سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، متن پیام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

ضمن تبریک سال نو و خداوند مهربان را شاکر و سپاسگزارم که با توکل به قادر یکتا، توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج)، همت و تلاش بی وقفه مدیران، پرسنل، مربیان و ورزشکاران باشگاه پرسپولیس و به ویژه حمایت خالصانه و همه جانبه هواداران، پیشکسوتان و رسانه‌ها، سال 1391 را با تمام فراز و نشیب ها و سختی‌هایش پشت سر گذاشتیم و توانستیم در زمینه توسعه فعالیت های باشگاه پرسپولیس در امور اقتصادی، زیربنایی، ورزشی، فرهنگی و حقوقی گام‌های بسیار مهمی برداریم که به گواه اهالی فن، رسانه‌ها و هواداران در تاریخ حیات پرسپولیس سابقه نداشته است.

در بحث نتیجه گیری تیم فوتبال هم به رغم چالش ها و موانع بسیاری که از درون و برون در سال 91 با آن مواجه شدیم، خداوند را شاکریم که هنوز می توان به قهرمانی تیم پرستاره و توانمند پرسپولیس در جام حذفی باشگاه‌های کشور امیدوار بود تا ان شاالله ویترین باشگاه پرسپولیس که تیم فوتبال بزرگسالان آن است، بتواند در آغاز سال جدید با قهرمانی در این جام دل هواداران را شاد کرده و شرایطی را فراهم کند که همه اتفاقات تیم فوتبال پرسپولیس در سال 91، در بهار 92 به افتخار آفرینی و سربلندی دوست‌داران آن ختم شود. همین طور این قهرمانی می‌تواند عاملی شود که اقدامات گسترده‌ای که در سایه تلاش شبانه روزی کادر مدیریتی باشگاه انجام شده، نمود بهتر و کامل‌تری داشته باشد. همانطور که پیش از این گفته بودیم سال 1391 سال برنامه‌ریزی در زمینه‌های مختلف و «کاشت» بود و سال 1392 سال اجرا برنامه‌ها و «برداشت».

امیدوارم حال که زمستان به آخر رسیده تیم فوتبال پرسپولیس هم بهار دل انگیزی را در پیش داشته باشد و در سایه توکل به خداوند متعال، همت، همدلی و تلاش مضاعف کادر فنی و بازیکنان و حمایت همه جانبه هواداران بتواند روی سکوی افتخار قرار گیرد 

آرزو دارم در سال 92 همه اعضای خانواده پرسپولیس که دل در گرو تیم محبوب خود دارند، بتوانند دوشادوش و در کنار هم قرار گرفته و ما را نیز در رسیدن به اهداف مدنظر همراهی کنند.

برای همه پرسپولیسی‌ها در سال جدید علاوه بر تندرستی و سلامت، سالی سرشار از برکت و موفقیت در زندگی شخصی و روزهای خوش قهرمانی تیم محبوب‌شان را از خداوند متعال آرزو می‌کنم و امیدوارم با دعای خیر هواداران، بتوانیم در سال 92 در آزمون خدمتگزاری به خانواده بزرگ و 30 میلیونی پرسپولیس سربلند و موفق باشیم.

ضمن توجه ویژه به فرامایشات مقام معظم رهبری و پیروی از رهنمودهای ایشان که در پیام نوروزی چشم‌انداز سال جدید را امیدوارانه و همراه با حضور جهادی ملت ایران در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی توصیف کردند، از مدینه منوره سال نو را به تمامی ایرانیان به ویژه دوست‌داران پرسپولیس، صمیمانه و خالصانه تبریک عرض کرده و برای همه بهترین‌ها را آرزو می کنم.


[ چهارشنبه 91/12/30 ] [ 6:16 عصر ] [ جواد احمدی ]

عیــــــــــــــــــــــدتان مبــــــــــــــــارک  

پیــــــروز و ســـر بــلنـــد بـــاشیـــد



[ چهارشنبه 91/12/30 ] [ 9:28 صبح ] [ جواد احمدی ]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برای رویارویی با داماش در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایران با همه نفرات خود تلاش خواهیم کرد.


