سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

نسخه چاپی

وحید هاشمیان گفت: در این روزها که تمرینات تعطیل است، عاشوری و گمالوویچ با من تمرین می کنند تا زودتر آماده شوم و از این بابت، باید از آنها تشکر کنم.


مهاجم پرسپولیس درباره آخرین وضعیت خود به سایت رسمی این باشگاه گفت: در نیم فصل اول بدشانس بودم که امیدوارم در دور برگشت این بدشانسی تمام شود. همین امروز (چهارشنبه) ابتدا در درفشی فر تمرین داشتم و بعد هم در کلینیک باشگاه حاضر شدم و کار کردم تا سریعتر به شرایط بازی برگردم.

وی افزود: پارگی عضله من درجه دو بود و طبق برنامه بهبودی آن، شش هفته طول می کشید. اگر بازی ها در شرایط عادی و هفته ای یک بار انجام می شد. این تعداد بازی را از دست نمی دادم ولی به هر حال شرایط اینگونه پیش رفت. امیدوارم در تستی که شنبه انجام می شود، شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کنم.

او در ادامه پیرامون پیش بینی شرایط تیم برای نیم فصل دوم گفت: پیش بینی کار خیلی سخت است، باید دید در زمین چه اتفاقی روی می دهد. در ابتدای این فصل خیلی ها تصور می کردند صبا باتری و نفت تهران به دسته دوم می روند، خودم هم فکر نمی کردم شرایط خوبی پیدا کنند اما دیدید که چگونه عمل کردند.

مهاجم پرسپولیس با اشاره به اینکه الان هم برای نیم فصل دوم همان شرایط است، افزود: بعضی می گویند، تیم ما مهره ندارد ولی من اصلا قبول ندارم. حالا شاید در یک پست کمبود داشته باشیم ولی به اندازه کافی بازیکن داریم، آنقدر که غیر از استقلال از بقیه بهتر هستیم.

هاشمیان ادامه داد: آنچه برای ما مشکل ساز شد، مصدومیت و محرومیت بود. در مقطعی هم بازیکنان برای حضور در تیم ملی در اختیار نبودند. در کل نسبت به انتظاراتی که از خودمان داشتیم، ایرادهایی به بازیکن و مربی وارد بود. با تمام این اوصاف باور دارم که شرایط عادی باشد و مشکلاتی مثل محرومیت و مصدومیت نداشته باشیم. می توانیم حداقل تا مکان سوم جدول بالا برویم.

مهاجم بلند زن پرسپولیس درباره مشکل گلزنی تیم، اینگونه توضیح می دهد؛ همین بازی با فولاد را مثال می زنم وقتی سه توپ به تیر دروازه می خورد، این دیگر مشکل گلزنی نیست، بدشانسی است که گریبان تیم را گرفت. ما در این فصل بدشانسی مطلق داشتیم اما مصمم به تغییر این شرایط هستیم.

هاشمیان در پایان پیرامون حضور مربی جدید افزود: به عنوان بازیکن، تابع تصمیم باشگاه هستم. انتخاب مربی بر عهده مدیریت است و وظیفه ما این است که در هر شرایطی به تیم کمک کنیم.


[ چهارشنبه 90/9/30 ] [ 11:37 عصر ] [ جواد احمدی ]


کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، زمان آغاز تمرینات نیم فصل دوم این تیم را روز یکشنبه چهارم دی ماه اعلام کرد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با آغاز تعطیلات نیم فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس)، کادر فنی تیم سرخپوشان پایتخت از آغاز تمرینات این تیم از روز یکشنبه چهارم دی ماه از ساعت 11 در زمین مجموعه ورزشی درفشی فر خبر داد.

گفتنی است؛ بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار برابر فولاد، از روز سه شنبه تا شنبه به استراحت خواهند پرداخت.


[ چهارشنبه 90/9/30 ] [ 11:37 عصر ] [ جواد احمدی ]

پرسپولیس در بازی فولاد در شرایطی به نتیجه تساوی رضایت داد که سرخ پوشان حملات متعددی روی دروازه حریف اهوازی خود تدارک دیدند.

