سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

مدیرعامل پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌گوید حدود 2-3 هفته پیش با وزیر ورزش و جوانان برای حضور در پرسپولیس مذاکرات و گفتگویی را انجام داده اما تمایل چندانی به قبول مدیرعاملی این باشگاه پرطرفدار ندارد. ناصر شفق اما تاکید کرد که می تواند در هیات مدیره پرسپولیس به این باشگاه کمک بیشتری انجام دهد.

 در خصوص خبر حضورش در پرسپولیس به جای محمد رویانیان، اظهار داشت: دو، سه هفته پیش (اوایل تیرماه) در خصوص حضورم در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان جلسه داشتم. من برای حضور در هیات مدیره مشکلی ندارم چون شکل مشاوره دارد. می‌توانم به پرسپولیس در این بخش کمک کنم ولی تمایلی به مدیر عامل شدن در این باشگاه ندارم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا وزیر مدیریت باشگاه پرسپولیس را به او پیشنهاد داده است یا خیر؟، افزود: اینها گمانه‌زنی مطبوعات است. وزیر با من درباره هیات مدیره صحبت کرد و من هم از صحبت‌هایش برای حضور در هیات مدیره استقبال کردم. من به مدیرعاملی پرسپولیس فکر نمی‌کنم. با توجه به شرایطی که حاکم است، تمایلی به این کار ندارم.

مدیرعامل پیشین تراکتورسازی تبریز در خصوص اینکه آیا تغییر دولت تا چند روز دیگر عامل خودداری‌اش از قبول پست مدیرعاملی است، یادآور شد: بحث این نیست. به هر حال هر شخصی در هر سمتی که توانایی داشته باشد، می‌تواند کمک کند. من باید از حسن نیت وزیر ورزش و همچنین معاون وی تشکر کنم.

شفق در پاسخ به این سئوال که آیا وزیر ورزش عزمش را برای تغییرات کلی در پرسپولیس جزم کرده است؟، یادآور شد: من از جلسه با وزیر چنین چیزی را استنباط نکردم. من نگاه وزیر را فرهنگی دیدم و امیدوارم این نگاه در دولت‌های بعدی هم وجود داشته باشد!

وی همچنین ادامه داد: با این حال از 2-3 هفته پیش و بعد از جلسه با وزیر، این صحبت‌ها ادامه نیافت. شاید تمایلی برای ادامه قضیه  نبوده و احتمالا این قضیه منتفی شده است!

" آیا شما در این شرایط موافق تغییر در مدیریت باشگاه پرسپولیس هستید"؟ مدیرعامل پیشین تراکتورسازی تبریز در پایان در پاسخ به این سئوال گفت: فکر می‌کنم اگر از اظهار نظر درباره پرسپولیس خودداری کنم، بهتر باشد چون هر صحبتی ممکن است این تیم را به حاشیه ببرد.


[ یکشنبه 92/4/23 ] [ 7:24 عصر ] [ جواد احمدی ]