سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر داماش گیلان فینالیست شد تا حریف سپاهان شود.


دیدار دو تیم پرسپولیس و داماش گیلان در نیمه‌نهایی جام حذفی از ساعت 17 در ورزشگاه عضدی رشت و در حضور بیش از 15 هزار تماشاگر برگزار شد. بازی در طول 90 دقیقه وقت قانونی و دو وقت اضافه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. پرسپولیس در مجموع پنالتی 6 بر 4 به برتری رسید و فینالیست شد.

دو تیم در دو وقت اضافه بازی برای گلزنی تلاش کردند اما از فرصت‌های گلزنی خود استفاده نکردند.

به نقل از فارس، امین متوسل‌زاده در دقیقه 71 با یک ضربه سر از داخل محوطه جریمه برای داماش گلزنی کرد. محمد نوری در دقیقه 83 با حرکتی پا توپ وارد محوطه جریمه داماش شد و با یک ضربه فنی گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

پنالتی‌های پرسپولیس : هادی نوروزی، حسین ماهینی،سید جلال حسینی، علی کریمی، کریم انصاری‌فرد

پنالتی‌های داماش گیلان: ابوذر رحیمی( پنالتی‌اش به تیر دروازه خورد و گل نشد.)، محمد آبشک، افشین چاووشی، حسین ابراهیمی

سعید مظفری‌زاده داور مسابقه به محمد آبشک، محمد مختاری از داماش و سید جلال حسینی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

[ شنبه 92/1/17 ] [ 11:45 عصر ] [ جواد احمدی ]

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به حساسیت و شرایط مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی بازی با داماش یک فینال است.


رضا حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: خوشبختانه با تمرینات خوب و تلاش کادر پزشکی پس از مصدومیتی که داشتم فیزیوتراپی و کارهای خودم را برای رفع این مشکل بسیار دقیق انجام دادم البته در برخی از تمرینات دردی پای من را اذیت می‌کرد اما می‌خواهم به پرسپولیس کمک کنم و این موضوع مانعی برای من نمی‌شود.

وی افزود: ما بازی بسیار سخت و شاید یکی از حساس‌ترین بازی‌های پرسپولیس در سال جدید را در پیش داریم. با توجه به حساسیت و کیفیت داماش بازی مقابل این تیم با شرایط زمین و میزبانی رشتی‌ها به نظرم یک فینال سخت و زودرس است.

رضا حقیقی ادامه داد: داماش هم چیزی برای از دست دادن ندارد و سابقه نشان می‌دهد که همیشه در جام حذفی تأثیرگذار بوده اما ما هم پرسپولیسیم و می‌خواهیم به هر قیمتی که شده دل هواداران را به دست بیاوریم هوادارانی که در بازی مقابل پیکان نشان دادند حتی اگر تیم ما آخرین تیم جدول هم بود دست از حمایت برنمی‌دارند اینها برای من در فوتبال درس‌های بسیار خوب و مثال زدنی است و حالا نوبت ماست که در عمل هدیه خود را به آنها بدهیم.

حقیقی خاطرنشان کرد: برخی‌ها از الان به دنبال صحبت کردن و سئوال کردن در مورد فینال جام حذفی هستند اما برای ما فرقی نمی‌کرد به سپاهان یا استقلال بخوریم الان هم به نظرم حق نداریم در مورد فینال صحبت کنیم. هر وقت انشاءالله داماش را بردیم آنقدر فرصت است تا در مورد بازی بعدی صحبت کنیم.

حقیقی در خصوص بدشانسی‌اش پس از دعوت به تیم ملی گفت: همیشه تمام تلاشم را کردم تا پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم الان هم آماده و باانگیزه هستم. متأسفانه هر وقت که به تیم ملی دعوت شدم یا پاسپورتم مشکل داشت و یا مصدوم شدم اما الان سر تا پا انگیزه و انرژی هستم و یکی از آرزوهایم این است تا به تیم ملی برای رفتن به جام جهانی کمک کنم. انشاءالله با درخشش و موفقیت در پرسپولیس پیراهن تیم ملی را دوباره بر تن خواهم کرد تا به تیم ملی کشورم خدمت کنم. من مطمئنم لیاقت این را داریم که در 3 بازی آینده می توانیم باز هم نشان دهیم مرد روزهای سختیم و با نتایج خوب حماسه‌آفرینی کنیم.

[ جمعه 92/1/16 ] [ 10:59 عصر ] [ جواد احمدی ]

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس عزادار شد.


به گزارش ورزش سه به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی مهدوی‌کیا امشب در غم از دست دادن مادرش به سوگ نشست. مهدوی کیا کاپیتان پرسپولیس که قرار بود صبح روز جمعه به منظور حضور در اردوی تیم فوتبال پرسپولیس راهی رشت شود، دقایقی پیش از درگذشت ناگهانی مادرش مطلع شد و به اتفاق خانواده راهی اراک شد.

خانواده مهدوی کیا در برخی ایام سال در روستای چشمه اراک زندگی می‌کنند. مادر مهدوی کیا که در همین روستا به سر می برد در اثر سکته دارفانی را وداع گفت.

