سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

با تصمیم سرمربی تیم، حمید علی‌عسگر از پرسپولیس کنار گذاشته شد.با تصمیم یحیی گل‌محمدی، سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس، حمید علی‌عسگر از این تیم کنار گذاشته شد.
به وی پیشنهاد داده شده با یک بازیکن دیگر معاوضه شود که او نیز به شدت از این بابت عصبانی است. معلوم نیست در روزهای آینده چه اتفاقی در قبال این بازیکن خواهد افتاد اما آن چیزی که مشخص است گل‌محمدی این بازیکن را نمی‌خواهد.


[ پنج شنبه 91/9/30 ] [ 11:14 عصر ] [ جواد احمدی ]

یحیی گل محمدی در پایان بازی تیمش با ملوان از هواداران ، دستیارانش و به خصوص از کریم باقری تشکر کرد!

به گزارش خبرآنلاین ؛ یحیی گل محمدی بعد از بازی با ملوان و برد شیرین تیمش گفت:« ما انتظار نداشتیم 6 تا گل بزنیم به تیمی که از بالانشین های لیگ است. من در این مدت فقط سعی کردم انگیزه بچه ها را بالا ببریم. ما برای این نتیجه مدیون هافبک های خول و مهاجمان مان هستیم.»
او در ادامه گفت:«من باید از هواداران به خاطر تشویق های گرم شان و از دستیارانم که بدون قرارداد کمکم کردند تشکر کنم به خصوص از کریم باقری که در کنارم بود و تنهایم نگذاشت.»او درباره نقش پروین در نتیجه تیمش هم گفت:« پروین هم بدون تاثیر نبوده در این پیروزی ولی من درباره ارنج تیم چیزی از او نپرسیدم.» همچنین از او درباره مانوئل ژوزه پرسیده شد که گفت:«ژوزه مربی بزرگی است اما نتیجه نگرفت . من از او تشکر می کنم برای تلاش هایش در این مدت.» یحیی ادامه داد:«این 6 گل نباید ما را مغرور کند. بچه های ما نباید مغرور باشند. باید امتیازاتی که از دست دادیم را جبران کنیم. این بچه ها قابلیت بالایی دارند اما نیاز به نشان دادن خود داشتند که من بسترش را فراهم کردم.»
او درباره مسابقات پیش رو در لیگ و اینکه هدف تیم رسیدن به یکی از سه پله نخست لیگ است هم گفت:«تضمینی نیست که تیم تا جایگاه اول یا سوم بیاید بالا ولی سعی می کنیم بهترین بازی را انجام بدهیم اگر بهترین باشیم ، نتیجه هم به همراهش می آید.»
4141


[ پنج شنبه 91/9/30 ] [ 10:28 عصر ] [ جواد احمدی ]

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتقاد برخی از پیشکسوتان از حضور وی در جمع هیات مدیره شرکت حمایت از پیشکسوتان پرسپولیس گفت: دوست نداشتم مسئولیتی در هیات مدیره عهده‌دار شوم چرا که خودم را در این اندازه‌ها نمی‌دانستم اما با اصرار بزرگانی چون علی پروین، ضیا عربشاهی، کاظم سید علیخانی و دیگر دوستان آمدم تا چنین مسئولیت بزرگی را عهده‌دار شوم و در خدمت پیشکسوتان بزرگ باشم.

وی افزود: به رسم ادب هم با اغلب پیشکسوتان ارتباط برقرار کرده و برای خدمتگزاری رخصت گرفتم اما در شرایط کنونی و با توجه به مسئولیت حساس سرپرستی پرسپولیس و کارهای دیگری که دارم و همچنین انتقادات برخی از دوستان احساس می‌کنم اگر یکی از پیشکسوتان حاضر در هیات مدیره قبول زحمت کرده و جانشین بنده در شرکت پیشکسوتان شود، بهتر باشد.

شیرینی ادامه داد: بنابراین با عذرخواهی از تمام عزیزان پیشکسوت حاضر در هیات مدیره اجازه کناره‌گیری می‌خواهم و همین جا اعلام می‌کنم که هر کسی جانشین من در هیات مدیره پیشکسوتان شود با تمام وجود و افتخار در خدمتش بوده و از وی حمایت خواهم کرد تا این هدف بزرگ و متعالی به ثمر بنشیند.