محمد رویانیان پس از اتفاقات شب گذشته برنامه تلویزیونی 90 گفت: من از همه هواداران می‌خواهم که به هیچ عنوان نگران نباشند چون یحیی گل محمدی با قدرت هر چه تمام‌تر به کارش ادامه می‌دهد.

به گزارش فارس ، وی افزود: مهدوی‌کیا نیز کنار ما خواهد بود و انشاءالله هر چه زودتر هم علی کریمی تمرینات جدی خود را آغاز خواهد کرد.

رویانیان تاکید کرد: با گل‌محمدی، مهدوی‌کیا و کریمی برای شکست داماش تلاش خواهیم کرد تا قهرمانی در جام حذفی را کسب کنیم. انشاءالله همه بازیکنان و کادر فنی دست در دست هم تلاش خواهند کرد تا با حمایت هواداران مرحله نیمه نهایی را پشت‌سر بگذارند و در فینال به یک جام برسیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مشکل خاصی در پرسپولیس وجود ندارد و هدف همه این بچه‌ها خوشحالی دل هواداران است.همه دیدند که خود مهدوی‌کیا گفت که با یحیی صحبت کرده تا در پرسپولیس بماند. امیدوارم که با کمک همه بچه‌ها پرسپولیس بتواند امسال قهرمان جام حذفی شود.

[ چهارشنبه 91/12/30 ] [ 9:15 صبح ] [ جواد احمدی ]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برای رویارویی با داماش در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایران با همه نفرات خود تلاش خواهیم کرد.


محمد رویانیان پس از اتفاقات شب گذشته برنامه تلویزیونی 90 گفت: من از همه هواداران می‌خواهم که به هیچ عنوان نگران نباشند چون یحیی گل محمدی با قدرت هر چه تمام‌تر به کارش ادامه می‌دهد.

به گزارش فارس ، وی افزود: مهدوی‌کیا نیز کنار ما خواهد بود و انشاءالله هر چه زودتر هم علی کریمی تمرینات جدی خود را آغاز خواهد کرد.

رویانیان تاکید کرد: با گل‌محمدی، مهدوی‌کیا و کریمی برای شکست داماش تلاش خواهیم کرد تا قهرمانی در جام حذفی را کسب کنیم. انشاءالله همه بازیکنان و کادر فنی دست در دست هم تلاش خواهند کرد تا با حمایت هواداران مرحله نیمه نهایی را پشت‌سر بگذارند و در فینال به یک جام برسیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مشکل خاصی در پرسپولیس وجود ندارد و هدف همه این بچه‌ها خوشحالی دل هواداران است.همه دیدند که خود مهدوی‌کیا گفت که با یحیی صحبت کرده تا در پرسپولیس بماند. امیدوارم که با کمک همه بچه‌ها پرسپولیس بتواند امسال قهرمان جام حذفی شود.

[ سه شنبه 91/12/29 ] [ 3:27 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش عصرامروز به نقل از مهر، آخرین برنامه سال 91 عادل فردوسی پور با برنامه مشابه ای که در پایان سال 90 روی آنتن برد تفاوت های زیادی داشت. در برنامه سال گذشته حضور سه هنرپیشه و طنزپرداز سینما و تلویزیون شرایط را به گونه ای پیش برد که یک برنامه شاد و مفرح تقدیم بینندگان شد اما در برنامه دوشنبه شب اشک های مهدی مهدوی کیا همه مخاطبان را تحت تاثیر قرار داد. در این بین یحیی گل محمدی هم تحت تاثیر اشک هایی که کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران ریخت روی خط تلفنی آمد و برای اینکه ثابت کند تاثیری در خداحافظی مهدوی کیا نداشته است، از سمتش استعفا کرد.

مهدوی کیا که در طول حضورش در برنامه همان متانت و ادب همیشگی را داشت، در بخش هایی که راجع به خداحافظی اش صحبت می کرد اشک در چشمانش جمع می شد و زمانی که در بخش پایانی مجددا خواست پیرامون جدایی اش حرف بزند رویش را از دوربین برگرداند و اشک هایش سرازیر شد. این صحنه عادل فردوسی پور را هم تحت تاثیرقرار داد و گفت: اگر یکبار دیگر گریه کنی من هم گریه می کنم. بعد باهم می نشینیم و خیلی شیک گریه می کنیم!

