سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

محمد قاضی گفت: تمام تلاش خودم را می کنم تا به درست شدن یک پرسپولیس قدرتمند کمک کنم. برای من اینکه پرسپولیس به قهرمانی برسد، مهمترین مساله است تا به چیز دیگری فکر نکنم. 

مهاجم ملی پوش پرسپولیس این را گفت و ادامه داد: می خواهم یک بازیکن مثمرثمر برای پرسپولیس باشم. رقابت یک مساله عادی و قطعی در فوتبال است و اگر نباشد یک تیم خوب درست نمی شود. آنچه اهمیت دارد این است که رفاقت و رقابت کنار هم باشد تا شرمنده هوادارانمان نشویم. 

وی ادامه داد: باشگاه در حال ساختن یک تیم قدرتمند است. خوشحال هستم که هواداران هر جا مرا می بینند می گویند پا قدم تو خوب بود و بعد از تو بود که بازیکنان بعدی هم آمدند. به امید خدا با این تیم خوبی که ساخته شده است با قدرت برای گرفتن جام می رویم تا دل هواداران را به دست بیاوریم. 

قاضی درباره آخرین وضعیت خود نیز گفت: من تحت نظر آقای دکتر فرید رئیس کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس هستم. با هماهنگی باشگاه تمرینات خودم را براساس برنامه ایشان شروع کردم. برنامه های آب درمانی و فیزیوتراپی هم دارم. قرار است شنبه دوباره توسط دکتر معاینه شوم و خودم را آماده می کنم تا هر چه سریعتر تمرینات را از سر بگیرم.


[ چهارشنبه 91/3/31 ] [ 6:50 عصر ] [ جواد احمدی ]

 

مرتضی‌ قنبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد جدایی کریم انصاری‌فرد از سایپا گفت: رضایت نامه کریم انصاری‌فرد برای جدایی از باشگاه سایپا هنوز صادر نشده است. سایپا خانه انصاری‌فرد است و امیدواریم هر چه خیر است برایش پیش بیاید. البته ما هیچ بازیکنی را به زور نگه نمی‌داریم و بازیکن باید با دل و جان در تیم بماند.

وی در مورد حضور انصاری‌فرد در پرسپولیس و اینکه سایپا می‌تواند از این بازیکن که هنوز قرارداد دارد، شکایت کند، اظهار داشت: واژه شکایت بار منفی دارد و در شأن باشگاه سایپا نیست که از چنین لفظی استفاده کند.

قنبرپور در مورد اینکه رضایت‌نامه انصاری‌فرد برای حضور در پرسپولیس صادر می‌شود یا نه، عنوان کرد: انشاءالله صادر می‌شود.

خبرگزاری فارس: باشگاه سایپا رضایت‌نامه انصاری‌فرد را صادر نکرده است

 


[ چهارشنبه 91/3/31 ] [ 4:49 عصر ] [ جواد احمدی ]

بدون شک تیم فوتبال پرسپولیس موفق‌ترین و در نگاهی دیگر پرهزینه‌ترین تیم فصل نقل و انتقالات لیگ دوازدهم بوده که تاکنون با جذب 6 بازیکن ملی پوش و تمدید قرارداد کریمی، رضایی و نوری 9 بازیکن تیم ملی را دور هم جمع کرده است.

پرداخت هزینه‌های گزاف به بازیکنان و بسته شدن قراردادهای میلیونی و میلیاردی از یک سو و پیش کش کردن خودروهای بی‌ام و از سوی دیگر سبب شده تا این بازیکنان ملی پوش پرسپولیس را مقصد بعدی خود انتخاب کنند.

در این بین این تیم پرستاره هنوز سرمربی فصل آینده خود را نشناخته و به طور حتم طی یکی دو روز آینده و بعد از جلسه دنیزلی با رویانیان تکلیف سرخپوشان نیز مشخص خواهد شد.


دنیزلی بر می‌گردد؟
از زمان آغاز سفر دنیزلی به ترکیه تا به امروز نزدیک به یک ماه می‌گذرد و در این مدت شایعات بسیاری درباره آینده کادر فنی پرسپولیس به گوش می‌رسید.

