سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

محسن بنگر? در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش بازیکنان به هدفمان دست یافتیم و حالا با خیالی آسوده و روحیه ای مناسب به رویارویی با استقلال تهران فکرمی کنیم.

وی افزود:‌می دانم امروز چندان بازی خوبی انجام ندادیم اما باید به پیروزی می رسیدیم تا بیش از این در لیگ برتر امتیازات را از دست ندهیم.

بنگر درخصوص عدم گفت و گو با خبرنگاران در دیدارهای قبلی گفت: در چند بازی گذشته نیمکت نشین بودم و دلیلی نداشت با نماینده های رسانه ها صحبت می کردیم. باید بازیکنانی به صحبت بپردازند که در زمین حضور داشته و در عملکرد تیم تاثیر گذار هستند.

وی افزود: در هر تیمی که حضور داشته ام با تمام توان برای موفقیت آن تلاش کردیم و هم اکنون نیز برای پرسپولیس با قدرت کامل بازی می کنیم و نیمکت نشینی در چند بازی نمی تواند مرا به عنوان یک مدافع باتجربه که سال ها در لیگ برتر حضور داشته ام، ناامید کند.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران عصر امروز (جمعه) در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با نتیجه یک بر صفر مقابل داماش به برتری دست یافت.


[ شنبه 91/10/30 ] [ 12:36 صبح ] [ جواد احمدی ]

داور مسابقه بین دو نیمه دچار مصدومیت شد.


به گزارش فارس، تورج حق‌وردی بین دو نیمه دچار مصدومیت شد که پزشکی پرسپولیس او را معاینه و مداوا کرد.

*هادی دزفولی ناظر داوری در نیمه اول مدام در کنار زمین قدم می‌زد.

*یحیی گل‌محمدی در دقیقه 32 شال قرمز معروفش را به گردن بست و در دقیقه 40 از روی نقطه پنالتی پرسپولیس گل زد.

*حمید درخشان سرمربی داماش به تصمیمات داور معترض بود به ویژه روی صحنه پنالتی معتقد بود که غلامرضا رضایی تمارض کرده است.

*نیمکت‌نشینان داماش و همچنین ابوذر رحیمی و مهدوی دو بازیکن داماش هم به رضایی معترض بودند که با تمارض پنالتی گرفته است.

*کریم باقری، مهدی مهدوی‌کیا و ادموند بزیک بین دو نیمه به رختکن پرسپولیس رفتند.

نیمه اول بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

[ جمعه 91/10/29 ] [ 5:30 عصر ] [ جواد احمدی ]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از حضور در تمرین، در نشستی با بازیکنان این تیم با آنها به گفتگو پرداخت.


در این نشست رویانیان خطاب به بازیکنان پرسپولیس گفت: بسیار خوشحالم که در سایه مدیریت یحیی گل محمدی و اعضای کادر فنی هیچ توجهی به مسائل بیرونی و حاشیه‌های مطرح شده نداشته‌اید و بنده این موضوع را یکی از عوامل موثر در موفقیت تیم در پنج بازی گذشته می‌دانم.

به گزارش ایسنا،وی افزود: این نکته مهمی است که در تیم پرسپولیس جا افتاده و از شما می‌خواهم همچون یکی، دو ماه اخیر ذره‌ای به مسائلی که در اطراف و اکناف و محافل مطرح می‌شود، نداشته باشید و تمرکز خود را بگذارید روی خوب تمرین کردن، بازی و نتیجه گرفتن.

رویانیان در ادامه از بازیکنان پرسپولیس به واسطه نتایج اخیر قدردانی کرد و گفت: ما در حال حاضر بهترین تیم را داریم. عملکرد بازیکنان در خطوط مختلف و آماری که در بازی‌های اخیر بر جای مانده نشان دهنده میزان موفقیت شماست. وقتی که خط دفاعی و دروازه‌بان‌های تیم در سه بازی از پنج بازی اخیر گلی دریافت نمی‌کنند نشان می‌دهد که عملکرد موفق و تحسین برانگیزی داشته‌اند. خط هافبک در کمک کردن به سیستم دفاعی تیم و همچنین کار هجومی واقعا زحمت کشیده و موفق بوده‌اند. آنها توانسته‌اند هم گل بزنند و هم پاس گل بدهند و هم به مدافعان کمک کنند و این نشان می‌دهد که زحمت کشیده‌اند و تلاش وافری داشته‌اند. ما از عملکرد خط حمله تیم تقدیر می‌کنیم چرا که مهاجمان ما در پنج بازی اخیر بیش از 9 گل به ثمر رسانده‌اند و یا اینکه زمینه ساز گل‌های دیگری بوده‌اند.