مهدوی کیا در مورد اتفاقاتی که پیرامونش رخ داد گفت: من ابتدای فصل با اینکه 35 سال سن داشتم اما پابه پای بازیکنان دیگر در تمرینات بدنسازی شرکت کردم و نیم فصل اول را به خوبی پشت سرگذاشتم. اما نیم فصل دوم و در دیدار برابر ملوان به خاطر یک سرماخوردگی ساده از ترکیب تیم کنار گذاشته شدم. با این حال شکایتی نداشتم. در حالی که هیچ کجای دنیا با یک سرماخوردگی بازیکنی را از ترکیب کنار نمی گذارند.

وی افزود: با این اتفاق تمام زحماتی که کشیده بودم برباد رفت. ضمن اینکه در خیلی از بازیها پنج دقیقه و هفت دقیقه بازی کردم و حتی یک بازی 45 دقیقه پشت دروازه گرم کردم اما از من استفاده نشد. با این حال اینها هیچکدام دلیل اصلی خداحافظی من نبود. هر فردی وقتی ناراحت می شود نقطه ای از بدنش درد می گیرد، برخی ها قلب شان، برخی ها سرشان و برخی ها معده شان. مثلا رضا عنایتی در تیم ملی معده اش درد می گرفت. من هم کمر درد می گرفتم.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: بااین حال وقتی پرسپولیس برابر ذوب آهن به پیروزی رسید یکی از خوشحال ترین روزهای زندگی من بود. آنقدر خوشحال بودم که فکر می کنم فقط چند بار در طول فوتبالم چنین شادی از خودم نشان داده بودم.

وی در مورد اتفاقی که پیرامون اعلام خداحافظی اش افتاد گفت: نزدیک ورزشگاه درفشی فر بودم که ادموند بزیک زنگ زد و احساس کردم می خواهد چیزی بگوید که رویش نمی شود. بالاخره گفت که من در فهرست 18 نفره بازی با مس کرمان نیستم اگر ممکن است شب به هتل بروم تا با کادر فنی صحبت کنم. من هم گفتم نزدیک ورزشگاه هستم. می آیم همین ورزشگاه صحبت می کنیم شاید نرسیدم بیایم هتل. با گل محمدی رفتیم جلسه که خودش هم از این موضوع خیلی ناراحت بود. گفت تو از نظر فنی نمی توانی به ما کمک کنی و دوست دارم در بعد دیگری به ما کمک کنی.

مهدوی کیا افزود: من با مربیان بزرگی چون تاپ مولر و پاگلزدورف و .. کار کرده بودم و آنها به خودشان اجازه نمی دادند در مورد مسائل فنی با من صحبت کنند. از نظر بدنی هم دیدم مشکلی ندارم. در این بین سه راه وجود داشت. اول اینکه بلند شوم و با عصبانیت بیایم بیرون و بروم مصاحبه کنم و حاشیه درست کنم. دوم اینکه بگویم من با باشگاه قرارداد دارم و در تمرینات شرکت می کنم.( در این بخش فردوسی پور از مهدوی کیا خواست مبلغ قراردادش را اعلام کند که وی گفت من قرارداد سفید امضا کرده ام اما این فصل فقط 200 میلیون تومان از باشگاه گرفته ام) و سوم اینکه در کمال آرامش خداحافظی کنم و مشکلی ایجاد نکنم. من راه سوم را انتخاب کردم و شب وقتی رفتم هتل و در جلسه فنی شرکت کرده بازیکنان طور دیگری به من نگاه می کردند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: البته به ذهنم رسید که بروم به تدارکات تیم بگویم دو عصا برایم تهیه کند تا زیر بغلم بزنم و بگویم به خاطر مشکل کمرم دیگر نمی توانم فوتبال بازی کنم. اما این راه را هم انتخاب نکردم و خداحافظی ام را اعلام کردم و از این به بعد هم با تمام وجود در خدمت پرسپولیس هستم و در تمرینات شرکت می کنم. آرزویم این است که پرسپولیس به فینال جام حذفی راه پیدا کند و چند دقیقه بازی کنم و جام قهرمانی را بالای سرببرم.

