سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ برنامه هفته دوم به شرح زیر اعلام شد:

پرسپولیس - فجر سپاسی (ورزشگاه آزادی)

راه آهن - گهر درود (ورزشگاه اکباتان)

سایپا - استقلال (ورزشگاه انقلاب کرج)

آلومینیوم هرمزگان - داماش گیلان (ورزشگاه متعاقبا اعلام می شود)

فولاد خوزستان - سپاهان (ورزشگاه تختی اهواز)

ذوب آهن - صبای قم (ورزشگاه فولادشهر کرج)

مس کرمان - نفت تهران (ورزشگاه باهنر کرمان)

پیکان - تراکتورسازی (ورزشگاه تختی تهران)

ملوان انزلی - صنعت نفت آبادان (ورزشگاه تختی انزلی).


[ شنبه 91/4/31 ] [ 1:40 عصر ] [ جواد احمدی ]

سخت گیری مانوئل در مورد 7 بازیکن پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات ویژه یا را برای 7 بازیکن این تیم در نظر گرفته است.

به گزارش قدس آنلاین، پس از پیروزی قرمزپوشان مقابل صنعت نفت در آبادان مانوئل ژوزه اعلام کرد که تمرین پرسپولیس امروز ساعت 18 پشت در‌های بسته پیگیری خواهد شد. همچنین قرمزپوشان فردا تمرین ندارند و به استراحت می‌پردازند.

ژوزه دستور داده 7 بازیکن پرسپولیس که همراه این تیم به آبادان نرفته بودند مانند زاید، معدنچی و نوروزی تمرینات خود را بدون هیچگونه وقفه زیرنظر بدنساز پرسپولیس دنبال کند.

این بازیکنان روز گذشته در تهران تمرین کردند و امروز و فردا نیز زیر نظر بدنساز پرسپولیس تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته دوم لیگ برتر به مصاف فجر سپاسی خواهد رفت.


[ جمعه 91/4/30 ] [ 12:57 عصر ] [ جواد احمدی ]

پس از پیروزی قرمزپوشان مقابل صنعت نفت در آبادان مانوئل ژوزه اعلام کرد که تمرین پرسپولیس امروز ساعت 18 پشت در‌های بسته پیگیری خواهد شد. همچنین قرمزپوشان فردا تمرین ندارند و به استراحت می‌پردازند.

ژوزه دستور داده 7 بازیکن پرسپولیس که همراه این تیم به آبادان نرفته بودند مانند زاید، معدنچی و نوروزی تمرینات خود را بدون هیچگونه وقفه زیرنظر بدنساز پرسپولیس دنبال کند.

این بازیکنان روز گذشته در تهران تمرین کردند و امروز و فردا نیز زیر نظر بدنساز پرسپولیس تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته دوم لیگ برتر به مصاف فجر سپاسی خواهد رفت.


[ جمعه 91/4/30 ] [ 12:56 عصر ] [ جواد احمدی ]
  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ مانوئل ژوزه پس از برد پرسپولیس در اولین بازی لیگ دوازدهم مقابل تیم صنعت نفت در آبادان در جمع اصحاب رسانه گفت: برای ما خیلی مهم بود که اولین بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم ولی نباید از این نکته غافل شویم که در این میدان تنها 40 درصد بازی خود را ارائه دادیم.

    وی افزود: این بازی برای هر دو تیم به دلیل شرایط آب و هوایی آبادان خیلی دشوار بود. تیم ما به دلیل عادت نداشتن به چنین شرایط آب و هوایی در این بازی به سختی کار کرد. ما هنوز از چیزی که مد نظرمان است خیلی فاصله دارد و چند هفته زمان می‌برد تا بتوانیم به شرایط ایده‌آل برسیم. حریف در نیمه دوم شانس بیشتری برای گلزنی داشت ولی ما از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کردیم. اکنون در مسیر خوبی قرار گرفته‌ایم و با ادامه این روند می‌توانیم به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

    سرمربی سرخپوشان در مورد قضاوت این بازی تصریح کرد: داوری بازی خوب بود و کادر داوری به خوبی توانستند بازی را اداره کنند و در این خصوص هیچ مشکلی در زمین به وجود نیامد.

