سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

با اینکه سرخ ها طی این مدت سرنخ های زیادی را به ستاد رسیدگی به تخلفات منشوری فوتبال داده اند اما به نظر می رسد آنها می بایست مدارک محکم تری را در این خصوص از خود ارائه کنند براساس این گزارش و به نقل از منابع غیر رسمی به ظاهر سرخ ها چند روزی است با مشکلاتی مواجه شده اند و آن عدم همکاری آگاهان به تبانی با باشگاه پرسپولیسی است شنیده می شود.
نفراتی که به باشگاه پرسپولیس دعوت می شوند حاضر نیستند دانسته هایشان را در اختیار آنها قرار دهند و معتقدند راهی که سرخ ها پیش گرفته اند به نتیجه نمی رسد نفرات مد نظر پرسپولیسی ها بر این باورند که اگر دست به افشاگری بزنند در ادامه به ضررشان تمام خواهد شد.
**تماس رویانیان با دایی/داستان استیناف برای گذشته است
در حالی که همه چیز در پرسپولیس عادی و آرام سپری می شود خبری در خصوص رأی کمیته استیناف برای کم کردن طلب قدیمی دایی از پرسپولیسی، نگاه ها را به سمت این باشگاه خیره کرد.
با رأی کمیته استیناف در کاهش طلب 300 میلیونی دایی به 170 میلیون باعث شد تا حاشیه هایی در این خصوص از گوشه و کنار به گوش برسد و خیلی ها تصورکنند که مدیرعامل سرخ ها همچنان پیگیر کاهش طلب سرمربی فعلی خود می باشد براساس این گزارش و به نقل از منابع غیر رسمی، محمد رویانیان برای اینکه این موضوع برای سرمربی تیمش به سوء تفاهم تبدیل نشود با دایی تماس گرفته و توضیحاتی را در این خصوص ارائه داده که از سوی شهریار فوتبال مورد قبول قرار گرفته است.
مدیرعامل قرمزها عنوان کرده که فرستادن این پرونده به استیناف مربوط به قبل از مذاکره به او برای قبول هدایت پرسپولیس بوده و این کمیته حالا رأی خود را صادر کرده است
**شهریار پس از آنالیز می آید؛ 2 روز پیش از بازی متعلق به دستیاران دایی!
علی دایی اعتقاد ویژه ای به دستیارانش دارد و طی چند سال گذشته سعی بر این داشته که با همین نفرات کارش را ادامه می دهد. همین اعتقاد باعث شد که او چندان نگران بازیکنانش و نحوه آماده سازی شان نباشد
بر اساس این گزارش، خیلی ها به دنبال دلیل جدی نگرفتن چند تمرین اول سرخ ها پس از بازی از سوی دایی هستند که منابع غیر رسمی خیر می دهند طبق توافق دایی و کادر فنی اش، دستیاران دایی وظیفه دارند در روزهای پس از بازی تمرین بازیکنان را زیر نظر بگیرند و سرمربی وقتی به صورت جدی وارد عمل شود که تیم آنالیز ، بررسی خود را در خصوص حریف آینده تکمیل کرده باشد و در اختیار او قرار داده باشد.
شایعه بازیکنان در تمرین؛ مارکو به دنبال تیم جدیدش!
غیبت چند روزه مارکو در تمرین پرسپولیس باعث شده تا حاشیه های خاصی برای این بازیکن ایجاد شود و شایعاتی در مورد او به گوش برسد، به خصوص که گفته می شود این هافبک در تهران به سر نمی برد.
بر اساس این گزارش و به نقل از منابع غیر رسمی، بازیکنان پرسپولیس در تمرین اخیر به بحث راجع به این هافبک خارجی پرداختند و عده ای از آنها اعتقاد داشتند که کادر فنی اعتقادی به مارکو ندارد و او در ایران به دنبال تیم جدیدی می گردد البته مسئولان سرخ بر این باورند که این بازیکن به دنبال گرفتن مجوز کار در کشورمان است و شایعات در خصوص جدا شدن این هافبک، صحت ندارد.


[ سه شنبه 92/7/9 ] [ 5:35 عصر ] [ جواد احمدی ]

یک منبع مطلع داوری فوتبال ایران خبر داد که پای م.ر و ر.ک از داوران و ح.ش از دلالان داوری هم در میان است.

پس از اعتراض شدیداللحن علیه داوری نسبت به نحوه قضاوت محسن قهرمانی در بازی سپاهان و پرسپولیس، مسئولان سازمان لیگ و هیات رسیدگی به تخلفات حرفه ای دست به کار شدند تا پرده از برخی مسائل بردارند.

