سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

محمد رویانیان درباره تهدید علی دایی مبنی بر شکایت از پرسپولیس بابت ندادن طلبش عنوان کرد: برادر پرسپولیسی که تا فصل گذشته در این تیم حضور داشتی و خیلی از موفقیت‌های خود را از پرسپولیس داری و همیشه در حرف‌هایت خودت را مدیون این تیم می‌دانستی؛ باعث تاسف است که برخی حرف‌ها را به زبان می‌آوری.

وی گفت: عزیز پرسپولیسی! تمام شهرت و درآمد خود را از پرسپولیس داری، تمام موفقیت خود و رفتن به تیم‌های خوب اروپایی را از پرسپولیس داری اما تاکنون حرمت‌ها را نگه نداشتی در حالی که ما این کار را انجام دادیم.

رویانیان تاکید کرد: باز هم بر حسب وظیفه باید حرمت شما را نگه دارم اما این را بدان که هر چه داری از پرسپولیس است و نباید گذشته خود را به راحتی فراموش کنی. آقای عزیز! لطفا در مصاحبه‌هایت همه چیز را رعایت کن و حرمت پیراهن بزرگ پرسپولیس را نگه دار.

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: آقای عزیز! شما حق داری از پرسپولیس بابت پولت شکایت کنی، شما حق داری از تیمی که همه زندگی و دارایی خود را مدیون آن هستی شکایت کنی، ما حرمت شما را بر حسب وظیفه نگه می‌داریم و این وظیفه ما است اما نباید فراموش کنی فصل گذشته وقتی که پرسپولیس را شکست دادی، چگونه مقابل هواداران ناراحت و غم‌زده ما، بالا و پایین می‌پریدی و شادی می‌کردی؛ آن وقت نشان می‌دادی قلبت با پرسپولیس است؟!

  وی افزود: آقای عزیز! قلب تو برای خودت می‌تپد نه پرسپولیس و بارها این موضوع را ثابت کرده‌ای. امیدوارم بیشتر موفق باشی و خدا بیشتر به شما بدهد اما نباید خیلی از مسائل را فراموش کنی.

رویانیان اظهار داشت: آقای عزیز! برخی صحبت‌های به جا مانده را باید بگویم؛ شما انگار نمی‌دانی درباره چه تیمی صحبت می‌کنی، انگار نمی‌دانی مقابل هواداران ناراحت پرسپولیس چگونه پایکوبی می‌کردی، اینها را از ذهن خودت دور نکن. باز هم به تو می‌گویم حق داری به خاطر پول از پرسپولیس شکایت کنی و این حق طبیعی توست اما امیدوارم هیچ وقت گذشته خود را فراموش نکنی.

  وی اضافه کرد: هواداران پرسپولیس آنقدر بزرگ هستند که در روزی که تو سرمربی‌شان نبودی تو را تشویق کردند اما مزد زحماتشان را با تهدید و شکایت گرفتند. دوست عزیز من! برای تو آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در ادامه راه به موفقیت بیشتری برسی.


[ یکشنبه 91/7/30 ] [ 9:54 عصر ] [ جواد احمدی ]

[ یکشنبه 91/7/30 ] [ 12:54 عصر ] [ جواد احمدی ]

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، امیر عابدزاده دروازه جوان و با آتیه سرخپوشان پس از دریافت رضایتنامه از باشگاه لس آنجلس بلوز و هماهنگی با محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، ظهر امروز به همراه نماینده باشگاه راهی هیات فوتبال استان تهران شد و قرارداد سه ساله خود را با باشگاه پرسپولیس به ثبت رساند.گفتنی است، امیر عابدزاده به عنوان سهمیه امیدها جذب باشگاه پرسپولیس شد.


[ جمعه 91/7/28 ] [ 12:7 صبح ] [ جواد احمدی ]
هافبک تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه خوشحال است برابر کره جنوبی بازی نکرده است در مورد آخرین وضعیتش در تیم پرسپولیس گفت: من با ژوزه قهر نیستم بلکه از محمد رویانیان ناراحتم اما حاضرم به پرسپولیس برگردم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کریمی پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر کره جنوبی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: شاید باورتان نشود ولی از اینکه در این مسابقه بازی نکردم خوشحال‌ترم چرا که بازیکنانی که داخل زمین بودند خیلی خوب بازی کردند.