مهدوی‌کیا که از این خبر غم انگیز و تلخ مطلع شده بلافاصله به اتفاق خانواده راهی اراک شد و مراتب عدم حضورش در اردوی پرسپولیس را از طریق یکی از اعضای خانواده به روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اطلاع داد.

ورزش سه این ضایعه را به مهدوی‌کیا و خانواده محترمشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه مغفوره غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را مسالت دارد.


[ جمعه 92/1/16 ] [ 8:24 صبح ] [ جواد احمدی ]


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسامی داوران دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و داماش گیلان از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر اعلام شد:

شنبه 17 فروردین ماه 1392

داماش گیلان - پرسپولیس (ورزشگاه عضدی رشت) ساعت 17

داوران: سعید مظفری‌زاده - رضا سخندان - بابک داوری - سیدمهدی سید علی


[ جمعه 92/1/16 ] [ 8:17 صبح ] [ جواد احمدی ]

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین امروز خود را از ساعت 11:30 زیر نظر کادر فنی و در حضور کریم باقری انجام دادند.

بازیکنان پس از صحبت‌های کوتاه یحیی گل‌محمدی به دویدن و انجام تمرینات کششی و نرمشی پرداخته و آخرین تاکتیک‌های مورد نظر کادر فنی را به مورد اجرا گذاشتند و در پایان نیز به زدن ضربات پنالتی پرداختند.

مهرداد پولادی و امیر عابدزاده غایبان تمرین سرخپوشان بودند.

کریم باقری امروز برای افزایش روحیه بازیکنان و کادر فنی در تمرین سرخپوشان حضور یافت.

گفتنی است، سرخپوشان به منظور اجرای یک جلسه تمرین در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه عضدی، امروز از راه زمینی راهی رشت می‌شوند.


[ پنج شنبه 92/1/15 ] [ 11:22 عصر ] [ جواد احمدی ]

بازیکنان تیم پرسپولیس در تمرین امروز از برتری استقلال مقابل الهلال ابراز شادمانی کردند.


کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز با یک دستگاه اتوبوس، مینی بوس و یک خودروی ون راهی هتل آکادمی شدند.

به گزارش فارس،قرمزپوشان قرار است پس از صرف نهار عازم رشت شوند. همچنین در اتفاقی عجیب در شرایطی که خبرنگاران و هواداران پشت در ورزشگاه درفشی‌فر پس از تمرین امروز منتظر خروج بازیکنان و کادر فنی بودند اما به یکباره همه پرسپولیسی‌ها از در پشتی وزرشگاه خارج شدند. این اتفاق برای اولین باری بود طی چند سال اخیر رخ داد.

از همین رو مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از تماس‌های خبرنگار خبرگزاری فارس دلایل این کار را اعلام کردند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس گفتند مقابل در اصلی ورزشگاه درفشی‌فر اتوبوس و مینی‌بوس این باشگاه جای پارک نداشت به همین دلیل بازیکنان از در پشتی خارج شوند.

باشگاه به خاطر این اتفاق از هواداران و خبرنگاران عذرخواهی کرد.

*رضا ترابیان که به تازگی مربی تیم فوتبال پرسپولیس شده در سفر رشت این تیم را همراهی خواهد کرد اما به دلیل تعطیلات سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس به دلیل نداشتن کارت بازی روی نیمکت نمی‌نشیند.

خبر دیگری از پرسپولیس اینکه بازیکنان این تیم در شرایطی که از شکست سپاهان و حتی تراکتورسازی در لیگ قهرمانان بسیار ناراحت بودند اما از پیروزی شب گذشته استقلالی‌ها بارها ابراز خوشحالی کردند.

*مارکو پروویچ این روزها که تمرینات پرسپولیس بسیار خلوت است همراه با فرزند و همسر خود در محل تمرینات حضور پیدا می‌کند، همسر پروویچ علاقه فراوانی به رنگ قرمز و پرسپولیس پیدا کرده است.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی شنبه در رشت میهمان داماش گیلان است.

 


[ پنج شنبه 92/1/15 ] [ 8:58 عصر ] [ جواد احمدی ]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به همراه رئیس هیئت مدیره امشب در هتل آکادمی با بازیکنان و کادر فنی دیدار کردند.


محمد رویانیان پس از بازگشت از مکه دچار سرماخوردگی شدیدی شده بود از همین‌رو وی برای اینکه این مریضی به سایر بازیکنان سرایت نکند در دیدار قبل از پیکان به اردوی قرمزپوشان نرفت اما با تدابیر سرپرست قرمزپوشان محمد رویانیان به همراه مالکی رئیس هیئت مدیره امشب به دیدار بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس در هتل المپیک رفتند و برای بازی با داماش به آنها روحیه دادند.

به گزارش فارس،همچنین امشب در هتل آکادمی جشن تولدی برای جلال حسینی و کریم انصاری‌فرد گرفته شد که در این جشن شوخی و خنده و پرتاب کردن کیک به صورت همدیگر توسط بازیکنان شور و حال خاصی را به اردوی قرمزپوشان که امروز در چمن مصنوعی تمرین کردند داده بود با این کار حسینی و انصاری‌فرد غافلگیر شدند.

