سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

سایت گل - عمر این عکس حالا به 15 سال رسیده است. عکسی ازدوستاره تکرارناپذیر فوتبال ایران ؛ علی دایی و کریم باقری که حالا مویی سپید کرده و دارند به میان سالی نزدیک می شوند.
در این عکس خنده علی دایی عجیب و استثنایی است. این چیزی است که ما مدتهاست از او ندیده ایم. یادش به خیر قدیم ها که همه چیز یک جور دیگر بود.


علی دایی کریم باقری


[ سه شنبه 91/8/30 ] [ 11:55 عصر ] [ جواد احمدی ]

 

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا حقیقی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس امشب جلسه نهایی خود را با رویانیان برگزار کرد که در پایان این بازیکن با عقد قراردادی یکسال و نیمه رسماً به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

حقیقی قرار است از این به بعد تمرینات خود را تا رفع مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس دنبال کند.

انتهای پیام/

خبرگزاری فارس: رضا حقیقی به پرسپولیس پیوست

 


[ سه شنبه 91/8/30 ] [ 11:42 عصر ] [ جواد احمدی ]

تمرینات تیم پرسپولیس پس از شکست ذوب آهن از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر و زیر بارش باران دنبال شد. در این تمرین بازیکنان اصلی در دیدار روز گذشته مقابل ذوب‌آهن 5 دور دویدند و به رختکن رفتند. بازیکنان ذخیره نیز زیر نظر پدرو بدن‌های خود را گرم کردند و به فوتبال دروازه‌کوچک پرداختند.
*در تمرین امروز هواداران و خبرنگاران اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا کردند که فقط 5 هوادار در تمرین حضور داشت.
*سامان آقازمانی در حاشیه تمرین امروز اعلام کرد هنوز بحث جدایی اش از پرسپولیس در نیم‌فصل قطعیت پیدا نکرده است.
*کریمی و قاضی در فیزیوتراپی کار خود را دنبال کردند. بازیکنان به علی کریمی بابت حضورش در بین سه بازیکن برتر آسیا تبریک‌ گفتند.
*محسن بنگر با تأخیر در تمرین امروز حضور پیدا کرد.
*نیلسون به دلیل مصدومیت تمرین نکرد البته در تمرین امروز خبری از معدنچی نیز نبود و او در رختکن به کارهای کششی پرداخت.
*کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن نیز سوژه اصلی بازیکنان بود.
*در کنار زمین درفشی‌فر مدرسه فوتبال پرسپولیس در حال تمرین بود که ژوزه نیز 20دقیقه تمرینات نونهالان پرسپولیس را مشاهده کرد.
*در تمرین امروز پسر محمد رویانیان کنار زمین حضور داشت.

 


[ سه شنبه 91/8/30 ] [ 8:28 عصر ] [ جواد احمدی ]

موثرترین بازیکن این فصل پرسپولیس کسی است که در ابتدای فصل با تمدیدقراردادش مخالفت شد و سفید امضا کرد.

به گزارش نامه، در ابتدای فصل جاری برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس موافق تمدید قرارداد مهدی مهدوی کیا نبودند و علی پروین در کمیته فنی باشگاه از تمدید قرارداد وی به خاطر سن بالا انتقاد کرد و این در حالی است که خود پروین تا 38 سالگی فوتبال بازی کرد!مهدوی کیا برخلاف بسیاری از بازیکنان دیگر قرارداد میلیاردی نبست و سفید امضا کرد و حالا به موثرترین بازیکن قرمزها تبدیل شده است.موشک هامبورگ با 5 پاس گل عنوان گلسازترین بازیکن تیمش را در اختیار دارد و با 3 گل زده نیز در رده دوم بهترین گلزنان این تیم جای گرفته است.بی شک اگر مهدی مهدوی کیا این فصل در پرسپولیس توپ نمی زد، این تیم هم اکنون در انتهای جدول به سر می برد.