در همین راستا یک منبع مطلع داوری گفت: «ما هم مثل شما زیاد از این مسائل سر در نمی آوریم اما ظاهراً همه چیز به فصل گذشته باز می گردد و اگر می خواهید سرنخی پیدا کنید بهتر است به محرومیت م.ر و ر.ک (ببخشید که ازآوردن نام کامل این افراد معذوریم) داوران شناخته شده فوتبال ایران نگاهی بیاندازید.»

وی تاکید داشت: «فصل قبل این داوران و چند تن دیگر را محروم کردند اما با توصیه برخی ها (!) دوباره بازگشتند و در لیگ برتر سوت زدند.»

همچنین خالی از لطف نیست بدانید اتفاقاً یکی از این داوران در یکی از بازی های پرسپولیس علیه سرخپوشان سوت های معنی داری زد و جنجال آفرین شد!

* دلال داوری با رفاقت مسئولین؟!

از سوی دیگر آقای ح.ش با تنی چند از مسئولان فدراسیون و فوتبال کشورمان روابطی دوستانه دارد و بر همین اساس نیز مرتب بین فدراسیون و سازمان لیگ در تردد و رفت و آمد است. این شخص اغلب در راهروهای فدراسیون دیده می شد در حالی که کسی نمی دانست دلیل آن چیست؟

خب به نظر می رسد بالاخره معلوم شد این آقا در این دو نهاد فوتبالی چه می کند. ظاهراً شغل اصلی آقا دلالی داوری، آن هم بدون آن که روح داوران هم از ماجرا باخبر باشد (!) است و ...
جالب اینکه ح.ش هم اکنون نیز به توصیه همان دوستان مسئول و با نفوذ در فدراسیون از دسترس خارج شده است!


[ دوشنبه 92/7/8 ] [ 3:13 عصر ] [ جواد احمدی ]

پرویز سیار، داور قدیمی فوتبال هم به جمع کسانی پیوست که بعضی از اشتباهات داوری را عامدانه می‌دانند. پیشکسوت داوری با تایید اظهارات دایی می‌گوید:

    « نمی‌شود تصور کرد که کسی مثل علی دایی بدون سند و مدرک به کسی اتهام وارد کند. اینجاست که به ضرب‌المثل معروف «تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها» می‌رسیم. ضمن اینکه دایی یک فرد عادی نیست و کاملا سنجیده حرف می‌زند.

     دایی می‌گوید خطای محرز بازیکن سپاهان از سوی داور عمدا دیده نشده، بلکه عمدی بوده چون فاصله داور به صحنه نزدیک بوه است. او راست می‌گوید چون نمی‌شود قبول کرد که داور از فاصله به آن نزدیکی صحنه را درست تشخیص ندهد. در این زمینه من هم به دایی می‌پیوندم.» سیار بر این باور است که دایی بدون سند و مدرک به کسی اتهام وارد نمی‌کند: «چرا شخصی مانند دایی حرفی می‌زند که به یک داور بربخورد؟ یعنی او اینقدر ناآگاه است که چنین حرفی را بدون سند و مدرک بزند؟»


[ دوشنبه 92/7/8 ] [ 3:9 عصر ] [ جواد احمدی ]

علاقه سیدصالحی به ائمه اطهار (علیهم السلام)، مختص زمین فوتبال نیست. در این عکس سیدصالحی را در حال مداحی برای بازیکنان تیم ملی امید می بینید. سیدصالحی آن زمان عضو تیم ملی امید بود.


[ دوشنبه 92/7/8 ] [ 3:9 عصر ] [ جواد احمدی ]

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: پس از مذاکراتی که مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در میلان با آقای گالیانی قائم مقام باشگاه آ.ث.میلان داشت، موارد همکاری مورد بررسی قرار گرفت که یکی از پیشنهادات باشگاه پرسپولیس، برگزاری دیدار دوستانه بین تیم‌های ستارگان تاریخ پرسپولیس و ستارگان تاریخ آ.ث.میلان بود. این پیشنهاد از ابتدا با استقبال و موافقت مدیران باشگاه ایتالیایی همراه شد.

در پی سفر فرانکو باره سی مدیر تیم آ.ث.میلان به تهران که به منظور تماشای دربی پایتخت انجام شد، این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و شرایط و ضوابط مد نظر از سوی طرفین به طور شفاهی مطرح شد. در جریان آن گفتگوها مقرر گردید؛ پیگیری‌های لازم از سوی طرفین انجام شود.

