سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

مارکو هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به جای شماره 8 شماره 15 پوشید.


 پس از اخباری مبنی بر پوشیدن شماره 8 پرسپولیس توسط مارکو پس از تمرین امروز مشخص شد که این بازیکن قرار است با شماره 15 برای پرسپولیس به میدان برود. مارکو در تمرین امروز با پیراهن شماره 15 به تمرین پرداخت.

به گزارش فارس، خبر دیگر از سرخپوشان اینکه بازیکنان این تیم پس از تمرین امروز به مدت 20 دقیقه به مسابقه پرتاب توپ در ورزشگاه درفشی‌فر پرداختند که در نوع خود بسیار جالب بود.


[ دوشنبه 92/4/31 ] [ 12:19 صبح ] [ جواد احمدی ]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را با سرخپوشان در هیئت فوتبال ثبت کرد.


علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قرارداد خود را با سرخپوشان ثبت کرد.

به گزارش فارس، پیش از این به علت بدهی‌های باشگاه‌ها قرارداد بازیکنان و مربیان 8 باشگاه ثبت نمی‌شد اما پس از جلسه روز گذشته این موضوع برطرف شد و قرارداد بازیکنان و مربیان به صورت قانونی ثبت خواهد شد.

 


[ یکشنبه 92/4/30 ] [ 7:23 عصر ] [ جواد احمدی ]

جلال حسینی مدیرعامل آبی پوشان را تهدید به شکایت کرد. او درباره جدیدترین صحبت های فتح الله زاده که باز هم به مساله پورشه گرفتن بازیکن پرسپولیس اشاره کرده است به ایسنا گفت: «دوست ندارم دیگر درباره این مساله صحبتی کنم، فقط این را می دانم که بازیکنان پرسپولیس این روزها از این حرف ها خیلی ناراحت هستند و واقعا خسته شده اند. اگر کسی بار دیگر از این حرف ها بزند، مطمئن باشید که بازیکنان پرسپولیس از او شکایت خواهند کرد. آقای فتح الله زاده باید ثابت کند که بازیکنان پرسپولیس پورشه گرفتند. آیا سندی برای حرف هایتان دارید؟ اگر اتهامات خود را ثابت نکنند، نه من بلکه همه بازیکنان پرسپولیس شکایت خواهیم کرد. اصلا به استقلالی ها ربطی ندارد که چکار می کنیم. همینطور به ما ربط ندارد که آنها چه می کنند. متاسفانه فقط می خواهند فشارها را روی پرسپولیس بیشتر کنند اما مردم واقعیت ها را می دانند. پرسپولیس را دوست دارم و با تمام وجودم برای موفقیت این تیم تلاش می کنم اما از مردم می خواهم که فریب این چیزها را نخورند.»

حسینی: از فتح الله زاده شکایت می کنیم

[ یکشنبه 92/4/30 ] [ 7:22 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مراسم معارفه اسپانسر تیم فوتبال رسانه ورزش شنبه شب در هتل استقلال برگزار شد. در این ضیافت افطار، جمع کثیری از سردبیران، خبرنگاران، گزارشگران و عکاسان ورزشی که اغلب آنها عضو تیم رسانه ورزش نیز هستند حضور داشتند.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی تاج رئیس سازمان لیگ، محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از جمله میهمانان ویژه این مراسم بودند.

میهمانان حاضر در مراسم پس از صرف افطار شنونده سخنان مدیر شرکت نفت سپاهان، حامی جدید تیم رسانه ورزش بودند و پس از آن علی کفاشیان و مهدی تاج نیز دقایقی به ایراد سخنرانی پرداختند. همچنین گزارشی از اقدامات انجام شده تیم فوتبال رسانه ورزش در سال‌های اخیر برای حاضرین پخش شد که با استقبال و تحسین میهمانان همراه بود.

محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نیز دقایقی در این مراسم به سخنرانی پرداخت و رسانه‌های ورزشی را وجدان بیدار جامعه دانست.

رویانیان گفت: بسیار خوشحالم که تیم فوتبال رسانه ورزش از میان نخبه‌گان رسانه‌های ورزشی تشکیل شده و مهمتر اینکه اقدامات خیرخواهانه بسیاری را انجام داده است. بنده معتقدم ورزش ایران بخش زیادی از موفقیت‌های خود را مرهون رسانه‌ها است و رسانه‌های ورزشی توانسته‌اند با شفاف‌سازی، پیگیری‌های مستمر و نقد و بررسی‌های سازنده، خدمات بسیاری را به ورزش کشور ارائه نمایند. بنده اهل تملق نیستم و نمی‌خواهم با این حرف‌ها خودم را به رسانه‌ها نزدیک کنم و از آنها انتظار ندارم کاری برایم انجام دهند و آنچه که گفتم یک واقعیت بود و حرف دلم است.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در شرایطی که عادل فردوسی‌پور در نزدیکی وی نشسته بود گفت: شب اولی که حکم مدیر عاملی من صادر شد، عادل فردوسی‌پور در برنامه 90 آنچنان ضربه‌ای به من وارد کرد که تا یکسال گیج بودم اما همین آقای عادل بعد از یکسال در هفته‌های گذشته به من می‌گفت: حالا که با پیچ و خم فوتبال آشنا شده‌اید حیف است که از فوتبال بروید. البته شاید فردوسی‌پور این حرف‌ها را به این دلیل مطرح می‌کرد که اگر بنده هر هفته روی آنتن 90 نباشم از مشتری‌ها و بیننده‌هایش کم می‌شود.