مدیر عامل پرسپولیس گفت: پرسپولیس در پنج بازی اخیر سه برد داشته و دو مساوی و به گواه کارشناسان در این بازی هم که به برد دست نیافته، مستحق پیروزی بوده است. اینها مسائلی است که سرمربی تیم با ما در میان گذاشته و آنرا گزارش کرده و همچنین مسائل دیگری را نیز با ما در میان گذاشته و به کوچک‌ترین مشکلات شما توجه کرده و خواستار رسیدگی آن توسط مدیریت باشگاه شده است.

رویانیان تصریح کرد: من از آقای گل محمدی و همکارانشان تقدیر و تشکر می‌کنم که توانسته‌اند تیم را در شرایط مطلوبی قرار دهند و با مدیریت خود کاری کنند که بازیکنان فقط روی تمرین و بازی تمرکز کنند و مسائل بیرونی روی آنها هیچ اثری نداشته باشد. کادر سرپرستی هم تلاش زیادی داشته که باید به آن اشاره کنیم.

رویانیان به بازیکنان پرسپولیس گفت: شما با قدرت به کارتان ادامه دهید و دل هواداران را با کسب نتایج مطلوب در دو بازی پیش رو شاد کنید و بدانید که کادر فنی و باشگاه پشتیبان و حامی شماست و هواداران عزیز نیز با تمام وجودشان و فارغ از هر مسله‌ای در دو بازی آتی پشتیبان شما خواهند بود و تا دقیقه 90 از تیم حمایت خواهند کرد. نگران مسائل مالی هم نباشید و با خیال راحت روی تمرین و بازی تمرکز کنید.

رویانیان گفت: یکسری فشارهای غیر منطقی و غیر واقع، باعث شد که بنده مباحثی را در رابطه با کناره‌گیری مطرح نمایم. این مسائل هرگز منطقی نبود و نوعی جوسازی بود که هدف اصلی آن یا تخریب بنده بود و یا تخریب پرسپولیس.

وی ادامه داد: این جریان قبل از شروع فصل راه افتاد و به واسطه کارهای بزرگی که در باشگاه انجام شد برخی سعی کردند با جریان سازی آن را متوقف کنند و به همین دلیل فشارهایی به بنده وارد شد که چون منطقی، اصولی و صحیح نبود مقابل آن ایستادگی کردم و در سایه این فشارها بحث رفتنم را مطرح نمودم اما مسوولان دولت و وزارت ورزش به بنده لطف داشته و از ما حمایت کردند و گفته‌اند با قدرت به کار خود در پرسپولیس ادامه بدهید. البته باید بگویم دولت هم به خاطر من به نوعی تحت فشار بود که من این موضوع را درک می‌کنم. بنده و سایر مدیران باشگاه‌های دولتی، کارمند و کارگر دولت هستیم و سرباز این نظام. باشگاه‌هایی مثل پرسپولیس هم متعلق به دولت هستند و مردم. چرا باید در سایه مسائل غیر واقع و کذب، فشارهایی به ما و مسوولان دولت وارد شود که باعث رنجش خاطر امثال من شود تا بحث کناره‌گیری را مطرح کنم؟ در حالی که اگر این فشارها و مسائل مطرح شده واقعیت داشت هرگز ناراحت نمی‌شدم و آن را به جان می‌خریدم.

رویانیان خاطرنشان کرد: امروز به اینجا آمده‌ام تا به شما اطمینان خاطر بدهم که در کنارتان هستم. حالا بحث مدیر عاملی باشگاه را بگذارید کنار و فکر کنید که بنده مثل یک سرپرست تیم می‌خواهم در کنار شما باشم و از شما حمایت کنم و نگذارم که در این شرایط و بازی‌های مهمی که پیش رو دارید احساس تنهایی کنید. من می‌خواهم مثل یک سرپرست کنار تیم باشم و یک تنه فنی هم به قول فوتبالی‌ها به آقای شیرینی بزنم.

