سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777
  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نماینده AFC که طبق ضوابط باید 72 ساعت قبل از بازی در کشور باشگاه میزبان حضور یابد، بنابه دعوت مقام های فوتبال ایران به منظور بازدید از ورزشگاه ارومیه، زودتر و از روز جمعه راهی تهران شده است. او قرار بود شنبه راهی ارومیه شود که این سفر به دلیل شرایط جوی انجام نشد.

    باشگاه پرسپولیس برای تمرین فردا بعدازظهر تیم الشباب، زمین درفشی فر را در نظر گرفته است که زمان آن پس از حضور تیم اماراتی به صورت قطعی معلوم می شود. تیم الشباب روز سه شنبه، آخرین تمرین خود را قبل از بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی انجام می دهد.


[ یکشنبه 90/12/28 ] [ 11:18 عصر ] [ جواد احمدی ]
  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، دنیزلی در این جلسه نسبت به آنالیز تیم الشباب و ارائه دستورات تاکتیکی مورد نظر خود اقدام کرد.


[ یکشنبه 90/12/28 ] [ 11:18 عصر ] [ جواد احمدی ]
  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این دیدار که برای هر دو طرف غافلگیری هایی داشت، مصطفی دنیزلی، محمدرضا زادمهر، وحید هاشمیان، مهدی مهدوی کیا، امیر حسین فشنگچی، سامان آقازمانی، مجتبی شیری، میثاق معمارزاده، حسین هوشیار، داریوش سودی (مسئول کلینیک باشگاه) حضور داشتند. بازیکنان پرسپولیس با شاخه های گل برای این دیدار رفتند و در این میان با تبریک های جانبازان به خاطر پیروزی قاطع برابر نفت روبرو شدند.

    دنیزلی پس از اینکه توضیحاتی را درباره این مرکز می شنود، در سخنان کوتاه می گوید: خوشحال هستم که چنین مرکزی ایجاد شده است که از آنهایی که با جان خود از ایران دفاع کردند و برای آن جنگیدند و مایه افتخار هستند، مراقبت می شود.

    در جریان این دیدار، گفت و شنودهای بازیکنان و جانبازان جالب توجه بود. یکی از نکات بسیار جالب برای پرسپولیسی ها، اتاق اختصاصی «موسی سلامت» بود که بارها شاهد حضور او در ورزشگاه بودیم. در و دیوار اتاق این جانباز پر از پرچم و عکس های مربیان و بازیکنان تیم پرسپولیس از گذشته تا حال است و با کامپیوتر که در اتاق خود دارد، مرتب در اینترنت به دنبال اخبار پرسپولیس است. ضمن اینکه مهدوی کیا و سایر سرخپوشان از دیدن این اتاق کاملا هیجان زده و غافلگیر شده بودند.


[ یکشنبه 90/12/28 ] [ 11:18 عصر ] [ جواد احمدی ]
  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مصطفی دنیزلی به جهت ساعت تحویل سال، برنامه تمرین سه شنبه را تغییر داد.

    سرخپوشان امروز (یکشنبه) طبق معمول همیشه ساعت 11 صبح تمرین کردند، آنها صبح سه شنبه در اختیار خود و خانواده خواهند بود و تمرین در نوبت بعدازظهر را انجام می دهند و پس از آن راهی اردو می شوند.

    طبق برنامه، تمرینات پرسپولیس بعد از بازی با الشباب دو یا سه روز تعطیل خواهد شد که مدت قطعی آن در روزهای آینده مشخص می شود.

    تمرینات دوشنبه و سه شنبه پشت درهای بسته خواهد بود و تمرین آخر قرار است در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار شود.


[ یکشنبه 90/12/28 ] [ 11:17 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش خبرنگار فارس، پس از اقدامات اولیه بر روی علی دایی و یک عمل جراحی بر روی صورت وی، دایی با تصمیم بستگانش به تهران منتقل و در ساعت 19 امروز در بیمارستان لاله بستری شد.

پس از حضور دایی در بیمارستان لاله، ازدحام هواداران، خبرنگاران و عکاسان خبری باعث اعتراض شدید محمد دایی برادر علی دایی شد.

