سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حالا که تا اینجا آمده‌ایم، اجازه نمی‌دهیم جام را از تهران بیرون ببرند.


  یحیی گل‌محمدی در حاشیه مراسم امروز تجلیل از چهره‌های ماندگار پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در جمع پیشکسوتان پرسپولیس هستم، فقط از این پیشکسوتان یک یا 2 نفر هستند که با من کمی مشکل دارند، بقیه آنها از من حمایت کردند و جا دارد صمیمانه‌ترین تشکر‌ها را از آنها داشته باشم.


به گزارش فارس، وی افزود: ما بازی بسیار سختی را مقابل سپاهان در تهران داریم و از اصفهانی‌ها شناخت کافی هم داریم، مطمئن باشید اجازه نمی‌دهیم جام را از تهران بیرون ببرند. تا اینجا که آمده‌ایم، از این به بعد هم با یکدلی و تلاش به همدف‌مان می‌رسیم.

وی در پاسخ سؤالی که آیا فصل آینده در پرسپولیس خواهید ماند یا خیر، گفت: هنوز چیزی معلوم نیست، همه چیز به آینده و تصمیم رویانیان بستگی دارد. اگر خدا خواست ماندم باز هم برای پرسپولیس تمام تلاشم را خواهم کرد و اگر قسمت نشد برای تیمم دعا می‌کنم. البته می‌دانم رویانیان همیشه به من لطف دارد و اعلام کرده که من در پرسپولیس ماندگارم. جا دارد از حمایت ایشان صمیمانه‌ترین تشکر را داشته باشم.

گل‌محمدی در پایان درباره هواداران نیز گفت: اگر تا به اینجا رسیده‌ایم، هواداران به ما کمک کرده‌اند و حالا هم اجازه نمی‌دهیم که دل آنها شکسته شود. بچه‌ها تلاش خود را انجام خواهند داد تا ان‌شاءالله در ابتدای سال 92 سربلند باشیم.

[ شنبه 92/1/31 ] [ 11:23 عصر ] [ جواد احمدی ]
  • حسین فریدونی رئیس کانون مشوقین پرسپولیس در این خصوص به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: این کارگاه آموزشی مقدمه‌ای است در جهت حرکت به سوی دانش محوری و فرهنگ سازی بویژه در روی سکوها و خروج از سنت‌گرایی و پرهیز از نگاه‌های تجربی و شخصی که سعی داریم در جهت ساماندهی مشوقین باشگاه پرسپولیس برنامه‌های مدونی را به مورد اجرا گذاشته و الگویی را در این خصوص ایجاد کنیم.

    وی افزود: کلاس امروز با 20 نفر از مشوقین باشگاه کار خود را آغاز کرد و امیدواریم با حضور مستمر و پرشور مشوقین در این کارگاه‌ها پشتوانه ارزشمندی را در جهت الگوی فرهنگی مشوقین برای تیم و باشگاه پرسپولیس مهیا کنیم.


[ پنج شنبه 92/1/29 ] [ 8:7 عصر ] [ جواد احمدی ]

درخشش فوق تصور دروازه بان برزیلی پرسپولیس در مسابقات گذشته این تیم باعث شده است که مدیران این باشگاه به دنبال تمدید قرارداد او باشند. محبوبیت عجیب و غریب نیلسون کوریا در بین هواداران پرسپولیس هم مزید بر علت شده است که پرسپولیسی ها تمایل زیادی برای ماندن او داشته باشند.

تنها مشکلی که وجود دارد سن نسبتا بالای این دروازه بان است اما آمادگی بدنی خوب او و مقبولیتی که در بین بازیکنان دارد باعث شده است که سن بالای او چندان به چشم نیاید. مسئله دیگر این است که اغلب دروازه بان های داخلی که به پرسپولیس آمده اند نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند.

نیلسون در پرسپولیس می ماند؟

مدیران و مربیان پرسپولیس بعد از نمایش های خوب آسمیر آودوکیچ بوسنیایی در سال گذشته و نیلسون در فصل جاری به این نتیجه رسیده اند که در حال حاضر دروازه بان های خارجی مشکلات کمتری برای ایستادن در دروازه این تیم دارند. به همین دلیل مذاکرات اولیه را برای تمدید قرارداد این بازیکن محبوب شروع کرده اند.