پس از آن، در سفری که دکتر قاضی، نماینده مشترک باشگاه‌های آ.ث.میلان و پرسپولیس و همچنین کارلو نماینده فرانکو باره‌سی به تهران داشتند، این موضوع در نشستی دو ساعته بررسی شد و در نهایت مقرر گردید تیم ستارگان تاریخ فوتبال آ.ث. میلان که بازی‌های خیریه بسیاری را در اقصی نقاط جهان برگزار می‌کند، شرایط مدنظر برای انجام این دیدار جهت امور خیریه را کتبا به باشگاه پرسپولیس اعلام نماید.

در پی نشست دکتر قاضی نماینده مشترک دو باشگاه با مائورو تاوه‌لا مدیر روابط بین‌الملل باشگاه آ.ث.میلان و همچنین فرانکو باره‌سی، جزئیات برگزاری این دیدار بررسی شد و تصمیم نهایی از سوی میلانی‌ها اتخاذ گردید.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس تصریح کرد: مسوولان باشگاه آ.ث.میلان شب گذشته شرایط مد نظر خود برای انجام این دیدار را در نامه‌ای دو صفحه‌ای به محمد رویانیان، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس اعلام داشتند. در نامه ارسالی از سوی تیم ستارگان آ.ث.میلان، زمان پیشنهادی برای برگزاری بازی دوستانه، هزینه‌های سفر تیم ستارگان تاریخ آ.ث. میلان به تهران، اسامی نفرات اعزامی، نحوه رفت و برگشت و اسکان اعضای تیم و بسیاری موارد جزئی دیگر از جمله نکاتی است که در این نامه قید شده تا باشگاه پرسپولیس پس از بررسی همه جانبه موارد اعلام شده پاسخ خود را اعلام نماید.

قدوسی خاطرنشان کرد: این موارد مورد بررسی اولیه قرار گرفته است و قرار است آقای رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تا پایان هفته جاری پس از بررسی همه جوانب، پاسخ نهایی خود را اعلام نمایند.

وی افزود: آقای رویانیان موافقت اولیه خود با پیشنهاد میلانی‌ها را اعلام داشته‌اند و قصد دارند با توجه به پیشنهادهای مطرح شده از سوی تیم ستارگان تاریخ آ.ث.میلان تا پایان هفته پاسخ نهایی خود را درباره موارد متعددی که در نامه قید شده اعلام نمایند. تیم ستارگان تاریخ میلان بازی‌های زیادی را در اقصی نقاط دنیا برگزار می‌کند و درآمدهای حاصله را به بنیاد خیریه میلان اعطا می‌نماید. باشگاه پرسپولیس نیز موسسه خیریه‌ای را با تلاش‌های آقای رویانیان و در پی توافق با سازمان بهزیستی راه اندازی کرده است و مقرر شده است پس از پرداخت مبالغ مورد نظر به میلانی‌ها، عواید حاصله از انجام این دیدار از طریق موسسه خیریه پرسپولیس (موسسه خیریه نیکوکاران سرخپوش) صرف امور خیریه شود. این دیدار در صورت اخذ توافق نهایی بین ستارگان تاریخ پرسپولیس و ستارگان تاریخ آ.ث.میلان برگزار خواهد شد و باشگاه پرسپولیس علاوه بر پرداختن به امور خیریه از طریق این بازی، از برخی ستارگان باشگاه به طور ویژه تجلیل خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس در پایان گفت: زمان پیشنهادی میلانی‌ها در این نامه قید شده و ما در حال بررسی این موضوع هستیم تا با توجه به تاریخ‌های پیشنهادی میلانی‌ها، بهترین زمان را با در نظر گرفتن برنامه مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و همچنین لحاظ کردن روزهای تعطیل انتخاب نموده و به طرف مقابل اعلام نمائیم. در مجموع پیشنهاد میلانی‌ها، پیشنهاد مطلوب و معقولی بوده است و در نامه‌ای که برای آقای رویانیان ارسال شده است، بازیکنان سرشناسی از تاریخ باشگاه میلان، آمادگی خود را برای حضور در این بازی اعلام داشته‌اند.

 

 

 

عکس ها از نشست دکتر قاضی نماینده مشترک پرسپولیس و آث میلان با مائورو تاولا مدیر ارتباطات و بین الملل باشگاه آث میلان و فرانکو بارسی مدیر پیشکسوتان آث میلان


[ یکشنبه 92/7/7 ] [ 8:41 صبح ] [ جواد احمدی ]


[ شنبه 92/7/6 ] [ 10:18 صبح ] [ جواد احمدی ]

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبول دارم که شرایطم خوب نیست اما دایی تشخیص می‌دهد که در ترکیب باشم یا نه.


