سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

سخنگوی کمیته پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس گفت: به نظر من قهرمانی با حرکات عجیب و غریب و تصمیم‌هایش توهم داشت.


ضیاء عربشاهی اظهار داشت: در دوران فوتبالی‌ام و یا زمانی که فوتبال را به عنوان کارشناس می‌بینیم با مسائل داوری متفاوتی رودررو شدیم اما موضوع آقای قهرمانی مثل اینکه خیلی با موضوعات دیگر فرق دارد.

وی افزود: نمی‌دانم آقایان چرا متوجه نمی‌شوند که بازی‌های بزرگ داوران بزرگ می‌خواهند. سپاهان و پرسپولیس مدعی قهرمان هستند و کم هم برای شادی هوادارانشان هزینه نکرده‌اند اما روی چه حسابی از دقیقه سه بازی روی یک اشتباه پرسپولیس باید 10 نفره باشد؟ اصلا من سوالم اینجاست که حالا ضربه پنالتی اعلام شد اما آن صحنه اخراج داشت؟ واقعا در عجبم.

عربشاهی ادامه داد: کجای دنیا داور ندیده اینطور پنالتی می‌گیرد؟ به نظر من قهرمانی دچار توهم شده و این برای داوری که جوان است اصلا خوب نیست. او یک اشتباه کرد و فردا می‌گوید ببخشید اما پرسپولیس و بازیکنانش باید جواب 40 میلیون هوادار را بدهند. شاید قهرمانی با این کارش امید قهرمانی را از پرسپولیس گرفته باشد البته ما معتقدیم قهرمانی سر پرسپولیس را برید و امیدواریم که تصمیمی گرفته شود که با یک لبخند همه چیز را تمام شده نبیند.

وی تاکید کرد: آقای قهرمانی 40 میلیون هوادار را زیر پا له کردی و با تخریب و محرومیت این کار تو جبران نمی‌شود. ما به عنوان کمیته پیشکسوتان پرسپولیس معتقدیم یک یا دو جلسه محرومیت هیچ فایده‌ای برای داوری ندارد که 87 دقیقه با اشتباهش در حق پرسپولیس ظلم کرد و تیم را 10 نفره کرد.

قهرمانی حتی به تدارکات پرسپولیس نیز جفا کرد و باید سزای اعمالش را ببیند. به نظرم ایشان تا آخر فصل هم در فوتبال نباشد هیچ تیمی ضرر نمی‌کند و برعکس چه بسا که داوری ما سود هم بکند. ایشان با قیافه و کارهای عجیبی که در زمین نشان می‌دهد باور کنید نمی‌دانم دنبال چیست و شاید داوری را با چیز دیگر اشتباه گرفته. ما امیدواریم به عنوان کمیته پیشکسوتان برخورد جدی‌ای با این داور پراشتباه آن هم در یک بازی حساس و حیاتی شود.

[ یکشنبه 92/6/31 ] [ 5:15 عصر ] [ جواد احمدی ]

دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران از ضرب‌الاجل 48 ساعته به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای ارائه مستندات در مورد اظهارات خود و سرمربی این تیم خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا علیپور در مورد اظهارات علی دایی و محمد رویانیان در مورد مسائل مختلف داوری پس از شکست برابر سپاهان اظهار داشت: امروز نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس نوشتیم و در این نامه از بالاترین مقام اجرایی باشگاه یعنی مدیرعامل خواسته‌ایم تا هر گونه مستندات خود را در مورد مسائلی را که بیان کردند را به ستاد رسیدگی به تخلفات ارائه کنند.

وی ادامه داد: ستاد رسیدگی به تخلفات آمادگی دارد هر گونه مستندات یا گزارش‌های کتبی و شفاهی و ادله باشگاه پرسپولیس را در مورد اظهاراتشان مورد بررسی قرار دهند و با متخلفان با شدیدترین وجه ممکن از نظر قانونی برخورد شود.

تأکید رئیس فدراسیون و سایر مسئولان نیز بر برخورد قاطع با متخلفان احتمالی است.

