سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

اسامی 45 بازیکن تیم ملی فوتبال از سوی سرمربی تیم ملی برای بازی با بحرین اعلام شد.خسرو والی زاده اعلام کرد:کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان روز چهارشنبه اسامی 45 بازیکن را اعلام کرد تا آنها برای حضور در اردوی تیم ملی جهت دیدار با بحرین آماده باشند.

 

وی ادامه داد:این فهرست اولیه بازیکنان مد نظر کی‌روش جهت اطلاع بازیکنان و کسب آمادگی حضور در اردوی تیم ملی است و روز نهم مهرماه از میان این 45 نفر 23 بازیکن به اردو دعوت خواهند شد.
وی افزود:اردوی بعدی تیم ملی برای دیدار با بحرین در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 از روز دهم مهرماه تشکیل می شود.
این دیدار ساعت 18.30 روز 19 مهرماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
اسامی 45 بازیکن مدنظر سرمربی تیم ملی ایران به شرح زیر است:
دروازه بانان
سید مهدی رحمتی،شهاب گردان،علیرضا حقیقی،وحید طالب لو
مدافعان
خسرو حیدری،میلاد فخرالدینی،حسین ماهینی،احسان حاج صفی،مهرداد جماعتی،پژمان منتظری،هادی عقیلی،حنیف عمران زاده،محمد منصوری،مهرداد پولادی،سید جلال حسینی،محمد نصرتی
هافبک ها
جواد نکونام،آندرانیک تیموریان،حسین بادامکی،امید ابراهیمی،قاسم حدادی فر،مازیار زارع،پژمان منتظری،محسن مسلمان،میثم بائو،ایمان مبعلی،مجتبی جباری،محمد نوری،علی کریمی
مهاجمان
میلاد میداودی،اشکان دژاگه،محمد نزهتی،محمد رضا خلعتبری،غلامرضا رضایی،آرش افشین،جواد کاظمیان،هادی نوروزی،مهرداد اولادی،میلاد زنید پور،مسعود شجاعی،سعید دقیقی، حمید رضا علی عسگری،کریم انصاری فرد،محمد قاضی،فرهاد مجیدی


[ چهارشنبه 90/6/30 ] [ 9:8 عصر ] [ جواد احمدی ]
آفتاب: مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس درباره اینکه از استیلی حمایت می‌کند، گفت: اول باید افراد را بشناسم و سپس صحبت کنم.

محمد رویانیان در‌خصوص انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به فارس گفت: ترجیح می‌دهم با توجه به اینکه تازه به این سمت انتخاب شدم فعلا مصاحبه‌ای نداشته باشم. من اول باید همه را بشناسم و به امور مسلط شوم سپس بتوانم حرفی بزنم. اکنون باید به فکر مدیریت باشم.

وی افزود: در این 33 سال هیچ جا را خودم انتخاب نکردم و هر جا که به من تکلیف کرده‌اند در خدمت مردم بوده ام. کمترین خادم مردم هستم. ما فوتبالی آرام اما پر جهش، وزین، با وقار، عمیق و متین و مقتدر می‌خواهیم در نتیجه در چنین شرایطی از هر صحبتی ممکن است تعبیری شود.

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که برخی منابع از استقلالی بودن وی خبر داده‌اند، اظهار داشت: استقلال، پرسپولیس، استیل‌آذین، شیرین فراز، داماش، شموشک نوشهر تیم‌هایی هستند که مردم دوستشان دارند. ما هم جزء مردم هستیم و همه تیم‌ها را دوست داریم. البته اکنون پرسپولیس را بیشتر دوست دارم.

رویانیان تصریح کرد: پرسپولیس را از قدیم دوست داشتم و اتفاقاً رفقایی هم مثل پنجعلی، دایی و علی پروین دارم، پس هیچ‌کس نمی‌تواند اتهامی به من بزند و بگوید استقلالی‌ام. البته با استقلالی‌ها هم رفیق هستم اما با هر کسی دوست باشیم و مقابل ما باشد به آنها گل می‌زنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از استیلی حمایت می‌کند، گفت: باید ابتدا نفرات را بشناسم.

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس در واکنش به ابهام چند‌شغله‌ بودنش نیز به ایسنا گفت: خودم را با قانون کشور تطبیق می‌دهم.

پس از آن که محمد رویانیان رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور به عضویت هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درآمد و به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه هم انتخاب شد، ابهام برای موضوع دوشغله بودن او قوت گرفت و اینکه آیا او از سمت قبلی‌اش استعفا داده و یا خواهد داد؟

رویانیان که پس از این انتصاب ترجیح می‌دهد مصاحبه‌های تخصصی درباره سمت جدید نداشته باشد در واکنش به دوشغله شدنش گفت: باید مدتی صبر کرد تا تکلیف قضایا مشخص شود اما مطمئن باشید خودم را با قانون کشور تطبیق خواهم داد.

 


[ چهارشنبه 90/6/30 ] [ 9:5 عصر ] [ جواد احمدی ]

محمد رویانیان با حضور در باشگاه پرسپولیس رسما امور باشگاه را در دست گرفت. وی در بازدید خود از باشگاه پرونده کامل بازیکنان و پرونده های مالی را تحویل گرفت.