 

جواد کاظمیان درباره این بازی به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ضمن بیان مطلب، افزود: خیلی عجیب بود. در این فصل بارها این اتفاقات برای ما روی داد. حمله های زیادی که با ایجاد موقعیت همراه بود، اما گویی طلسم شده باشیم. در همین بازی من، مهرداد، کریمی و بچه های دیگر موقعیت هایی را ایجاد کردیم، اما توپ داخل دروازه نمی شد. در حالی که همین حالا تیم های بالای جدول را می بینیم که در بازیهای خود هیچ گاه به این اندازه فرصت ایجاد نمی کنند. ما باید این مشکل را حل کنیم.

هافبک مهاجم پرسپولیس درباره ارزیابی خود برای نیم فصل دوم، گفت: همه تلاش ها از مدیریت گرفته تا بازیکنان معطوف به این مسئله است که پرسپولیس از این شرایط خارج می شود و حداقل در روزهایی که کاملا سرتر از حریفان بازی می کنیم، سه امتیاز را به دست بیاوریم. من کاملا امیدوارم چون اگر غیر از این باشد، باید کار را رها کرد. باید نشان دهیم به عنوان بازیکنانی که پیراهن پرسپولیس رابه دست آورده ایم، مرد روزهای سخت هستیم.

کاظمیان در پایان، گفت: تیم ما مهره های خوبی دارد. البته به دلیل مصدومیت و محرومیت به کار تیمی به ویژه خط دفاع آسیب وارد شد، اما به طور قطع با نفراتی که در اختیار تیم هستند می توانیم نیم فصل متفاوتی داشته باشیم.


[ سه شنبه 90/9/29 ] [ 10:35 عصر ] [ جواد احمدی ]

مجتبی شیری گفت: امیدوارم شروع نیم فصل دوم لیگ برتر، پایان بدشانسی های ما باشد و همراه ما وارد نیم فصل دوم نشود.

 

مدافع پرسپولیس در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: وقتی نتیجه نگیرید، جایی برای توجیه باقی نمی ماند. هوادار از ما نتیجه می خواهد. ما برابر فولاد بازی خوب و پر از موقعیت های گل را به نمایش گذاشتیم ولی آنچه آنها از ما می خواهند نتیجه پیروزی است. ما در تهران نتایج خوبی نگرفتیم و در این بازی باید فولاد را می بردیم اما فقط می توانم بگویم بخت با ما یار نبود که آن توپ ها درون دروازه نرفت.

وی در ادامه گفت: امیدوارم در نیم فصل دوم شرایط را به شکلی تغییر دهیم که دل هواداران را به دست بیاوریم. حضور مربی جدید هم می تواند شوکی باشد که این فضا تغییر کند.

شیری در پایان درباره بازگشت به پست اصلی خود اضافه کرد: پست اصلی من دفاع وسط است و در اینجا بیشترین کارآیی خودم را دارم ولی وقتی کادر فنی بخواهد، در دیگر پست ها، نهایت تلاش خودم را انجام می دهم.


[ سه شنبه 90/9/29 ] [ 10:34 عصر ] [ جواد احمدی ]

باشگاه داماش اعلام کرد در صورتی مهدوی‌کیا را به پرسپولیس می‌دهد که نوروزی به این تیم منتقل شود.

 


امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش اعلام کرد در صورتی حاضر است مهدی مهدوی کیا را به پرسپولیسی ها بدهد که این باشگاه هادی نوروزی را در اختیار داماش بگذارد.

هادی نوروزی اکنون در پرسپولیس مصدوم است اما عابدینی در همین خصوص گفته مشکلی با مصدومیت این بازیکن ندارند.
باشگاه پرسپولیس هنوز پاسخی به پیشنهاد عابدینی نداده است.

تصویر خبر

[ سه شنبه 90/9/29 ] [ 10:32 عصر ] [ جواد احمدی ]

مهدی مهدوی‌کیا با تایید خبر مذاکره رویانیان با وی گفت: هنوز معلوم نیست که به فوتبالم ادامه دهم.

 
تصویر خبر


مهدی مهدوی‌کیا که در چند روز گذشته خبرهایی پیرامون جدایی‌اش از باشگاه داماش به گوش می‌رسد در این خصوص گفت: شب گذشته با عابدینی صحبت‌هایی مطرح کردم و در مورد همه چیز حرف زدیم اما قرار است در روزهای آینده در این خصوص تصمیم بگیرم.