علیپور افزود: البته در صورتی که این صحبت‌ها فقط گمانه‌زنی باشد و هیچ گونه مستنداتی نداشته باشد با افرادی که چنین صحبت‌هایی را بیان کردند طبق قانون برخورد خواهد شد. یک وجهه این صحبتها جنبه عمومی فوتبال است که از سوی کمیته انضباطی رسیدگی خواهد شد و جنبه دیگر آن به مسائل شخصی و حقوقی افرادی برمی‌گردد که مورد اتهام قرار گرفته‌اند با این حال اگر مستنداتی ارائه شود با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران با گلایه از باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: بهتر بود که دوستان قبل از آنکه این مسائل را رسانه‌ای کنند در فرم‌هایی که برای این کار تهیه و در اختیار باشگاه‌ها قرار داده شده گزارش‌های خود را در مورد هر یک از مقامات برگزاری مسابقه یا داوری به طور محرمانه ارائه می‌کردند اما اکنون که آنها این مسائل را رسانه‌ای کردند ما هم آمادگی داریم که ظرف 48 ساعت آینده مستندات رویانیان را مورد بررسی قرار دهیم و حتی اگر ایشان لازم می‌دانند به طور حضوری در ستاد رسیدگی به تخلفات فوتبال حاضر شود و مسائل خود را بیان کنند. بنابراین باشگاه پرسپولیس حداکثر تا روز دوشنبه مهلت دارد تا مستندات خود را ارائه دهد.


[ یکشنبه 92/6/31 ] [ 5:14 عصر ] [ جواد احمدی ]

سرمربی پرسپولیس می‌گوید پیش از شروع دیدار می‌دانسته قرار است محسن قهرمانی در این بازی با داوری‌اش به سود سپاهانی‌ها غش کند.

علی دایی در نشست خبری پس از دیدار برابر سپاهان گفت: وقتی داوری بازی را در دقیقه 2 ده نفره می‌کند، چیز خاصی نمی‌توان گفت. از دیشب می‌دانستیم که قهرمانی به آن طرف غش کرده است و آمادگی دارد که ما را ده نفره کند. فدراسیون از ابتدا بگوید که قرار است ما ده نفره بازی کنیم و من بر همین اساس آن تیمم را بچینم. یک اخراج اشتباه همه چیز ما را به باد داد و من مطمئنم هر چه می‌گوییم و بقیه می‌گویند باز هم پاسخ می‌دهند که این اشتباه سهوی بوده است.

وی افزود: همه کارشناسان داوری گفته‌اند که پنالتی نبوده است و باید در ابتدا خطای شجاع خلیل‌زاده را می‌گرفت. دیگر چه باید بگویم. می‌خواهید علی دایی را محروم کنید، بکنید. هر کاری می‌خواهید بکنید اما خدا شاهد است که ما می‌دانستیم قهرمانی به آن طرف غش کرده است و کار خودش را هم کرد. مگر می‌شود یک تیم 90 دقیقه 10 نفره آن هم مقابل سپاهان بازی کند. باز هم به غیرت بازیکنانم درود می‌فرستم. بازیکنان من نیمه دوم عالی جنگیدند و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

دایی ادامه داد: وقتی من فوتبالی نتوانم نتیجه بگیرم پس مسائل دیگری دست به دست هم داده است و اگر امثال من دهان باز کنیم، بسیاری از مسائل روشن می‌شود، آقای قهرمانی!

وی افزود: متاسفانه من شماره تلفن‌ها را نمی‌دانم و شماره حساب‌ها را هم نمی‌دانم! چرا دقیقه 2 پنالتی گرفتید؟ اگر تو داوری من پروفسورای داوری داردم. همین می‌شود که سازمان لیگ به هر کسی سوت می‌دهد و هر کس برای خودش سوت می‌زند.

وی با بیان اینکه من دوباره تاکید می‌کنم شب قبل قهرمانی به سمت سپاهان غش کرده بود ادامه داد: خلیل‌زاده سالتوبرانداز می‌کند اما پنالتی را برای سپاهان می‌گیرند.

دایی ادامه داد: آقای قهرمانی! لطف می‌کری و اوایل نیمه دوم بازیکن ما را اخراج می‌کردی. من تا کی حرف نزنم. فقط به بازی پرسپولیس و استقلال اشاره می‌کنم که همین آقا داور بود و فقط به ضرر پرسپولیس سوت زد.