این در شرایطی است که علی دایی نمی توانست به دلیل ازدحام جمعیت، از آمبولانس خارج شود.

پس از حضور دایی در بیمارستان لاله، محمد حسن انصاری فرد مدیر عامل باشگاه راه آهن، کریم باقری، حسن اشجاری، حسین کاظمی و برخی بازیکنان راه آهن و پرسپولیس به بیمارستان آمده و از سرمربی راه آهن عیادت کردند.

بنا بر این گزارش، علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهر ری، شب گذشته بر اثر سانحه رانندگی خودوری شخصی وی واژگون شد و سپس به بیمارسنان بهشتی کاشان انتقال یافت.

حال او در حال حاضر مطلوب بوده و در بخش عادی بیمارستان لاله تهران بستری است.

انتهای پیام/

خبرگزاری فارس: دایی در بیمارستان لاله تهران بستری شد/ بزرگان فوتبال بر بالین آقای گل جهان

[ یکشنبه 90/12/28 ] [ 11:15 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی پس از حضور در بیمارستان لاله در گفت و گویی کوتاه اظهار داشت: باور کنید دوست ندارم درباره اتقاق پیش آمده صحبت کنم. اما خدا به من رحم کرد و دعای خیر تک تک مردم ایران پشت سر من بود.

وی افزود: از تمام مردم ایران مخصوصا مردم خونگرم کاشان سپاسگزارم و من خودم را همیشه مدیون این عزیزان می‌دانم همیشه گفته‌ام و باز هم اعلام می‌کنم هر چه دارم از این مردم است و همیشه افتخار می‌کنم که برای آنها افتخار کسب کردم.

دایی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه خدا به من رحم کرد و من از مردم باز هم درخواست می‌کنم که مرا به عنوان فرزند خود باز هم دعا کنند.


[ یکشنبه 90/12/28 ] [ 11:15 عصر ] [ جواد احمدی ]

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز به مدت 90 دقیقه در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد. در این تمرین بازیکنان به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

در تمرین امروز مهدی مهدوی کیا و هاشمیان بدون مشکل تمرین کردند.

*نمایندگان AFC امروز در ورزشگاه درفشی فر حضور پیدا کردند و از این ورزشگاه بازدیدی داشتند. قرار است الشبابی‌ها حریف پرسپولیس در دومین دیدار لیگ قهرمانان آسیا فردا در ورزشگاه درفشی فر یک جلسه تمرین کنند.

* آخرین وضعیت تیم فوتبال الشباب توسط دنیزلی مورد ارزیابی قرار گرفت. تعداد مصدومان، محرومان و آخرین شرایط این تیم بررسی شد.

* هواداران امروز پشت درب‌های بسته بودند اما خبرنگاران اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا کردند.

* تمرین فردا پرسپولیس پشت درب‌های بسته برگزار خواهد شد.

* تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار خود در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه به مصاف الشباب عربستان خواهد رفت.


[ یکشنبه 90/12/28 ] [ 11:14 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش یکشنبه شب ایرنا، محمد دایی پس از انتقال علی دایی به بیمارستان لاله تهران در جمع خبرنگاران در خصوص اتفاق رخ داده برای شهریار فوتبال ایران و آقای گل جهان گفت: در مسیر بازگشت از اصفهان متاسفانه ماشین منحرف شد و این حادثه رخ داد.

وی ادامه داد: از خدا متشکرم که بار دیگر علی دایی را به ما هدیه داد و اتفاق رخ داده بسیار ناراحت کننده بود. خوشبختانه من و میاچ نیز با مشکل خاصی روبه رو نشده ایم.

برادر علی دایی گفت: از مردم که برای علی دایی دعا کردند تشکر می کنم. علی نیز همیشه خود را متعلق به مردم می داند.

وی تصریح کرد: زمانی که این اتفاق رخ داد من و علی در حال صحبت در خصوص دیدار مقابل سپاهان بودیم و او خواب نبود.


[ یکشنبه 90/12/28 ] [ 11:14 عصر ] [ جواد احمدی ]
به گزارش بی باک به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، سه داور این دیدار استرالیایی و داور چهارم از ازبکستان است.