از سوی دیگر مدیران باشگاه پرسپولیس هر روز بر بازگشت دنیزلی به تهران و جلسه وی با رویانیان تاکید می‌کنند و معتقدند که دنیزلی به تهران بازخواهد گشت. مهلت پنج روزه‌ای هم که دنیزلی از رویانیان برای حضور در تهران تقاضا کرده بود، روز پنج شنبه به پایان می‌رسد و اگر این مربی ترک تبار در جلسه با مدیر عامل پرسپولیس حضور نیابد به طور حتم دیگر رنگ و روی سرمربیگری سرخپوشان را نخواهد دید.

شنیده می‌شود دنیزلی در صورتی که به تهران بازگردد باید مبلغی را که از پیش از سرخپوشان گرفته پس دهد. از همین رو این احتمال می‌رود که سرمربی پرسپولیس برای فرار از پرداخت مابقی پول قرارداد، از حضور در جلسه با رویانیان خودداری کرده و در ترکیه بماند.

این مربی البته هنوز رسما نگفته که به پرسپولیس برنمی‌گردد و بیش از نیمی از مبلغ قراردادش را هم گرفته. به همین خاطر مدیران پرسپولیس منتظر مانده‌اند تا مرد ترکیه‌ای به تهران بیاید و توافقش برای قطع همکاری را مکتوب کند تا مجبور به پرداخت مابقی پول قراردادش نشوند و شکایت تازه‌ای را علیه پرسپولیس به جریان نیندازند.

متسو چقدر می‌گیرد؟
مذاکره‌های پرسپولیس و متسو دیروز در ‌‌نهایت توافق ادامه پیدا کرد و آن‌ها حتی بر سر مبلغ قرارداد و مسائل مالی هم به نقطه مشترکی رسیدند به طوری که بعد از آخرین نشست، برونو متسو برای بازدید از امکانات پرسپولیس سری هم به ورزشگاه درفشی‌فر زد.

 جالب اینکه خود متسو پیش از سفر به تهران به یکی از دوستان غیرایرانی‌اش گفته بود که کارش با پرسپولیس تمام شده و می‌آید برای امضای قرارداد؛ قراردادی دو ساله اما مشروط به قیمت هر سال 5/ 2 میلیون دلار! آنچه اما پرسپولیسی‌ها را در معرفی رسمی او دچار تردید کرده،‌‌ همان باقیمانده قرارداد مصطفی دنیزلی است.


[ چهارشنبه 91/3/31 ] [ 4:46 عصر ] [ جواد احمدی ]

محمد رویانیان، مدیر عامل تیم فوتبال پرسپولیس تهران جهت مذاکره با مصطفی دنیزلی سرمربی فصل یازدهم این تیم عازم کشور ترکیه شد تا با افندی به تفاهم برسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، شنیده ها حاکی از این موضوع است که محمد رویانیان قصد دارد تا با صحبت هایی که با مصطفی دنیزلی سرمربی فصل گذشته این تیم انجام می دهد تفاهم لازم را برای عدم همکاری با این باشگاه در فصل دوازدهم را بدست آورد و به همین دلیل برای انجام این مهم عازم کشور ترکیه شده است.

گفتنی است ، به نظر می رسد که برنو متسو با مذاکراتی که با مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس داشته به نتیجه رسیده و به همین دلیل پس از بازدید از امکانات این باشگاه عازم کشور فرانسه شده و شنیده ها براین باور استوار است که مربی فرانسوی اوایل هفته آینده به تهران باز گردد و حضور وی برای فصل دوازدهم در کنار سرخپوشان تقریبا قطعی به نظر می رسد.


[ چهارشنبه 91/3/31 ] [ 4:45 عصر ] [ جواد احمدی ]

برنامه‌ی این هفته «ورزش و مردم» که ساعت 9 و 20 دقیقه صبح جمعه پخش خواهد شد، سردار محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس حضور خواهد داشت.

اکبرآبادی ـ معاون ورزش بانوان سازمان تربیت بدنی ـ نیز از دیگر مهمانان این هفته «ورزش و مردم» است. بررسی ورزش بانوان کشور و بررسی مسابقات لیگ برتر و نقل و انتقالات فوتبال و همچنین دستمزد بازیکنان فوتبال از دیگر موضوعات این هفته برنامه هفتگی «ورزش و مردم» است.