[ جمعه 91/10/29 ] [ 12:31 عصر ] [ جواد احمدی ]

سرپرست جدید سازمان لیگ برتر فوتبال از عضویت در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس استعفا داد.


مهدی تاج که به تازگی به عنوان سرپرست جدید سازمان لیگ برتر فوتبال انتخاب شده است، طبق قانون و برای اینکه تداخلی در وظایفش به وجود نیاید، از عضویت در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس استعفا داد.

[ چهارشنبه 91/10/27 ] [ 1:0 عصر ] [ جواد احمدی ]

بازیکن جوان پرسپولیس که رفته بود تا بتواند از باشگاه اجازه بازگشت به تمرینات را بگیرد ، در خروج از باشگاه دید که ماشنش را بردند!

به گزارش خبرآنلاین ؛ خبرنگارانی که برای تهیه گزارش از شروع به کار دفاتر نمایندگی پرسپولیس به ساختمان باشگاه رفته بودند در پایان نشست شان با رویانیان ، افشین اسماعیل زاده یار جوان سرخپوشان را دیدند که سراسیمه در باشگاه می گشت. او که رفته بود تا اجازه بگیرد که در نیم فصل دوم هم با بازیکنان تیم تمرین کند تا فصل به پایان برسد ، در هنگام خروج از باشگاه نتوانست اتومبیلش را پیدا کند ، او در تماس با نیروی انتظامی گزارش سرقت ماشینش از جلوی در باشگاه را اعلام کرد!

اسماعیل زاده یکی از 3 جوانی بود که رویانیان آنها را به سفارش اکبر محمدی ، سرمربی سابق تیم ملی جوانان جذب کرد اما هیچ گاه فرصت بازی را بدست نیاورد تا در لیست بازیکنان مازاد بر نیاز یحیی باشد. البته او هم مثل معدنچی تیمی پیدا نکرده و باید تا انتهای فصل همراه پرسپولیسی ها تمرین کند.


[ دوشنبه 91/10/25 ] [ 10:29 عصر ] [ جواد احمدی ]

مسئولان باشگاه پرسپولیس و آلومینیوم و هرمزگان در جلسه با یکدیگر برای پیوستن زاید به آلومینیوم به توافق رسیدند.


مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از اینکه ایمون زاید مهاجم این تیم درخواست کرد به دلیل مشکل خانوادگی قصد ترک ایران را دارد با وی در چند جلسه به توافق مالی رسیدند تا این بازیکن از پرسپولیس جدا شد اما در تفاهمنامه‌ای که بین پرسپولیس و زاید امضا شد چند شرط نیز برای مهاجم سابق قرمز‌پوشان گذاشته شد که یکی از آنها این بود که زاید حق ندارد بدون رضایت پرسپولیس در هیچ تیم ایرانی حضور یابد و قراردادش را بدون اطلاع پرسپولیسی‌ها ببندد. از همین رو مسئولان باشگاه آلومینیوم هرمزگان پس از اینکه قصد جذب زاید را داشتند در نامه و جلسه‌ای با مسئولان باشگاه پرسپولیس شرکت کردند و مجوز رسمی انتقال زاید به آلومینیوم را گرفتند.

پرسپولیسی‌ها که کمی به دلیل خلف وعده زاید ناراحت هستند، دیداری را با مدیر برنامه‌های رسمی این بازیکن داشتند تا ببینند چه اتفاقی افتاده که این بازیکن پس از جواب منفی اماراتی‌ها به ایران آمده‌است.

آن‌ها متوجه شدند زاید حتی مشکلاتی با مدیر برنامه‌های خود دارد و به همین دلیل یک فیزیوتراپ سابق پرسپولیس کارهای انتقال او به آلومینیوم هرمزگان را انجام داده اس


[ شنبه 91/10/23 ] [ 2:32 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش جهان به نقل از باشگاه پرسپولیس، مهدی مهدوی کیا کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته در تمرینات این تیم از ناحیه مچ پا مصدوم شد دیدار با صبا قم را از دست داد.