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی روز شنبه در رشت به مصاف داماش خواهد رفت.

[ پنج شنبه 92/1/15 ] [ 12:17 صبح ] [ جواد احمدی ]


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امروز از ساعت 10 صبح تمرینات خود را در روز سیزده بدر زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.

مهرداد پولادی تنها غایب تمرین امروز بود. بازیکنان به جهت فشردگی مسابقات، تمرینات با نشاطی را انجام دادند. رضا حقیقی و غلامرضا رضایی در تمرینات گروهی و تیمی شرکت کردند.

رضا ترابیان در تمرین امروز حضور یافت و به یحیی گل‌محمدی در انجام تمرینات کمک کرد.

با توجه به برگزاری دیدار پرسپولیس برابر داماش در زمین چمن مصنوعی، کادر فنی سرخپوشان تصمیم گرفت تمرین روز چهارشنبه را در زمین چمن مصنوعی کمپ تیم‌های ملی برگزار کند.

 


[ سه شنبه 92/1/13 ] [ 10:52 عصر ] [ جواد احمدی ]

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدارش در سال 92 پیکان را شکست داد.


در ادامه هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال پرسپولیس از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی و در حضور 12 هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) به مصاف تیم پیکان رفت که بازی با نتیجه 2 بر یک به سود پیکان به پایان رسید.

کیوان وحدانی در دقیقه 58 برای پیکان گلزنی کرد. این بازیکن از غفلت مدافعان پرسپولیس استفاده کرد و با یک ضربه زمینی دروازه سرخپوشان را باز کرد.

به گزارش فارس، کریم انصاری فرد در دقیقه 72 با یک ضربه فنی که با یک بازیکن پیکان نیز برخورد کرد، از داخل محوطه جریمه برای پرسپولیس گلزنی کرد. در دقیقه 78 محمد نوری روی توپ ارسالی از نقطه کرنر با ضربه سر گل دوم سرخپوشان را به ثمر رساند.

پرسپولیس با این برد 46 امتیازی شد و در رده ششم باقی ماند و پیکان 24 امتیازی همچنان در رده شانزدهم است و تقریبا باید این تیم را سقوط کرده بدانیم و فقط روی کاغذ شانس بقا در لیگ برتر را دارد.

تورج حق‌وردی داور مسابقه به حمید دیوسالار از پیکان و نیلسون و محمد قاضی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

در اولین دیدار هفته سی و یکم تراکتورسازی 2 بر یک داماش گیلان را شکست داد. سایر دیدارهای این هفته روزهای جمعه و شنبه برگزار می‌شود.

ترکیب تیم پرسپولیس:

نیلسون، علیرضا نورمحمدی، محسن‌ بنگر، محمد خانزاده( از دقیقه 69 علی کریمی)، امیرحسین فشنگچی، میثم نقی‌زاده، محمد نوری، ولادتکو، پروویچ،( از دقیقه 63 هادی نوروزی) محمد قاضی( از دقیقه 89 عادل کلاه کج) و کریم انصاری فرد

سرمربی: یحیی گل‌‌محمدی

ترکیب پیکان:

فابیو کاروالیو، علی میرشفعیان، جلال کاملی مفرد، سید احمد مهدی‌زاده، حمید دیوسالار، محمدرضا طهماسبی( از دقیقه 84 رضا طاهری) ، ایمان مبعلی،( از دقیقه 77 پیمان میری)، داود حقی، حکیم نثاری( از دقیقه 84 میلاد زنیدپور)، وحید حیدریه، کیوان وحدانی

سرمربی: فیروز کریمی

 


[ یکشنبه 92/1/11 ] [ 8:14 عصر ] [ جواد احمدی ]

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خواهش می‌کنم هواداران به جای تشویق من پرسپولیس را تشویق کنند.


سعید شیرینی درباره تشویق هواداران پرسپولیس در دیدار مقابل پیکان عنوان کرد: هواداران به من لطف دارند اما خواهش می‌کنم از این به بعد اگر قصد تشویق من را دارند پرسپولیس را تشویق کنند، اینگونه همه راحت‌تر هستند.

وی ادامه داد: عید را به همه تبریک می‌گویم اما این عیدی بازیکنان پرسپولیس به هواداران نبود، هواداران 17 فروردین عیدی اصلی خود را دریافت خواهند کرد.

به گزارش فارس، سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به حضور علی کریمی در دیدار امروز خاطرنشان کرد: بهترین اتفاقی که در این دیدار رخ داد حضور علی‌کریمی در میدان بود.

وی درباره تشویق مهدی‌مهدوی‌کیا یاد‌آور شد: همه پرسپولیسی‌ها از تشویق مهدوی‌کیا خوشحال می‌شوند، او متعلق به پرسپولیس است و امیدوارم به فینال برسیم تا خیال همه راحت شود و از خجالت هواداران درآییم.

[ یکشنبه 92/1/11 ] [ 8:10 عصر ] [ جواد احمدی ]
<< ????? ?????? ........ ????? ???????? >>