سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

دو تیم استقلال و پرسپولیس تا فینال جام حذفی به یکدیگر برخورد نمی‌کنند.


مراسم قرعه‌کشی جام حذفی برگزار شد که طبق برنامه، تیم‌های لیگ برتری پس از اینکه تیم‌های لیگ دسته اول و دسته دوم دو بازی با یکدیگر انجام دادند وارد مسابقات خواهند شد. یعنی برنده آلومینیوم هرمزگان که با یکی از قهرمان‌‌های استانی بازی می‌کند با برنده استقلال ساری و کاسپین قزوین بازی خواهد کرد و برنده آنها با تیم تیم استقلال تهران روبرو خواهد شد.

به گزارش فارس، استقلال تهران باید با برنده تیم‌های آلومینیوم هرمزگان-یکی از قهرمان‌های استانی و استقلال ساری-کاسپین قزوین بازی کند.

ملوان بندرانزلی پس از برگزاری دو دیدار با برنده یکی از تیم‌های نیروی زمین تهران-مس رفسنجان و شهرداری لنگرود-گاز فجر جم بازی می‌کند.

نفت تهران با برنده داماش ایرانیان-یکی از قهرمان‌های استانی و شهرداری جویبار-گهر دورود بازی می‌کند.

همچنین ذوب آهن پس از دو بازی با برنده اتکای گلستان-شهرداری اراک و پیام صنعت آمل-یکی از قهرمان‌های استانی بازی خواهد کرد.

صبای قم با برنده تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان با یکی از قهرمان‌های استانی و استقلال اهواز-نفت امیدیه بازی می‌کند.

مس کرمان با برنده شهرداری دزفول-نفت و گاز کچساران و شهرداری تبریز-صنعت نفت نوین آبادان بازی می‌کند.

گسترش فولاد تبریز با برنده تیم‌های میناب طیور هرمزگان-نساجی مازندران و البرز بندر کنگ و سفید رود رشت بازی می‌کند.

سپاهان اصفهان با برنده تیم‌های صنعت نفت آبادان-راهیان کرمانشاه و سیاه‌جامگان مشهد-یکی از قهرمان‌های استانی بازی می‌کند.

در نیمه دیگر جدول برنامه رقابت‌ها به شرح زیر است:

سایپا با برنده تیم‌های پرسپولیس گناوه-یکی از قهرمان‌های استانی و نفت مسجدسلیمان-پیکان تهران بازی می‌کند.

تراکتورسازی تبریز با برنده تیم‌های برق شیراز-ماشین‌سازی تبریز و سایپای شمال-صنعت ساری بازی می‌کند.

داماش گیلان با برنده تیم‌های نوژن شهرداری نوشهر-شاهین بوشهر و شهرداری یاسوج-آهن بافق یزد بازی خواهد کرد.

راه‌آهن سورینت با برنده تیم‌های مس سونگون ورزقان-گل‌‌گهر سیرجان و نبرد شهرکرد-یکی از قهرمان‌‌های استانی بازی می‌کند.

فولاد خوزستان با برنده تیم‌های فولاد یزد-یکی از قهرمان‌های استانی و ابومسلم خراسان-شهرداری بندرعباس بازی می‌کند.

فجر سپاسی شیراز با برنده تیم‌های استیل‌آذین تهران-ایران‌جوان بوشهر و فولاد نوین اهواز-یکی از قهرمان‌های استانی دیدار خواهد کرد.

پرسپولیس با برنده بازی تیم‌های پدیده مشهد-پارس همدان و کارگر بن یزد-شهرداری اردبیل بازی می‌کند.

استقلال خوزستان نیز با برنده تیم‌های ملی حفاری اهواز-بهمن شیراز و الوند همدان-یکی از قهرمان‌های استانی بازی می‌کند.

طبق این برنامه تیم‌های استقلال و سپاهان نیز تا مرحله نیمه‌نهایی به یکدیگر نمی‌رسند همچنین تراکتورسازی و پرسپولیس نیز تا مرحله نیمه‌‌نهایی با یکدیگر مصاف نخواهند داشت.

 


[ دوشنبه 92/5/28 ] [ 1:41 عصر ] [ جواد احمدی ]

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام دکتر حقیقت، بخیه‌های پای مهرداد پولادی امروز کشیده شد در حالی که زخم او کاملا جوش خورده و پوست پیوند زده شده، خود را گرفته است.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد با توجه به تشخیص پزشک معالج، آتل محافظ هم تا روز سه‌شنبه برداشته می‌شود و پولادی می‌تواند راه برود. البته او برای تمرین کردن باید چند روزی صبر کند.