مهدی مهدوی کیا در بخش پایانی صحبت هایش و پس از اینکه اشک ریخت گفت: از هیچکس دلگیر نیستم. برای مربیگری هم به آلمان می روم و کارم را در آنجا ادامه می دهم. انجا مردمانش اگر هم از تو خوششان نمی آید توی رویت نگاه می کنند و حرف شان را می زنند. برای یحیی گل محمدی هم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم دوست خوبم بتواند در پرسپولیس موفق باشد و قهرمان جام حذفی شود.

پس از صحبت های مهدوی کیا که در پایان آن با عادل فردوسی پور روبوسی کرد و عوامل نود برایش دست زدند، یحیی گل محمدی روی خط آمد و گفت: به اتفاق برخی اقوام برنامه شما را می دیدیم و وقتی مهدی اشک ریخت همه به من نگاه می کردند. من از این موضوع بسیار ناراحت هستم و برای اینکه ثابت کنم رفاقتم با مهدوی کیا چقدر است تصمیم گرفتم از سرمربیگری پرسپولیس استعفا کنم. مطمئن باشید تصمیمم را گرفته ام و این کار را خواهم کرد. من مهدی را مثل برادرم دوست دارم و نمی خواستم اشک هایش را ببینم.

البته عادل فردوسی پور از این تصمیم گل محمدی به عنوان یک تصمیم احساسی نام برد که سرمربی پرسپولیس آن را رد کرد. محمد رویانیان هم که در مدینه بسر می برد از آنجا پیغام داد که هم مهدی و هم یحیی در کنار پرسپولیس خواهند ماند.

در نظرسنجی برنامه نود هم که به عملکرد این برنامه در سال 91 اختصاص داشت 91 درصد از شرکت کنندگان به عملکرد این برنامه رای مثبت دادند و فقط پنج درصد از عملکرد برنامه عادل فردوسی پور ناراضی بودند که تهیه کننده این برنامه ابراز امیدواری کرد سال آینده بتوانند به گونه ای عمل کنند که میزان این پنج درصد کمتر هم شود.

اتفاقات باشگاه داماش و رقابت های لیگ دسته اول بخش های دیگر برنامه بودند. مهدوی کیا هم مجددا روی خط آمد و تاکید کرد که هواداران نباشند چرا که او و گل محمدی با یکدیگر در تمرینات شرکت خواهند کرد.


[ سه شنبه 91/12/29 ] [ 3:18 عصر ] [ جواد احمدی ]

  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، از سوی کادر فنی سرخپوشان، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از امروز تعطیل شد و بازیکنان از روز سوم فروردین، تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

    گفتنی است، تیم فوتبال پرسپولیس اولین دیدار خود در سال 92 را روز یکشنبه یازدهم فروردین ماه برابر تیم پیکان از هفته سی و یکم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند.


[ دوشنبه 91/12/28 ] [ 7:46 عصر ] [ جواد احمدی ]

  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سودی افزود: دانشگاه علمی - کاربردی واحد پرسپولیس پس از گشایش دارای دو دسته اهداف می‌باشد؛ اهداف دراز مدت و اهداف کوتاه مدت که در تمامی این موارد، ما نیاز به همکاری و همفکری تمامی هواداران پرسپولیس در اقصی نقاط جهان داریم.

    رئیس دانشگاه علمی - کاربردی پرسپولیس تصریح کرد: هواداران پرسپولیس می‌توانند با توجه به تحصیلات خود در هر زمینه و با هر تخصصی فقط به صرف هواداری، با دانشگاه پرسپولیس همکاری نمایند. دایره این فعالیت باز و هیچ گونه محدودیتی، برای همکاری در هیچ جای جهان وجود ندارد. ما از تمامی دانش آموختگان جهانی هوادار پرسپولیس شامل محققین، مخترعین، پژوهشگران و نخبگان علمی دعوت به همکاری می‌نمائیم.

    داریوش سودی افزود: دانشگاه علمی - کاربردی پرسپولیس دست این دوستان و یاران همیشگی را به گرمی می‌فشارد و آمادگی و برقراری تعامل با این عزیزان را از طریق این دانشگاه اعلام می‌دارد.