وی به برنامه 90 اشاره کرد و گفت: متاسفانه 90 برای مسائل کارشناسی، کارشناسان تیم‌های مقابل ما را بر روی صندلی می‌نشاند و بدبختی ما اینجاست که امثال 90 ها و 80 ها و 100 ها برای فوتبال ما تصمیم می‌گیرند.

وی با بیان اینکه ما خیلی چیزها را در این فوتبال دیده‌ایم اما هنوز نمی‌توانم درک کنم که دقیقه 2 بازیکنی اخراج شود و برای تیمی پنالتی گرفته شود و فکر نمی‌کنم شما هم در هیچ کجا دنیا چنین صحنه‌ای دیده باشید.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا غش کردن آقای قهرمانی از طرف سپاهان بوده یا خیر اظهار داشت: وقتی داور به سود تیم حریف در دقیقه 2 سوت می‌زند که علاوه بر اخراج یک پنالتی هم به تیم مقابل می‌دهد، نه من، بسیاری از کسانی که هیچ چیز از فوتبال نمی‌دانند این را می‌فهمند که داور به طرف کدام تیم غش کرده است. من اطلاعاتی نیستم اما می‌دانم که دو دو تا چهار تا می‌شود و این دو دوتا چهار تا شدن یعنی اینکه داور باید به سود تیم حریف سوت بزند.

علی دایی خاطرنشان کرد: ایکس، وای یا ایگرگ با قهرمانی دوست هستند و با او صحبت می‌کنند و دقیقا محسن قهرمانی هم طبق صحبتی که با او شده است، دقیقه 2 چنان قاطعانه سوت می‌زند و چنان قاطعانه اخراج می‌کند که جای هزاران سوال باقی می‌ماند، همین و بس!

به گزارش ایسنا، حمید عباسی مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در طول نشست خبری مدام در گوش علی دایی می‌گفت که "جمعش کن آقای دایی".


[ شنبه 92/6/30 ] [ 9:50 صبح ] [ جواد احمدی ]

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محسن قهرمانی به جای اخراج میثم حسینی و گرفتن خطای پنالتی، باید خطای شجاع خلیل‌زاده را اعلام می‌کرد.


سیدمهدی سیدصالحی پس از دیدار پرسپولیس و سپاهان در جمع خبرنگاران گفت: اتفاقی که در دقیقه 3 بازی افتاد و تیم ما 10 نفره شد همه چیز را بهم ریخت. به نظرم در آن صحنه اتفاقا شجاع‌ خلیل‌زاده روی میثم حسینی خطا کرد و داور اگر تشخیصش درگیری آنها بوده یا باید هر دو را اخراج می‌کرد یا خطای بازیکن سپاهان را اعلام می‌کرد. در هر صورت نباید خطای پنالتی به ضرر ما می‌گرفت.

به نقل از ایسنا، وی افزود: 10 نفره شدن تیم و آن گل دقیقه 6 از روی نقطه پنالتی، شیرازه پرسپولیس را بهم ریخت. همچنین هوای سنگینی که در اصفهان بود که ما واقعا جا خورده بودیم! باز هم می‌گویم اگر داور بازیکن ما را اخراج نمی‌کرد این اتفاقات نمی‌افتد. واقعا به پرسپولیس لطمه خورد.

[ شنبه 92/6/30 ] [ 9:44 صبح ] [ جواد احمدی ]

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فردا میهمان سپاهان است. از همین رو ابتدا قرار بود پرسپولیس با 19 بازیکن راهی اصفهان شود اما با نظر کادر فنی و اضافه شدن نوروزی پرسپولیس با 20 بازیکن به اصفهان رفت.

همچنین پرسپولیسی‌ها در شرایطی ساعت 18:30 امروز به اصفهان رسیدند که 500 هوادار اصفهانی از آنها و علی دایی در فرودگاه و هتل کوثر اصفهان استقبال کردند.

خبرگزاری فارس: پرسپولیس با 20 بازیکن به اصفهان رفت/استقبال 500 نفری هواداران از قرمزپوشان

[ جمعه 92/6/29 ] [ 12:33 صبح ] [ جواد احمدی ]

آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس قبل از دیدار با سپاهان مشخص شد.