اسامی داوران پیروزی ایران و الغرافه قطر که در تاریخ 29 فروردین 91 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود به شرح زیر است :

داور : پیتر گرین از استرالیا

کمک داور اول : براد هابسون از استرالیا

کمک داور دوم : پائول سترانگولو از استرالیا

داور چهارم : ولادیسلاو تسیتلین از ازبکستان

ناظر بازی : کار گوتام از هند

ناظر داوری : احمد الطریفی از عربستان

[ یکشنبه 90/12/28 ] [ 11:13 عصر ] [ جواد احمدی ]

یکی از تلخ‌ترین سال‌های فوتبال ایران رو به اتمام است و در واپسین روزهای آن چیزی نمانده بود که جامعه ورزش شوک سنگینی را تحمل کند.

فوتبالی که امسال با حذف پیاپی نمایندگان سهل‌انگارش از گردونه مسابقات بین‌المللی به صحنه نمایش "کی بود، کی بود، من نبودم" تبدیل شده بود و داغ سنگین المپیک را بدجوری مزمزه می‌کرد؛ فوتبالی که با انتخابات عجیب و غریبش دست‌وپای هوادارانش را از ترس تعلیق لرزانده بود؛ فوتبالی که فقدان اسوه اخلاق، ناصر حجازی را تحمل کرد و به طرزی ناگهانی بابک معصومی سالنی‌باز باحیایش را از دست رفته می‌دید؛ چیزی نمانده بود که... بگذریم، حتی فکر کردن به فوتبال بدون شهریار چشم‌هایمان را خیس می‌کند. از قدیم به یاد داریم، اشک ریختن سرِ سال نو شگون ندارد.

به یاد داریم روزهایی را که علی دایی، گلزن افسانه‌ای فوتبال جهان با طحال پاره برای تیم ملی کشورمان بازی می‌کرد، یا بهتر بگوییم می‌جنگید و با پشتکار مثال‌زدنی‌اش به همگان درس جنگجویی و مبارزه می‌داد. هنوز فراموش نکرده‌ایم روزهای تلخ پس از جام کذایی 2006 را، روزهایی که برای جنگجوی همیشگی‌مان، اس‌ام‌اس‌ها و جوک‌های شرم‌آوری ساخته بودیم و او را نقل محافل‌مان کرده بودیم. غافل از اینکه او باز هم با پشتکار همیشگی‌اش برمی‌خیزد، با سایپای همواره میانه‌جدولی‌اش قهرمان ایران می‌شود و برای دشمنان قسم‌خورده‌اش دست تکان می‌دهد.

از یاد نبرده‌ایم که در فروردین تلخ 1388 و در دیدار با رقیب سنتی‌مان چگونه در ورزشگاه آزادی زشت‌ترین الفاظ را به او که این بار در مسند سرمربیگری تیم ملی قرار داشت، نسبت دادیم اما دایی باز هم بلند شد و بعد از چند ماه خانه‌نشینی و در شرایطی دشوار پرسپولیس را دو بار پیاپی به قهرمانی جام‌حذفی رساند. آری شک نداریم که این بار هم شهریار فوتبال ایران در برابر مشکلات قد علم می‌کند و دوباره چشم فوتبال این مرز و بوم را به جمال نورچشمی‌اش روشن خواهد کرد تا در آستانه سال نو ما فوتبالدوستانی که هیچگاه قدر آقای گل فوتبال جهان را ندانسته‌ایم، چشمان‌مان را خشک کنیم و به استقبال سال جدید برویم.

فوتبال قدرناشناس ایرانی همواره پشتکار شهریار را در سایه بخت و اقبال او پنهان کرده است اما حال با اندکی تامل درمی‌یابیم که باید حرف‌های علی کریمی و اکثر فوتبالدوستان را در مورد دایی تصحیح کنیم؛ چرا که این بار خدا به جای دایی مردم ایران را بغل کرده بود تا سال نویشان غرق در ماتم نشود.


[ یکشنبه 90/12/28 ] [ 11:13 عصر ] [ جواد احمدی ]
........ ????? ???????? >>