سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حل مشکلش با کریمی به نفع باشگاه و همه است، تاکید کرد: کریمی می تواند به پرسپولیس کمک کند.

مانول ژوزه پس تمرین عصر پنجشنبه تیم پرسپولیس در جمع خبرنگاران در خصوص حل اختلاف خود و علی کریمی ضمن بیان مطلب فوق گفت: خوشبختانه مشکل را حل کردیم. این موضوع به نفع باشگاه و همه است.
 
وی در پاسخ به این پرسش که "آیا پس از رفع مصدومیت علی کریمی از وی در ترکیب تیم استفاده خواهد کرد یا خیر؟"، گفت: علی کریمی در حال حاضر نیز عضو تیم است اما ابتدا باید مصدومیت وی برطرف شود و بعد این بازیکن به تمرینات و بازی‌های تیم برگردد تا کمک کند نتایج بهتری کسب کنیم.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه تصریح کرد: من اعتقاد دارم بعد از اتفاقاتی که افتاده کریمی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.


[ پنج شنبه 91/8/25 ] [ 8:37 عصر ] [ جواد احمدی ]

مدیر برنامه‌های زاید پس از اطمینان از عدم حضور مجدد بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس دیروز بعدازظهر این مساله را با محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در میان گذاشت و با توجه به راه افتادن مهاجمان تیم و ترافیک خط حمله، رویانیان خیلی زود و بدون چک و چانه با مدیر برنامه‌های زاید، با درخواست مهاجم سرخ‌ها موافقت کرد!
 
ظاهرا زاید گفته نمی‌تواند از دوبلین دور باشد و قصد دارد در شهر خود ازدواج کند. از طرفی او به خاطر عدم دریافت مطالباتش از پرسپولیس شاکی است و این مساله هم یکی از دلایل برنگشتنش به حساب می‌آید. همچنین موضوع دیگری که باعث شد او قید بازگشت را بزند عدم اعتقاد مانوئل ژوزه به او بود طوری که با وجود استفاده چرخشی از مهاجمان به زاید یا اصلا بازی نمی‌داد یا خیلی کم بازی می‌گرفت.
 
ظاهرا رویانیان پذیرفته که حق و حقوق زاید را بدهد اما پرداخت پول به این بازیکن لیبیایی- ایرلندی منوط به توافق طرفین است و باید دید در جلسات آتی باشگاه و مدیر برنامه‌های زاید چقدر پول به او می‌رسد. زاید از فصل گذشته 20 درصد مبلغ قراردادش را طلبکار است اما باشگاه به‌خاطر شکست‌های تیم به خصوص شکست مقابل الاتحاد بیست درصد قرارداد را به عنوان جریمه از همه کسر کرده و بعید است پولی از این بابت به او برسد.
 
همچنین زاید بابت قرارداد امسال خود تنها بیست درصد قراردادش را گرفته اما با توجه به اینکه او خودش تقاضای فسخ قرارداد کرده و به نوعی به قراردادش پشت کرده است بعید به نظر می‌رسد پول زیادی به او برسد.
 
جالب اینکه اخیرا مشکل پاسپورت این بازیکن هم حل شده بود و مطرح کردن این مشکل به عنوان بهانه‌ای برای دیر برگشتن او به هیچ وجه درست نبود. با این حال به گفته مدیر برنامه‌های این بازیکن مهم‌ترین دلیل برنگشتن زاید به ایران همان بحث مشکلات خانوادگی و ازدواج اوست و اینکه نمی‌توانسته در ایران آنطور که دوست دارد زندگی کند.
 
با این حساب ایمون زاید احتمالا باید در تعطیلات ژانویه و مقطع نقل و انتقالات نیم فصل به دنبال تیمی در ایرلند و شاید هم اروپا باشد و بدین ترتیب و با بی‌میلی او برای بازگشت به ایران «آقای هت تریک » خیلی زود به افسانه‌ها خواهد پیوست و دیگر خبری از او در تیم‌های ایرانی نمی‌شود.
 
اما نکته قابل در این میان سکوت بجث برانگیز مسوولان باشگاه پرسپولیس در قبال تصمیم ایمون زاید بود، مدیران این باشگاه با وجود اطلاع از عدم تمایل زاید برای بازگشت به تهران بارها این مساله را از دید افکارعمومی پنهان کردند تا کسی دلیل این مطلب را از آنها جویا نشود،باید دید حالا که جدایی این بازیکن از پرسپولیس قطعی شده است ایا مسوولان پرسپولیس پشت پرده این جدایی را افشا خواهند کرد یا دوباره با سکوت سوالان را بی پاسخ خواهند گذاشت!


[ جمعه 91/8/19 ] [ 12:12 صبح ] [ جواد احمدی ]

 

حمید استیلی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: بازی با پیکان از آن روزهایی بود که اکثر توپ ها توی گل می رفت. از این بابت که قبل از تعطیلات بود، اتفاق خوبی افتاد تا پرسپولیس این زمان را بدون التهاب و استرس سپری کند.

وی افزود: البته بعد از این تعطیلات با توجه به تعداد زیاد ملی پوشان در تیم ملی، چه شرایطی روی خواهد داد، معلوم نیست. قطعا احتمال بروز ناهماهنگی وجود دارد. در این شرایط امیدواریم تیم ملی برابر ازبکستان به پیروزی برسد تا مثل بازی با کره بازیکنان با روحیه خوبی برگردند.