پس از تمرین امروز آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس برای بازی با سپاهان مشخص شد. بدین ترتیب با توجه به اینکه محمد نوری امروز تمرینات ویژه‌ای را زیر نظر بدنساز تیم انجام داد و مشکلی بابت درد از ناحیه کشاله نداشت، تکلیفش برای بازی با سپاهان فردا پنجشنبه مشخص خواهد شد.

به نقل از فارس، همچنین کفشگری دیگر هافبک سرخپوشان که روز گذشته مصدوم شده بود پس از تست نهایی و حضور در تمرینات پرفشار گروهی بدون مشکل برای بازی با سپاهان می‌تواند پرسپولیس را همراهی کند و مشکل خاصی ندارد.

گفتنی است پیش از این حمید علی‌عسگر نیز به دلیل مصدومیت بازی با سپاهان را از دست داده بود.

 


[ پنج شنبه 92/6/28 ] [ 9:4 صبح ] [ جواد احمدی ]

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیسی‌ها گفت: من قطعا با هیچ کدام از هواداران و حتی خود سپاهان مشکلی ندارم و آنها من را دوست دارند.


محمدرضا خلعتبری در مورد آخرین وضعیت خودش در پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه هر روزی که می‌گذرد با جوان‌ها و دوستان خودم در پرسپولیس بیشتر نزدیک‌تر و هماهنگ‌تر می‌شوم و خوشبختانه با این وضعیت به نظرم در آینده خیلی بیشتر می‌توانم به پرسپولیس کمک کنم.

به گزارش فارس ، وی درباره پست بازی خودش نیز گفت: من با نظر دایی به پرسپولیس آمدم تا به این تیم کمک کنم. پستم را دایی مشخص می کند. البته در بازی قبلی بیشتر شبیه یک بازی‌ساز بودم ولی برایم فرقی ندارد چون دوست دارم در همه جای زمین باشم. برای من مهمترین موضوع این است که دایی از من راضی باشد.

خلعتبری در مورد رویارویی‌اش با سپاهان این بار با پیراهن پرسپولیس نیز گفت: سپاهان را همه می‌شناسند و نیاز به تعریف من نیست. ما اصلا نباید کاری داشته باشیم که وضعیت تیم‌ها در جدول لیگ برتر چه طور است. خوشبختانه با زمین اصفهان بسیار آشنا هستم اما می‌دانم کارمان سخت است.

وی افزود: سپاهان تیمی بابرنامه و دارای کادر فنی خوبی است و بازیکنان و هواداران خوبی هم دارد و به همین دلیل کار برای ما در اصفهان سخت است. من یک بار گفتم با هواداران اصفهانی هیچ مشکلی ندارم و تازه جالب است بدانید آنها من را خیلی هم دوست دارند و من هیچ مشکلی با آنها ندارم.

خلعتبری در پایان درباره احتمال گلزنی‌اش گفت: ما باید با برنامه مقابل سپاهان ظاهر شویم. من در هر بازی تمام سعی و تلاشم را می‌کنم تا دل هواداران را شاد کنم. حالا یا گل می‌زنم یا به بچه‌ها پاس گل می‌دهم. ما باید در اصفهان قدر موقعیت‌هایمان را بدانیم چون واقعا مقابل سپاهان کار سختی داشتیم و باید از کمترین فرصت‌ها بهترین استفاده را کنیم تا جایگاه‌مان را در جدول از دست ندهیم.

 


[ سه شنبه 92/6/26 ] [ 3:19 عصر ] [ جواد احمدی ]

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: به نظر من تیم ملی ایران برای حضور مقتدرانه در جام جهانی 2014 باید بدون هیچ حرف و حدیثی حمایت شود.


مهدی مهدوی‌کیا ابتدا در خصوص سفرش به آمریکا و آلمان برای حضور در یک تورنمنت و دیدار خیریه گفت: با توجه به دعوت‌هایی که از من و کریم باقری شد، ابتدا سفری به آمریکا داشتیم و در یک مسابقه جذاب و خوب که در آن همه ایرانی بودند حضور پیدا کردیم. بازی‌های جالب و خوبی برای ما بود و که در پایان هم قهرمان شدیم و این برای ما ارزش زیادی داشت.