رویانیان در پایان گفت: گذشته از شوخی و جدی از اقدامات خیرخواهانه رسانه ورزش تقدیر و تشکر می‌کنم و بسیار خوشحالم که خبرنگاران ورزشی تیمی منسجم‌، منضبط و تشکیلاتی دارند. البته بنده نمی‌خواستم در این مراسم شرکت کنم چرا که نام هتل، استقلال بود و اسپانسر تیم رسانه ورزش هم از نام سپاهان استفاده می‌کند هر چند که بنده مطلع شدم مدیر شرکت نفت سپاهان یک پرسپولیسی تمام عیار است و از همه حاضران می‌خواهم ایشان را به خاطر پرسپولیسی بودن و البته حمایت از تیم رسانه ورزش تشویق کنند.


[ یکشنبه 92/4/30 ] [ 1:13 صبح ] [ جواد احمدی ]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تماسی با خلعتبری خواستار حضور او در پرسپولیس شد.


 محمدرضا خلعتبری چندی پیش با تیم عجمان امارات قرارداد بست اما به خاطر اینکه قرار است لیگ امارات در فصل جدید با نام جعلی خلیج ع ر ب ی برگزار شود، تلاش هایی برای فسخ قرارداد وی انجام شده است.

به گزارش فارس، خلعتبری سعی کرد تا قرارداد خود را با این تیم فسخ کند اما بارها مسئولان اماراتی با این نظر مخالفت کردند.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رسماً با خلعتبری وارد مذاکره شد و آمادگی خود را برای جذب این بازیکن اعلام کرد.

 


[ شنبه 92/4/29 ] [ 5:32 صبح ] [ جواد احمدی ]

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدرا سیستم پاسارگاد و نماینده مدیر عامل پرسپولیس به منظور مذاکره نهایی و عقد قرارداد دو جانبه با دو باشگاه مطرح سائوپائولو و پالمیراس عازم برزیل شد.


 به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پی راه اندازی نمایندگی باشگاه پرسپولیس در برزیل و اقدامات انجام شده از طرف شرکت سرمایه گذاری صدرا سیستم پاسارگاد حامی پرسپولیس دعوتنامه‌هایی از طرف دو باشگاه مطرح سائوپائولو قهرمان سابق باشگاه های جهان و باشگاه مطرح پالمیراس برزیل به منظور همکاری های دو جانبه به محمد رویانیان ارسال شده بود در همین راستا عبدالله تفرشی مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری صدرا سیستم پاسارگاد (SIS) و نماینده مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بامداد پنجشنبه عازم برزیل شد.

نماینده رویانیان در این سفر ضمن بازدید از امکانات این دو باشگاه برزیلی جلساتی را با مدیران ارشد بخش‌های مختلف این دو باشگاه برگزار خواهد کرد. نتیجه مذاکرات انجام شده و توافقات به عمل آمده پس از تایید مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در غالب یک قرارداد رسمی به امضا خواهد رسید.

تفرشی اعلام کرد: طی هفته جاری مذاکرات و مکاتبات در ضمینه‌های مختلف انجام شده که در این سفر پس از بررسی نهایی منجر به امضای قرارداد خواهد شد. اما امیدواریم در سایه این همکاری‌های دو جانیه بتوانیم علاوه بر مسایل ورزشی در مورد درآمدزایی با دو باشگاه نیز گام‌های مهمی برداریم. نتیجه این مذاکرات و توافقات نهایی متعاقبا اعلام خواهد شد.

[ جمعه 92/4/28 ] [ 4:21 صبح ] [ جواد احمدی ]

علیرضا حقیقی به مدت نیم فصل به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.


علیرضا حقیقی سنگربان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از جلسه نهایی با مسئولان باشگاه پرسپولیس، تایید علی دایی و همچنین موافقت اولیه روبین کازانی‌ها به مدت نیم فصل به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

به گزارش فارس،وی به زودی قرارداد خود را در هیئت فوتبال استان تهران ثبت خواهد کرد.

حقیقی پیش از این نیز از تیم پرسپولیس به روبین‌کازان منتقل شده بود.

 


[ پنج شنبه 92/4/27 ] [ 1:40 عصر ] [ جواد احمدی ]

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس 10 آبان برگزار نمی‌شود و زمان این بازی متعاقبا اعلام می‌شود.