تغییر و تحولات در تیم پرسپولیس نیز با حضور سردار رویانیان در برنامه این هفته بررسی می شود.


[ چهارشنبه 91/3/31 ] [ 4:45 عصر ] [ جواد احمدی ]

مازیار زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد امضای قرارداد با باشگاه ملوان گفت: ملوان خانه من است و من متعلق به انزلی و تیم ملوان هستم. وقت آن بود که به شهر خودم برگردم و محبت هواداران پرشور و پرشمار ملوان را جبران کنم.

وی در مورد حضور بازیکنان اسم و رسم‌دار در ملوان اظهار داشت: می‌خواهیم تیم خوبی برای فصل آینده داشته باشیم. تیم ما اصالت خود را حفظ کرده و بحث حضور ستاره‌ها در ملوان نیست و بیشتر بازیکنان بومی در ملوان حضور دارند. من، پژمان نوری و جواد شیرزاد بازیکن ملوان بودیم و البته طبیعی است در پست‌هایی که مربی احساس نیاز کند بازیکنانی را جذب کنیم.

زارع در مورد اتفاقات پرسپولیس در لیگ یازدهم خاطرنشان کرد: از هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم که دو سال من را تحمل کردند. فصل قبل، فصل خیلی بدی برای پرسپولیس بود.

 

وی با اشاره به عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: پرسپولیس بازیکنانی خوبی گرفته اما آنهایی هم که از پرسپولیس رفتند بازیکنان خوبی بودند. من خبر دارم در لیستی که دنیزلی به رویانیان داده بود نام 15 بازیکن نوشته شده بود و این مربی می‌خواست 15 نفر از پرسپولیس را حفظ کند اما 5 نفر را مدیریت باشگاه کنار گذاشت. با این حال به این مسئله نمی‌توان ایرادی گرفت زیرا هر شخصی طبق سلیقه خودش تیم را می‌بندد. آرزو می‌کنم پرسپولیس در فصل آینده موفق شود زیرا هواداران زیادی دارد.

هافبک جدید ملوان در مورد اینکه احتمال می‌دهد دنیزلی به پرسپولیس برگردد یا نه عنوان کرد: بعید می‌دانم دنیزلی دوباره به پرسپولیس بیاید. به نظر من همه این مسائل از قبل تعیین شده بود. اکنون رویانیان می‌خواهد یک مربی بزرگ به تیم بیاورد و همه این مسایل از قبل طرح ریزی شده بود.

زارع در مورد حمایت علی کریمی از خودش در پرسپولیس به فارس گفت:‌ پرسپولیس فصل خوبی را پشت‌سر نگذاشت و هیچ‌کدام از بازیکنان این تیم نمی‌توانند بگویند ما یک فصل خوب را داشتیم. همه بازیکنان ضعیف بودند اما من می‌خواهم یک انتقاد از محمد رویانیان کنم. رویانیان فردی بزرگ، کاربلد و خوش‌قلب است اما مشاوران او کوچک هستند و در حد و اندازه این پست نیستند. مدیر برنامه دو سه بازیکن پرسپولیس، خبرنگار هستند که چنین مسئله‌ای در شأن و شخصیت بازیکن پرسپولیس نیست.

وی تصریح کرد:‌ آنهایی که لیست مازاد را اعلام کردند باید بدانند بازیکنی که قراردادش تمام می‌شود در لیست مازاد نیست و مشاوران رویانیان به او مشاوره‌ خوبی نداده‌اند. پرسپولیس فصل گذشته بازیکنان خوبی داشت و می‌توانست بهتر نتیجه بگیرد اما افرادی به دنبال تخریب بودند و دوست نداشتند تیم نتیجه بگیرد. به همین دلیل هم حتی حرف‌های درگوشی بازیکنان فردا صبح در روزنامه‌ها منتشر می‌شد.