 
وجیه اله چشمه سری پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در این خصوص به سایت باشگاه گفت: مهدی مهدوی کیا در تمرین روز گذشته از ناحیه مچ پا مصدوم شد و شدت درد این بازیکن باعث شد تا نتوانیم او را معاینه کنیم.

 
وی ادامه داد: عدم معاینات لازم امکان تشخیص کامل را تاکنون به ما نداده است و به محض کاهش درد می توان در خصوص میزان مصدومیت این بازیکن صحبت کرد.

 
مهدی مهدوی کیا دیدار فردا پرسپولیس مقابل صبا قم را از دست خواهد داد و در لیست 19 نفر یحیی گل محمدی نیز به دلیل مصدومیت جا ندارد.


[ شنبه 91/10/23 ] [ 2:29 عصر ] [ جواد احمدی ]
  • به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از فارس، مهدی مهدوی کیا با 103 هزار و 703 رای، در صدر فهرست محبوب ترین بازیکن آسیا قرار گرفته است. در این رده بندی، سید مهدی رحمتی با 79 هزار و 533 رای در مکان دوم قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش ، در رده بندی جهانی خو‌آن آرنگو، بازیکن ونزوئلایی تیم فوتبال بوروسیا مونشن گلادباخ، با 104 هزار و 297 رای، محبوب ترین بازیکن است و مهدی مهدوی کیا نیز با 103 هزار و 703 رای، به عنوان دومین بازیکن محبوب جهان معرفی شده است.

 

فهرست کامل به شرح زیر است:

آسیا:

1. مهدی مهدوی کیا - پرسپولیس/ایران 103703

2. سیدمهدی رحمتی - استقلال/ایران 79533

3. یاسر القحطانی - الهلال/عربستان 36242

4. محمد نور - الاتحاد/عربستان 27499

 

اروپا:

1. هنریخ امخیتاریان - شاختار دونتسک/ارمنستان 35063

2. ادین ژکو - منچسترسیتی/بوسنی و هرزگووین 17391

3. میروسلاو کلوزه - لاتزیو/آلمان 12679

4. برانیسلاو ایوانوویچ - چلسی/صربستان 11615

 

اقیانوسیه:

تیم کیهیل - نیویورک ردبولز/استرالیا 113

 

آمریکای جنوبی:

1. خوان آرانگو - مونشن گلادباخ/ونزوئلا 104297

2. پائولو گررو - کورینتیانس/پرو 9580

3. جاناتان فابرو - پورتنو/پاراگوئه 9493

4. لیونل مسی - بارسلونا/آرژانتین 4965

 

آفریقا:

1. ندیر نامیغری - کازابلانکا/مراکش 24501

2. یوسف امساکنی - اسپرانسه/تونس 8989

3. محمد ابوتریکه - الاهلی/مصر 8646

4. سوفیانه فگولی - والنسیا/الجزایر 3577

 

آمریکای شمالی و مرکزی:

1. رودولفو زلایا - آلیانزا/السالوادور

2. خوزه کورونا - کروزآزول/مکزیک

3. راجر اسپینوزا - کانزاس سیتی/هندوراس

4. مارکو فابیان - گوادالاخارا/مکزیک


[ شنبه 91/10/23 ] [ 2:28 عصر ] [ جواد احمدی ]

زمانی که شما قصد دارید هدایت یک تیم بحران زده را برعهده بگیرید و برای این کار به منابع آموزشی یا افراد باتجربه مراجعه می کنید تا با راهنمایی آنها و یک برنامه کوتاه مدت بحران برطرف شود. آنها یک راهکار سه مرحله ای را به شما پیشنهاد می کنند.

هدیه بزرگ یحیی به پرسپولیس

اول: انتقال احساس بازی به بازیکنان

اصلی که بر اساس آن، بازیکنان برای یکدیگر بازی می کنند، نه خودشان. اولویت برایشان تیم است، نه هیچ فرد و بازیکنی. همه چیز فدای موفقیت تیم می شود و این باور به وجود می آید که بازیکن ها به خودشان بگویند اگر تیم بزرگ شود، ما هم بزرگ خواهیم شد.

