سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

فرشاد پیوس درباره هفتاد و پنجمین داربی پایتخت گفت: این اتفاقاتی که الان در فوتبال می افتد برای ما خواب و رویا بود. الان باشگاه خدماتی به بازیکنان می‌دهد که ما خوابش را هم نمی‌دیدیم ولی نتایجی رقم خورده که اصلا فکرش را نمی‌کردیم. با این وجود من اعتقاد دارم پرسپولیس داربی را می‌برد، چون پتانسیلش را دارد.
 
وی در توضیح نظر خود تصریح کرد: من نمی‌توانم به غیر از پیروزی در داربی فکر کنم اما جدای از احساسم، اعتقاد دارم داربی با سایر بازی‌ها فرق می‌کند. نمی دانم چرا و چطور؟ اما به دلم افتاده است که پرسپولیس برنده داربی است. گذشته از این، فکر می‌کنم بازیکنان تیم هم نمی‌توانند به غیر از این فکر کنند.
 
پیوس که با سایت باشگاه پرسپولیس صحبت می‌کرد ادامه داد: پرسپولیس هم بازیکنان جوان دارد که جویای نام هستند و با انگیزه‌ای که دارند می توانند با سر نترس بازی کنند و هم بازیکنان با تجربه‌ای دارد که میدان های مختلفی دیده‌اند و هر یک می‌تواند تیمی را جمع کند. الان همه این نفرات در یک تیم جمع شده‌اند، همه جور امکانات هم در اختیار آنها قرار دارد و من فکر می‌کنم این بازی بهترین فرصت است تا با پیروزی در آن، در مسیری قرار بگیرند که دیگر این روزها را به یاد نیاورند.
 
آقای گل سابق لیگ ایران در پایان گفت: زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم، بازیکنان با هزار و یک مشکل در ورزشگاه حاضر می‌شدند، با این وجود وقتی پیراهن پرسپولیس را به تن می‌کردیم همه چیز را از یاد می‌بردیم و با روحیه کامل بازی می‌کردیم. بازیکنان پرسپولیس باید خودشان را باور کنند و اصلا نباید به این که مشکلی دارند فکر کنند چون هیچ مشکلی در کار نیست.


[ سه شنبه 91/5/31 ] [ 11:37 عصر ] [ جواد احمدی ]

ویدیو در لینک زیر

درنوار آدرس کپی شود

http://www.aparat.com/v/74af8770ad272148f63cad5a770c5463286765


[ سه شنبه 91/5/31 ] [ 11:4 عصر ] [ جواد احمدی ]

6   یادت نره


[ سه شنبه 91/5/31 ] [ 10:52 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش ملت ایران به نقل از خبرآنلاین؛ کمیته داوران فدراسیون فوتبال سرانجام به این نتیجه رسید که قضاوت مسابقه حساس روز جمعه را به محسن ترکی بدهد. ترکی در حالی دربی جمعه را سوت خواهد زد که فصل گذشته در یکی از مسابقاتی که برای استقلال سوت زد، جنجال زیادی به پا کرد. او مسابقه تراکتورسازی و استقلال را در حالی سوت زد که امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی بود و نسبت به اشتباهات ترکی اعتراض‌های زیادی انجام داد. حالا تقابل دوباره قلعه نویی و ترکی در یک مسابقه، جذاب خواهد بود!
در این مسابقه، رضا سخندان و حسن کامرانی‌فر کمک‌های اول و دوم محسن ترکی هستند. احمد صالحی هم داور چهارم خواهد بود.
کمیته داوران می‌خواست این مسابقه را به فغانی بدهد اما چون او دربی قبلی را قضاوت کرده بود، از لیست گزینه‌ها خارج شد. محسن قهرمانی هم که دوباره هیچ جایی بین گزینه‌های قضاوت دربی نداشت و از طرفی سعید مظفری‌زاده هم مصدوم است. همین باعث شد ترکی تنها گزینه قضاوت برای این مسابقه باشد.

در دربی های گذشته قضاوت این داور به ضرر پرسپولیس تمام شد


[ سه شنبه 91/5/31 ] [ 10:30 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش ندای انقلاب به نقل از فارس، مانوئل ژوزه در نشست امروز با بازیکنان پرسپولیس گفت: با توجه به تمرینات خوب و بازیکنان آماده‌ای که داریم برخی اوقات بعضی از باخت‌ها ناباورانه است. روی اتفاقاتی گل می‌خوریم که بسیار ساده است.