 

 

 


[ سه شنبه 91/8/30 ] [ 7:28 عصر ] [ جواد احمدی ]

تمرینات سبک پرسپولیس با سرد کردن بدن‌ها به پایان رسید و بازیکنان پس از دریافت بسته هایی که شامل محصولات فروشگاه سایت پرسپولیس بود، محل تمرین را ترک کردند.علی کریمی، محمد قاضی و اسماعیل زاده در کلینیک باشگاه به فیزیوتراپی پرداختند و مهرزاد معدنچی نیز تمرینات سبک کششی و نرمشی را در دستور کار خود قرار داد. بازیکنان به علی کریمی بابت حضورش در بین سه بازیکن برتر آسیا تبریک‌ گفتند. نیلسون جونیور هم برای رفع مصدومیت خود به استراحت پرداخت.بازیکنان و کادر فنی پس از خوش و بش با هم به جهت شکست تیم ذوب آهن وارد زمین چمن مجموعه ورزشی درفشی فر شدند.به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امروز از ساعت 15:30 زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را پیگیری کردند.بازیکنان در تمرین امروز به دو گروه تقسیم شدند. بازیکنان اصلی در دیدار روز گذشته به دویدن و ریکاوری پرداختند. بازیکنان ذخیره در بازی برابر ذوب آهن نیز تمرینات ویژه ای را زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.

تهران - ?مانوئل ژوزه? سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در جریان تمرین امروز (سه شنبه) این تیم با کریم انصاری فرد، محسن بنگر و علیرضا نورمحمدی به طور جداگانه گفت و گو کرد و در خصوص دریافت کارت زرد و امکان این که بازی با تراکتورسازی تبریز را از دست دهند، هشدار داد.

به گزارش ایرنا، سرخ پوشان بعدازظهر امروز (سه شنبه) و پس از پیروزی دوشنبه شب برابر تیم ذوب آهن گردهم آمده و تمرین سبکی را برگزار کردند.

در تمرین امروز و به دستور کادر فنی، بازیکنانی که روز دوشنبه در ترکیب اصلی قرار داشتند، فقط 15 دقیقه تمرین کرده و باقی زمان در اختیار خود بودند. این در حالی بود که تمرین سایر بازیکنان یک ساعت به طول انجامید.

** محسن بنگر با کسب اجازه از کادر فنی در تمرینات گروهی شرکت نداشت و در سالن بدنسازی وزنه زد.

** علی کریمی تمرینات آماده سازی خود را با وزنه ادامه داد.

** مسوولان باشگاه پرسپولیس تهران، تازه ترین فیلم بازی های تیم ملوان بندرانزلی را در اختیار کادر فنی قرار دادند.

** یحیی گل محمدی مربی تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز پا به توپ شد و آمادگی اش را به رخ بازیکنان کشید.

** مسوولان باشگاه پرسپولیس تهران در پایان تمرین امروز، بسته فرهنگی مذهبی مرتبط با ایام محرم را به بازیکنان اهداء کردند.

ورزشی (2). ** 9144 ** 1589

انتهای پیام /*


[ سه شنبه 91/8/30 ] [ 6:52 عصر ] [ جواد احمدی ]

محمد رویانیان در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: بدون شک حمایت همه جانبه و متعصبانه هواداران تا دقیقه 96 بازی، تاثیر بسیار زیادی در برتری سرخپوشان بر ذوب آهن داشت. آنها نشان دادند رفتاری حرفه‌ای دارند و می توانند با حمایت همه جانبه خود تاثیر زیادی بر نتایج تیم داشته باشند. این بازی را هواداران بردند. من به آنها تبریک می گویم و برحسب وظیفه از هواداران عزیز تقدیر و تشکر می کنم.رویانیان تصریح کرد: هواداران تا آخرین ثانیه‌های بازی با شور و هیجان از تیم محبوب خود حمایت کردند و به کادر فنی و بازیکنان انرژی دادند و پرسپولیس سه امتیاز ارزشمند کسب کرد.محمد رویانیان درباره انتخاب علی کریمی به عنوان سه نامزد نهایی بازیکن سال فوتبال آسیا گفت: علی کریمی بازیکن بزرگی است که شایستگی این افتخار را دارد و امیدوارم در نهایت به عنوان مرد سال فوتبال آسیا انتخاب شود.مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: پیش از این نیز علی کریمی، علی دایی، خداداد عزیزی و مهدی مهدوی‌کیا به عنوان مرد سال فوتبال آسیا انتخاب شده بودند که همگی عضو خانواده بزرگ پرسپولیس بودند و انتخاب مجدد علی کریمی افتخاری دیگر در تاریخ باشگاه پرسپولیس خواهد بود.وی خاطر نشان کرد: محسن بنگر نیز شایستگی قرار گرفتن در جمع سه نامزد برتر را داشت و قرار نگرفتن در جمع سه نامزد نهایی چیزی از ارزش‌های او کم نخواهد کرد و بنده معتقدم قرار گرفتن در جمع پنج بازیکن برتر نیز افتخار کمی نیست. بنگر سه سال است که کاندیدای این عنوان می شود و انشاءالله با دعوت به تیم ملی حقش را خواهد گرفت.