 محمد‌رضا خلعتبری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر فجر سپاسی در خصوص اینکه گفته می‌شود انتظاری که از وی دارند برآورده نمی‌شود اظهار داشت: این نظر شما است و برای خودتان قابل احترام است. دایی تشخیص می‌دهد که من می‌توانم برای پرسپولیس مفید باشم و مرا در ترکیب قرار می‌دهد.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: من 21 روز خوب تمرین نکردم و فکر می‌کنم کم کم می‌توانم بهتر شوم. هنوز خودم نتوانستم انتظاری که از خودم دارم را برآورده کنم اما مطمئنم روزهای خوبی را در کنار پرسپولیس خواهم داشت.

 


[ جمعه 92/7/5 ] [ 8:20 صبح ] [ جواد احمدی ]

زننده تک گل پرسپولیس می‌گوید هیچ نقشی در به ثمر رسیدن گلش نداشته و لطف خدا باعث پیروزی پرسپولیس شده است.


 سید مهدی سیدصالحی تنها گلزن دیدار تیم‌های پرسپولیس و فجر شهید سپاسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با صحبت‌هایی که آقای دایی قبل از بازی انجام داد ما اتفاقات بازی سپاهان را فراموش کردیم اما امروز حریف نیز فقط دفاع می‌کرد. به هر حال فوتبال ورزشی شده که تیم‌ها می‌خواهند از تک موقعیت‌ها استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: هر بازی شرایط خودش را دارد. یک زمانی موقعیت گیر بازیکن نمی‌آید. با این حال امروز که فجر دفاعی بازی کرد چند موقعیت به دست آوردیم. یک شوت را پیام صادقیان و یک شوت دیگر را هم محمد نوری به سمت دروازه‌ی فجر زدند. فوتبال همین است اما این را هم بگویم که هیچ نقشی در به ثمر رسیدن گل نداشتم. انتقادهای زیادی از من در روزهای اخیر شده بود و فقط لطف و عنایت خدا باعث شد امروز گلزنی کنم.

مهاجم پرسپولیس با بیان این‌که ضعیف‌ترین بازیکن ایران است، مطرح کرد: فقط عنایت خدا شامل حال من شده است. من قبل از بازی تمام فکر و ذکرم گلزنی بود. خدا را شکر که توانستم بعد از چند هفته ناکامی، گلزنی کنم.

سیدصالحی در ادامه درباره‌ی اعتراض شدیدش به داور توضیح داد: بازیکن فجر با آرنج به گیجگاهم زد؛ طوری که تا چند دقیقه دور سرم سیاهی می‌رفت. من به داور گفتم بازیکن حریف از عمد مرا زد. اما نه تنها او خطا نگرفت بلکه کارت زرد هم به من داد.

وی در ادامه درباره تقسیم خوشحالی بعد از گلش با علی دایی عنوان کرد: علی آقا را خیلی دوست دارم. بیشتر دلیل آمدنم به پرسپولیس هم حضور دایی در این تیم بود. او اولین کسی بود که مرا به تیم ملی دعوت کرد. به پرسپولیس آمدم تا دینی که به او دارم را ادا کنم. بعد از گل هم او را در آغوش گرفتم و فقط گفتم عزت را خدا می‌دهد. امسال آقای دایی تیمی بی‌حاشیه درست کرده که همه بازیکنان از دل و جان به دنبال نتیجه‌گیری هستند.

[ پنج شنبه 92/7/4 ] [ 11:51 عصر ] [ جواد احمدی ]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ضمن تبریک به اعضای تیم پرسپولیس و هواداران، خوشحالم که داور جوان مسابقه تحت تاثیر فشارها و جو حاکم قرار نگرفت.


 به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل فجرسپاسی افزود: به بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس تبریک و خسته نباشید می‌گویم که توانستند سه امتیاز این بازی سخت و دشوار را کسب کرده و پس از اتفاقات ناگواری که در اصفهان برای تیم رخ داد با پیروزی رقابت‌های لیگ برتر را از سر گیرند. تیم ما پس از آن اتفاقات به این برد نیاز مبرمی داشت و خوشحالم که انتظارات هواداران برآورده شد. در اینجا جا دارد به این نکته اشاره کنم که حمایت‌های همه جانبه هواداران تا دقیقه 90 یکی از عوامل تاثیرگذاری بوده که موجب شده تیم پرسپولیس بتواند به گل‌های سه امتیازی دست یابد. این نکته مهمی است که تاثیر بسزایی در عملکرد بازیکنان داشته و حمایت هواداران و همچنین پیشکسوتان توانسته این دلگرمی را برای آنها ایجاد کند که دوست داران پرسپولیس با درک بالا و شعور خود مثل کوه پشت تیم هستند و پشتوانه‌ای ایجاد کرده‌اند که پرسپولیس حتی در صورت دریافت گل از حریفان از حمایت‌های لازم برخوردار باشد. از هواداران تشکر می‌کنم و امیدوارم آنها با حمایت‌های خود بتوانند به تیم پرسپولیس کمک بیشتری نمایند . همچنین به آقای یاوری و تیم خوب و جوان فجرسپاسی خسته نباشید می‌گویم که جوانمردانه بازی کردند و این بازی بدون حاشیه و مشکلی به پایان رسید.