[ دوشنبه 92/5/28 ] [ 10:38 صبح ] [ جواد احمدی ]

محمود سالارکیا در گفت‌وگو با تسنیم، در واکنش به اظهارات اخیر محمد قاضی علیه باشگاه پرسپولیس و سعید شیرینی گفت: شکایتی را علیه این بازیکن طرح کردیم و در آینده‌ای بسیار نزدیک به این مسئله ورود می‌کنیم.

وی ادامه داد: امروز و فردا شکایت خودمان را از محمد قاضی به کمیته انضباطی می‌فرستیم تا مرجع قضایی فدراسیون فوتبال به این پرونده ورود کند.
رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا در این شکایت باشگاه استقلال هم متضرر خواهد شد، اظهار داشت: این‌طور نخواهد بود و شکایتی که ما از قاضی تنظیم کردیم شخصی است و طرف شکایت‌مان باشگاه استقلال نیست.

[ یکشنبه 92/5/27 ] [ 8:26 عصر ] [ جواد احمدی ]

محمود سالارکیا در گفت‌وگو با تسنیم، در واکنش به اظهارات اخیر محمد قاضی علیه باشگاه پرسپولیس و سعید شیرینی گفت: شکایتی را علیه این بازیکن طرح کردیم و در آینده‌ای بسیار نزدیک به این مسئله ورود می‌کنیم.

وی ادامه داد: امروز و فردا شکایت خودمان را از محمد قاضی به کمیته انضباطی می‌فرستیم تا مرجع قضایی فدراسیون فوتبال به این پرونده ورود کند.
رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا در این شکایت باشگاه استقلال هم متضرر خواهد شد، اظهار داشت: این‌طور نخواهد بود و شکایتی که ما از قاضی تنظیم کردیم شخصی است و طرف شکایت‌مان باشگاه استقلال نیست.

[ یکشنبه 92/5/27 ] [ 8:26 عصر ] [ جواد احمدی ]

http://www.aparat.com/v/DwEHu

 

برای مشاهده به لینک بالایی برید ..خیلی باحاله


[ یکشنبه 92/5/27 ] [ 12:53 عصر ] [ جواد احمدی ]

به لینک زیر مراجعه کنید..

 

http://www.aparat.com/v/ivat7

 

 


[ یکشنبه 92/5/27 ] [ 12:45 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برنامه، زمان و مکان دیدارهای هفته ششم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال به شرح زیر اعلام شد:

جمعه اول شهریور 1392

نفت تهران - پرسپولیس (ورزشگاه تختی تهران) ساعت 19:30

گسترش فولاد تبریز - داماش گیلان (ورزشگاه یادگار امام تبریز) ساعت 19:30

فجر سپاسی - تراکتورسازی (ورزشگاه حافظیه شیراز) ساعت 19:30

سایپا - مس کرمان (ورزشگاه انقلاب کرج) ساعت 19:30

ملوان انزلی - ذوب آهن (ورزشگاه تختی انزلی) ساعت 19:30

سپاهان - صبای قم (ورزشگاه فولادشهر اصفهان) ساعت 19:30

فولاد خوزستان - استقلال خوزستان (ورزشگاه تختی اهواز) ساعت 20:15

یکشنبه سوم شهریور 1392

اس تق لال  - راه آهن (ورزشگاه آزادی تهران) ساعت 19:30


[ یکشنبه 92/5/27 ] [ 12:38 عصر ] [ جواد احمدی ]

در شرایطی که به نظر می رسید کار انتقال خلعتبری به پرسپولیس پنجشنبه تمام شود، بدقولی عجیب پرسپولیسی ها این ماجرا را پیچیده کرد. پرسپولیس و عجمان برای جلسه ویژه ای در روز پنجشنبه توافق کرده بودند. رویانیان که نمی خواست به این جلسه برود، نماینده تام الاختیارش را به امارات فرستاد و قرار بود ساعت 8 شب جلسه ای بین مسئولان عجمان و نماینده تام الاختیار رویانیان درخصوص حضور خلعتبری در پرسپولیس برگزار شود، اما نماینده رویانیان در این جلسه حضور نداشت.

مسئولان عجمان در تماسی تلفنی از رویانیان دلیل این بدقولی را پرسیدند و مدیرعامل پرسپولیس هم از مسئولان عجمان عذرخواهی کرد و گفت نماینده اش به خاطر ترافیک شدید دبی تا عجمان نتوانسته به این جلسه برسد.