وی درباره 10 نفره شدن تیم ملی ایران هم تاکید کرد: به مسعود شجاعی گفتم که شاید اخراجت حکمتی داشته است. چون وقتی 10 نفره شدیم این مسئله به نفع ما تمام شد و در نهایت کره را شکست دادیم.

هافبک تیم ملی فوتبال درباره استرس و هیجانش در کنار زمین یادآور شد: بازیکنانی که در زمین بازی می‌کنند اینقدر استرس ندارند. استرس روی نیمکت خیلی بالاست و به همین خاطر آرام و قرار نداشتم. به هر حال استرس زیادم فدای سر همه مردم ایران.

کریمی همچنین درباره تهییج و ترغیب تماشاگران به تشویق بیشتر گفت: مردم خیلی خوب در این مسابقه از ما حمایت کردند. یک لحظه جوگیر شدم و از تماشاگران خواستم بیشتر تشویق کنند! آنها با حضورشان ما را شرمنده کردند. امیدوارم بتوانیم در دیدار برابر ازبکستان نیز به پیروزی برسیم و مثل بازی با بحرین جشن صعود به جام جهانی را بگیریم.

وی همچنین درباره برد ازبکستان برابر قطر تاکید کرد: ازبکستان با این پیروزی به ما نزدیک‌تر شد و این مسئله کارمان را سخت‌تر می‌کند. پیروزی ما مقابل کره دیگر تمام شده است و باید تمام تمرکزمان را برای بازی با ازبکستان جمع کنیم.

کریمی یادآور شد: اهمیت مسابقه ایران و ازبکستان اگر بیشتر از بازی با کره نباشد، کمتر از آن نیست. ازبک‌ها تیم آماده‌ای دارند که در کورس صعود به جام جهانی است. با این حال اگر آنها را در تهران شکست بدهیم شانس صعودمان به جام جهانی چند برابر می‌شود.

کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال فوتبال ایران و پرسپولیس به اتفاقات پیرامونی اش در این باشگاه اشاره کرد و گفت: من به خاطر پرسپولیس در ابتدای فصل پیشنهاد یک میلیون دلاری عجمان را در کردم اما درست نبود که اینطور با من برخورد شود.

وی با بیان اینکه این حرف ها را در نشست با رویانیان مطرح کرده است گفت: من از ژوزه ناراحت نیستم بلکه ناراحتی ام از رویانیان است. آنها نباید با من اینطور برخورد می کردند. من هیچ وقت به خاطر نیمکت نشینی اعتراض نکرده ام. حتی زمانی که برای دیدار برابر سپاهان از فهرست 18 نفره خط خوردم هم حرفی نزدم اما پرسپولیس نباید اینطور با من برخورد می کرد.

علی کریمی خاطرنشان کرد: با این حال من تابع تصمیم باشگاه پرسپولیس هستم. اما آنها نباید با روح و روان هواداران اینگونه برخورد کنند. من همان زمان هم به رویانیان گفتم حاضرم دست روی قرآن بگذارم که بعد از بازی با نفت تنها من نبودم که اعتراض کردم بلکه خیلی های دیگر هم بودند اما فقط من را دیدند و با من برخورد شد.

وی با بیان اینکه امیدوارم این اتفاقات ختم به خیر شود از اظهار نظر در مورد مانوئل ژوزه خودداری کرد و گفت: برای من فرقی نمی کند که بخواهم با ژوزه کار کنم یا یک مربی دیگر. من می خواهم با پرسپولیس کار کنم. می خواهم فوتبالم را در پرسپولیس تمام کنم و برای بازگشت به این تیم کاملا آماده هستم.


[ چهارشنبه 91/7/26 ] [ 9:19 صبح ] [ جواد احمدی ]

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ تیم ملی فوتبال ایران در چهارمین دیدار از مرحله گروهی مسابقات مقدماتی جام جهانی برابر کره‌جنوبی دست به کار بزرگی زد و در شرایطی که 10 نفره بود به یک پیروزی شیرینی دست یافت.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل از ساعت 20 سه شنبه شب در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که در پایان شاگردان کارلوس کی روش به پیروزی شیرین یک بر صفر رسیدند.