 

بازیکن فصل گذشته پرسپولیس ادامه داد: هر حرفی که در رختکن پرسپولیس زده می‌شد روز بعد در روزنامه‌ها منتشر می‌شد. به نظر من پرسپولیس امسال هم حاشیه‌های زیادی خواهد داشت مگر آنکه خیلی چیزها را تغییر دهد.

زارع در مورد اینکه علی کریمی در پرسپولیس می‌ماند یا نه، تاکید کرد: کریمی سمبل پرسپولیس است، ضمن اینکه من به رفاقت با او افتخار می‌کنم. کریمی نیازی ندارد که من از او دفاع کنم. او یک فوتبالیست بزرگ است و آنقدر جرأت و مردانگی دارد که حرف‌هایش را رک و صریح بگوید. فرقی هم نمی‌کند چه کسی مقابل او باشد. کریمی، حرفش را رک می‌زند.

 

وی افزود: حرفی می‌زنم که می‌خواهم همه مردم آن را بدانند؛ اینکه چند بازیکن پرسپولیس دست به دست هم دادند و مقابل مدیرعامل پرسپولیس نشستند و از کریمی بدگویی کردند. آنها به مدیرعامل و مسئولان پرسپولیس گفتند کریمی هم در داخل میدان و هم در بیرون از میدان غر می‌زند و بهتر است فصل بعد در پرسپولیس نباشد.

زارع در ادامه گفت‌وگو با فارس تصریح کرد: علی کریمی هم در جریان این مسائل هست اما هنوز آنقدر بدبخت نشده که آدم‌های کوچک بتوانند او را خراب کنند. یک پای کریمی به همه آنها می‌ارزد. کریمی نیازی به تعریف من ندارد اما خدا به او دل و جرأتی داده که کمتر کسی در فوتبال ایران چنین جرأتی دارد. او حرفش را شفاف می‌گوید.

 

وی یادآور شد: امیدوارم حرف‌هایی که زدم را تکذیب نکنند زیرا چنین مسائلی وجود داشته است. برخی بازیکنان پشت‌سر کریمی بدگویی کردند. او همان بازیکنی است که اگرچه روزنامه‌ها نوشتند پیراهن فونیکه سی را به طرف میثاق معمارزاده پرتاب کرد و گفت آن را یادگاری نگه دار اما در تهران هم وقتی که معمارزاده به تنهایی جریمه شد کریمی از او دفاع کرد و گفت همه تیم باید جریمه شوند نه یک بازیکن. کریمی بازیکن بزرگی است.

زارع با اشاره به حضورش در ملوان و مذاکره استقلال با او به فارس گفت: اکنون وقت آن بود که به تیم شهرم خدمت کنم و امیدوارم امسال بتوانیم هواداران پرشور ملوان را راضی نگه‌ داریم. آنها فصل سختی را پشت‌سر گذاشتند اما امسال می‌خواهیم قدرتمندانه در لیگ حاضر شویم. من، پژمان نوری و جواد شیرزاد بدون هیج ادعا و چشم‌داشتی به ملوان آمدیم تا به این تیم کمک کنیم و سال خوبی را برای این تیم در لیگ رقم بزنیم. مسئولان باشگاه استقلال نیز ظرف دو سه روز گذشته به من پیشنهاد دادند و من از پیشنهاد آنها ممنون هستم اما می‌خواستم در تیم شهرم بازی کنم.


[ دوشنبه 91/3/29 ] [ 7:27 عصر ] [ جواد احمدی ]