مجموعه این اتفاقات می شود «احساس بازی». این احساس اگر به وجود بیاید، دیگر هیچ بازیکنی نمی گوید چون فلانی به من پاس نمی دهد، من هم به او پاس نمی دهم. چون بازیکن کناری ام نمی دود، پس من هم نمی دوم. دیگر هیچ کس سراغ این حرف ها نمی رود. بازیکنان به جایی می رسند که اگر خودشان موقعیت گلزنی داشته باشند، آن را در اختیار هم تیمی شان که شرایط بهتری دارد قرار می دهند چون همه دنبال موفقیت تیمشان هستند حتی آنهایی که روی نیمکت نشسته اند.

دوم: گل نخوردن، اولویت اصلی


مربی که هدایت یک تیم بحران زده را برعهده می گیرد، باید ابتکاراتی داشته باشد که تیمش در درجه اول گل نخورد چون بحران در چنین تیمی با گل خوردن تشدید می شود اما اگر بتواند دروازه اش را با هر ترفندی بسته نگه دارد، هر لحظه این امکان وجود دارد که یک گل بزند و از بحران خارج شود.

سوم: متمرکز شدن روی ضربات ایستگاهی

چون این روش کوتاهترین تاکتیکی است که می تواند از طریق آن به گل رسید. اینها توصیه هایی است که به مربیان تیم های بحران زده می شود. حالا در اینجا نکات ریز دیگری هم وجود دارد که مربی باید بعد از آسیب شناسی تیم بحران زده اش آنها را اجرایی کند. مثلا:

- اگر شما تیم بحران زده را از یک مربی با رفتار خشک و اخلاق بد تحویل می گیرید، رفتار شما با بازیکنان جدیدتان باید خیلی متین و ملایم باشد. اگر تیم قبل از شما در اختیار یک مربی خوش رفتار و بگو بخند بوده، باید با دیسیپلین و خیلی جدی با بازیکنان رفتار کنید. اگر بازیکنان سرمربی قبلی شان را دوست نداشته اند، باید کاری کنید که با شما احساس صمیمیت کنند و دوستتان داشته باشند. اگر مربی قبلی تیم را خوب تمرین نمی داده، شما باید کیفیت تمرینات را بالا ببرید.

انجام دادن کارهای ریز اما کاملا مهم و کلیدی مثل اینها، می تواند شما را به موفقیت برساند. حالا ما می توانیم یحیی گل محمدی را براس اس این قواعد ارزیابی کنیم.

از نظر من اقداماتی که آقای گل محمدی بعد از به دست گرفتن پرسپولیس بحران زده انجام داده، تا اینجا کاملا صحیح و دقیق انجام شده. از اولین مسابقه ای که او هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت، کاملا مشخص بود که ایده های درستی برای این تیم دارد.

حتی بعد از بازی با صنعت نفت که پرسپولیس در چند دقیقه برد را از دست داد هم مشخص بود که این تیم به خصوص در بخش دفاع، کارهای خوبی را شروع کرده. خیلی مهم بود که ایرادات پرسپولیس در آن مسابقه، در بازی بعدی اش مقابل فجر برطرف شد. در بازی با نفت تهران هم که روندی بهتر از بازی های قبلی اش داشت. با اینکه برای اولین بار از حریفش عقب افتاد اما خیلی خوب و با برنامه ای صحیح نتیجه را به نفع خودش تغییر داد.

شما در چنین تیم هایی که از نظر سطح بازیکن تا این حد قوی هستید، می توانید روش های مختلفی را پیاده کنید و این کار را برای شما راحت می کند به خصوص اگر بتوانید مشکلات را درست آسیب شناسی کنید. کاری که یحیی تا الان خیلی خوب آن را انجام داده و از اینجا به بعد باید دنبال تثبیت و پایدار کردن این شرایط در تیمش برود.



مقایسه با دوران بازیگری


یحیی در صبا بازیکن من بود و خیلی خوب او را می شناسم. او در زمان بازیگری اش هم مثل همین حالا از نظر شخصیتی در سطح خیلی بالایی قرار داشت. الان هم شما در رفتار و حتی مصاحبه هایش می بینید که همیشه با متانت خاصی با اطرافیانش رفتار می کند.

از همان اول روی پای خودش ایستاده و با وجود تمام ناملایماتی که دیده، مسیرش را ادامه داده چون شخصیت قوی و محکمی داردت و اهل خبرسازی و حاشیه هم نیست. من واقعا خیلی خوشحالم که یکی مثل او وارد سیکل مربیگری ما شده و کارش را هم از سطوح پایین شروع کرده است.

