از میان افراد معرفی شده از سوی فدراسیون توسط دانشگاه پرسپولیس و فراهم آوردن امکانات مطالعاتی و آزمایشگاهی برای دانشگاه از سوی فدراسیون مورد تاکید و توافق قرار گرفت.

این سند همکاری به امضای روسای دانشگاه پرسپولیس و فدراسیون پزشکی ورزشی رسید.

در پایان این نشست در جریان مذاکره بین بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس و دکتر پورکاظمی درباره فضاهای موجود برای افزایش همکاری‌های فیمابین بحث و تبادل نظر شد.

در جریان این نشست مقرر گردید صدور کارت بیمه پزشکی برای ورزشکاران و پرسنل باشگاه پرسپولیس مورد بررسی و اقدام قرار بگیرد.

نظرات


[ سه شنبه 92/2/31 ] [ 8:11 عصر ] [ جواد احمدی ]

محمد رویانیان اظهارداشت: خوشبختانه با باشگاه راه‌آهن و بابک زنجانی به توافق رسیدیم و پس علی دایی با خیال راحت تقدیم به هواداران پرشور پرسپولیس.

وی افزود: جا دارد از آقای زنجانی تشکر داشته باشیم که نگاه مثبتی به این موضوع داشت.

مدیرعامل پرسپولیس درخصوص انتشار مصاحبه‌ای از علی دایی مبنی بر ادامه حضورش در باشگاه راه‌آهن گفت: این یک دروغ است و دایی اصلاً مصاحبه‌ای نکرده است، چون در ایران نیست. نمی‌دانم چرا دست به این کارها زدند اما علی دایی پرسپولیسی شده و من رسما این خبر را اعلام می‌کنم.


[ سه شنبه 92/2/31 ] [ 7:53 عصر ] [ جواد احمدی ]

علی دایی برای جدایی از راه‌آهن و حضور در پرسپولیس به هیات مدیره باشگاه راه‌آهن درخواست کتبی داد.


بهمن دهقان، نماینده تام الاختیار دایی اظهار کرد: مسئولان باشگاه راه‌آهن اعلام کردند برای جدایی دایی از این تیم و حضور در پرسپولیس باید نظر شخص دایی اعلام شود. بر همین اساس بنده درخواست کتبی این مساله را امروز به باشگاه راه‌آهن بردم و قرار است تا دقایق دیگر با مسئولان باشگاه راه‌آهن درباره این مساله صحبت کنیم.

دهقان همچنین در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود که باشگاه راه‌آهن اعلام کرده تنها در صورت حک کردن نام "سورینت" روی پیراهن پرسپولیس اجازه حضور دایی در این تیم را می‌دهند، این مساله چقدر صحت دارد؟ گفت: من از توافقات انجام شده بین مسئولان دو باشگاه اطلاعی ندارم.

 


[ سه شنبه 92/2/31 ] [ 1:28 عصر ] [ جواد احمدی ]

سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تنها چاره درد و نجات پرسپولیس از این شرایط فقط و فقط علی دایی است.


محمود خوربین در خصوص انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: از روز اولی که پایم را در کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گذاشتم گفتم علی دایی و فقط علی دایی می‌تواند پرسپولیس را به شرایط آرمانی خود برساند اما هیچ کس قبول نکرد.

به گزارش فارس، وی افزود: الان هم تنها کسی که می‌تواند پرسپولیس را از این شرایط نجات دهد، علی دایی است و هیچ کس نمی‌تواند که قرمز پوشان را از این وضعیت خارج کند، پس بهترین تصمیم را پرسپولیسی‌ها گرفته اند.

وی در خصوص تنش میان باشگاه راه آهن و پرسپولیس نیز گفت: راه آهن حق دارد که مربی بزرگی مثل دایی را ساده از دست ندهد، این را همه می‌دانند اما حتما به خاطر میلیون‌ها هوادار قرمز پوش این کار را خواهد کرد و دایی را به پرسپولیس می‌دهد.

خوردبین یاد آور شد: پرسپولیس سال سخت و بدی را پشت سر گذاشت و متاسفانه مجوز سهمیه آسیا را نگرفت و سال خوبی را نداشت.