* شیث رضایی که فیزیوتراپی انجام داده بود در باشگاه حاضر شد. وی وقتی با علی پروین روبه‌رو شد پروین به او گفت: از این بعد باید هر روز تو را ببینم؟

* امروز اولین جلسه هیئت مدیره برگزار شد. دومین جلسه نیز به احتمال زیاد دوشنبه برگزار می شود.
انتهای پیام/


[ چهارشنبه 90/6/30 ] [ 9:2 عصر ] [ جواد احمدی ]

در حالی که اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برای برگزاری نخستین جلسه خود به محل این باشگاه رفته بودند با تجمع عده ای از هواداران مواجه شدند که به اتفاقات اخیر اعتراض داشتند و خواستار حضور مصطفی دنیزلی در راس امور فنی این تیم شدند.
این عده از هواداران که شعارهایی علیه حمید استیلی سردادند محمد پنجعلی عضو جدید هیئت مدیره این باشگاه را مورد خطاب قرار دادند و از وی خواستند تغییرات لازم را در کادر فنی ایجاد کند و مصطفی دنیزلی را جایگزین حمید استیلی کند. پنجعلی نیز دقایقی برای این هواداران صحبت کرد و قول داد که در سریعترین زمان ممکن بهترین تصمیم را بگیرند.


[ چهارشنبه 90/6/30 ] [ 9:1 عصر ] [ جواد احمدی ]

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،در دیدار دو تیم استقلال و تراکتورسازی تبریز در حالی هر دو تیم در نیمه دوم با سه دقیقه تاخیر وارد زمین مسابقه شدند و تماشاگران هر دو تیم مرتکب تخلفات مختلقی شدند. بر همین اساس تیم های استقلال و تراکتورسازی تبریز به دلیل تاخیر در ورود به زمین پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

به دلیل تخلفات تماشاگران هر دو تیم،تیم های تراکتورسازی تبریز و استقلال به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند...


[ چهارشنبه 90/6/30 ] [ 9:0 عصر ] [ جواد احمدی ]

در نشست امشب اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تهران علی فتح اله زاده به عنوان مدیر عامل جدید این باشگاه انتخاب شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان ،در نشست امشب هیات مدیره باشگاه فرهنگی - ورزشی استقلال ایران که با حضور دکتر عباسی وزیر ورزش وجوانان و اعضای هیات سید احمد رسولی نژاد،جواد زرینچه، امیدوار رضایی، غلامحسین فرزامی،مقداد نجف نژاد، عبدالرضا ساور و علی فتح اله زاده برگزار شد،اعضا، علی فتح اله زاده را که از خردادماه سال گذشته سرپرستی این باشگاه را بر عهده داشت، به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه انتخاب کردند.

شایان ذکر است در این نشست سید احمد رسولی نژادبه عنوان رییس هیات مدیره معرفی شد.


[ چهارشنبه 90/6/30 ] [ 6:48 عصر ] [ جواد احمدی ]

عضای هیات مدیره باشگاه استقلال معرفی شدند

 با حکم دکتر عباسی، وزیر ورزش و جوانان اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال معرفی شدند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، سایت رسمی  پایگاه خبری ورزش و جوانان دقایقی پیش از انتصاب 7 عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی - ورزشی استقلال ایران توسط دکتر عباسی خبر داد.

بر این اساس سید احمد رسولی نژاد،جواد زرینچه، امیدواررضایی، غلامحسین فرزامی، مقداد نجف نژاد، عبدالرضا ساور و علی فتح اله زاده به عنوان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال منصوب شدند.

 


[ چهارشنبه 90/6/30 ] [ 6:48 عصر ] [ جواد احمدی ]

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: تعیین زمان برای سرمربی یک تهدید است، نه فرصت. چرا که فشار و استرس این زمان اجازه عملکرد مناسب را به سرمربی و تیم نخواهد داد.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد حسین نژاد فلاح عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پس از دومین نشست این هیات مدیره گفت: اولین جلسه شب گذشته در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد ولی امروز نیز اولین جلسه در باشگاه برگزار شد و طبیعی است که پس از بازی روز یکشنبه، جلسه معارفه و تودیع در باشگاه انجام خواهد شد ولی چون بازی روز یکشنبه برای ما خیلی مهم بود، امروز برای این بازی برنامه ریزی شد که قرار شد با تمام وجود از تیم حمایت کنیم و انشاءا... پرسپولیس بتواند بردش را در این بازی داشته باشد.

وی مهمترین اولویت برای پیشرفت پرسپولیس را نیاز به یک برنامه زمانبندی دانشت و افزود: اولویت بندی نیازمند یک برنامه زمانبندی شده است که طی چند جلسه بتوانیم اولویت بندی کنیم. آنچه که برای ما مهم است خارج کردن پرسپولیس از وضعیت فعلی است که این بدست نمی آید بجز با بردها و ما در حال حاضر تنها به برد تیم فکر می کنیم و تمام توان اعضای هیات مدیره، مدیر عامل، کادر فنی و بازیکنان در این است که بردهای پی در پی بتواند دل هواداران را شاد کند و در یک کلمه اگر بخواهم بگویم که اولویت باشگاه در چیست؟ باید بگویم  جلب رضایت هواداران. من واقعا از هواداران عزیز و ارزشمند که روزهای سختی را پشت سر گذاشته اند عذرخواهی می کنم. هواداران مطمئن باشند که همت ارکان باشگاه جلب رضایت آنها است.