وی افزود: اگر می‌خواهیم در دربی که یک بازی بزرگ است برنده باشیم باید همه یکی شویم. تا روز دربی مهلت دارید خودتان را به من ثابت کنید تا 18 نفر از بهترین‌های شما را به اردو ببرم. امیدوارم با تمام توان تمرین کنید تا انتخاب برایم سخت باشد.


[ سه شنبه 91/5/31 ] [ 5:38 عصر ] [ جواد احمدی ]

حسین عسگری در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در خصوص اینکه ترکی در شهر آورد 75 پایتخت بین دو تیم استقلال و پرسپولیس قضاوت خواهد کرد باید اعلام کنم که قرار است داور این دیدار تا پایان روز پنج شنبه هفته جاری انتخاب و معرفی شود.

وی افزود: کمیته داوران برای این دیدار پنج گزینه را مورد نظر دارد که در نهایت یک نفر برای این بازی انتخاب خواهد شد.

عسگری خاطرنشان کرد: این پنج نفر عبارتند از علیرضا فغانی، محسن قهرمانی، محسن ترکی، احمد صالحی و تورج حق وردی هستند./مح


[ سه شنبه 91/5/31 ] [ 5:37 عصر ] [ جواد احمدی ]

تیم فوتبال پرسپولیس در پنجمین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر فوتبال با یک گل مغلوب داماش شد تا مشکلاتش بیش از پیش شود.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرخ‌پوشان تهرانی که در هفته پنجم لیگ برتر و در فاصله تنها یک هفته مانده به شهرآورد سنتی پایتخت در رشت به مصاف داماش رفته بودند در پایان با تک گل حسین ابراهیمی در دقیقه 68 مغلوب حریف شمالی خود شدند تا بیش از هر زمان دیگری وارد بحران شوند.

 

پرسپولیس که با این شکست به رده پانزدهم جدول سقوط کرد، درحالی مغوب داماش شد که این تیم شمالی از دقیقه 46 بازی 10نفره بازی می‌کرد. رسول بروش در این دقیقه با دریافت دومین کارت زرد خود از بازی اخراج شده بود.

 

در دیگر دیدار امروز نیز گهر دورود موفق شد با یک گل ذوب‌آهن اصفهان را شکست دهد. در این دیدار آرمان قاسمی در دقیقه 52 دروازه اصفهانی‌ها را گشود.


[ یکشنبه 91/5/29 ] [ 10:32 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش جهان به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس؛ سرخپوشان ساعت 8:30 صبح فردا در هتل المپیک گرد هم آمده و از آنجا به سمت فرودگاه و پس از آن به طرف شهر رشت پرواز می کنند.

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس لیست اسامی 19 بازیکن را در حالی اعلام کرد که نام محسن بنگر، جواد کاظمیان، محمد نوری، حمیدرضا علی عسگری، مهرزاد معدنچی، مهدی مهدوی کیا در آن به چشم نمی خورد و این بازیکنان در تهران تمرینات خود را دنبال می کنند. ضمن اینکه روبرتو سوسا تمرینات فیزیوتراپی و بدنسازی را انجام می دهد.

تیم های پرسپولیس و داماش از ساعت 19:10 روز یکشنبه در برابر هم قرار می گیرند.


[ یکشنبه 91/5/29 ] [ 6:44 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش جهان به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس؛ سرخپوشان ساعت 8:30 صبح فردا در هتل المپیک گرد هم آمده و از آنجا به سمت فرودگاه و پس از آن به طرف شهر رشت پرواز می کنند.

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس لیست اسامی 19 بازیکن را در حالی اعلام کرد که نام محسن بنگر، جواد کاظمیان، محمد نوری، حمیدرضا علی عسگری، مهرزاد معدنچی، مهدی مهدوی کیا در آن به چشم نمی خورد و این بازیکنان در تهران تمرینات خود را دنبال می کنند. ضمن اینکه روبرتو سوسا تمرینات فیزیوتراپی و بدنسازی را انجام می دهد.

تیم های پرسپولیس و داماش از ساعت 19:10 روز یکشنبه در برابر هم قرار می گیرند.


[ یکشنبه 91/5/29 ] [ 6:43 عصر ] [ جواد احمدی ]
  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛مانوئل ژوزه سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و داماش گفت: من با گذشته زندگی نمی‌کنم و می‌خواهم شرایط پرسپولیس را تغییر دهم. بعد از اینکه بخاطر تیم ملی بازی‌های لیگ ایران متوقف شد، فردا دوباره این مسابقات را دنبال خواهیم کرد. ملی پوشان ما تنها دو روز است که به ما اضافه شده‌اند و هماهنگی آنها با تیم امکان پذیر نیست، چون تعداد روزها کم است اما باید همین طور پیش برویم و نمی‌شود کاری کرد.

