سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777
 از نکات جالب رقابت های امسال بازی نمایندگان فوتبال ایران در روزهای 1 و 2 فروردین 1391 است که با این شرایط فوتبال ایران نوروزی فوتبالی را پیش رو خواهد داشت.
 به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام، مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا از روز 16 اسفندماه 1390 آغاز خواهد شد که بر اساس برنامه در هفته اول این مسابقات سپاهان پذیرای النصر امارات است و پرسپولیس در ورزشگاه ملک فهد ریاض به مصاف الهلال عربستان می رود. استقلال ایران هم در اولین هفته میهمان الریان قطر خواهد بود.
از نکات جالب رقابت های امسال بازی نمایندگان فوتبال ایران در روزهای 1 و 2 فروردین 1391 است که با این شرایط فوتبال ایران نوروزی فوتبالی را پیش رو خواهد داشت. استقلال روز اول فروردین در ورزشگاه آزادی میزبان نسف ازبکستان و یک روز بعد پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان الشباب امارات خواهد بود.
 برنامه کامل دیدارهای مرحله گروهی تیم فوتبال پرسپولیس در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا 2012 به شرح زیر اعلام می شود:
گروهD
 

[ یکشنبه 90/11/30 ] [ 6:36 عصر ] [ جواد احمدی ]

عضو گروه پزشکی تیم استقلال گفت: «تست دوپینگ از بازیکنان استقلال در سال گذشته میلادی گرفته شد.»
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام، دکتر حقیقت درباره شایعات مطرح شده پیرامون دوپینگ دو بازیکن استقلال اظهار داشت: «ماده ای مورد نظر در سال 2011 مصرف شده است ولی این دارو در سال 2012 به فهرست مواد ممنوعه اضافه شده است.»
وی افزود: «مدارک این مساله هم موجود است که این ماده در سال 2011 ممنوع نبوده است و در سال قبلی میلادی این تست از بازیکنان ما گرفته شده است. بنابراین از آنجا که این تست در سال گذشته میلادی از بازیکنان استقلال گرفته شده است، برای ما قابل قبول نیست.»


[ یکشنبه 90/11/30 ] [ 6:36 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در آخرین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا تیم الشباب امارات میزبان تیم نفتچی ازبکستان بود و با نتیجه 3 بر صفر میهمان خود را شکست داد.الشباب با این پیروزی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و در گروه D با تیم های پرسپولیس، الغرافه قطر و الهلال عربستان هم گروه شد.گفتنی است؛ پیش از این تیم های استقلال و پوهانگ استیلرز کره جنوبی در مرحله پلی آف این رقابت ها، بر حریفان خود پیروز شدند و در دیدارهای مرحله گروهی خود حضور خواهند یافت.


[ یکشنبه 90/11/30 ] [ 10:42 صبح ] [ جواد احمدی ]

هافبک تیم فوتبال استقلال با تقدیر از حضور علی پروین و تماشاگران در ورزشگاه آزادی گفت: خوشبختانه با پیروزی مقابل این تیم عربستانی، توانستیم هواداران‌مان را خوشحال کنیم.
خسرو حیدری هافبک تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی این تیم مقابل الاتفاق عربستان در مرحله پلی اف لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران گفت: اتحاد و همدلی بازیکنان در زمان دفاع و حمله عامل اصلی موفقیت و پیروزی ما در این بازی بود.
وی با اشاره به اینکه الاتفاق هم تیم خوبی بود، اضافه کرد: خوشبختانه با پیروزی مقابل این تیم عربستانی، توانستیم امشب هواداران‌مان را خوشحال کنیم.
هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص حضور علی پروین در ورزشگاه هم اظهار داشت: ایشان با این کار نشان دادند استقلال بازی نداشت، بلکه تیم ایران بود که برابر یک تیم عربستانی به میدان رفته بود. من از علی پروین و هواداران تیم که در یک روز غیر تعطیل آمده و از تیم استقلال حمایت کردند و سنگ تمام گذاشتند، صمیمانه تشکر می‌کنم.
خسرو حیدری در مورد حریفان این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: بازی‌های مرحله گروهی به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و امیدواریم در آن بازی‌ها هم حضور پرقدرتی داشته و مقتدرانه به مرحله حذفی این مسابقات راه یابیم.
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الاتفاق عربستان در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا که امشب در ورزشگاه آزادی برگزار شد با برتری 3 بر یک آبی‌پوشان به پایان رسید.