نیلسون هم موافقت اولیه اش را برای این کار اعلام کرده است. اما گفته به زودی در جلسه ای با مدیران این تیم تصمیم نهایی اش را می گیرد. نیلسون پیش از این بارها گفته بود که دوست دارد در پرسپولیس بماند. او حتی از علاقه خانواده اش به ماندن در ایران هم حرف زده بود. با این تفاسیر به نظر می رسد نیلسون فصل بعد هم دروازه بان شماره یک پرسپولیس باشد.


[ چهارشنبه 92/1/28 ] [ 7:46 عصر ] [ جواد احمدی ]

  • علیرضا نورمحمدی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، افزود: دو بازی در چهار روز بعد از 18 روز تعطیلی دشواری خاص خودش را دارد اما الان بازیکنان به این مسائل فکر نمی‌کنند و تنها پیروزی در فینال جام حذفی را می‌خواهند. البته هر دو تیم چنین خواستی دارند اما انگیزه‌ای که در تیم ما وجود دارد کمتر تجربه کرده‌ایم.

    وی درباره احتمال آسیب‌دیدگی بازیکنان در بازی با ملوان خاطرنشان کرد: مصدومیت بخشی از فوتبال است و بازی ما با ملوان حداقل برای آنها تشریفاتی نیست اما سعی می‌کنیم بدبین نباشیم و به این بازی به عنوان یک دیدار تدارکاتی نگاه کنیم.

    نورمحمدی در ارتباط با کیفیت بازی سرخپوشان در دو بازی گذشته تصریح کرد: بازی با داماش به خاطر انجام آن روی چمن مصنوعی برای بچه‌های ما مشکل ساز بود، چون به شرایط بازی در آن عادت نداشتیم. این مساله کیفیت بازی بچه‌ها را تحت تاثیر قرار داد. در بازی با ذوب آهن نیمه اول خوب بود، اما با شروع نیمه دوم خستگی ناشی از همان بازی تاثیر خودش را نشان داد ولی حالا شرایط تغییر می‌کند. ما باید مراقب باشیم دوری از شرایط مسابقه تاثیر منفی نگذارد و در این صورت این زمان فرصتی برای بهبودی مصدومان است.

    مدافع پرسپولیس در پایان افزود: فکر می‌کنم انجام بازی در مشهد بهترین گزینه است، فقط امیدوارم بازی فینال در زمین مناسبی انجام شود چون براساس آن درباره فوتبال ایران قضاوت می‌شود. در هر صورت بازی هر جا که باشد با این انگیزه‌ای که وجود دارد، شانس قهرمانی را برای خودمان می‌دانیم اما حیف است بازی در مکان نامناسب انجام شود.


[ دوشنبه 92/1/26 ] [ 11:54 عصر ] [ جواد احمدی ]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قول قهرمانی نمی‌دهم اما مطمئن باشید بهترین بازی خود را به نمایش می‌گذاریم.


یحیی گل‌محمدی در پاسخ به سؤالی که آیا حالا که به فینال جام حذفی رسیده‌اید قول قهرمانی می‌دهید یا خیر؟ گفت: من قول قهرمانی نمی‌دهم اما مطمئن باشید یکی از بهترین بازی‌های خودمان را در فینال جام حذفی به نمایش خواهیم گذاشت.

به گزارش فارس ، وی افزود: مگر در فوتبال که قابل پیش‌بینی نیست کسی قول می‌دهد که من این کار را بکنم اما ان‌شاء‌الله با این بچه‌ها و حمایت هواداران سعی می‌کنیم روسفید باشیم. در این زمینه از هیچ تلاشی تا روز بازی با سپاهان دریغ نخواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در جلسه‌ای که با بازیکنان داشته بارها اعلام کرده به هیچ عنوان غیبت آنها در روز چهارشنبه (اولین تمرین پس از تعطیلات 3 روزه) پذیرفته و موجه نیست و باید همه در تاریخ مقرر در تمرینات حضور داشته باشند.

مصدومان پرسپولیس نیز در تعطیلات 3 روزه قرمزپوشان زیر نظر بدنساز و فیزیوتراپ تیم تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از روز چهارشنبه برای بازی با سپاهان و ملوان آغاز خواهد شد

فینال جام حذفی قرار است روز 14 اردیبهشت برگزار شود که محل برگزاری آن هنوز نامشخص است.

[ یکشنبه 92/1/25 ] [ 10:46 عصر ] [ جواد احمدی ]
  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، دیدار تدارکاتی تیم‌های امید و جوانان پرسپولیس امروز در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شد. گل‌های این دیدار توسط میثم باباعباسی، رضا علوی و امیر زارعی برای امیدها و علی قادری برای جوانان به ثمر رسید.