به گزارش سایت سازمان لیگ، در برنامه اعلام شده نیم فصل اول لیگ برتر سیزدهم از سوی کمیته مسابقات چند اشتباه تایپی وجود دارد که به شرح زیر اصلاح می شود:

1-در برنامه هفته هشتم لیگ برتر تمامی مسابقات در روز جمعه 29 شهریور برگزار خواهد شد. که به اشتباه تاریخ برگزاری چند مسابقه 22 شهریور تایپ شده بود. همچنین زمان دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس متعاقبا اعلام می شود که در برنامه اعلام شده 10 آبان ذکر شده بود.

2-در هفته چهاردهم لیگ برتر به جای دیدار داماش گیلان و ذوب آهن اصفهان باید مسابقه دو تیم استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز درج شود.

3- در هفته پانزدهم مسابقات نیز تاریخ دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان به اشتباه 10 آذر تایپ شده بود که زمان 8 آذر ماه صحیح است.


[ چهارشنبه 92/4/26 ] [ 5:59 عصر ] [ جواد احمدی ]

مدیرعامل پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌گوید حدود 2-3 هفته پیش با وزیر ورزش و جوانان برای حضور در پرسپولیس مذاکرات و گفتگویی را انجام داده اما تمایل چندانی به قبول مدیرعاملی این باشگاه پرطرفدار ندارد. ناصر شفق اما تاکید کرد که می تواند در هیات مدیره پرسپولیس به این باشگاه کمک بیشتری انجام دهد.

 در خصوص خبر حضورش در پرسپولیس به جای محمد رویانیان، اظهار داشت: دو، سه هفته پیش (اوایل تیرماه) در خصوص حضورم در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان جلسه داشتم. من برای حضور در هیات مدیره مشکلی ندارم چون شکل مشاوره دارد. می‌توانم به پرسپولیس در این بخش کمک کنم ولی تمایلی به مدیر عامل شدن در این باشگاه ندارم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا وزیر مدیریت باشگاه پرسپولیس را به او پیشنهاد داده است یا خیر؟، افزود: اینها گمانه‌زنی مطبوعات است. وزیر با من درباره هیات مدیره صحبت کرد و من هم از صحبت‌هایش برای حضور در هیات مدیره استقبال کردم. من به مدیرعاملی پرسپولیس فکر نمی‌کنم. با توجه به شرایطی که حاکم است، تمایلی به این کار ندارم.

مدیرعامل پیشین تراکتورسازی تبریز در خصوص اینکه آیا تغییر دولت تا چند روز دیگر عامل خودداری‌اش از قبول پست مدیرعاملی است، یادآور شد: بحث این نیست. به هر حال هر شخصی در هر سمتی که توانایی داشته باشد، می‌تواند کمک کند. من باید از حسن نیت وزیر ورزش و همچنین معاون وی تشکر کنم.

شفق در پاسخ به این سئوال که آیا وزیر ورزش عزمش را برای تغییرات کلی در پرسپولیس جزم کرده است؟، یادآور شد: من از جلسه با وزیر چنین چیزی را استنباط نکردم. من نگاه وزیر را فرهنگی دیدم و امیدوارم این نگاه در دولت‌های بعدی هم وجود داشته باشد!

وی همچنین ادامه داد: با این حال از 2-3 هفته پیش و بعد از جلسه با وزیر، این صحبت‌ها ادامه نیافت. شاید تمایلی برای ادامه قضیه  نبوده و احتمالا این قضیه منتفی شده است!

" آیا شما در این شرایط موافق تغییر در مدیریت باشگاه پرسپولیس هستید"؟ مدیرعامل پیشین تراکتورسازی تبریز در پایان در پاسخ به این سئوال گفت: فکر می‌کنم اگر از اظهار نظر درباره پرسپولیس خودداری کنم، بهتر باشد چون هر صحبتی ممکن است این تیم را به حاشیه ببرد.


[ یکشنبه 92/4/23 ] [ 7:24 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی دایی امروز هم برای سرخپوشان کار با وزنه را در دستور کار قرار داده بود. بازیکنان ابتدا در زمین دویدند و کارهای کششی را انجام دادند و بعد به سالن رفتند.

مهرداد پولادی هم امروز در محل تمرین حاضر شد و دقایقی با علی دایی و سعید شیرینی سرپرست تیم درباره آخرین وضعیت خود گفتگو کرد.

علی دایی از چندی پیش خواستار آن شده بود که پولادی برای حفظ روحیه‌اش در تمرینات حاضر شود و احتمالا در صحبت‌های امروز خود نیز به او دلگرمی داده است.

دایی امروز همچنین با تاکید بر اینکه نظم و دیسیپلین بیشترین اهمیت را در تیم او دارد، از تمرین کردن چهار بازیکن آفریقایی که گفته می‌شد برای تست شدن آمده‌اند جلوگیری کرد.



[ شنبه 92/4/22 ] [ 2:37 عصر ] [ جواد احمدی ]
........ ????? ???????? >>