این اتفاقات در شرایطی افتاد که پنجشنبه حتی صفحه های منتسب به خلعتبری در صفحات اجتماعی خبر پیوستن او به سرخپوشان را منتشر کرده بودند. حالا طبق توافقات انجام شده، قرار است امروز در جلسه رو در روی، طرفین تکلیف نهایی خلعتبری برای حضورش در پرسپولیس مشخص شود.

جمعه و شنبه روزهای تعطیل اماراتی هاست و احتمالا این جلسه زیاد تشریفات رسمی نخواهد داشت. خلعتبری هم چند روزی است به بهانه مصدومیت در تمرینات عجمان شرکت نمی کند. او حتی سفری به تهران داشت اما برای اردوی تیمش در ترکیه دوباره به عجمانی ها اضافه شد.
محمد رویانیان ساعاتی بعد از بر خوردن جلسه اش با مسئولان عجمان در مصاحبه ای تلویزیونی گفت خلعتبری به احتمال 70 درصد پرسپولیسی می شود و حضور نداشتن در امارات را کار دست های پشت پرده دانست: «خلعتبری در حال حاضر در ایران است. او 48 ساعت گذشته به اردوی تیمش در ترکیه رفت. پایش پیچ خورده بود و پزشکان عجمان اجازه دادندن که برگردد. قرار بود عجمانی ها با نماینده ما یک جلسه داشته باشند. نماینده ما در راه دبی به عجمان با ترافیک سنگینی روبرو شد و به ما گفت که تا یک ساعت دیگر هم به نشست با عجمانی ها نمی رسد. به همین خاطر قرار شد جلسه شنبه برگزار شود. البته ویزای من هم صادر نشد. به نظرم دست های پشت پرده ویزای من را صادر نکردند. طبق تلاش هایی که شده به احتمال 70 درصد او پرسپولیسی خواهد شد و 30 درصد دیگر، برای این است که شاید عجمانی ها از ما خواسته های عجیب و غریبی داشته باشند.»

دیروز فارس نوشت بعد از به هم خوردن جلسه مسئولان پرسپولیس و عجمان، مسئولان باشگاه اماراتی جلسه ای را با مدیر برنامه های محمدرضا خلعتبری برگزار و به او اعلام کردندکه مشکلی بابت جدایی خلعتبری از نظر باشگاه و کادر فنی وجود ندارد، به شرطی که یک میلیون دلار به حساب اماراتی ها واریز شود.


[ شنبه 92/5/26 ] [ 11:50 صبح ] [ جواد احمدی ]

روز دوم از هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر جمعه با برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که این مسابقه در حالی با برتری یک بر صفر تیم پرسپولیس به پایان رسید که پرسپولیس حدود 60 دقیقه با یک بازیکن کمتر مسابقه را ادامه داد.

این بازی که از ساعت 19:30 آغاز و با قضاوت علیرضا فغانی برگزاری شد، امید عالیشاه در دقیقه 73 تک گل بازیکنان پرسپولیس را به ثمر رساند. مهرداد کفشگری در دقیقه 34 به دلیل خطای شدید روی مهرداد کفشگری از زمین بازی اخراج شد. امید عالیشاه از تیم پرسپولیس و مازیار زارع و سعید یوسف‌زاده بازیکنان اخطاری این بازی بودند.

در جریان این نیمه پرسپولیسی‌ها دو مرتبه روی شوت‌های از راه دور سیدمهدی سیدصالحی و مهرداد کفشگری دروازه ملوان را تهدید کردند که از این موقعیت‌ها سودی نبردند. ملوانی‌ها هم روی پاس مازیار زارع یکی دو مرتبه خود را به محوطه جریمه تیم میزبان رساندند اما مشکلی را برای نیلسون بوجود نیاوردند. البته در دقیقه 45 هم ارسال بنگر از جناح راست روی سر نوری فرود آمد اما ضربه کاپیتان پرسپولیس در دستان پاشنکو قرار گرفت.


[ جمعه 92/5/25 ] [ 9:32 عصر ] [ جواد احمدی ]

او از محصولات بانک ملی بود. در دوره ای که لیگ جوانان تهران رونق فوق العاده ای داشت، این اراکی ساکن شهر ری در جوانان بانک ملی گل کرد و در 18 سالگی توسط پرسپولیس شکار شد. وقتی استانکو سرمربی پرسپولیس شد، با توجه ویژه ای که به جوانان ها داشت این گوش راست سرعتی و قدرتی در ترکیب فیکس پرسپولیس قرار گرفت.