    ژوزه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا تیم پرسپولیس در این بازی مستحق برد بود یا نه، گفت: در فوتبال چنین چیزی وجود ندارد چون یا تیمی می‌برد یا مساوی می‌کند یا شکست می‌خورد. بعضی وقت‌ها یک تیم بازی خوبی ارائه می‌دهد ولی نمی‌تواند به سه امتیاز دست یابد. پیش آمدن چنین شرایطی در بازی امری طبیعی است. بازیکنان ما هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌اند ولی ما سعی کردیم در دقایق آخر با آوردن بازیکنان تازه‌نفس بازی را در دست بگیریم که همین تاکتیک نیز باعث به گل رسیدن‌مان شد.

    سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا شما با داشتن چنین تیمی با این همه مهره‌های گران‌قیمت کار آسانی برای قهرمان شدن دارید یا خیر، گفت: همیشه زیاد خرج کردن دلیلی برای رسیدن به قهرمانی نیست چون خیلی از تیم‌ها بوده‌اند که هزینه‌های زیادی را متحمل شده‌اند ولی جایگاه پایینی را در جدول به خود اختصاص دادند ولی نباید از این نکته غافل شد برای درست کردن یک تیم بزرگ و قهرمان هزینه کردن لازم است و از آنجا که من تجربه زیادی در کسب جام دارم، آینده خوبی را برای پرسپولیس پیش‌بینی می‌کنم.


[ جمعه 91/4/30 ] [ 11:46 صبح ] [ جواد احمدی ]

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، هفته نخست دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه تختی آبادان با تک گل جواد کاظمیان در درقیقه 89 که 4 دقیقه پیش از آن به جای کریم انصاری فرد به بازی آمده بود، به سود سرخ پوشان پایان یافت.

محمد قاضی از پرسپولیس، سعید حلافی، محمد مهدی الهایی و سیامک کوهنورد بازیکنان نفت آبادان از محسن قهرمانی داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

 


[ پنج شنبه 91/4/29 ] [ 11:50 عصر ] [ جواد احمدی ]

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

در این تمرین که از ساعت 9:30 صبح تا 11 برگزار شد، بازیکنان ابتدا پس از گوش دادن به حرف‌های مانوئل ژوزه بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

* نیلسون، دروازه‌بان جدید برزیلی پرسپولیس در تمرین این تیم شرکت کرد و پس از صحبت با ژوزه و مربی دروازه‌بان‌ها به تمرین پرداخت.

* امیر عابدزاده نیز در تمرین امروز حضور داشت، به این دروازه‌بان فعلا شماره‌ پیراهنی داده نشده است.

* حدود 50 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند که شیرینی، سرپرست موقت پرسپولیس در بین آنها حضور پیدا کرد و برای آنها علت برگزاری تمرینات پشت درب‌های بسته را توضیح داد.

* تمرینات ویژه ژوزه با مهاجمان برای گلزنی و استفاده از توپ‌های آخر در محوطه 18 قدم هم در نوع خود جالب بود.

* بیشتر دقایق تمرین امروز به بازی فوتبال مربوط می شد که این بخش از تمرین سرخ پوشان پشت دیوارهای درفشی‌فر برگزار شد تا هیچ هوادار و خبرنگاری به ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با نفت آبادان پی نبرد.

* پرسپولیسی‌ها پس از تمرین امروز راهی هتل اوین شدند. آنها پس از صرف ناهار و جلسه با ژوزه ساعت 19 امشب برای دیدار مقابل صنعت نفت عازم آبادان خواهند شد.

* تذکرات جدی ژوزه به بازیکنانی که رفع مسئولیت پاس به یکدیگر می‌دادند و یا توپ‌ها را بیش از اندازه از زمین بلند می‌کردند در تمرین امروز در نوع خود جالب بود.

* حرکات و دریب‌های کریمی که در تمرین امروز بسیار شاداب نشان می‌داد، تماشایی بود تا حدی که دستیاران ژوزه به وجد آمدند و بارها او را مورد تشویق قرار دادند.