[ دوشنبه 91/9/27 ] [ 9:53 عصر ] [ جواد احمدی ]

جواد کاظمیان و افشین اسماعیل‌زاده قرارداد خود را با تیم فوتبال پرسپولیس فسخ کردند.
پس از آن که نیم فصل نخست لیگ برتر تمام شد رویانیان و گل‌محمدی در صحبت‌های جداگانه‌ای اعلام کردند که پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل یک لیست مازاد دارد و با چند بازیکن خود خداحافظی خواهد کرد.
زمانی که تمرین‌های پرسپولیس در نیم فصل آغاز شد بازیکنانی مثل سعید قدمی،‌ افشین اسماعیل زاده، جواد کاظمیان، مهرزاد معدنچی و سامان آقازمانی در مقاطع مختلف نتوانستند نظر کادر فنی را برای حضور در تمرین‌ها جلب کنند.
عصر امروز (دوشنبه) جواد کاظمیان و افشین اسماعیل‌زاده قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس فسخ کردند تا ادامه فصل را در تیم دیگری بگذرانند.

 


[ دوشنبه 91/9/27 ] [ 9:49 عصر ] [ جواد احمدی ]

پس از آنکه یحیی گل محمدی اسامی مربیان مد نظرش برای حضور در کادر فنی جدید سرخپوشان را اعلام کرد، نامی از مربی دروازه بانان در این فهرست دیده نمی شد. با این حال او از باشگاه خواسته است یک مربی خارجی را به این منظور استخدام کند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز در راستای مذاکره با چهره های مد نظر گل محمدی برای حضور در کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه در انتظار پاسخ نهایی مدیران باشگاه ذوب آهن هستند تا در صورت موافقت با "تومیسلاو ساویچ" مربی دروازه بانهای این تیم را جذب کنند و با وی قرارداد ببندند.

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی بیست و ششمین دوره رقابت های جام حذفی روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف ملوان بندرانزلی خواهد رفت.


[ دوشنبه 91/9/27 ] [ 12:23 عصر ] [ جواد احمدی ]

حمید رضا علی عسگری درباره شایعه جدایی اش از پرسپولیس گفت: «این موضوع را تکذیب می کنم .اگر قرار بود در لیست مازاد پرسپولیس باشم که با این تیم تمرین نمی کردم.»

وی افزود: «متاسفانه برخی روزنامه ها با من مشکل دارند و شیطنت می کنند. بهتر است این موضوع را از خود گل محمدی بپرسید تا متوجه شوید نیم فصل دوم هم در پرسپولیس خواهم بود.»


[ دوشنبه 91/9/27 ] [ 12:26 صبح ] [ جواد احمدی ]

محمود سالارکیا در مورد قرارداد مانوئل ژوزه و نحوه توافق برای قطع همکاری با این مربی پرتغالی ضمن بیان مطلب فوق گفت: از نظر قانونی هنوز ژوزه سرمربی پرسپولیس است و نمی توان این قضیه را نادیده گرفت. وی سرمربی باشگاه پرسپولیس است یعنی تیم‌های پایه پرسپولیس نیز تحت نظر وی است و این مربی پرتغالی در قبال آنها مسئولیت دارد.

وی در همین خصوص افزود: بنابراین باشگاه می تواند طبق قرارداد از مانوئل ژوزه در سمت های فنی دیگر در تیم های پایه باشگاه استفاده کند و هیچ منع قانونی در این خصوص وجود ندارد. مطمئن باشید قرارداد مانوئل ژوزه ترکمنچای نبوده و وی طبق قرارداد در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار دارد.

وی افزود: در حال حاضر همه تلاش خود را می کنیم تا با ژوزه برای قطع همکاری به تعامل برسیم اما اگر تحت هیچ شرایطی با وی به توافق نرسیم و او ایران را ترک کند محتوای قرارداد وی به گونه ای است که دارای تعهداتی نسبت به باشگاه پرسپولیس بوده و نمی تواند به کمیته انضباطی فیفا شکایت کند.