    وی افزود: هدف ما این است که بهتر از گذشته باشیم. فردا باید در زمین چمن مصنوعی به میدان برویم و قطعا شرایط این بازی با چمن طبیعی فرق دارد. ما باید بهتر از قبل به میدان برویم.

    سرمربی سرخپوشان در ادامه تصریح کرد: در چند بازی گذشته چند امتیاز حساس را از دست دادیم و مقصر خودمان بودیم. قصد داریم تا شروعی دوباره داشته باشیم و با برد مقابل داماش می‌توانیم در بازی‌های آینده با خیال راحت به میدان برویم. ما باید بدانیم یک تیم اگر می‌خواهد برنده باشد باید از دقیقه اول تا آخر جنگنده به میدان برود. من از بازیکنان نمی‌خواهم کارهای بزرگ کنند. فقط دوست دارم با روحیه جنگندگی در حد خودشان باشند. روحیه رقابت باید در تیم من بالا برود.

    مانوئل ژوزه اداه داد: بالاخره تیم حریف داخل خانه در همین چمن به میدان رفته و به این زمین عادت دارد. شاید دچار مشکل شویم چون ما عادت به بازی در این زمین نداریم. توپ تندتر حرکت می‌کند، تکل زدن چندان امکان پذیر نیست و خیلی از موارد دیگر. ما نمی‌توانیم درباره این موضوع بهانه بیاوریم و باید با شرایط کنار بیاییم.

    سرمربی پرسپولیس در خصوص ساختار دفاعی تیمش گفت: ما بازیکنان خیلی خوبی داریم اما بعضی‌ها در حد خودشان نیستند و با عجله بازی می‌کنند. نیاز به وقت داریم تا با آنها کار کنیم. ما روحیه بالا و جنگندگی بیشتری می‌خواهیم. متاسفانه در چند بازی گذشته روی اشتباهات خودمان گل خوردیم. در سه بازی گذشته شانس گل داشتیم اما نزدیم. ما باید در دفاع و حمله یک تیم باشیم.

    ژوزه در پاسخ به این سوال که چرا نام برخی بازیکنان بزرگ از ترکیب این تیم برای این بازی کنار گذاشته شده است، گفت: تصمیمات من تاکتیکی است. ما 30 بازیکن داریم که در هر بازی تعدادی از آنها اضافه هستند. مشکل بازیکن نداریم. مجبور هستم برای هر بازی فقط 18 بازیکن را انتخاب کنم. شاید بازی بعدی لیست من تغییر کند. همه در تیم من شانس بازی دارند.

    سرمربی پرسپولیس افزود: من کاری به سن بالای بازیکنان ندارم. گاهی اوقات یک بازیکن در سن 24 سالگی جزء بهترین‌هاست و یک بازیکن دیگر در سن 32 سالگی. این طرز بازی کردن است که یک بازیکن را ثابت می‌کند.

    ژوزه در ادامه خاطر نشان کرد: با بازیکنانی مثل نوری و بنگر هیچ مشکلی ندارم اما به خاطر مسائل تاکتیکی و تکنیکی بازیکنانم را انتخاب می‌کنم و لیستم را برای بازی‌ها می‌دهم. هر مربی سلیقه خاص خودش را دارد. من به همه بازیکنان احترام می‌گذارم.

    مانوئل در خصوص اینکه آیا فکر می‌کنید تا انتهای فصل در پرسپولیس بمانید یا خیر نیز گفت: من تا آخر فصل با پرسپولیس قرارداد دارم و می‌خواهم شرایط را عوض کنم. من با گذشته زندگی نمی‌کنم و همیشه سعی می‌کنم در دوران حال باشم. نتایج گذشته برای من و باشگاه خوب نیست اما می‌تواند تغییر کند.

    سرمربی پرسپولیس در پایان درباره دربی 75 نیز تصریح کرد: همه چیز به نوبت. عجله نکنید! بعد از برد در بازی فردا به بازی مخصوص دربی توجه می‌کنیم. تجربه‌های زیادی در دربی دارم و می‌دانم بازی با استقلال یک دربی بزرگ است. می‌دانم در چند وقت اخیر خوب نبودیم و با برد در بازی فردا شاید خیلی از چیزها عوض شود. بازیکنان من فقط باید عصبی نباشند و با آرامش به برد مقابل داماش فکر کنند.


[ یکشنبه 91/5/29 ] [ 4:30 عصر ] [ جواد احمدی ]
........ ????? ???????? >>