جواهرات خانوادگی فوتبال ایران؛ مهدی مهدوی کیا

ترکیب او با ترابیان و بزیک (پس از انتقال دایی به آلمان) یکی از شاداب ترین خطوط حمله سرخ ها را به وجود آورد. او در تیم استانکو قهرمانی ایران را تجربه کرد و در آسیا هم درخشان ظاهر شد. در 19 سالگی از سوی مایلی کهن به تیم ملی دعوت شد و در جام ملت های آسیا (1996) در چند بازی به عنوان یار ذخیره به بازی آمد و بد هم ظاهر نشد.

جواهرات خانوادگی فوتبال ایران؛ مهدی مهدوی کیا

در مرحله نخست مقدماتی جام جهانی 98 او چند بار دیگر هم در ترکیب ظاهر شد و در آن پیروزی بزرگ 17- صفر مقابل مالدیو یک گل هم زد اما در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 98 بود که او توانست جایگاه ثابتی در ترکیب تیم ملی پیدا کند. وقعی نعیم سعداوی آسیب دید مایلی کهن این بازیکن جوان و پر انرژی و جنگنده را نه به عنوان مهاجم که در نقش پیستون راست به کار گرفت. او در دیدار با چین دو گل به ثمر رساند که یکی از آنها با یک شوت انفجاری از راه دور از زیباترین گل های تاریخ فوتبال ایران بود.

جواهرات خانوادگی فوتبال ایران؛ مهدی مهدوی کیا

در طول آن ماراتن بزرگ انتخاب ایران برای جام جهانی 98 (که در انتها در ملبورن استرالیا جواز صعود گرفتیم) مهدوی کیا از بهترین بازیکنان تیم ملی بود که همیشه در سطح انتظارات تماشاگران و کارشناسان ظاهر می شد. او بازیکنی همواره مطمئن بود اما مهدوی کیا پس از تجربه مربیانی مثل استانکو و مت کوویچ در پرسپولیس و مایلی کهن و ویرا در تیم ملی، با هدایت ایویچ به یک بازیکن بزرگ بدل شد.

در ماه های قبل از آغاز جام جهانی 98 مهدوی کیا بازی به بازی درخشان تر و پخته تر ظاهر می شد. به کارگیری او در خط هافبک آزادی عمل بیشتری به او بخشیده بود. پس از برکناری ایویچ و جانشینی جلال طالبی، مهدوی کیا همواره از ستایشگران بزرگ آن معلم صرب فراموش نشدنی فوتبال ایران باقی ماند و خود را مدیون او می دانست.

در بازی های دوستانه با اینترمیلان و تیم ملی کرواسی قبل از آغاز جام جهانی کارشناسان متوجه شدند که این جوان 21 ساله می تواند جلوتر از عزیزی و دایی و باقری، ستاره اصلی تیم ملی باشد. او در بازی با کرواسی با سرعت و انرژی فوق العاده اش رابرت یارنی دفاع چپ افسانه ای کرواسی را تحت الشعاع کامل خود قرار داد. در جام جهانی هم او در کنار استیلی و باقری کمربند میانی تیم ملی را تشکیل می دادند و توانست یکی دیگر از گل های به یادماندنی تاریخ فوتبال ایران را وارد دروازه آمریکا کند، البته روی پاس درخشان علی دایی.

جواهرات خانوادگی فوتبال ایران؛ مهدی مهدوی کیا

پس از جام جهانی مهدوی کیا در 21 سالگی جذب بوخوم آلمان شد. درخشش او در بوخوم به سرعت او را راهی تیم معتبرتر هامبورگ کرد. او در این سال ها در تیم ملی هم عصای دست جلال طالبی، پورحیدری و بلاژویچ است. مگر کسی می توانست بر توانایی های این گوش راست سرعتی چشم بپوشد؟

مهدوی کیا در هامبورگ به یک چهره محبوب و مطمئن بدل شد. او در سمت راست چه به عنوان گوش راست و چه دفاع راست وظیفه خود را به بهترین وجه ممکن انجام می داد. او 8 فصل در هامبورگ بازی کرد و در تیم افسانه ای تاریخ این باشگاه هم جای گرفت. بازی در آـلمان از او بازیکنی باهوش و وظیفه شناس ساخت اما آن حرکات و ضربات غافلگیر کننده و غریزی را از او سلب کرد.

جواهرات خانوادگی فوتبال ایران؛ مهدی مهدوی کیا

در این سال ها مهدوی کیا یک مهارت ویژه دیگر از خود نشان داد: تبحری مرگبار در ارسال ضربات ایستگاهی. سانترهای مورب و زهرآگین او شهرتی بین المللی یافتند. درخشش او در هامبورگ او را به مقام بهترین بازیکن سال 2003 آسیا رساند، عنوانی که به جز او تنها دایی، عزیزی و علی کریمی به آن دست یافته بودند.