در این دیدار که به قضاوت عبدالمالک بشیر از سنگاپور در حضور بیش از 100 هزار تماشاگر برگزار شد، تیم ملی فوتبال ایران با ترکیب سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، سید جلال حسینی، اشکان دژاگه، آندرانیک تیموریان (89 مازیار زارع)، محمد نوری (65 حسین ماهینی)، جواد نکونام، خسرو حیدری، مسعود شجاعی، مهرداد پولادی و رضا قوچان نژاد (73 محمدرضا خلعتبری) به میدان رفت و هر چند تلاش کرد تا در همان دقایق ابتدایی روی دروازه حریف فشار بیاورد اما عملا موفق به این امر نشد.

شاگردان کارلوس کی روش در چند دقیقه ابتدایی با حرکات قوچان نژاد چند موقعیت نصف و نیمه روی دروازه کره جنوبی ایجاد کردند اما از دقیقه 20 به بعد این کره ای ها بودند که بهتر از میزبان خود بازی کردند و در دقیقه 28 تا آستانه باز کردن دروازه ایران پیش رفتند.

چند دقیقه بعد بازهم این کره بود که روی یک سانتر از کناره زمین صاحب موقعیت گلزنی شد که مهدی رحمتی اشتباهش را در دفع توپ جبران کرد و اجازه نداد حریف از برتری اش در این دقایق استفاده کند.

در دقایق باقی مانده نیمه اول دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند که البته حملات کره ای خطرناک تر بود. با این حال رضا قوچان نژاد در همین دقایق مرد تاثیرگذار تیم ملی ایران بود اما  کره ای ها در ثانیه های وقت اضافه هم، توپ را به تیر دروازه ایران کوبیدند ولی در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم و در شرایطی که انتظار می رفت کی روش حداقل دو بازیکن تیم ملی را تعویض کند، این اتفاق رخ نداد تا مسعود شجاعی که یکی از شانس های تعویض بود در دقیقه 55 یک تکل بی مورد و خشن را روی پای بازیکن کره ای برود و با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شود.

در حالی که پیش بینی می شد کره ای ها پس از 10 نفره شدن ایران فشار بیشتری را روی دروازه میزبانش انجام دهد اما برخلاف این پیش بینی ها این ایران بود که نمایش بهتری داشت و در دقیقه 75 توسط جواد نکونام به گل برتری دست پیدا کرد.

توپ ارسالی مدافعان کناری ایران روی دروازه در یک رفت و برگشت به طور ناقص درون محوطه جریمه دفع شد که جواد نکونام با ضربه ای دقیق و محکم دروازه مهمان شرق آسیایی را باز کرد.

پس از این گل تیم ایران به دنبال دفاع از گل زده اش برآمد و کره ای ها تلاش کردند با یک بازیکن بیشتر از شکست فرار کنند اما دفاع جانانه مردان ایران این فرصت را از صدرنشین گروه اول گرفت.

تیم ملی فوتبال ایران با این پیروزی 7 امتیازی شد و با کره ای ها در امتیاز برابر شد اما در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت. ازبکستان هم با 5 امتیاز در رده سوم قرار دارد و قطر 4 امتیازی است.


[ چهارشنبه 91/7/26 ] [ 9:19 صبح ] [ جواد احمدی ]

علی فتح الله‌زاده زاده و امیر قلعه‌نویی ظهر امروز (دوشنبه) با حضور در ساختمان باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس نشست صمیمانه‌ای با محمد رویانیان داشتند.
علی فتح الله‌زاده مدیر عامل باشگاه استقلال و امیر قلعه‌نویی سرمربی این تیم به همراه علی امیری معاون اجرایی باشگاه استقلال ظهر امروز به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفتند و با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس دیدار و گفتگو کردند.
حضور مسئولان باشگاه استقلال در ساختمان باشگاه پرسپولیس خبر جالبی می توانست باشد که بر حسب اتفاق با تهیه گزارش ویژه ای از سوی دوربین باشگاه خبرنگاران جوان همراه شد.
 گزارشگر صدا و سیما که به منظور کسب اطلاع و تهیه گزارش از اعتصاب غذای والیبالیست هندی به باشگاه پرسپولیس آمده بود، پس از اینکه در گفت و گو با مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اطمینان خاطر پیدا کرد که این والیبالیست هندی هیچ قرارداد و ارتباطی با باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس نداشته، در حال ترک ساختمان باشگاه پرسپولیس بود که با حضور علی فتح ا... زاده و امیر قلعه نویی غافلگیر شد.