وی درباره شرایط خودش نیز گفت: به دنبال کار و زندگی خودم هستم و همیشه برای پرسپولیس و موفقیتش دعا می‌کنم.

 


[ سه شنبه 92/2/31 ] [ 1:28 عصر ] [ جواد احمدی ]

پرسپولیس سرمربی ندارد. این درست ترین جمله در مورد تیم قرمزپوش است. از دو هفته قبل که یحیی گل محمدی استعفا داد تا امروز مسئولان تیم پرسپولیس هر چند هر دقیقه یک نفر را به عنوان سرمربی یا گزینه سرمربیگری معرفی می کنند، به نظر می رسد که اشتباهات آنها سبب می شود همچنان در انتخاب سرمربی ناکام باشند. روز گذشته اعلام کردند که علی دایی سرمربی این تیم شده.

چند ساعت بعد باشگاه راه آهن اعلام کرد علی دایی را به قرمزها نخواهد داد. سایت باشگاه پرسپولیس دیروز ساعت 3 این خبر را منتشر کرد و به دنبال آن همه خبرگزاری ها خبر را نقل کردند. محمد رویانیان در این مورد مصاحبه کرد و از معرفی علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس خبر داد. سایر اعضای هیئت مدیره هم با اشاره به صحبت های تلفنی با مالک باشگاه راه آهن، بابک زنجانی از قطعی شدن حضور دایی در پرسپولیس خبر دادند اما با توجه به اینکه علی دایی همچنان در این مورد مصاحبه نکرده، می شود کمی به خبر پرسپولیسی ها شک کرد.

 آنها بدون اینکه قراردادی امضا کنند از توافق با دایی خبر می دهند که حتی در ایران هم نیست. در مقابل مسئولان راه آهن خبر انتخاب دایی را اشتباه اعلام می کردند. قائم مقام راه آهن همه نقل قول ها را تکذیب کرده و می گوید که حتی مالک باشگاه راه آهن هم انتقال دایی را تایید نکرده.

مدیرعامل باشگاه راه آهن روز گذشته ساعت 12:30 با شبکه ورزش مصاحبه کرد و حضور دایی در پرسپولیس را تکذیب کرد. راه آهن بعدازظهر دیروز هم نامه ای رسمی به باشگاه پرسپولیس ارسال کرد و مخالف قطعی و رسمی خود با انتقال دایی را اعلام کرد. در این میان به نظر می رسد که ماجرای پرسپولیس و دایی کاملا تمام شده است.

همانطور که در طول هفته گذشته بوده و دایی بنای آمدن به پرسپولیس را نداشته اما مدیران پرسپولیس به دلایلی که شفاف نیست تلاش می کردند نشان دهند که مذاکرات شکل مثبتی دارد. شاید ترس از سکوها برای انتخاب گزینه مورد نظر دلیلی باشد برای اصرار روی نام دایی. اینطور که شنیده می شود پرسپولیسی ها برای معرفی گزینه ایرانی خود با مشکل مواجه هستند و می ترسند که با اقبال مردم مواجه نشوند.

شاید به همین دلیل است که نمایش مذاکره و معرفی دایی به راه افتاد که بعد از انتخاب مربی ایرانی هفته پنجم نام دایی روی سکوها شنیده نشود.

شایعه اصلی این روزها انتخاب محمد مایلی کهن به عنوان سرمربی پرسپولیس است. روز گذشته چند خبرگزاری از حضور او در وزارت ورزش خبر دادند و البته بعد از انتشار خبر از مایلی کهن عذرخواهی هم کردند اما اینطور به نظر می رسد که گزینه پشت پرده پرسپولیس همین مایلی کهن باشد، مربی که بالاتر از یک معامله ورزشی صاحب نیمکت پرسپولیس می شود و شاید با چند نتیجه ضعیف با عکس العمل های بدی هم از سکوها مواجه شود.


[ سه شنبه 92/2/31 ] [ 1:0 عصر ] [ جواد احمدی ]

علی دایی که چند روزی را در خارج از کشور به سر می برد به محض ورودش به ایران ، در فرودگاه امام خمینی (ره) ، خبر پیوستنش به پرسپولیس را تکذیب کرد .