مهدوی کیا در تیم ملی دوران برانکو از استوانه های اصلی بود و سانترهای درخشان او زمینه ساز صعود تیم ملی به جام جهانی شد. به خصوص در بازی با اردن، ژاپن، سوریه و بحرین. تیم برانکو تیمی محافظه کار بود که پیروزی هایش را بر روی ضربات ایستگاهی و حضور سرزنانی مثل هاشمیان، دایی یا نصرتی به دست می آورد. مهدوی کیا اینگونه دومین جام جهانی اش را در سال 2006 و در 29 سالگی تجربه کرد که البته برای ایران تورنمنت چندان رضایتبخشی از آب درنیامد.

مهدوی کیا در سال 1387 و در مقدماتی جام جهانی 2010تحت هدایت دایی و قطبی بازی کرد و دو بار بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر دست کردو اتفاقا یک گل ارزشمند نیز به کره شمالی زد. پس از تساوی با کره جنوبی در سئول و حذف تیم ملی، مهدوی کای در 32 سالگی از فوتبال ملی خداحافظی کرد.

پس از سه فصل ناامیدکننده در اینتراخت فرانکفورت بالاخره مهدوی کیا پس از 12 سال حضور در بوندس لیگا به ایران بازگشت. او حالا از سرعت سابق کمتر بهره ای داشت و کمی هم چاق شده بود و از سرگذراندن یک ماجرای جنجالی و ازدواج دوم مخفیانه، زندگی بی حاشیه ورزشی او را دچار تلاطم ساخته بود اما همچنان فوتبال را فهمیده و دقیق بازی می کرد و مهارت استثنایی اش در ارسال های خطرناک ضربات ایستگاهی را همچنان در حافظه داشت.

جواهرات خانوادگی فوتبال ایران؛ مهدی مهدوی کیا

او در سال 90 به پرسپولیس آمد. دو فصل در این تیم بازی کرد. ابتدا با هدایت دنیزلی و سپس ژوزه و گل محمدی. هر بار که به زمین می آمد با سانترهای اعجاب برانگیزش تماشاگران ناامید پرسپولیس در این سال ها را سر شوق آورد و محبوبیت خود را دوچندان کرد، هر چند این مهدوی کیای سنگین و کند نشانی از آن موشک یک دهه قبل نداشت.

ناسازگاری گل محمدی با او آخرین روزهای بازی او را با تجربیاتی ناخوشایند همراه کرد. اصرار گل محمدی بر عدم استفاده از او آن هم با دلایلی عجیب و غیرقابل فهم و نمایش های سوزناک چند مرحله آقا یحیی در تلویزیون و رسانه ها خشم تماشاگران را برانگیخته بود و در این میان مهدوی کیا طبق معمول با متانت این بی مهری گل محمدی را از سر گذراند.

جواهرات خانوادگی فوتبال ایران؛ مهدی مهدوی کیا

وقتی پرسپولیس به فینال جام حذفی رسید اعلام شد که این آخرین حضور مهدوی کیا در پرسپولیس است اما گل محمدی، مهدوی کیا را در ترکیب نگذاشت. وقتی بازی گره خورد در پنج دقیقه آخر وقت های اضافی مهدوی کیا به زمین آمد و در همان دقایق کوتاه با نمایش مهارتش در ارسال های خطرناک روحی تازه به قرمزها بخشید که البته دیگر دیر شده بود. بازی به ضربات پنالتی رفت و پرسپولیس باخت و مهدوی کیا وداعی تلخ و غریبانه با تیم محبوبش انجام داد و تماشاگران پرسپولیس هرگز گل محمدی را نبخشیدند.

جواهرات خانوادگی فوتبال ایران؛ مهدی مهدوی کیا

مهدوی کیا چندی بعد از این بی مهری در مراسم خداحافظی بالاک در تیمی با هدایت مورینیو آخرین درخشش خود را در مستطیل سبز به یادگار گذاشت. مرد محبوب فوتبال ایران با 13 گل در 111 بازی ملی، 21 گل در 80 بازی با پیراهن پرسپولیس، 26 گل در 208 بازی برای هامبورگ، سه گل برای بوخوم در 12 بازی، به یکی از هافبک های افسانه ای تاریخ فوتبال ایران بدل شد. بازیکنی که همیشه برای تمام طرفداران فوتبال در کشور ما نمادی از متانت، مهارت، کیفیت، شعور فوتبال و همینطور اعتبار بین المللی باقی خواهد ماند.


[ پنج شنبه 92/5/24 ] [ 4:28 عصر ] [ جواد احمدی ]
........ ????? ???????? >>