علی فتح الله‌زاده و امیر قلعه نو‌یی هم بدون پرده پوشی مقابل دوربین ایستادند. مدیر عامل استقلال با صراحت عنوان کرد که حضور مسئول استقلال در ساختمان باشگاه پرسپولیس چند دلیل دارد: «آقای قلعه نویی به واسطه حضور پررنگ آقای رویانیان و معاونین ایشان و همچنین پیشکسوتان پرسپولیس در مراسم ختم مادر خدابیامرزشان آمده‌اند و اینجا می‌خواهند رسما از باشگاه پرسپولیس و آقای رویانیان قدردانی کنند. ما هم که مدتی است با همدیگر کار مشترک اقتصادی انجام می‌دهیم و بارها جلساتی با یکدیگر داشته‌ایم.»
امیر قلعه‌نویی هم رو به دوربین صدا و سیما گفت: «ما چیزی برای پنهان کردن نداریم. اتفاقا چه بهتر که دوربین اینجا هست و حالا هم باید بگویم که بنده در وهله اول به خاطر تقدیر از آقای رویانیان و همه پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس که در مراسم ترحیم مادرم حضور پیدا کردند برحسب وظیفه به اینجا آمده‌ام که تشکری کرده باشم.»
وی افزود: پرسپولیسی‌ها به ما تسلیت گفتند و مرام و منش خود را نشان دادند و بنده وظیفه خود می دانستم رسما از همه مدیران، پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس تقدیر و تشکر کنم. باشگاه پرسپولیس و استقلال هم که کار مشترک اقتصادی انجام می دهند. علاوه بر این از شما چه پنهان که ممکن است یک جلسه فنی با مدیر عامل محترم باشگاه پرسپولیس داشته باشیم.»
از سرمربی استقلال درباره ساموئل پرسیده شد که وی پاسخ داد: «اجازه بدهید جلسه تمام شود بعد در خدمت شما هستم.»
در همین گیر و دار محمد رویانیان هم که برای استقبال از مسئولان باشگاه استقلال به طبقه هم‌کف آمده، تعجب می کند که چرا دوربین صدا و سیما آنجا است و از مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره سوالاتی می پرسد. رویانیان رو به فتح الله‌زاده و قلعه نویی می گوید: «ما نگفتیم که رسانه ها بیایند». قلعه نویی هم بلافاصله می گوید: «نه سردار، اتفاقا خیلی هم بهتر است که همه چیز شفاف باشد».
رویانیان رو به دوربین گفت: «دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید در کنار هم باشند و از پتانسیلی که دارند به نفع باشگاه خود استفاده کنند. بنده چندین بار با آقای فتح الله‌زاده جلسه داشته ام چون کار مشترک اقتصادی انجام می دهیم. آقای قلعه نویی هم که از مربیان خوب فوتبال ما هستند و ما امیدواریم نشست پرباری داشته باشیم.»
در ادامه، حرف از داربی می شود و قلعه نویی می گوید: «اتفاقا خیلی خوب است که پرسپولیس و استقلال در سال چندین بار با هم بازی کنند. مثل رئال و بارسا که این سال ها به کرات با هم بازی کرده اند.
قلعه نویی همچنین گفت: «به هر حال پرسپولیس یک باشگاه پرطرفدار است. در ایران مردم به این دو باشگاه تعلق خاطر دارند و اگر پرسپولیس و استقلال کنار هم باشند، فوتبال ایران قوی و قدرتمند، روزهای خوبی را پیش رو خواهند داشت. من خوشحالم که آقایان رویانیان و فتح الله‌زاده علاوه بر کار مشترک اقتصادی، تفاهم و روابط ورزشی حسنه و خوبی با هم دارند.»
سرمربی استقلال در ادامه تصریح کرد: «من هم یک استقلالی قدیمی هستم اما پرسپولیس را تیم دوم خودم می دانم چرا که بالغ بر 20 میلیون نفر و نیمی از ایرانیان طرفدار پرسپولیس هستند و هموطنان عزیزمان برای ما عزیز و قابل احترام هستند و خوشحالی آنها موجب خوشحالی ماست.»
در ادامه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از حمایت همه جانبه دو باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال از تیم ملی ایران می گوید و اینکه مردم قطعا تیم ملی را در بازی روز سه شنبه با کره تنها نمی گذارند.
فتح الله‌زاده، قلعه نویی و علی امیری بعد از این مصاحبه‌ها راهی طبقه چهارم ساختمان باشگاه پرسپولیس شدند. لحظاتی بعد هم محمد رویانیان این مسیر را در پی گرفت.
مدیران دو باشگاه، نشست صمیمانه ای با یکدیگر داشتند و بعد از یک ساعت امیر قلعه نویی در حالی که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هدیه‌ای را به وی اهداء کرد، ساختمان باشگاه پرسپولیس را ترک کرد اما رویانیان و فتح الله‌زاده نشستند تا جلسه ویژه دیگری با یکدیگر داشته باشند.
روز گذشته رویانیان گفته بود، برای انتقال ساموئل به پرسپولیس با فتح الله‌زاده به توافق رسیده اما برای معاوضه بازیکنانی چون کریم انصاری‌فرد یا ایمون زاید مذاکره‌ای با مسئولان آبی‌ها نداشته است. به نظر می‌رسد نشست امروز دو طرف نیز که در فوتبال ایران بی‌سابقه بوده برای به توافق رسیدن درباره همین موضوع باشد.