    در این مسابقه مجید نائینی سرمربی امیدها بود و مجید پروین هدایت تیم فوتبال جوانان پرسپولیس را بر عهده داشت.


[ شنبه 92/1/24 ] [ 11:42 عصر ] [ جواد احمدی ]

  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، طبق برنامه اعلام شده از سوی گل محمدی، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس صبح روز شنبه تمرین خواهند کرد و پس از آن تمرینات به مدت سه روز تعطیل خواهد بود.

    دور جدید تمرینات پرسپولیس برای رویارویی با ملوان و سپاهان از روز چهارشنبه آغاز خواهد شد.

    همچنین وضعیت مصدومیت کشیدگی عضلات ران حسین ماهینی پس از ام آر آی مشخص خواهد شد. وی صبح شنبه برای عکس ام آر آی اقدام خواهد کرد.


[ شنبه 92/1/24 ] [ 8:12 صبح ] [ جواد احمدی ]
  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی پس از پایان دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن که با تساوی به پایان رسید، گفت: خستگی در ساق‌های بازیکنان ما مشهود بود. آنها 120 دقیقه در دیدار با داماش دویده بودند، با این حال خوب دویدند و با این دوندگی یک امتیاز امروز گرفتیم.

    وی افزود: نیمه اول نیمه پرسپولیس بود و می‌توانستیم کار را تمام کنیم اما از چند موقعیت گلزنی فقط یکی را تبدیل به گل کردیم. در نیمه دوم ذوب آهن تیم برتر بود. آنها انگیزه بالایی داشتند و می‌خواستند هم انتقام جام حذفی را از ما بگیرند و هم برای بقا در لیگ تلاش می‌کردند.

    گل‌محمدی در خصوص عدم استفاده از بازیکنان جوان در این بازی گفت: اگر از جوانان استفاده می‌کردیم شائبه ایجاد می‌شد و اولین تیمی که نسبت به این مسئله اعتراض می‌کرد آلومینیوم هرمزگان بود. نمی‌خواستیم حرف و حدیثی به وجود بیاید اما امیدوارم ذوب‌آهن در لیگ برتر است.

    سرمربی پرسپولیس درباره جایگاه این تیم در جدول رده بندی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم بهترین جایگاه را در لیگ به دست بیاوریم، هر چند پنجم و ششم را در شأن پرسپولیس نمی‌دانیم. سعی خواهیم کرد در آینده بهتر شویم و همچنین در جام حذفی هم به قهرمانی برسیم.

    یحیی گل‌محمدی در مورد شایعه مذاکره باشگاه پرسپولیس با کرانچار گفت: کرانچار یکی از بهترین مربیان لیگ است و پرسپولیس هم مختار است هر تصمیمی که می‌خواهد برای فصل آینده بگیرد و هر سرمربی که می‌خواهند انتخاب کنند اما مدیر عامل پرسپولیس این شایعه را تکذیب کرد.

    سرمربی سرخپوشان در خصوص مصدومیت حسین ماهینی خاطرنشان کرد: تخمین می‌زنیم او دو هفته از میادین دور باشد. البته باید فردا MRI بگیریم ولی پزشک پرسپولیس تصور می‌کند او دو هفته مصدوم باشد.


[ جمعه 92/1/23 ] [ 10:42 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی پس از ورود به اصفهان از اصحاب رسانه عذر خواست و اعلام نمود که تأخیر یک ساعته سفر تهران به اصفهان عامل عدم حضور در نشست مطبوعاتی شد.


[ پنج شنبه 92/1/22 ] [ 11:25 عصر ] [ جواد احمدی ]

گفته می شود پرسپولیس با دو بازیکن جوان که در لیگ امسال هم خوش درخشیده اند، به توافق رسیده است. علیرضا جهانبخش پدیده داماش که روز شنبه مقابل این تیم هم بازی کرد، یکی از بازیکنانی است که شنیده می شود کار او با پرسپولیس تمام شده است.

دو پدیده لیگ با پرسپولیس به توافق رسیدند

 او که یک پیشنهاد هم از یک تیم هلندی دارد به مدیر برنامه اش گفته که به پرسپولیس قول داده و از نظر اخلاقی درست نیست پیشنهادات دیگر را قبول کند. محسن مسلمان هم که در ابتدای فصل شایعه پیوستنش به پرسپولیس شنیده می شد، با این تیم به توافق رسیده و فصل آینده پیراهن قرمز این تیم را بر اساس شنیده ها بر تن می کند.


[ دوشنبه 92/1/19 ] [ 8:18 عصر ] [ جواد احمدی ]
........ ????? ???????? >>