 


[ یکشنبه 90/11/30 ] [ 10:41 صبح ] [ جواد احمدی ]

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است: پیروزی استقلال مانند برتری دیگر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا یک پیروزی ملی برای کشور عزیزمان ایران به حساب می آید.
در این بین ضمن قدردانی از حضور هواداران فهیم پرسپولیس که با نگاهی ملی با حضور در ورزشگاه آزادی از نماینده ایران حمایت کردند، این پیروزی که باعث راهیابی تیم استقلال به مرحله اصلی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و تثبیت سومین سهمیه ایران شد را به هواداران، مدیر عامل، سرمربی و بازیکنان استقلال تبریک می گویم.
محمد رویانیان


[ یکشنبه 90/11/30 ] [ 12:3 صبح ] [ جواد احمدی ]

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، تیم پرسپولیس "ب" با سرمربیگری اسماعیل حلالی با غلبه بر تیم المپیک چهار دانگه به مقام قهرمانی جام حذفی باشگاه های تهران دست یافت.
این دیدار در حضور جمشید زارع قائم مقام و محمد حسن عالمی معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس انجام شد و در پایان مراسمی برگزار شد و کاپ قهرمانی در دستان سرخپوشان قرار گرفت.
محمد رویانیان با اشاره به این موضوع گفت: «این پیروزی و قهرمانی را به کلیه اعضای کادرفنی، بازیکنان تیم تبریک می گویم. این افتخار بزرگی برای باشگاه پرسپولیس است.»


[ یکشنبه 90/11/30 ] [ 12:1 صبح ] [ جواد احمدی ]

به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس در آخرین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا امشب (شنبه) تیم الشباب امارات پذیرای نفتچی ازبکستان بود و با نتیجه 3 بر صفر میهمان خود را شکست داد.

الشباب با این پیروزی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و حریف پرسپولیس شد. الغرافه قطر و الهلال عربستان دیگر تیم‌های این گروه هستند.رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از 16 اسفند سال جاری آغاز می‌شود.

الشباب امارات حریف پرسپولیس شد

 


[ یکشنبه 90/11/30 ] [ 12:1 صبح ] [ جواد احمدی ]

با اکران فیلم سینمایی "شیرین قناری بود" کری‌خوانی بین هواداران پرسپولیس و استقلال به سینماها کشیده خواهد شد.فیلم سینمایی "شیرین قناری بود" تنها فیلم ورزشی - اجتماعی است که با نگاهی جدید ورود خانواده‌ها و دختران را به ورزشگاه‌های فوتبال به چالش می‌کشد.تهیه‌کننده و کارگردان این فیلم داوود توحیدپرست است که خود از فوتبالیست‌های قدیمی است.در این فیلم کری خوانی دختران استقلالی و پرسپولیسی به تصویر کشیده شده است.این فیلم در سی‌امین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و مورد استقبال مردم و منتقدان قرار گرفت و مردم با این فیلم ارتباط برقرار کردند، شادی کردند و کری خواندند به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود در زمان اکران که سال آینده خواهد بود همین‌گونه شاهد کری بین هواداران دو تیم در سینماها باشیم.علی حمودی بازیکن استقلال و جاسم کرار بازیکن شاهین بوشهر فوتبالیست‌هایی هستند که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.همچنین سعیده رودبارکی، نگین معتضدی، شهراد وثوقی، پردیس افکاری، مجید حاجی‌زاده، فریبا شاهسون، حمید شریف‌زاده، امید علومی، نازنین پیرکاری، سحر افتاده، نوشین غریبی، هلیا امامی، الهه افشاری، ثمین فرهومند و حسین پرستار در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.قرار است پیش از اکران عمومی، بازیکنان پرسپولیس و استقلال، پیشکسوتان و خبرنگاران ورزشی در نمایش خصوصی این فیلم را تماشا کنند.