وی در خصوص مطرح شدن معاوضه‌اش با هادی نوروزی گفت: همانطور که گفتم هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیدم اما قطعا تصمیمی خواهم گرفت که هم به نفع خودم باشد و هم خانواده‌ام.

مهدوی‌کیا ضمن اشاره به اتفاقاتی که در جریان دیدار با نفت تهران در رشت افتاد،‌ عنوان کرد: خوشبختانه مردم در رشت به من لطف داشتند. زمانی هم که در پرسپولیس، بوخوم و حتی فرانکفورت بازی می‌کردم با همه مردم رابطه خوبی داشتم. از تمام کسانی که در این مدت داماش و بازیکنان این تیم را تشویق کردند، تشکر می‌کنم ولی در بازی با نفت تهران اتفاقاتی رخ داد که فکر می‌کنم حجب و حیا میان من و آنها از بین رفت و با وجود اینکه این تیم را خیلی دوست دارم اما همان روز احساس کردم ماندنم در رشت اصلا به صلاح نیست.

این بازیکن در پاسخ به این سؤال که اگر جای استیلی بود، چه می‌کرد که هر روز در ورزشگاه‌ها علیه‌اش شعار می‌دهند‌، گفت: این مسئله قابل قیاس نیست. هر انسان برای خود شخصیت دارد و ارزش قائل است. من نگفتم در رشت مشکل دارم ولی وقتی می‌بینم شخص دیگری در گل خوردن تیم مقصر است و نوع برخورد با من شکل دیگری شده، در این شرایط دوست ندارم در جایی بازی کنم که تماشاگران از من خوششان نمی‌آید.

وی تاکید کرد: در این مدت با همه وجود در خدمت داماش بودم و حتی عابدینی در ابتدای فصل به من قول داد با توجه به اینکه خانواده‌ام در تهران حضور دارد، مرخصی‌های بیشتری داشته باشم اما حتی از این موضوع هم استفاده نکردم و دوری از خانواده را تحمل کردم که به داماش خدمت کنم.

مهدوی‌کیا خاطرنشان کرد: احساس کردم رابطه خوب من و تماشاگران از بین رفته و صلاح می‌بینم دیگر در رشت بازی نکنم. برای کادر فنی، هواداران و بازیکنان داماش گیلان در نیم فصل دوم آرزوی موفقیت می‌کنم.

کاپیتان سابق تیم ملی در خصوص اینکه آیا پیشنهاد پرسپولیس در تصمیم او نقشی داشته یا خیر،‌ گفت: این موضوع هیچ ربطی به پیشنهاد پرسپولیس نداشت چون بلافاصله بعد از بازی با نفت ساکم را جمع کردم و به تهران آمدم و همان جا اعلام کردم که دیگر به رشت برنمی‌گردم.

مهدوی‌کیا در خصوص اینکه چه کسی از باشگاه پرسپولیس با او صحبت کرده، گفت: صبح روز گذشته رویانیان با من تماس گرفت و صحبت کردیم اما اصلا معلوم نیست که بخواهم فوتبال بازی کنم. من در سن 32 سالگی با وجودی که می‌توانستم ادامه دهم، از تیم ملی خداحافظی کردم و حالا نیز از لحاظ بدنی شرایط خوبی دارم اما احساس می‌کنم ذهنیت تماشاگر نسبت به من خراب شده و اصلا معلوم نیست به فوتبال ادامه دهم. در یکی دو روز آینده تصمیم نهایی را اتخاذ خواهم کرد.


[ سه شنبه 90/9/29 ] [ 10:32 عصر ] [ جواد احمدی ]

 نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: محسن ترکی در دقیقه 92 پنالتی پرسپولیس را نگرفت.

 
تصویر خبر


حسین عسگری درباره قضاوت دیروز در جام حذفی و لیگ برتر گفت: خوشبختانه به جز بازی پرسپولیس و راه آهن که داور یک اشتباه تاثیرگذار داشت در دیگر بازی ها شاهد قضاوت خوب داوران بودیم. در بازی پرسپولیس و فولاد متاسفانه در دقیقه 92 داور بازی یک پنالتی مسلم را برای پرسپولیس نگرفت و اشتباه تاثیرگذاری داشت. البته تصمیم او در اخراج بازیکن فولاد در صحنه پنالتی روی بازیکن پرسپولیس کاملا درست بود و بازیکن مدافع فولاد باید اخراج می شد.