*‌پرسپولیس در اولین گام دوازدهمین دوره مسابقا لیگ برتر ایران فردا در آبادان میهمان صنعت نفت است.


[ پنج شنبه 91/4/29 ] [ 12:40 عصر ] [ جواد احمدی ]

مانوئل ژوزه سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز صبح نام 7 بازیکن را از لیست خود برای دیدار مقابل صنعت نفت خط زد.

این 7 بازیکن شامل زاید، نوروزی، معدنچی، عابدزاده، نیلسون و دو بازیکن دیگر بودند که با دستور کادر فنی بعدازظهر امروز به تمرینات اختصاصی پرداختند.

همچنین اعضای تیم ملی نوجوانان به سرمربیگری علی دوستی بعدازظهر امروز در ورزشگاه درفشی‌فر یک جلسه تمرین کردند.


[ چهارشنبه 91/4/28 ] [ 11:26 عصر ] [ جواد احمدی ]

http://img4up.com/up2/56385858536678683294.jpg

6تاییای بدبخت.. کیسه کشای بیچاره


[ چهارشنبه 91/4/28 ] [ 5:37 عصر ] [ جواد احمدی ]

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس نام 18 بازیکن برای دیدار مقابل صنعت نفت را اعلام کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار خود در چارچوب لیگ برتر فردا در آبادان میهمان صنعت نفت آبادان است.

از همین رو پس از تمرین امروز ژوزه مانوئل نام 18 بازیکن خود را مشخص کرد.

 گردان- داستانی- ماهینی- حسینی- بنگر- پولادی- فشنگچی- کریمی- آقازمانی- سوسا- قاضی- انصاری فرد- کاظمیان- نورمحمدی- مهدوی‌کیا- علی عسگر- اسماعیل‌زاده - نوری؛ 18 بازیکن پرسپولیس برای دیدار با نفت آبادان هستند.

 در این لیست نامی از هادی نوروزی- عابدزاده- غلامرضا رضایی- معدنچی- سیف‌الهی- زائد و نیلسون وجود ندارد.

 تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی خود در چارچوب لیگ برتر فردا ساعت 20:45 در آبادان میهمان صنعت نفت است.



 18 بازیکن پرسپولیس برای دیدار با نفت آبادان

 



 


[ چهارشنبه 91/4/28 ] [ 2:2 عصر ] [ جواد احمدی ]

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ حسین فریدونی با انتقاد از جایگاه نامناسب هواداران پرسپولیس در آبادان، گفت: هواداران ما در شهر آبادان به هیچ عنوان جایگاه خوبی در اختیار ندارند و طبق قانون باید ده درصد از جایگاه تماشاگران به تیم میهمان اختصاص یابد.

رئیس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس ادامه داد: از هواداران پرسپولیس در شهر آبادان می خواهیم با حضور پر شور در ورزشگاه تختی، تیم پرسپولیس را مورد تشویق و محبت خود قرار دهند.

فریدونی در خصوص درخواست باشگاه پرسپولیس برای بخشیدن دو جلسه محرومیت هواداران، گفت: شدیدا پیگیر این مساله هستیم و فکر نمی کنم مسئولان فدراسیون آنقدر کج سلیقه باشند که 100 هزار هوادار ما را محروم از دیدن بازی تیم خود کنند.

رئیس کانون هواداران تصریح کرد: ما در ورزشگاه آزادی سیزده سکو داریم که برای هر کدام از آنها نیاز به دو نفر می باشد و مطمئن هستیم این افراد را از میان با اخلاق ترین ها انتخاب خواهیم کرد. هواداران ما می توانند از روی سایت با این افراد آشنا شوند، زیرا مشخصات کامل به همراه عکس آنها در سایت باشگاه منتشر خواهد شد. باشگاه علاقه مند به استفاده از تمام مشوقین خود است اما در این راه اجازه نمی دهیم که هر کسی برای تامین منافع خود دست به هر کاری بزند.