[ سه شنبه 91/7/25 ] [ 8:54 صبح ] [ جواد احمدی ]

در حال تمرین تیم فوتبال پرسپولیس 9:45 در ورزشگاه خیریه عمل آغاز شد که به دلیل بازی دیرورز سرخ پوشان با سایپا که با نتیجه 2 بر 2 به اتمام رسید،‌ بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس  به دستور ژوزه مانوئل ریکاوری کردند و تمرین سبک و نرمی را به مدت یک ساعت انجام دادند.
شایان ذکر است: بازیکنان پس از دویدن حرکات کششی انجام داده و سپس تمرینات وزنه را ادامه دادند.
گفتنی است،  تماشاگران در بیرون از ورزشگاه خیریه عمل با نصب بنر مهدوی کیا و شعار موشک آسیایی به تشویق وی پرداختند و در ضمن تمرین فردا سه شنبه 25 مهر در ساعت 16 در همین ورزشگاه برگزار خواهد شدبر اساس این گزارش، گل محمدی و دیگر دستیاران مانوئل پس از اتمام تمرین در گوشه ای از زمین با هم جلسه ای داشتند و در مورد مسائل تمرینی صحبت کردند.لازم به ذکر است، مهدوی کیا و آقازمانی روی نیمکت نشسته و همراه با مانوئل تمرینات دیگر بازیکنان را نظاره گر بودند که در اواسط زمان تمرین کاظمینان و نور محمدی زودتر از بقیه تمرین را ترک کردند و در پایان تمرین مربیان برای بازیکنان صحبت کردند.پس از اتمام تمرین سرخ پوشان، بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در زمین چمن خیریه عمل تمرین خواهند کرد که حامد لک اولین فرد از بازیکنان تیم فوتبال صبا وارد خیریه عمل شد و با بازیکنان پرسپولیس احوالپرسی و خوش و بش کرد.به گزارش باشگاه خبرنگاران، بازیکنان امید به همراه معدنچی، رضایی و عابدزاده با دستیار مانوئل تمرینات خود را ادامه دادند در صورتی که نیلسون دروازه بان اول تیم نیز به تنهایی تمرینات خود را انجام می داد.