او در پاسخ یه سوالی درباره وضعیت استیلی و زمان فرصت داده شده به او تصریح کرد: مسلما این تغییر و تحول برای برد بوده و ما وضعیت خوبی را در جدول رده بندی نداریم. منتهی همه باید دست به دست هم بدهیم تا سیر صعودی بردهای تیم دنبال شود و طبیعتا اگر آقای استیلی بتوانند این سیر صعودی را طی و حفظ کنند که موجب رضایت مندی هواداران باشد و چه کسی بهتر از ایشان.

وی خاطرنشا کرد: تعیین زمان برای سرمربی تهدید است نه فرصت، اگر ما برای ایشان فرصت تعیین کنیم وی را تهدید کرده ایم و اینکه بگوییم یک برد یا دو برد فرصت دارد یک استرس را به او وارد کرده ایم. این فرصت از اول تا آخر به آقای استیلی داده شده به شرطی که ایشان نیز بتواند رضایت مندی هواداران را جلب کند.


[ چهارشنبه 90/6/30 ] [ 6:47 عصر ] [ جواد احمدی ]

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: از آنهایی که با من مخالف هستند تشکر می کنم و برایشان درود می فرستم و امیدوارم کمک کنند که اگر اشکالی هم هست، برطرف شود.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان بعد از جلسه هیئت مدیره در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت: ما امروز اولین جلسه هیات مدیره را در باشگاه با حضور عزیزان، مخصوصا علی پروین که پیشکسوت و بزرگ فوتبال ایران هستند، تشکیل دادیم و تنها موضوع این جلسه بازی روز یکشنبه پرسپولیس برابر تیم مقاومت در شیراز بود و تمام تلاش و دغدغه فعلی ما پیروزی در این دیدار است. اهم وقت مان را برای روز یکشنبه گذاشتیم تا در این مسابقه با سربلندی از زمین خارج شویم.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با سابقه ورزشی اش، گفت: این مسئولیت به ما تکلیف شد و ما هم آمدیم به ورزش خدمت کنیم. من اساسا خدمت کردن به مردم و مخصوصا جوانان را دوست داشته، دارم و خواهم داشت.

وی تصریح کرد: واقعیت این است که همه ایرانی ها در ورزش واقعا اظهار نظر می کنند و این نشان می دهد که به ورزش علاقه دارند و با ورزش زندگی می کنند، مخصوصا فوتبال. بارها دیده ایم که در یک شهر کوچک، راجع به ترکیب تیم پرسپولیس نظر می دهند و در خصوص تعویض ها و اشکالات فنی صحبت می کنند. من همه برنامه های فوتبال دنیا را دنبال می کنم، پس من هم در کنار ورزش و فوتبال بوده و هستم و از بچگی با گل کوچک و بازی در زمین های خاکی با حسین فرکی همبازی بودم اما فوتبالیست نبودم ولی مدیریت، علاقه و مردمی بودن و توجه به مسائل اجتماعی مهم است.

رویانیان در خصوص صحبت رسولی نژاد رئیس هیات مدیره استقلال مبنی بر اینکه باید یک شغله باشد گفت: من به تمام مخالفان و منتقدانم درود می فرستم.

وی ادامه داد: در این 24 ساعته اخیر اظهار نظرهای بسیاری شده و من از این موضوع خوشحالم و از آنهایی که با من مخالف هستند تشکر می کنم و برایشان درود می فرستم. امیدوارم کمک کنند که اگر اشکالی هم هست برطرف شود.


[ چهارشنبه 90/6/30 ] [ 6:43 عصر ] [ جواد احمدی ]

عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: آقای رویانیان یکی از مدیران قوی این کشور هستند و در ضمن ته دلشان هم پرسپولیسی است.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی پروین بعد از جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، در گفت و گو با خبرنگاران گفت: مهمترین موضوع جلسه امروز در خصوص هماهنگی و حمایت همه جانبه هیات مدیره از سرمربی تیم بود. ما همه فکر و ذکرمان را گذاشتیم برای بازی روز یکشنبه برابر مقاومت در شیراز و بعد از آن در مورد مسائل دیگر تشکیل جلسه خواهیم داد.

وی در مورد مدیر عاملی رویانیان، افزود: اگر قرار است کسی را برای یک کار بزرگ بیاورید شما باید کارنامه اش را ببینید. آقای رویانیان هم در زمینه مدیریت کارنامه خوبی دارند و من وقتی ایشان آمد خوشحال شدم و امیدوارم که بتوانیم با کمک اعضا به این تیم کمک کنیم.


[ چهارشنبه 90/6/30 ] [ 6:42 عصر ] [ جواد احمدی ]
........ ????? ???????? >>