انصاری‌فرد در شرایطی پرسپولیسی شد که خیلی‌ها می‌گفتند او پیراهن استقلال را برتن خواهد کرد. خیلی‌ها دوست دارند بدانند که چه عاملی باعث شد تا انصاری‌فرد استقلالی نشود ولی خودش معتقد است که این موضوع دلیل خاصی ندارد. انصاری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین در این خصوص می‌گوید:« من پیشنهاد استقلال را که برادرم با آنها حرف زده بود بررسی کردم و باور کنید نرفتنم به این تیم دلیل خاصی نداشت. یک بازیکن حق دارد در مورد تیمی که می‌خواهد بازی کند تصمیم بگیرد و من در نهایت پرسپولیس را انتخاب کردم.»
انصاری‌فرد ادامه می‌دهد:« بحث حضورم در پرسپولیس در سال‌های گذشته هم مطرح شد ولی هیچ وقت این اتفاق نیفتاد که بخواهم به پرسپولیس بروم. خوشحالم که البته این‌بار همه چیز خوب پیش رفت و در نهایت پیراهن پرسپولیس را برتن کردم.»
در روزهای اخیر این موضوع عنوان شد که مسوولان باشگاه پرسپولیس به انصاری‌فرد پورشه یا «بی ام و» ایکس 6 داده‌اند و این بخشی از قرارداد او بوده است. انصاری‌فرد اما با قاطعیت این خبر را تکذیب کرده و می‌گوید:« این شایعات همیشه در فوتبال ایران وجود دارد ولی من به هیچ عنوان از این ماشین‌ها نگرفتم و این خبرها کذب است. من فقط با پرسپولیس قرارداد امضا کردم و بابت حضورم در این تیم پول می‌گیرم و این موضوع هم چیز عجیبی نیست.»
خیلی‌ها در این چند روز به پرسپولیس لقب کهکشانی داده‌اند و این در حالی است که محمد رویانیان ستاره‌های لیگ را به خدمت گرفته است. انصاری‌فرد اما در این خصوص می‌گوید:« به نظر من پرسپولیس کهکشانی نیست و نباید از این القاب استفاده کنیم. این تیم بازیکنان خوبی دارد ولی همه چیز در زمین مسابقه مشخص می‌شود. الان توقعات از ما بسیار بالاست و باید تلاش کنیم تا دل هواداران پرسپولیس شاد شود.»
این روزها در مورد مبلغ قرارداد کریم انصاری‌فرد با پرسپولیس شایعات زیادی مطرح می‌شود و حتی در چند روز اخیر این شایعه مطرح شد که او بیش از یک و نیم میلیارد تومان دریافت کرده است. کریم اما تمایل ندارد در این مورد حرف بزند. او می‌گوید:« من دوست ندارم در این مورد صحبت کنم و دلیلی ندارد توجهی به شایعات داشته باشم. به هر حال مبلغ قرارداد به باشگاه و بازیکن مربوط می‌شود و این چیزی نیست که رسانه‌ای شود.»
او در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد می‌گوید: «مطمئنا ما یکی از مدعیان جدی قهرمانی هستیم ولی از حالا نمی‌توان پیش بینی کرد و تیم‌هایی مثل استقلال، سپاهان، تراکتور و.. هم جزو مدعیان هستند. با این حال امیدوارم تیم ما در نهایت قهرمان شود تا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.»


[ دوشنبه 91/3/29 ] [ 9:54 صبح ] [ جواد احمدی ]

 

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سایپا پس از عقد قراردادی دو ساله با تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگویی اختصاصی با سایت رسمی این باشگاه، اظهار داشت: سه، چهار سال بود که می خواستم به تیم پرسپولیس بیایم اما هر سال به شکلی این اتفاق نمی افتاد ولی خدا را شکر امسال توانستم به پرسپولیس بیایم و خیلی خوشحالم از اینکه به این تیم پیوستم. برخورد خوب سردار رویانیان و بازی در این تیم دلیل اصلی این اقدام بود.

وی افزود: در این فصل تمام تلاشم را بکار خواهم گرفت تا با همکاری بچه ها بتوانیم دل هواداران میلیونی تیم محبوب پرسپولیس را شاد کنیم.

انصاری فرد در ادامه تصریح کرد: از همه هواداران می خواهم همانطور که در گذشته این تیم را مورد حمایت خود قرار می دادند، کماکان در کنار ما باشند و به تشویق تیم بزرگ پرسپولیس بپردازند. من هواداران پرسپولیس را خیلی دوست دارم و هر چه در توان دارم برای موفقیت و سربلندی تیم و آنها خواهم گذاشت.


[ دوشنبه 91/3/29 ] [ 9:54 صبح ] [ جواد احمدی ]

جواد کاظمیان پس از تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تمرینات مان با 10 بازیکن شروع شد اما امیدوارم در روزهای آینده با ترکیب کاملتری تمرین کنیم. چرا که با همین شرایط هم نسبت به سایر تیم‌ها و البته روی کاغذ یک هفته عقب‌تر هستیم.