علی دایی که دقایقی پیش وارد ایران شد در فرودگاه امام خمینی اعلام کرد : تمامی حواشی به وجود آمده در مورد آینده‌ام بیهوده است و من با راه‌آهن قرارداد دارم و برای فصل بعد سرمربی راه آهن هستم .

این درحالی است که ایشان قبل از سفر به خارج از کشور با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده بود و به گفته مسئولان باشگاه پرسپولیس برای فصل بعد به این باشگاه برنامه داده بود .

علی دایی: فصل بعد سرمربی راه‌آهن هستم


[ سه شنبه 92/2/31 ] [ 12:20 عصر ] [ جواد احمدی ]

محمد رویانیان در حالی از علی دایی به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نام برد که این مربی پس از 710 روز به جمع سرخپوشان بازگشت و در کنار حمید درخشان و مصطفی دنیزلی جزو مربیانی لقب گرفت که در دو دوره مختلف هدایت سرخپوشان تهرانی را برعهده گرفته است.

باشگاه ورزشی پرسپولیس متعلق به "شرکت سی.آر.سی" در دیماه سال 1342 توسط علی عبدُه در اوین و جاده قدیم شمیرانات بنیانگذاری شد، باشگاهی که فعالیت اصلی آن در رشته بولینگ بود. این باشگاه در چند ورزش دیگر فعالیت داشت که یکی از آنها تیم فوتبالی در دسته دوم تهران بود.

در تاریخ 18 تیرماه سال 1346 باشگاه شاهین که در دهه 1340 بازیکنان زیادی در تیم ملی ایران داشت و در میان مردم محبوب بود، به دستور سازمان ورزش و تفریحات ایران رسماً منحل شد که با رایزنی‌های عبده با پرویز دهداری و مسعود برومند، بیشتر بازیکنان باشگاه شاهین به پرسپولیس پیوستند.

بعد از تعطیلات نوروزی سال 1347 "پرویز دهداری" به عنوان نخستین سرمربی تاریخ پرسپولیس هدایت این تیم را برعهده گرفت و توانست سرخپوشان را به بالاترین سطح مسابقات فوتبال در ایران برساند اما پس از 16 ماه، جای خود را به رجبعلی فرامرزی سپرد.  گرچه فرامرزی از سال 1342 تا 1346 به طور همزمان مربی پرسپولیس و بانک ملی بود اما آمارنویسان از وی به عنوان دومین مربی پرسپولیس نام برده و تاریخ آغاز فعالیت رسمی‌اش با این تیم را سال 1348 عنوان کرده‌اند.

در این سال‌ها کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس 36 مرتبه دچار تغییر و تحول شده و در این بین 30 مربی هدایت سرخپوشان را برعهده داشته‌اند که 12 نفر از این جمع مربیان خارجی بوده‌اند. علی پروین در چهار مقطع متفاوت و حمید درخشان و مصطفی دنیزلی در دو مقطع مختلف چنین مسئولیت مهمی را برعهده داشتند.

آلن راجرز انگلستانی که در بهمن‌ماه سال 1350 به عنوان سرمربی سرخپوشان انتخاب شد، نخستین مربی خارجی تاریخ پرسپولیس لقب گرفت و پس از وی مربیانی همچون ایوان کونوف(شوروی)، ولادیسلاو بگوویچ(کرواسی)، یورگن گده(آلمان)، استانکو(کرواسی)، ایوان مت‌کوویچ(کرواسی)، وینگو بگوویچ(کرواسی)، راینر زوبل(آلمان)، آری هان(هلند)، مصطفی دنیزلی(ترکیه)، نلو وینگادا(پرتغال)، زلاتکو کرانچار(صربستان) و مانوئل ژوزه(پرتغال) در ادوار مختلف هدایت این تیم را برعهده گرفتند.

علی پروین به عنوان پرافتخارترین مربی تاریخ پرسپولیس، چهار مرتبه در سال‌های مختلف هدایت این تیم را برعهده داشته و در 467 مسابقه که به عنوان سرمربی سرخپوشان را به میدان فرستاده، 291 پیروزی، 128 تساوی، 48 باخت، 843 گل‌زده و 304 گل خورده را در کارنامه‌اش ثبت کرده است.