[ دوشنبه 91/7/24 ] [ 12:25 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ مهدی مهدوی کیا در دقیقه 10 و جواد کاظمیان در دقیقه 75 از روی نقطه پنالتی برای پرسپولیس و ایمان اوغلی دقیقه 30 و هادی ریاحی در دقیقه 70 برای سایپا گلزنی کردند.ترکیب پرسپولیس در نیمه اول: شهاب گردان، مهدی مهدوی کیا، علیرضا نورمحمدی، محسن بنگر، سامان آقازمانی، افشین اسماعیل زاده، محمدرضا خانزاده، سعید قدمی، احمدزاده، جواد کاظمیان و هادی نوروزی به میدان رفت.دیدار تیم های پرسپولیس و سایپا شمال در نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.ترکیب پرسپولیس در نیمه دوم: شهاب گردان، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، مهدی مهدوی‌کیا، سامان آقازمانی، محمدرضا خانزاده، امیرحسین فشنگچی، هادی نوروزی، روح ا... سیف‌الهی، جواد کاظمیان و افشین اسماعیل‌زاده به میدان رفت.سرخپوشان در نیمه دوم، همچون 45 دقیقه نخست، توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 70 بار دیگر روی ضد حمله یک گل دیگر دریافت کردند. پنج دقیقه بعد، بازیکن تیم حریف هادی نوروزی را با خطای پنالتی متوقف کرد و داور، وی را از زمین اخراج کرد. جواد کاظمیان از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند. در این بازی سه بار توپ سرخپوشان توسط علیرضا نورمحمدی، جواد کاظمیان و هادی نوروزی به تیر دروازه تیم سایپا شمال برخورد کرد.سامان آقازمانی نیز در دقیقه 80 از داور مسابقه کارت قرمز دریافت کرد و زمین مسابقه را ترک کرد. این بازی در پایان با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.



[ دوشنبه 91/7/24 ] [ 8:47 صبح ] [ جواد احمدی ]

دکتر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی صبح شنبه با حضور در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان به گپ و گفت با ملی‌پوشان پرداخت و باعث افزایش روحیه آنها پیش از دیدار حساس با کره جنوبی شد. رییس مجلس البته در حاشیه این حضور، هدایایی را به کارلوس کی‌روش و علی کریمی اهدا کرد.


[ شنبه 91/7/22 ] [ 9:54 عصر ] [ جواد احمدی ]

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ تمرینات سرخپوشان در حالی پیگیری می شود که مصدومان این تیم یکی پس از دیگری به تمرینات گروهی اضافه خواهند شد.

مانوئل ژوزه از امروز تمرینات ویژه ای را برای پیگیری مسابقات لیگ برتر، مخصوصا دیدار برابر تیم راه آهن در نظر گرفته بود و با دقت تمرینات بازیکنان را زیر نظر گرفت.

غلامرضا رضایی پس از انجام فیزیوتراپی، دویدن و افزایش فشار تمرینات، رفته رفته به شرایط ایده آل و آمادگی کامل نزدیک می شود.

حمیدرضا علی عسگری همچنان تمرینات ویژه و فیزیوتراپی را در دستور کار دارد.

میثم نقی زاده نیز طی چند روز آینده در تمرینات گروهی شرکت خواهد کرد.

مهرزاد معدنچی که از ناحیه گردن احساس درد می کرد با تشخیص کادر پزشکی و هماهنگی با کادر فنی امروز به استراحت پرداخت.

تمرینات امروز سرخپوشان با دویدن، گرم کردن و انجام حرکات کششی و نرمشی آغاز شد و در ادامه، مرور تاکتیک های مورد نظر کادر فنی در دستور کار بازیکنان قرار گرفت.

تیم فوتبال پرسپولیس که قرار بود روز پنجشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم پرسپولیس ورامین برود، به دلیل نامساعد بودن زمین شماره دو ورزشگاه شیرودی این دیدار به تعویق افتاد. ضمن اینکه سرخپوشان قرار است روز یکشنبه به مصاف تیم سایپا شمال بروند.


[ جمعه 91/7/21 ] [ 11:27 عصر ] [ جواد احمدی ]
........ ????? ???????? >>