به گزارش فارس،وی افزود: ارزش این قهرمانی این بود که ایرانی‌ها در آمریکا دور هم جمع شده بودند و دیدارهای جذابی را برگزار کردند. این در شرایطی است که بالاخره هر تیمی که مقابل فوتبالیست‌های سابق بازی می‌کند انگیزه خاص خودش را دارد که در بازی فینال و ماقبل آن این اتفاق افتاد اما خوشحالم یک بار دیگر با کریم جشن قهرمانی گرفتیم. درست است مسابقات زیاد بزرگ نبود اما جالب بود.

کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: سپس برای برگزاری یک دیدار خیریه به آلمان رفتم و دیداری جذاب و خوبی را در آنجا نیز برگزار کردیم و خیلی خوشحالم به عنوان یک ایرانی در این بازی حضور داشتم. بالاخره در این دیدار چهره‌های سرشناسی بودند که همه آنها در ورزش جهان شناخته شده بودند.

مهدوی‌کیا درباره دیدار شب گذشته‌اش با محمد رویانیان نیز گفت: جلسه خوبی بود ،بالاخره با توجه به مشکلات مالی که باشگاه پرسپولیس دارد من راضی نیستم تا قرمزپوشان به خاطر من خود را به دردسر بیاندازند، به همین دلیل صحبت‌های لازم دراین باره و حضور هامبورگ و خواسته‌هایش در ایران انجام شد.

وی افزود: اما همه چیز به آینده موکول شد، اما دوباره تاکید می کنم پس از حرف و حدیث‌هایی که بود من راضی نیستم تا برای پرسپولیس و باشگاهش دردسرساز بشوم و به همین دلیل همه چیز را به آینده موکول کردم.

مهدوی کیا در خصوص شرایط پرسپولیس نیز گفت: بالاخره من شرایط پرسپولیس را دنبال می‌کنم، هدف چندین ساله این تیم است که به بالای جدول برسد و تا به امروز هم به نظرم خوب کار کرده. حضور در رده دوم جدول امیدوار کننده است اما هنوز همه چیز تمام نشده و پرسپولیس باید با همین روند رو به جلو برود تا در کورس قهرمانی قرار بگیرد، اگر اشتباه کند دچار مشکل خواهد شد.

وی درباره حضورش در کنار تیم ملی جوانان نیز گفت: بالاخره من سعی می‌کنم تا آنجایی که می‌توانم به جوان‌ترها کمک کنم به همین دلیل به دنبال مهیا کردن اردوی 10 روزه تیم ملی جوانان در آلمان هستم. همچنین در این اردو قرار است با 5 تیم جوانان بوندس‌لیگایی بازی‌هایی انجام دهیم تا کمکی به تیم ملی ما در جام جهانی شود. آنها کار سختی را پیش رو دارند و انشالله با برنامه‌ای که به مشکل بر نمی‌خورد و همین طور رو به جلو می‌رود تیم ملی بتواند مقابل تیم‌های خوب در جام جهانی به موفقیت برسد. کار سخت است اما با برنامه می‌تواند به هدفش برسد. خوشبختانه تیم ملی جوانان کادر فنی خوبی دارد و با تلاش و کوشش بازیکنانش می‌تواند به هدف خود برسد.

وی در خصوص شرایط تیم ملی گفت: به نظر من بدون هیچ حرف و حدیثی باید از تیم ملی ایران حمایت شود. ما باید از روزهای فیفادی خود برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی بهترین استفاده را بکنیم تا برای جام جهانی آماده شویم.

مهدوی کیا خاطرنشان کرد: به نظر من انتظار بی‌جایی نیست که از تیم ملی حالا که به جام جهانی رفته حمایت شود تا بتوانیم روزهای موفق فوتبال‌مان در جام جهانی را ببینیم.

وی در پاسخ به سؤالی که شما معتقدید با قهر کردن کارلوس کی‌روش مشکلات حل می‌شود یا خیر، گفت: من نمی‌دانم چه اتفاقاتی بین کی‌روش و فدراسیون فوتبال افتاد و نظری هم ندارم اما صلاح تیم ملی این است که همه شرایط برای حضور موفق این تیم در جام جهانی مهیا شود. بچه‌ها زحمت کشیدند به جام جهانی رفتند و حضور موفق در جام جهانی به نفع همه است و باید بازی‌های تدارکاتی خوبی به همراه برنامه‌ مدون را داشته باشیم و به نظرم خیلی از مشکلات حل خواهد شد تا مردم از حضورمان در جام جهانی لذت ببرند.