سرمربی پیشین تیم پرسپولیس که تجربه مدیریت این باشگاه را داشته است، در دوران 18 ساله مربیگری خود سه قهرمانی لیگ، سه قهرمانی جام حذفی، 6 قهرمانی جام باشگاه‌های تهران، دو قهرمانی جام حذفی تهران و یک جام قهرمانی مسابقات فوتبال جام در جام باشگاه‌های آسیا بدست آورده است.

بازگشت بعد از 710 روز

گزارشی از تاریخچه مربیان پرسپولیس

علی دایی آقای گل فوتبال ملی جهان که ملقب به شهریار فوتبال ایران است، امروز دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 توسط محمد رویانیان به عنوان سرمربی پرسپولیس لقب گرفت تا سی و هشتمین مربی تاریخ این باشگاه لقب گیرد. وی سی و یکمین مربی است که هدایت سرخپوشان را برعهده گرفته و نوزدهمین مربی ایرانی است که روی نیمکت داغ سرمربیگری پرسپولیس می‌نشیند.

پس از علی پروین که 4 مرتبه در ادوار مختلف هدایت سرخپوشان تهرانی را برعهده داشت، علی دایی با قبول هدایت پرسپولیس، در کنار حمید درخشان و مصطفی دنیزلی قرار گرفت که پیش از این و در ادوار مختلف دو مرتبه تجربه هدایت سرخپوشان را داشته‌اند.

این مربی برای نخستین مرتبه در هفتم دی‌ماه سال 1388 به جای زلاتکو کرانچار سرمربی پرسپولیس شد و پس از دو فصل و کسب دو عنوان قهرمانی در رقابتهای جام حذفی، در تاریخ 20 خرداد سال 1390 به علت مشکلاتی که با حبیب کاشانی مدیرعامل وقت پرسپولیس برایش ایجاد شد، از پرسپولیس جدا شد.

امروز اما علی دایی در حالی پس از 710 روز به جمع سرخپوشان بازگشت که این تیم آخرین جام قهرمانی‌اش را با هدایت این مربی بدست آورده بود و امیدوار است پس از یک فصل پرحاشیه بتواند روزهای خوبی را با این مربی تجربه کند.

در زیر نام مربیان تاریخ باشگاه پرسپولیس را مشاهده می‌کنید:

1- پرویز دهداری: (نخستین سرمربی پس از پیوستن شاهینی‌ها به پرسپولیس)
از 16 فروردین 1347 تا 31 مرداد 1348

2- رجبعلی فرامرزی: (سرمربی پرسپولیس در دوران کوچ بازیکنان به پیکان)
 از 1 دی 1348 تا 14 اسفند 1348

3- حسین فکری:
از 26 تیر 1349 تا 19 دی 1350

4- آلن راجرز (انگلستان):
از 4 بهمن 1350 تا 27 آذر 1353

5- همایون بهزادی:
از 15 اسفند 1353 تا 19 اردیبهشت 1354

6- بیوک وطنخواه: (جوان‌ترین مربی تاریخ پرسپولیس)
از 26 اردیبهشت 1354 تا اسفند 1354

7- ایوان کونوف (شوروی):
از 5 فروردین 1355 تا 12 اسفند 1355

8- منصور امیرآصفی:
از 20 اسفند 1355 تا 23 اردیبهشت 1356

9- پرویز قلیچ‌خانی:
از 30 اردیبهشت 1356 تا 8 خرداد 1356

10- محراب شاهرخی:
از 9 تیر 1356 تا 18 بهمن 1360

11- علی پروین: (تنها مربی که چهار دوره مختلف در تیم پرسپولیس مربیگری کرده است)
از 23 بهمن 1360 تا 18 دی 1366

12- مسعود معینی: (نخستین مربی غیرپرسپولیسی که در سه بازی هدایت این تیم را برعهده گرفت)
از 13خرداد 1367 تا 28 خرداد 1367

13- علی پروین:
از 10 تیر 1367 تا اواخر سال 1372

14- محمود خوردبین: (وی تنها در چهار مسابقه هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت)
آبان سال 1372

15- محمد پنجعلی: (وی یکبار دیگر در 16 مرداد 1374 برابر آرارات مربیگری کرد)
از پنجم آذر 1372 تا 21 بهمن 1372