رئیس کانون هواداران پرسپولیس افزود: باشگاه پرسپولیس دیگر افرادی با نام لیدر در کنار خود نخواهد داشت.

 وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا درگیری های مقابل درب ورزشگاه درفشی فر مرتبط با لیدرهای برکنار شده است، گفت: به طور حتم این درگیری ها بی ارتباط با آنان نیست. بدون تردید دلالان،‌ لیدرها و رسانه های زرد به این آسانی فوتبال ما را رها نخواهند کرد.

فریدونی در خصوص برنامه ریزی کانون هواداران باشگاه پرسپولیس برای بازی های این تیم در ماه مبارک رمضان، افزود: ما تابع تصمیم باشگاه هستیم و باید ابتدا نظر باشگاه برای حضور در مسابقات ماه رمضان مشخص شود و سپس برنامه ریزی خود را اعلام کنیم.

رئیس کانون هواداران در ادامه گفت: پس از ریشه یابی متوجه شدیم که این افراد بصورت زنجیره ای عمل کرده و آسیب هایی را به فوتبال زده اند. پس از برخورد اولیه با این مشکل، ادامه کار را به پایان فصل موکول کردیم و در این راستا تصمیماتی گرفته ایم که فکر می کنم به نفع پرسپولیس باشد. برای رفع این مشکلات ابتدا باید بسترسازی شود و سپس شرایطی را مهیاکنیم که افراد شایسته در کنار پرسپولیس حضور یابند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: لیدرها، دلالان و رسانه های زرد به دلیل منافع مالی که دارند به راحتی از فوتبال جدا نمی شوند.

مسئول کلینیک پرسپولیس: رأس هرم فعالیت پزشکان پرسپولیس حمایت از جانبازان است

مسئول کلینیک باشگاه پرسپولیس گفت: در باشگاه پرسپولیس و زیر نظر کمیته فرهنگی، کمیته ای با عنوان کمیته جانبازان و پزشکان وجود دارد که اقدام به فعالیت های مفیدی کرده که در راس هرم آن حمایت از جانبازان و معلولان است.

داریوش سودی مسئول کلینیک باشگاه و مسئول کمیته جانبازان و پزشکان باشگاه پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی کانون هواداران در جمع اصحاب رسانه گفت: ما حامی جانبازان و معلولانی هستیم که دل و قلبشان برای پرسپولیس می تپد و دوست دارند تحت هر شرایطی به تیم محبوشان کمک کنند.

وی افزود: می خواهیم در این راه پیشقدم باشیم و کاری برای آنها انجام دهیم. بر همین اساس این اقدامات از سال گذشته آغاز شد تا به همراه بازیکنان و کادر فنی برای عیادت از این عزیزان که در جنگ تحمیلی دچار ضایعه قطع نخاع شده اند، در منازلشان حضور یافته و با آنها دیدار کردیم.

سودی ادامه داد: برنامه های ما همچنین در خصوص جانبازانی است که در مراکز مختلف دچار مشکلات روحی و روانی شده اند و نیاز به عیادت و کمک دارند. با توجه به اینکه شعار پرسپولیس (پرسپولیس برای همه و متعلق به همه) در این زمینه معنا پیدا می کند. ضمن اینکه تیم پزشکان، مشتاق هستند با پرسپولیس و هوادارانش همکاری کنند. پزشکانی که به عنوان هوادار در تمام نقاط دنیا حضور خواهند داشت و به کمک و یاری هواداران رفته و با آغوش باز آنها را پذیرش می کنند.

وی افزود: ما قصد داریم این پزشکان را در درجه اول در شهرستان ها و استان ها و سپس در کشورهای مختلف معرفی کنیم تا هواداران پرسپولیس در تمام نقاط جهان از کمک و یاری آنها بهره ببرند. هواداران پرسپولیس همانند بیمه می توانند در هر نقطه ای با احترام کامل به یکدیگر کمک کنند.

http://img4up.com/up2/56385858536678683294.jpg


[ چهارشنبه 91/4/28 ] [ 11:34 صبح ] [ جواد احمدی ]
........ ????? ???????? >>