 


[ دوشنبه 92/6/25 ] [ 7:52 عصر ] [ جواد احمدی ]

استقلال با 8 پله سقوط دیگر به رده 120 جهان رسید و پرسپولیس هم با پرش 6 پله‌ای به رده 436 صعود کرد.


در تازه‌ترین رده‌بندی سایت اطلاعات باشگاه‌های جهان (FOOTBALL DATABASE) تا تاریخ 25 شهریور 92 تیم فوتبال استقلال که در اعلام قبلی از سوی این سایت تا رده 112 جهان سقوط کرده بود با 8 پله سقوط دیگر به رده 120 جهان رسید.

به گزارش فارس،در رده‌بندی جدید پس از استقلال و در بین تیم‌های ایرانی مانند اعلام قبلی همچنان تیم‌های سپاهان، تراکتورسازی، فولاد و پرسپولیس قرار گرفتند.

در رده بندی جدید اعلامی سپاهان با 12 پله صعود در جایگاه 155 جهان قرار گرفته و تراکتورسازی نیز با 5 پله سقوط به رده 284 رسید.

همچنین فولاد خوزستان با 3 پله صعود تا رده 423 جهان بالا رفت و پرسپولیس هم با 6 پله صعود دیگر به رده 436 جهان رسید.

در بین تیم‌های آسیایی نیز الهلال عربستان، گوانگژوی چین و اف سی سئول و الشباب عربستان به ترتیب اول تا چهارم شدند و استقلال با یک پله نزول دیگر در رده پنجم آسیا ایستاد. پرسپولیس هم در بین تیم‌های آسیایی در رده سی و نهم قرار دارد.

بوریرام تایلند، حریف اسقلال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز با قرار گرفتن در رتبه 217 جهان و 4 پله صعود اختلاف خود با استقلالی‌ها را کمتر از گذشته کرد.

در رده‌بندی جدید بایرن مونیخ همچنان در رده اول تیم‌های باشگاهی جهان قرار دارد و پس از این تیم هم مانند آخرین اعلام این سایت، رئال مادرید و بارسلونا همچنان دوم و سوم هستند.

دورتموند، پورتو، یوونتوس، منچستریونایتد، پاری‌سن‌ژرمن، چلسی و آرسنال نیز سایر تیم‌هایی هستند که به ترتیب رده‌بندی تیم‌های چهارم تا دهم جهان را در این جدول شامل می‌شوند.

فرمول حضور تیم‌ها در این رده‌بندی به امتیازات تیم‌ها بر مبنای برد، باخت و تساوی در رقابت‌های باشگاهی و قاره‌ای در طی یک سال گذشته مربوط شده و در رده‌بندی، نتایج یکسال محسوب می‌شود.

 


[ دوشنبه 92/6/25 ] [ 7:51 عصر ] [ جواد احمدی ]

در تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس کاپیتان این تیم به کارهای اختصاصی پرداخت.


تمرین پرسپولیس پس از یک روز استراحت از ساعت 10 و 45 دقیقه امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

به گزارش فارس،در این تمرین بازیکنان 30 دقیقه دویدند و 30 دقیقه بدنسازی کردند.

* محمد نوری که از ناحیه کشاله دچار مصدومیت است تمرینات ویژه‌ای را زیر نظر کادر پزشکی انجام داد.

* دایی آخرین نفری بود که در تمرین امروز حضور پیدا کرد.

* حمید علی‌عسگر با اجازه پزشکان امروز تمرین خود را با قرمزپوشان آغاز کرد.

* 20 هوادار پشت در بسته بودند.

* آمادگی غلامرضا رضایی در دویدن‌های استقامتی و همچنین قاسم دهنوی باعث شد تا دایی بارها آنها را تشویق کند.

 


[ دوشنبه 92/6/25 ] [ 12:37 عصر ] [ جواد احمدی ]
........ ????? ???????? >>