سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

مهدی مهدوی‌کیا با تایید خبر مذاکره رویانیان با وی گفت: هنوز معلوم نیست که به فوتبالم ادامه دهم.

 
تصویر خبر


مهدی مهدوی‌کیا که در چند روز گذشته خبرهایی پیرامون جدایی‌اش از باشگاه داماش به گوش می‌رسد در این خصوص گفت: شب گذشته با عابدینی صحبت‌هایی مطرح کردم و در مورد همه چیز حرف زدیم اما قرار است در روزهای آینده در این خصوص تصمیم بگیرم.

وی در خصوص مطرح شدن معاوضه‌اش با هادی نوروزی گفت: همانطور که گفتم هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیدم اما قطعا تصمیمی خواهم گرفت که هم به نفع خودم باشد و هم خانواده‌ام.

مهدوی‌کیا ضمن اشاره به اتفاقاتی که در جریان دیدار با نفت تهران در رشت افتاد،‌ عنوان کرد: خوشبختانه مردم در رشت به من لطف داشتند. زمانی هم که در پرسپولیس، بوخوم و حتی فرانکفورت بازی می‌کردم با همه مردم رابطه خوبی داشتم. از تمام کسانی که در این مدت داماش و بازیکنان این تیم را تشویق کردند، تشکر می‌کنم ولی در بازی با نفت تهران اتفاقاتی رخ داد که فکر می‌کنم حجب و حیا میان من و آنها از بین رفت و با وجود اینکه این تیم را خیلی دوست دارم اما همان روز احساس کردم ماندنم در رشت اصلا به صلاح نیست.

این بازیکن در پاسخ به این سؤال که اگر جای استیلی بود، چه می‌کرد که هر روز در ورزشگاه‌ها علیه‌اش شعار می‌دهند‌، گفت: این مسئله قابل قیاس نیست. هر انسان برای خود شخصیت دارد و ارزش قائل است. من نگفتم در رشت مشکل دارم ولی وقتی می‌بینم شخص دیگری در گل خوردن تیم مقصر است و نوع برخورد با من شکل دیگری شده، در این شرایط دوست ندارم در جایی بازی کنم که تماشاگران از من خوششان نمی‌آید.

وی تاکید کرد: در این مدت با همه وجود در خدمت داماش بودم و حتی عابدینی در ابتدای فصل به من قول داد با توجه به اینکه خانواده‌ام در تهران حضور دارد، مرخصی‌های بیشتری داشته باشم اما حتی از این موضوع هم استفاده نکردم و دوری از خانواده را تحمل کردم که به داماش خدمت کنم.

مهدوی‌کیا خاطرنشان کرد: احساس کردم رابطه خوب من و تماشاگران از بین رفته و صلاح می‌بینم دیگر در رشت بازی نکنم. برای کادر فنی، هواداران و بازیکنان داماش گیلان در نیم فصل دوم آرزوی موفقیت می‌کنم.

کاپیتان سابق تیم ملی در خصوص اینکه آیا پیشنهاد پرسپولیس در تصمیم او نقشی داشته یا خیر،‌ گفت: این موضوع هیچ ربطی به پیشنهاد پرسپولیس نداشت چون بلافاصله بعد از بازی با نفت ساکم را جمع کردم و به تهران آمدم و همان جا اعلام کردم که دیگر به رشت برنمی‌گردم.

مهدوی‌کیا در خصوص اینکه چه کسی از باشگاه پرسپولیس با او صحبت کرده، گفت: صبح روز گذشته رویانیان با من تماس گرفت و صحبت کردیم اما اصلا معلوم نیست که بخواهم فوتبال بازی کنم. من در سن 32 سالگی با وجودی که می‌توانستم ادامه دهم، از تیم ملی خداحافظی کردم و حالا نیز از لحاظ بدنی شرایط خوبی دارم اما احساس می‌کنم ذهنیت تماشاگر نسبت به من خراب شده و اصلا معلوم نیست به فوتبال ادامه دهم. در یکی دو روز آینده تصمیم نهایی را اتخاذ خواهم کرد.


[ سه شنبه 90/9/29 ] [ 10:32 عصر ] [ جواد احمدی ]