نایب رئیس کمیته داوران درباره نحوه ارزیابی اش از عملکرد داوران در نیم فصل گفت: خوشبختانه داوران در نیم فصل قضاوت های خوبی داشتند هر چند که اشتباهات داوری همیشه وجود دارد اما با توجه به آنالیزی که ما در فیلم های بازی ها داشتیم قضاوت ها کم اشتباه بود. کارشناسان در این مورد باید اظهار نظر کنند اما من احساس می کنم اشتباهات داوران کمتر از معیارهای استاندارد جهانی بوده است. ضمن اینکه تمام هدف ما این بود داوران جوان را در رقابت های لیگ برتر آزمایش کنیم و به تجربیات آنها بیفزایم البته از رسانه ها انتظار داریم با توجه به شرایط زیرساختی فوتبال ایران آنها لیگ برتر را نبینند و در دیگر لیگ ها و در شرایط حاکم بر آنها عملکرد داوران را زیر ذره بین بگیرند.

عسگری درباره حضور داوران ایران در سمینار داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: حدود یک ماه بعد 6 نفر از بهترین داوران ایران در سمینار داوران الیت آسیا شرکت خواهند کرد و با توجه به اینکه به داوران جوان در لیگ برتر فرصت دادیم و از غیبت این 6 داور متضرر نخواهیم شد.

وی ادامه داد: شاهد این هستیم که در هر هفته بدترین هجمه ها به داوری می شود ما همواره از نقد سالم استقبال می کنیم و دوست داریم عملکرد داوران همیشه زیر ذره ببین باشد و به صورت کارشناسی همواره قضاوت کرده ایم و اشتباهات داورانمان را بدون کم و کاست اعلام کرده ایم، چرا که معتقدیم نقد را باید از خودمان شروع کنیم تا به پیشرفت برسیم.

عسگری در پایان گفت: هفته آینده درباره عملکرد داوران در نیم فصل و اعلام برنامه های آینده این کمیته کنفرانس مطبوعاتی در سالن روابط عمومی برگزار خواهد شد و بنده پاسخگوی سوالات رسانه ها خواهم بود. زمان این کنفرانس از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.


[ سه شنبه 90/9/29 ] [ 10:31 عصر ] [ جواد احمدی ]

 

قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس از مذاکره با نماینده باشگاه روبین کازان روسیه در خصوص انتقال علیرضا حقیقی به این باشگاه خبر داد.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، جمشید زارع قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در خصوص جلسه با نماینده باشگاه روسیه ای در مورد انتقال دروازه بان سرخپوشان به باشگاه روبین کازان اظهار داشت: شب گذشته (دوشنبه شب) در محل باشگاه جلسه ای با حضور نماینده این باشگاه برگزار شد که طی آن طرفین به گفتگو پرداختند.

وی افزود: در ادامه این مذاکره، مقرر گردید پیشنهادات طرفین ظرف 48 ساعت آینده اعلام شود.

جمشید زارع تصریح کرد: حاج قربان، سرمربی و قائم مقام این باشگاه، فردی مسلمان است. وی از خرداد ماه سال جاری تمامی بازی های علیرضا حقیقی را در لیگ ایران زیر نظر داشته است. روبین کازان در 600 کیلومتری شهر مسکو واقع شده و حدود چهار میلیون نفر جمعیت دارد و 70 درصد مردم آن مسلمان هستند. ضمن اینکه تیم روبین کازان در لیگ روسیه، در رده پنجم جدول قرار دارد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: در کنار این مذاکره، بحث همکاری دو باشگاه در زمینه های ورزشی از جمله بازی های دوستانه، اردوهای تدارکاتی و استفاده از امکانات و تجهیزات ورزشی و همچنین فعالیت های حرفه ای باشگاه روبین کازان در رشته های فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال و هاکی مورد بررسی قرار گرفت.

زارع با اشاره به مذاکرات مفید این نشست، گفت: باشگاه روبین کازان علاقه مندی خودش را برای خواهرخواندگی با پرسپولیس اعلام کرد و ما هم متقابلا از پیشنهاد آنها استقبال کردیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس ضمن اشاره به فعالیت های ورزشی، صرفنظر از مسائل نژادی و زبانی، افزود: زبان ورزش، زبان صلح و دوستی است و ما نیز برای افزایش مراودات ورزشی بین دو باشگاه اعلام آمادگی کردیم.