16- ولادیسلاو بگوویچ (کرواسی):
از 20 خرداد 1373 تا 9 تیر 1373

17- حمید درخشان:
از 17 تیر 1373 تا 30 دی 1373

18- هانس یورگن گده (آلمان):
از 29 اردیبهشت 1374 تا مرداد 1374

19- استانکو پابلوکوویچ (کرواسی): (پرافتخارترین مربی خارجی پرسپولیس)
از 7 مهر 1374 تا 14 اردیبهشت 1376

20- حمید درخشان:
از 1 تیر 1376 تا 4 دی 1376

21- ایوان مت کوویچ (کرواسی):
از 8 دی 1376 تا 5 مهر 1377

22- علی پروین:
از 5 مهر 1377 تا 1 تیر 1382 (در سال 1381 با پرسپولیس فاتح نخستین دوره لیگ برتر شد)

23- وینگو بگوویچ (کرواسی):
از 7 شهریور 1382 تا پایان سومین دوره لیگ برتر

24- راینر زوبل (آلمان):
از 24 شهریور 1383 تا 30 خرداد 1384

25- علی پروین: (آخرین تجربه سرمربیگری پروین در پرسپولیس)
از 5 تیر 1384 تا 23 بهمن 1384

26- آری هان (هلند):
از 27 بهمن 1384 تا 17 اردیبهشت 1385

27- مصطفی دنیزلی (ترکیه):
از 18 شهریور 1385 تا 11 خرداد 1386

28- افشین قطبی:
از 25 مرداد 1386 تا 30 آبان 1387

29- افشین پیروانی: (سرمربی موقت)
از 1 آذر 1387 تا 18 بهمن 1387

30- نلو وینگادا (پرتغال):
از 21 بهمن 1387 تا 6 خرداد 1388

31- زلاتکو کرانچار (صربستان):
30 تیر 1388 تا 6 دی 1388

32- علی دایی: (کسب دو عنوان قهرمانی متوالی در جام حذفی در سالهای 89 و 90)
از 7 دی 1388 تا 20 خرداد 1390

33- حمید استیلی:
از 31 خرداد 1390 تا 18 آذرماه 1390

34- محسن عاشوری: (سرمربی موقت و کسب دو تساوی یک بر یک برابر تیمهای راه‌آهن و فولادخوزستان)
از 19 آذرماه 1390 تا 28 آذرماه 1390

35- مصطفی دنیزلی(ترکیه):
از 3 دیماه 1390 تا 2 تیرماه 1391

36- مانوئل ژوزه(پرتغال)
از تیرماه 1391 تا 20 آذرماه سال 1391

37- یحیی گل‌محمدی:
از 22 آذرماه سال 1391 تا 20 اردیبهشت‌ماه 1392

38- علی دایی:
از 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ...


[ سه شنبه 92/2/31 ] [ 10:42 صبح ] [ جواد احمدی ]

مدیرعامل پرسپولیس گفت : این تصمیمی است که نهایی شده و علی دایی از امروز سرمربی تیم پرسپولیس است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس راجع به انتخاب علی دایی در گفتگو با ورزش سه گفت : این تصمیمی است که نهایی شده و علی دایی از امروز سرمربی تیم پرسپولیس است و از همین جا اعلام می کنم در انتخاب او هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد و حواشی ایجاد شده در چند ساعت اخیر در رسانه ها و مدیران باشگاه راه‌آهن تمام شده و ما با ایشان به توافق کامل رسیده ایم و از همین امروز در حال اجرای برنامه های علی دایی در پرسپولیس هستیم .

رویانیان در ادامه درباره جذب بازیکن در باشگاه پرسپولیس افزود : خوشبختانه در ابتدای فصل نقل و انتقالات هستیم و با توجه به انتخاب به موقع سرمربی توانسته ایم قدم بزرگی در جذب بازیکنان با کیفیت برای پرسپولیس و هواداران بزرگ این تیم برداریم .

او همچنین از پیشکسوتان و کمیته فنی و همچنین هیئت مدیره تشکر کرد و گفت : از کمک همه جانبه آنها تشکر می کنم و امیدوارم پرسپولیس با همین همدلی و یکدستی و با کمک دوستداران پرشورش به موفقیت برسد .


[ سه شنبه 92/2/31 ] [ 9:35 صبح ] [ جواد احمدی ]
........ ????? ???????? >>