اول فصل و زمانی که مسئولان صبا برای هدایت تیمشان چند مرحله با من مذاکره کردند، از حضور در این تیم عذرخواهی کردم. آنها از من یک گزینه خواستند و من با توجه به شناختی که از توانایی یحیی داشتم، او را به صبایی ها معرفی کردم چون می دانستم سطح فنی اش چقدر بالاست و با شخصیتی که دارد، می تواند به این تیم کمک کند. خوشحالم که ورود او به لیگ برتر، تا این حد موفقیت آمیز پیش رفته است.



خداحافظی با احتیاط ژوزه ای!


یحیی تیمش را با سیستم 2-4-4 به زمین می فرستد، سیستمی درست در نقطه مقابل 2-5-3 محتاطانه مانوئل ژوزه. سیستمی که با خصوصیات هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس مطابقت نداشت. آن سیستم ویژگی های بازیکنان را یا کمرنگ می کرد یا به کل از بین می برد اما یحیی برعکس ژوزه دقیقا می داند بازیکنانش را در چه پستی بازی بدهده که آنها با حداکثر توانایی شان به پرسپولیس کمک کنند.

من غلامرضا رضایی را هیچ وقت در فولاد به عنوان مهاجم گوش بازی ندادم. کریم انصاری فرد هم کلا مهاجم نوک است. یحیی حالا به درستی از هر دوی آنها به عنوان مهاجم نوک استفاده می کند تا آنها مثل کسانی که از بند رها شده اند، برای پرسپولیس مثمر ثمر بازی کنند. در خط هافبک هم مثلث کریمی، نوری و حقیقی در کنار یک پروویچ قدرتمند یکدیگر را تکمیل کرده اند. بازیسازهایی مثل کریمی و نوری آنقدر سطح بالا هستند که هر کدامشان به تنهایی بتوانند هر تیمی را در جدول لیگ 5 پله جابجا کنند.


[ پنج شنبه 91/10/21 ] [ 10:6 عصر ] [ جواد احمدی ]

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 30 هزار تماشاگر در مرحله یک هشتم جام حذفی به مصاف تیم نفت تهران رفت که با نتیجه 4 بر یک پیروز شد.

امین منوچهری در دقیقه 13 برای نفت گلزنی کرد. محمد نوری در دقایق 27 و 58  و حسین ماهینی‌ در دقیقه 76 از روی نقطه پنالتی و هادی نوروزی در دقیقه 86 گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساند.

تماشاگران بازی زیبایی را شاهد بودند و دو تیم به ویژه در نیمه دوم بازی تهاجمی و سرعتی را به نمایش گذاشتند. سرخپوشان بسیار هماهنگ و زیبایی بازی کردند. یحیی‌گل‌محمدی که امروز از سوی هواداران لقب امپراتور را گرفت توانست پرسپولیسی‌ها را راضی به خانه بفرستد و آنها را به آینده امیدوار کند.

پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان بروند.

سعید مظفری‌زاده داور مسابقه به حامد فلاح‌زاده از نفت و محمد نوری از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

*ترکیب نفت تهران:

حامد فلاح‌زاده، وریا غفوری، بهمن کامل، احمد آل‌نعمه، مرتضی پورعلی‌گنجی، مگنو باتیستا( از دقیقه 76 محمد منصوری)، محسن یوسفی( از دقیقه 62 مصطفی سیفی)، محمدحسین مهرآزما( از دقیقه 69 رحیم ذهیوی)، امین منوچهری و یعقوب کریمی

سرمربی: منصور ابراهیم‌زاده

 

*ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، سیدجلال حسینی، علیرضا نورمحمدی، مهرداد پولادی، مارکو پروویچ( از دقیقه 83 امیرحسین فشنگچی)، رضا حقیقی، محمد نوری، حسین ماهینی، علی کریمی( از دقیقه 84 مهدی مهدوی‌کیا)، غلامرضا رضایی( از دقیقه 79 هادی نوروزی) و کریم انصاری‌فرد

سرمربی: یحیی گل‌محمدی


[ سه شنبه 91/10/19 ] [ 11:43 عصر ] [ جواد احمدی ]
........ ????? ???????? >>