گفتنی است؛ قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پایان این جلسه طی تماسی تلفنی با دیمیتری سامرین کین رئیس این باشگاه، هماهنگی های لازم را مورد بررسی قرار داد.


[ سه شنبه 90/9/29 ] [ 1:20 عصر ] [ جواد احمدی ]

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور دنیزلی شوک خوبی به حساب می‌آید.



علی پروین در مورد بازی امروز با فولاد خوزستان گفت: فولاد تیم خوب، دونده و جنگنده ای است. اکثر اوقات اینطور بود و حالا در یکدست بودن آن هم تردید وجود ندارد، اما از سوی دیگر ما هم تیم پرسپولیس هستیم. در هفته های اخیر در تهران نتایج خوبی نگرفتیم و دیگر نمی توانیم به حداقل امتیازات بسنده کنیم.

مدیر تیم پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان زیادی را به دلیل محرومیت و مصدومیت از دست داده ایم ولی هنوز هم نفراتی داریم که تک تک آنها از حریف سر هستند. دلیلی ندارد به کمتر از سه امتیاز فکر کنیم. من هنوز می خواهم پرسپولیسی را ببینم که در دهه 60 با همان شروع بازی، روی سر حریف می ریخت.

وی در ادامه با اشاره به احتمال حضور مصطفی دنیزلی در پرسپولیس گفت: گزینه های مختلفی مطرح هستند که از آن جمله دنیزلی است. شخصا حضور او را به فال نیک می گیرم. او محبوبیت خاصی دارد و آمدنش شوک خوبی به حساب می آید و هوادران هم دوستش دارند. به همین دلیل اگر او بیاید روی سکوها هم شرایط بهتری خواهیم داشت.

پروین در ادامه درباره برنامه های باشگاه روی جذب بازیکنان جدید گفت: ما باید توانمان را روی جذب گزینه های داخلی بگذاریم، چون برای جذب بازیکنان خارجی محدودیت زمانی داریم. دنیزلی که می آید باید مهره داشته باشد. البته کار آسانی نیست. الان سازمان لیگ امکان جابجایی را به تیم های لیگ برتری داده ولی خیلی نمی توان از این فرصت استفاده کرد. چون از هر تیمی بازیکن خوب بخواهی، باید یک بازیکن خوب به آنها بدهید و ما دنبال بازیکنانی هستیم که مجبور نباشیم برای جذبشان بازیکنی را از دست بدهیم.


[ دوشنبه 90/9/28 ] [ 11:18 عصر ] [ جواد احمدی ]


کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس سه اخطاره شد.

علی کریمی با دریافت کارت زرد در بازی با فولاد سه اخطاره شد و اولین بازی دور برگشت مقابل ملوان انزلی را از دست داد.


* در جریان بازی عبدالله کرمی مهاجم فولاد با مازیار زارع برخورد کرد و سر بازیکن پرسپولیس بخیه خورد.

* خروطی و پروین به همراه مدیربرنامه‌های دنیزلی در جایگاه ویژه حضور دارند.

* علیرضا حقیقی مقابل هواداران فولاد به حرکات نمایشی دست زد و فولادی ها نیز در واکنش باخت به استقلال را به رخ او کشیدند.

* هواداران پرسپولیس برای دقایقی علیه فرهاد مجیدی شعار دادند.

* 15 نفر از لیدرهای پرسپولیس در گوشه جایگاه حضور دارند و اطراف آنها ماموران نیروی انتظامی هستند.

* هواداران فولاد میثاق معمارزاده را تشویق کردند و او هم به سمت آنها رفت و برایشان دست زد.

* بین دو نیمه هادی نوروزی مهاجم مصدوم پرسپولیس در جایگاه حضور پیدا کرد.

* علی پروین بین نیمه با هواداران پرسپولیس مشغول صحبت شد. آنها از پروین می خواستند در نیم فصل بازیکن بی کیفیت نگیرند.


[ دوشنبه 90/9/28 ] [ 11:18 عصر ] [ جواد احمدی ]
........ ????? ???????? >>