 


[ سه شنبه 91/8/30 ] [ 5:9 عصر ] [ جواد احمدی ]

از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا علی کریمی به مراسم توپ طلا دعوت شد.
از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا علی کریمی به مراسم اهدای توپ طلای آسیا دعوت شد.
صبح امروز دعوت نامه کریمی به فدراسیون فوتبال ایران ارسال شد تا این بازیکن به عنوان نماینده ایران در انتخاب بهترین بازیکن آسیا حضور داشته باشد.
کریمی و بنگر چند روز قبل توسط مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در جمع 5 بازیکن برتر آسیا قرار گرفته بودند.
با این شرایط باید گفت که محسن بنگر شانسی برای دریافت توپ طلا ندارد و علی کریمی که در سال 2005  به این عنوان رسیده بود می تواند یک بار دیگر مرد سال فوتبال آسیا شود.


[ سه شنبه 91/8/30 ] [ 4:35 عصر ] [ جواد احمدی ]

آخرین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت 17:35 در ورزشگاه آزادی بین دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن برگزار شد که بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود پرسپولیس به پایان رسید.

پیام صادقیان در دقیقه 6 و نورمحمدی( مدافع پرسپولیس) در دقیقه 15 گل‌های تیم ذوب آهن را به ثمر رساندند.

مهدی مهدوی‌کیا در دقیقه 45+1 و محمد نوری در دقیقه 75 گل های پرسپولیس را به ثمر رساندند.

مهدوی‌کیا در دقیقه 53 یک ضربه پنالتی را از دست داد و ضربه او را بوژوویچ دروازه‌بان ذوب آهن مهار کرد.

درحالی که بازی در دقیقه 90+6 در جریان بود کریم انصاری فرد گل پیروزی بخش را به ثمر رساند.

سعید‌عبدا‌لله‌پور در دقیقه 26 و مسعود همامی در دقیقه 52 از ذوب آهن با دریافت کارت قرمز اخراج شدند.

محسن ترکی داور مسابقه به پیام صادقیان، محمد صلصالی، سینا عشوری و قاسم حدادی‌فر و بوژوویچ از ذوب آهن و هادی نوروزی، سیدجلال حسینی و کریم انصاری‌فرد از پرسپولیس نیز کارت زرد داد.

پرسپولیس با این پیروزی 20 امتیازی شد و به پله دهم صعود کرد و ذوب آهن هم12 امتیازی باقی ماند و در همان رده شانزدهم باقی‌ ماند.

ترکیب پرسپولیس:

شهاب گردان، سیدجلال حسینی، محسن‌بنگر، علیرضا نورمحمدی( از دقیقه 65 جواد کاظمیان)، مهرداد پولادی( از دقیقه 35 غلامرضا رضایی)، حسین ماهینی، میثم تقی‌زاده، مهدی مهدوی‌کیا، محمد نوری، هادی نوروزی( از دقیقه 75 امیرحسین فشنگچی) و کریم انصاری فرد

سرمربی: مانوئل ژوزه

ترکیب ذوب آهن:

مسعود همامی، سپهر حیدری، محمد صلصالی، بهمن مالکی، سعید عبدالله‌پور، سینا عشوری، مهدی رجب‌زاده، قاسم حدادی فر( از دقیقه 70 هوگو ماچادو)، محسن مسلمان( از دقیقه 53 لارکو بوژوویچ)، اسماعیل فرهادی و پیام صادقیان

سرمربی: فرهاد کاظمی


[ دوشنبه 91/8/29 ] [ 8:37 عصر ] [ جواد احمدی ]

 

محمد رویانیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: انتخاب علی کریمی و محسن بنگر از سوی AFC اتفاق خوشحال کننده ای است و امیدوارم آنها در نهایت از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان نفرات برتر مرد سال آسیا انتخاب شوند. این دو بازیکن در فصل گذشته زحمت کشیدند و شایستگی قرار گرفتن در جمع پنج نامزد نهایی مرد سال فوتبال آسیا را داشته اند.