[ دوشنبه 91/12/28 ] [ 2:59 عصر ] [ جواد احمدی ]

با تصمیم مسئولان باشگاه پرسپولیس و با رایزنی با صندوق حمایت از قهرمانان، هامبورگ آلمان به تهران سفر خواهد کرد.
 
 پس از خداحافظی مهدی مهدوی کیا از فوتبال و حواشی‌های به وجود آمده، مسئولان باشگاه پرسپولیس سعی کردند تا مراسم خداحافظی باشکوهی را برای این بازیکن در نظر بگیرند.

پس از رایزنی‌های انجام شده و صحبت های مسئولان باشگاه پرسپولیس و صندوق حمایت از قهرمانان مقرر شد مکاتبات لازم با باشگاه هامبورگ آلمان برای این کار انجام شود.

در این بازی که قطعاً با توجه به رایزنی‌های اولیه و جواب مثبت هامبورگی‌ها در ایران برگزار خواهد شد، مهدی مهدوی‌کیا رسماً در ورزشگاه آزادی از فوتبال خداحافظی می‌کند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس و صندوق حمایت از قهرمانان، رایزنی‌های اولیه را با باشگاه هامبورگ انجام داده و موافقت آنها را گرفته‌اند.


[ یکشنبه 91/12/27 ] [ 9:6 صبح ] [ جواد احمدی ]

ا تصمیم مسئولان باشگاه پرسپولیس و با رایزنی با صندوق حمایت از قهرمانان، هامبورگ آلمان به تهران سفر خواهد کرد.
 
 پس از خداحافظی مهدی مهدوی کیا از فوتبال و حواشی‌های به وجود آمده، مسئولان باشگاه پرسپولیس سعی کردند تا مراسم خداحافظی باشکوهی را برای این بازیکن در نظر بگیرند.

پس از رایزنی‌های انجام شده و صحبت های مسئولان باشگاه پرسپولیس و صندوق حمایت از قهرمانان مقرر شد مکاتبات لازم با باشگاه هامبورگ آلمان برای این کار انجام شود.

در این بازی که قطعاً با توجه به رایزنی‌های اولیه و جواب مثبت هامبورگی‌ها در ایران برگزار خواهد شد، مهدی مهدوی‌کیا رسماً در ورزشگاه آزادی از فوتبال خداحافظی می‌کند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس و صندوق حمایت از قهرمانان، رایزنی‌های اولیه را با باشگاه هامبورگ انجام داده و موافقت آنها را گرفته‌اند.


[ شنبه 91/12/26 ] [ 6:5 عصر ] [ جواد احمدی ]

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با بررسی‌های انجام شده و تلاش علی کریمی این بازیکن پس از تعطیلات نوروز پا به توپ می‌شود.


دکتر وجیه‌الله چشمه‌سری در خصوص آخرین شرایط مصدومان پرسپولیس قبل از تعطیلات نوروز اظهار داشت: پس از مصدومیت رضا حقیقی با تشخیص کادر پزشکی مقرر گردید که از پای او MRI گرفته شود. در بررسی اولیه کشیدگی عضله روی پا این بازیکن مشاهده شد و به همین دلیل قرار است با برخی متخصصان درباره میزان آسیب دیدگی او و دوری‌اش از میادین فوتبال صحبت‌های تخصصی‌تری داشته باشیم تا تکلیف نهایی این بازیکن مشخص شود.

به نقل از فارس، وی در خصوص آحرین وضعیت علی کریمی نیز گفت: خوشبختانه کریمی با توجه به بررسی‌های انجام شده و خواست خودش شرایط ایده‌الی پیدا کرده و انشاءالله پس از تعطیلات نوروز پا به توپ خواهد شد و تمرینات گروهی خود را آغاز خواهد کرد. البته کریمی نیاز به بدنسازی هم دارد تا انشاءالله ایشان را دربازی مقابل داماش در اختیار داشته باشیم.

این در شرایطی است که علی کریمی در تعطیلات نوروزی پرسپولیسی‌ها برای خود تمرینات ویژه در نظر گرفته است.

[ شنبه 91/12/26 ] [ 6:0 عصر ] [ جواد احمدی ]
........ ????? ???????? >>