سالارکیا در خصوص دستیاران مانوئل نیز تاکید کرد: با توجه به اینکه گل محمدی دستیاران خود را انتخاب کرده است، کمک های مانوئل ژوزه نیز شرایط مشابهی مانند وی دارند.

وی در پاسخ به این پرسش که بهترین حالت تعامل در خصوص قطع همکاری با مانوئل برای باشگاه پرسپولیس چیست، گفت: هرچند که عملکرد ژوزه در باشگاه پرسپولیس موفقیت آمیز نبوده ، بهترین فرمول این است که ایشان بر اساس میزان کاری که انجام داده بخشی از قرارداد خود یعنی حدود 40 درصد را بگیرد و قطع همکاری کند، چون همانطور که ما به دنبال این موضوع هستیم حقی از باشگاه پرسپولیس ضایع نشود نمی خواهیم حق این مربی پرتغالی نیز تضییع شود.


[ شنبه 91/9/25 ] [ 10:53 عصر ] [ جواد احمدی ]

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز در دیدار تدارکاتی به مصاف سنگ آهن بافق رفت که در نهایت با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافت.

هواداران پرسپولیس در جریان این دیدار با نصب پلاکاردی در ورزشگاه درفشی‌فر، از مدیرعامل باشگاه درخواست کردند از حضور علی پروین در کادر فنی پرسپولیس جلوگیری کند.

 

روی این پلاکارد نوشته شده بود: اگر قرار است پروین بیاید همان بهتر که مانوئل ژوزه بماند!

هواداران سرخپوش در این دیدار بارها درخواست خود را تکرار ‌کردند.


[ جمعه 91/9/24 ] [ 6:59 عصر ] [ جواد احمدی ]

سرمربی موقت تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرده اختیاراتش را با هیچکس تقسیم نمی کند و بدیهی است که انتخاب دستیارانش هم از جمله اختیارات مهم اوست.
فردانیوز: در همین چند روز نام های مختلفی برای دستیاری یحیی گل محمدی در صورت قطعی شدن سرمربیگری او منتشر شده که از آن جمله می توان به کریم باقری اشاره کرد.

با این حال به نظر می رسد این تنها انتخاب یحیی گل محمدی نیست و او نفرات دیگری را هم درنظر دارد. یکی از آخرین اخباری که از اردوی پرسپولیس به بیرون درز کرده، پیشنهاد تازه یحیی گل محمدی برای دستیارانش در پرسپولیس است.

گل محمدی در نظر دارد تا مجتبی حسینی و رضا ترابیان را به عنوان دستیار به کادر فنی خود اضافه کند.

بنا بر این گزارش، مجتبی حسینی بازیکن اسبق تیم ذوب آهن که سالهاست با گل محمدی همکاری نزدیکی در زمینه مربیگری دارد، قرار است تا در پرسپولیس هم دستیار این مربی جوان باشد. اما از طرف دیگر رضا ترابیان که در زمان بازیگری اش از نزدیکان به یحیی گل محمدی بود و در تیم های زیادی از جمله بانک تجارت، فولاد و همین پرسپولیس همبازی بوده و حتی لقب دوقولوهای فوتبال را به آنها داده بودند هم قرار است یکی دیگر از دستیاران گل محمدی باشد.


گفتنی است، رضا ترابیان بعد از اتمام دوران بازیگری اش به طور رسمی از دنیای فوتبال دور بوده و در این سال ها بیشتر به کار ساخت و ساز ساختمان مشغول بوده است.


[ جمعه 91/9/24 ] [ 7:57 صبح ] [ جواد احمدی ]

محمد رویانیان که تقریبا یک سال است در رأس مدیریت تیم فوتبال پرسپولیس حضور دارد، ممکن است صبح امروز در برنامه ورزش و مردم از سمت خود استعفا ‌دهد.
جزییات این خبر تا ساعتی دیگر...


رویانیان استیلی


[ جمعه 91/9/24 ] [ 7:56 صبح ] [ جواد احمدی ]
........ ????? ???????? >>