رویانیان تصریح کرد: علی کریمی انصافا یکی از برترین های فوتبال ما بوده و هست و سال های موفقی داشته و محسن بنگر نیز بازیکن توانمند و با غیرتی است که فصل گذشته در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خوش درخشیده و AFC با این معیارها آنها را انتخاب کرده است. محسن بنگر سه سال است نامزد کسب این عنوان می شود و امیدوارم بار دیگر به تیم ملی دعوت شود.

مدیر عامل پرسپولیس افزود: من آرزو دارم کریمی و بنگر عناوین برتر را به خود اختصاص داده و در انتخاب نهایی AFC رتبه ای کسب کنند که موجبات خوشحالی هر چه بیشتر هواداران پرسپولیس فراهم شده و افتخاری دیگر از سوی پرسپولیس به جامعه فوتبال هدیه داده شود. در گذشته نیز علی دایی، مهدی مهدوی کیا، علی کریمی و خداداد عزیزی به عنوان مرد سال فوتبال آسیا انتخاب شده اند که همگی جزو خانواده بزرگ پرسپولیس بوده اند.

رویانیان درباره مذاکرات خود با باشگاه فجر سپاسی برای جذب رضا حقیقی گفت: با مدیر عامل محترم باشگاه فجر سپاسی توافقات بسیار خوبی داشته ایم و با آقای یاوری سرمربی این تیم نیز صحبت کرده و مشکلی برای جذب این بازیکن نداریم. انشاءا... مذاکرات نهایی را انجام می دهیم، با این وجود بنده باز هم با مدیر عامل و سرمربی فجر سپاسی در ارتباط خواهم بود تا در سایه تعامل این بازیکن را جذب کنیم.

رویانیان در ادامه گفت: درباره رضا حقیقی و مصدومیتش شایعاتی منتشر می شود که صحت ندارد و امیدوارم از چنین شایعاتی اجتناب شود. حقیقی بازیکن توانمندی است که کار مداوایش به خوبی انجام می شود و مصدومیت او چیز حادی نیست.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با توجه به اظهار نظر مربی تیم گهر درود مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس اگر علیرضا واحدی نیکبخت را می خواهد، قاضی و انصاری فرد را به ما بدهد، گفت: اگر مسئولان محترم باشگاه گهر چنین خواسته ای دارند این انتقال منتفی خواهد شد و ما در صورتی که نیکبخت با باشگاهی قرارداد نداشته باشد برای جذب او اقدام خواهیم کرد. همچنین باید بگویم به ما گزارش شده بود که نیکبخت در حال حاضر با باشگاهی قرارداد نداشته و بازیکن آزاد است اما ظاهرا قضیه اینگونه نبوده است. به هر حال اگر مسئولان گهر خواهان دو بازیکن پرسپولیس هستند باید این ماجرا را برای نیم فصل منتفی بدانیم و اگر مذاکرات خوب پیش برود، برای فصل بعد می توانیم نیکبخت را جذب کنیم.


[ دوشنبه 91/8/29 ] [ 4:3 عصر ] [ جواد احمدی ]

فارس - کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از همه چیز برایم در این انتخاب مهمتر،‌ موفقیت نام ایران بود.
علی کریمی پس از انتخابش به عنوان یکی از 5 نامزد برای انتخاب مرد سال فوتبال آسیا اظهار داشت: وقتی این خبر را شنیدم خیلی خوشحال شدم. برایم جای خوشحالی فراوانی دارد که باز هم خدا این توفیق را به من داد که افتخاری دیگر نصیب ایران شود. از همه چیز برایم مهم‌تر در این خبر موفقیت نام ایران بود که برایم ارزش داشت.
وی افزود: امیدوارم که در انتخاب نهایی نیز یک ایرانی بتواند برای فوتبال کشورمان افتخار کسب کند تا دل مردم را از این بابت شاد کند. بالاخره این انتخاب به نظرم افتخار بزرگی بود که نصیب من شد و انشاءالله مبارک ایران باشد.


[ دوشنبه 91/8/29 ] [ 2:12 عصر ] [ جواد احمدی ]
........ ????? ???????? >>