تصویر خبر

[ شنبه 90/11/29 ] [ 5:15 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، شاگردان رحیم یوسفی روز جمعه در ورزشگاه امام رضا (ع) توانستند بازی دربی را به سود خود پایان داده و استقلال را با شکستی که دریافت کرد، بدرقه کنند.این بازی در حالی با نتیجه 3 بر 2 تمام شد که سرخپوشان نوجوان تا پنج دقیقه به پایان بازی با دو گل امیرحسین امن زاده و یک گل مهران پولادوند سه بر صفر از حریف خود پیش بودند و در نهایت نوجوانان استقلال چاره ای جز پذیرش شکست نداشتند.نوجوانان پرسپولیس که هنوز منتظر حکم کمیته انضباطی درباره ترک زمین یکی از حریفان خود هستند، این هفته در آخرین بازی خود مقابل پاس قرار می گیرند. البته پاسی ها در بازی های اخیر خود در میدان حاضر نشده اند و این احتمال می رود که این هفته هم بازی نکنند.در دیگر دیدار این هفته نونهالان پرسپولیس که پیش از این نایب قهرمانی خود را مسجل کرده بود برابر تیم مقاومت با سه گل شکست خورد. سعید تهرانی نژاد با توجه به اینکه پیش از این قهرمان مسابقات نیز شده بود در این آخرین بازی های خود، بیشتر از نفراتی استفاده می کند که کمتر شانس بازی داشتند.سرخپوشان نونهال در آخرین بازی خود ساعت 10 صبح جمعه در ورزشگاه امام رضا (ع) پذیرای ذوب آهن خواهند بود.روز جمعه، جوانان پرسپولیس هم در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان پاس نوین بودند، اما این تیم در میدان حاضر نشد که هیئت فوتبال باید درباره آن تصمیم گیری کند. جوانان پرسپولیس روز جمعه هم میهمان داماش خواهند بود.


[ شنبه 90/11/29 ] [ 5:13 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش قدس انلاین  به نقل از خبرآنلاین، از میان 5 دوپینگی جدید فوتبال ایران، سه بازیکن در لیگ برتر شاغل هستند و شایعه شده که هر سه نفر آن‌ها در استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند. البته احتمال بخشیده شدن آن‌ها نیز وجود دارد چراکه ممکن است ماده ممنوعه‌ای که این بازیکنان مصرف کرده‌اند، همان ماده‌ای باشد که تا مدتی قبل جزو مواد ممنوعه نبود و استفاده از آن ایرادی نداشت.
هاشمیان رئیس کمیته مبارزه با دوپینگ فدراسیون فوتبال می‌گوید: «ممکن است این بازیکنان از همان مکملی استفاده کرده باشند که تا مدتی قبل استفاده از آن منعی نداشت. اما حالا این مکمل وارد لیست داروهای ممنوعه شده است. اگر واقعا همین‌طور باشد و این بازیکنان بتوانند اثبات کنند که از این مکمل استفاده کرده‌اند، محرومیتی برای آن‌ها در نظر گرفته نمی‌شود و ماجرا با یک تذکر کتبی حل می‌شود.»
یکی از این بازیکنان، کسی است که کی روش علاقه زیادی به نوع بازی او دارد اما در آخرین لیست تیم ملی از نام او گذشت تا یک بازیکن جوان را وارد لیست کند. یکی دیگر از دوپینگی‌ها هم ستاره جدید باشگاه استقلال است. در لیگ دسته اول هم یکی از بازیکنانی که با این مشکل مواجه شده، پسر یکی از سرمربیان معروف فوتبال ایران است. البته 5 دوپینگی جدید فوتبال ایران، همگی اسیر مکملی شده اند که تا پایان سال 2011 در لیست داروهای ممنوعه نبود اما از ابتدای سال 2012 که هنوز 2 ماه از آن نگذشته است، وارد لیست داروهای ممنوعه شده. این بازیکنان به احتمال فراوان با دریافت یک تذکر کتبی دوباره می توانند برای تیم هایشان بازی کنند.


[ شنبه 90/11/29 ] [ 5:13 عصر ] [ جواد احمدی ]
........ ????? ???????? >>