رویانیان با توجه به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان درباره داوری این مسابقه گفت: مهم‌ترین نکته و بحث این بازی که همه توجهات را به خود جلب کرده بود قضاوت این مسابقه بود. باتوجه به اتفاقاتی که در اصفهان رخ داده بود فشار و جو خاصی حاکم بود و همه قضاوت این بازی را زیر ذره بین برده و منتظر بودند تا ببینند با توجه به فشار و جوی که ایجاد شده قضاوت این مسابقه به چه شکلی است. خوشبختانه همه دیدند که داور جوان مسابقه و همکارانش بدون هیچ مشکلی این بازی را به پایان بردند و قضاوتی متعادل و منصفانه داشتند. این موضوع نشان دهنده پتانسیل داوری کشورمان است و نشان می‌دهد که ما داوران توانمند ، شریف، سالم و بی‌طرفی داریم که حتی در شرایط سخت نیز بازی ها را به خوبی قضاوت می کنند. پرسپولیس در سال‌های اخیر از داوری متضرر شده اما ما مشکل خاصی با جامعه داوری کشورمان نداشتیم. در مجموع خوشحالم که داور این بازی که با توجه به جو حاکم و شرایط به وجود آمده در هفته گذشته کار سختی داشت توانست با آرامش، تمأنینه و با قدرت و اقتدار بازی را مدیریت کرده و به پایان ببرد به گونه‌ای که پس از پایان بازی چه مربی برنده و چه مربی تیم بازنده گلایه و شکوه‌ای از داوری مسابقه نداشتند و این نکته مهمی است که در برگیرنده وجود داوران توانمند در فوتبال کشورمان می باشد.

رویانیان در پاسخ به این سوال که روند تیم پرسپولیس را چگونه می‌بینید گفت: با مدیریت و تدابیر کادرفنی و تلاش و همت بازیکنان و حمایت همه جانبه هواداران خوشبختانه تا اینجای کار نتایج مطلوبی کسب شده و روند تیم نیز حکایت از آن دارد که پرسپولیس در مسیر خوبی قرار گرفته است. تیم ما با 5 گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را دارد و سیستم دفاعی تیم از انسجام و استحکام بسیار خوبی برخوردار است. در فاز حمله نیز ایمان دارم که با درایت کادرفنی و بازیکنان خوبی که در خط میانی و حمله داریم می‌توانیم شاهد گلزنی‌های هرچه بیشتر اعضای تیم باشیم. در مجموع امیدوارم که تیم پرسپولیس بتواند انتظارات بحق هوادارانش را برآورده کرده و امسال به روزهای اوج خود بازگردد.

 


[ پنج شنبه 92/7/4 ] [ 11:51 عصر ] [ جواد احمدی ]

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از گلزنی سید‌صالحی در بازی امروز بسیار خوشحال شده‌ام چرا که وی از زیر فشار خارج شد.


 پیام صادقیان پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر فجر سپاسی در خصوص پاس گلی که داد و پیروزی تیمش اظهار داشت: ابتدا باید بگویم گذشته‌ها گذشته و بهتر است در خصوص آن صحبت نکنیم. گلی هم که به ثمر رسید حاصل تلاش تمام بازیکنان بود. هدف ما امروز پیروزی بود که ما خوشبختانه توانستیم به آن دست یابیم.

به گزارش فارس، وی با اشاره به صحبت‌های یاوری ادامه داد: پیش از بازی هم گفته بودم در این مسابقه یا پاس گل می‌دهم یا گل می‌زنم. برخی‌ها کاری می‌کنند که انرژی‌ام در برخی بازی‌ها چند برابر می‌شود.

صادقیان افزود: حرکت انفرادی خوبی داشتم و خوشحالم که سید‌صالحی توانست آن را به گل تبدیل کند. از گلزنی سید بسیار خوشحال شدم چون تحت فشار بود و خودش را سرزنش می‌کرد.

 


[ پنج شنبه 92/7/4 ] [ 11:51 عصر ] [ جواد احمدی ]
........ ????? ???????? >>