وی افزود: توقعات از تیم ما بالاتر رفته و به همین خاطر سال سختی داریم. امیدوارم بتوانیم با تیم جدید خود توقعات هواداران را برآورده کنیم.

کاظمیان همچنین در خصوص وضعیت خودش و افت و خیز عملکردش طی فصل گذشته رقابت‎های لیگ برتر یاد کرد: در فوتبال بزرگترین بازیکنان هم دچار افت و خیز می‎شوند اما من تاکنون در هر باشگاهی بازی کرده‌ام جزو بهترین بازیکنان بوده‎ام. سال گذشته هم با وجود اینکه پرسپولیس وضعیت بحرانی داشت اما به شخصه عملکرد خوبی داشتم. قول می‎دهم امسال هم سال خوبی با پرسپولیس داشته باشم.

وی با اشاره به قانون سقف قراردادها، تاکید کرد: من امسال هم همین قانون را رعایت کردم اما باید بگویم چنین قانونی غیر حرفه‌ای است چرا که اکثر تیم‎ها آن را رعایت نمی‏کنند.

کاظمیان در پایان با بیان اینکه در فوتبال ایران پولی نگرفته است، گفت: من هنوز برای 3 سال بازی در پرسپولیس 150 میلیون طلبکارم. حتی باشگاه سپاهان هم که ادعا می‎کند حرفه‎ای‎ترین باشگاه ایران است قراردادم را کامل پرداخت نکرده است. من سال گذشته از پرسپولیس 140 میلیون تومان گرفتم و سقف قرارداد را هم رعایت کردم.


[ دوشنبه 91/3/29 ] [ 9:54 صبح ] [ جواد احمدی ]
 هواداران تیم استقلال در تمرین امروز این تیم پس از شنیدن خبر حضور انصاری فرد در پرسپولیس ناراحت شده و با یکدیگر بحث می‌کردند.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال که خود را برای مسابقات لیگ برتر آماده می‌کند، از ساعت 18 امروز در کمپ اختصاصی این باشگاه تمریناتش را پیگیری کرد. در تمرین امروز تیم استقلال خبری از بازیکنان پرتغالی که دیروز خود را به قلعه‌نویی معرفی کردند،نبود.
* حمید بابازاده از غایبین تمرین امروز بود اما کریم بوستانی با دروازه‌بانان حاضر در تمرین کارهای اختصاصی انجام داد.
* در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر حاج قاسم مربی بدنساز گرم کردند و سپس به کار با توپ پرداختند. قسمت بعدی تمرین امروز برنامه‌های تاکتیکی بود که زیرنظر صالح و قلعه‌نویی انجام می‌شد و در طول این تمرین سرمربی تیم استقلال بارها و بارها از شاگردانش می‌خواست که با دقت به توپ ضربه بزنند.
* با توجه به اینکه تمرینات استقلال در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار می‌شود، استقبال خوبی از تمرینات به عمل می‌آید. امروز نیز بیش از 200 تماشاگر در تمرین حاضر بوده و البته پس از اینکه متوجه شدند که کریم انصاری فرد به پرسپولیس رفته ناراحت شده بودند و با یکدیگر در خصوص تیم استقلال صحبت می‌کردند. این در حالی است که تماشاگران در روزهای گذشته بارها این بازیکن را تشویق کرده و حضورش در تیم را قطعی می دانستند.
* فریدون زندی که صبح امروز با مسئولان استقلال به توافق رسیده بود، در تمرین امروز شرکت نکرد و از فردا پا به پای دیگر بازیکنان به تمرین خواهد پرداخت.
* رضا رجبی، علی امیری و میرشاد ماجدی در تمرین امروز تیم استقلال حضور داشتند.
* مرحله پایانی امروز تیم آبی‌پوشان فوتبال درون تیمی بود که بازیکنان در قالب دو تیم سبز و نارنجی آن را انجام دادند.

[ دوشنبه 91/3/29 ] [ 1:1 صبح ] [ جواد احمدی ]
........ ????? ???????? >>