سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

سرمربی پرسپولیس به حکم محرومیت خود از سوی کمیته انضباطی اعتراض کرد.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار تدارکاتی این تیم برابر ذوب‌آهن درباره جریمه مجدد 3 میلیون تومانی خود که به دلیل صحبت‌هایش در نشست خبری بعد از بازی با صبا بوده، اظهار کرد: من واقعا نمی‌دانم این مسائل به چه دلیل است. من صحبت خاصی نکردم و هیچ کدام از این جریمه‌ها را قبول نمی‌کنم و مطمئنا به آنها اعتراض خواهم کرد.

به گزارش ایسنا، او در پاسخ به این سوال که پرونده تبانی در این چند روز دستاوردهای جدیدی داشته یا خیر، گفت: فعلا دستاورد جدیدی نداشته‌ایم. من امروز یک مصاحبه از آقای زندی سرپرست راه‌آهن شنیدم که ایشان فصل گذشته بعد از اخراج آقای فلاح به راه‌آهن آمد. با تمام احترامی که برای او قائلم، متاسفانه صحبت‌هایی انجام داده که غیرواقعی است و با واقعیت خیلی فاصله دارد. ایشان راجع به آقای حاتم صحبت کرده. من روزی که به باشگاه راه‌آهن رفتم، آقای حاتم در این باشگاه مشغول به کار بود. او 10 سال در این باشگاه سابقه اجرایی داشته است و از دوستان من نبوده است. ضمن اینکه حاتم یکی از افراد پاک و خوبی است که با او کار کرده‌ام.

دایی گفت: راجع عکاس باشگاه صحبت کرده‌اند که من او را به راه‌آهن آورده‌ام. در حالی که زمانی که من وارد راه‌آهن شدم، آقای اکبری در باشگاه راه‌آهن کار می‌کرد. من فقط قبلا او را دیده بودم و هیچ آشنایی با هم نداشتیم. راجع به مرتضی کریمی صحبت کرده‌اند که او بعد از آنکه در داربی آن اشتباه را انجام داد، یک روز با دخترش سر تمرین راه‌آهن آمد و از من عذرخواهی کرد. کریمی در آن زمان به من گفت «من تحت تاثیر بودم و قضاوتم در آن صحنه اشتباه بود. از همه جا رانده شده‌ام.» باشگاه‌های ایرانی اکثرا مشاور داوری دارند که در مسائل مربوط به قضاوت به آنها کمک می‌کند. باشگاه راه‌آهن هم آقای کریمی را به این منظور استخدام کرده بود.

سرمربی پرسپولیس خطاب به زندی گفت: همه عوامل راه‌آهن شاهد هستند که به خاطر بعضی اتفاقات من اکبری را از راه‌آهن اخراج کرده‌ام و حتی کار به برخورد فیزیکی هم کشیده شد که آن هم به خاطر مسائلی بود که الان دوست ندارم آنها را بازگو کنم. خود رئیسی‌کیا او را از راه‌آهن اخراج کرد و اگر هم تحقیق کنید متوجه می‌شوید که اکبری فصل گذشته قسمتی از قراردادش را به همین دلیل نگرفت اما آقای زندی که این مسائل را به من نسبت می‌دهد باید بگوید چرا زمانی که من از راه‌آهن بیرون آمدم، قرارداد این عکاس دوباره تمدید شد و او را به راه‌آهن برگرداند؟

دایی افزود: مثل اینکه اکبری قبلا سرباز زندی بوده است. حالا من این سوال را دارم که اگر این افراد آدم‌های من بودند، چرا برای مثال باشگاه راه‌آهن قرارداد مرتضی کریمی را در این فصل هم تمدید کرده است، ضمن اینکه مسائل دیگری هم وجود دارد. آقای زندی از زمانی که شما سرپرست راه‌آهن بودید، اکبری را دستیار خودت کرده بودی و تن‌خواه باشگاه به حساب اکبری ریخته می‌شد.

سرمربی پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم علیپور صحبت‌هایی کرده که باعث شده آقایان شروع به فرار رو به جلو بکنند. فصل گذشته که در راه‌آهن بودیم پیشنهادهایی به ما شد اما مخالفت کردیم. آقایان از کانال‌های دیگری وارد کار شده بودند و خود مولایی هم گفت که کریمی با او تماس گرفته بوده. دیگر باقی مسائل را خدا می‌داند و خودشان. مثل اینکه این پول را قهرمانی از قبل از اینکه ما به راه‌آهن بیاییم از این باشگاه طلب داشته و شما باید بگردید که این مساله مربوط به چه سالی بوده است اما عادل فردوسی‌پور که نمی‌دانم در نود به دنبال چه چیزی بود، مدام درباره بازی راه‌آهن و آلومینیوم در فصل گذشته صحبت می‌کرد. زمانی که ما سه گل به این تیم زده‌ایم، دیگر این بحث‌ها برای چه مطرح می‌شود؟ نمی‌دانم فردوسی‌پور دنبال چه بود و به قول خودش خیلی داشت شیطنت می‌کرد.

او در ادامه تاکید کرد: شما در زندگی فوتبالی و حتی شخصی من یک نفر را پیدا نمی‌کنید اشتباه کوچکی از من پیدا کند. حالا اگر آقایان با افراد دیگری همکاری می‌کنند، به خودشان مربوط است. من حق را گفتم و هزینه آن را هم می‌دهم. بعضی مواقع در این مملکت اگر دنبال حقت بروی، باید یکسری ناهنجاری‌ها را تحمل کنی. اگر دنبال حق و طلبت باشی، علیه تو جبهه می‌گیرند.

دایی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید برخورد با این پرونده نیاز به ورود نیروهای امنیتی و اطلاعاتی دارد یا خیر، گفت: مطمئنا. من از روز اول هم گفتم که برای این پرونده باید عزم و اراده ملی وجود داشته باشد. امروز مصاحبه‌ای از یاوری خواندم که مثال خیلی قشنگی زده بود. باید این مسائل را ریشه‌کن کنیم. اما من مانده‌ام که دوستان چطور با محروم کردن مولایی و حاتم که حقایق را گفته‌اند، دنبال چیزهای دیگری هستند یا اینکه می‌آیند و من را دو، سه بار جریمه می‌کنند. مطمئنا ما راجع به مسائل انضباطی خیلی چیزهای دیگر داریم که برای آنها رو می‌کنیم. کمیته استیناف هم که قبلا تصمیم‌هایی گرفته بود، خود شما می‌دانید بعضی‌هایش سلیقه‌ای بوده و خیلی مسائل دیگر در آن دخیل است که بدون شک گذر زمان آنها را مشخص می‌کند.

 


[ چهارشنبه 92/7/17 ] [ 7:8 عصر ] [ جواد احمدی ]