استیلی درباره اثر متقابل پرسپولیس و تیم ملی روی هم ادامه داد: با توجه به تعداد زیاد بازیکنان مشترک، این امر طبیعی است. از این رو افت پرسپولیس به خاطر برنامه ریزی های لیگ به سود تیم ملی نخواهد بود. در حال حاضر مساله دیگر روابط بین مربیان دو تیم است. هر دوی آنها مربیان بزرگی هستند و باید ترتیبی داد که بتوانند مشکلات بین خود را حل کنند یا از این تنش دور شوند. پرسپولیس تا اینجا بیش از هر باشگاه دیگری به تیم ملی کمک کرده است و این رابطه هم باید متقابل باشد.

بازیکن و سرمربی پیشین پرسپولیس درباره شرایط پرسپولیس در ادامه لیگ تصریح کرد: به طور کاملا مشخص شرایط رو به رشد است. یکسری نقاط ضعف وجود دارد که می تواند در نیم فصل حل شود و به این ترتیب نیم فصل دوم شرایط بسیار متفاوتی رقم می خورد.

استیلی که از سوی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس مامور به راه اندازی آکادمی فوتبال پرسپولیس شده است، در این باره گفت: اقدامات در حال انجام است. چون می خواهیم یک کار جدی و حرفه ای انجام شود. در حال انجام اقدامات برای برنامه ریزی و تعریف ساختار هستیم. آقای رویانیان تاکید ویژه ای روی این مساله دارند و اقدامات در حال انجام است و در موقع لزوم در این باره مراتب به اطلاع هواداران خواهد رسید.

وی درباره بازی تیم ملی برابر ازبکستان تصریح کرد: فرهنگ فوتبال ما اینطور است که ما با کسب یک پیروزی زود قانع می شویم، هر بار که یک بازی خوب انجام می دهیم، بلافاصله در بازی بعد افت می کنیم. وقتی اراده می کنیم همه از رسانه، مردم و دولت دست به دست هم می دهند و موفق می شویم، مثل بازی با کره جنوبی که شاهد وفاق ملی بودیم. امیدواریم این دست به دست هم دادن را در بازی با ازبکستان هم شاهد باشیم.


[ چهارشنبه 91/8/17 ] [ 10:10 صبح ] [ جواد احمدی ]
به گزارش  باشگاه خبرنگاران محمد رویانیان در گفتگو با رادیو ورزش در مورد بازگشت علی کریمی به تیم پرسپولیس گفت: برخی آدمها که سطحی نگر هستند معتقدند من باید دست کریمی را بگیرم و اورا بیاورم تا با ژوزه آشتی کند اما من این مدیریت را قبول ندارم. من تنها یک سال است که در فوتبال حضور دارم اما قبل از آن هم در این کشور زندگی کردم و از خارج که نیامدم و به اندازه مردم عادی فوتبال را درک می کنم اما این نوع آشتی‌کنان راه انداختن را قبول ندارم.
 
وی در ادامه گفت: کریمی بازیکن محبوب است و من با او قرارداد بستم؛ او از ارزش‌های پرسپولیس است اما من اصول خودم را زیر پا نمی گذارم ، بازیکن هر چه بزرگ‌تر باشد باید افتاده‌تر و هماهنگ‌تر و حرفه‌ای تر عمل کند. من با بازیکن قرارداد بستم تا بازی کند نه اینکه مربی‌ام را زمین بزند.
 
رویان تصریح کرد: چند شب پیش من کریمی را در مراسمی دیدم و سرمیزش رفتم و به او گفتم علی‌آقا به تیم سر بزن و با بازیکن و مربی تیم گفتگو کن ، او باید خودش می‌رفت و من نمی‌توانم آشتی‌کنان راه بیندازم؛ تا الان هم این مسئله را به خوبی مدیریت کرده‌ایم.
 
مدیرعامل پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: کریمی همین امشب از کی‌روش مرخصی بگیرد و به دیدار هم‌تیمی و مربی‌اش برود یا اگر نمی‌تواند فردا با گرفتن مرخصی از کی‌روش در تمرین‌های پرسپولیس حاضر شده و با تیم تمرین کند. من ساده‌تر از این نمی‌توانم توضیح دهم. پشت این حرف من معنای زیادی وجود دارد. دیگر به این صراحت نمی‌توانم بگویم. اگر مربی من مشکل داشت با او برخورد می‌کردم. البته ژوزه هم اعلام کرده که کریمی بیاید و با تیم تمرین کند. من که نمی‌توانم به ژوزه بگویم به دیدار کریمی برود.
   
[ سه شنبه 91/8/16 ] [ 7:35 صبح ] [ جواد احمدی ]
  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، هواداران پرسپولیس می توانند به زودی از خدمات جدید باشگاه بهره مند شوند.

    باشگاه پرسپولیس در راستای شناسایی و ساماندهی هواداران خود و توسعه خدمات به آنها، به زودی عرضه کارت های تخفیف ویژه هواداران پرسپولیس را آغاز خواهد کرد. این خدمات با همکاری شرکت نیواد و بانک رفاه عرضه می شود و هواداران می توانند با افتتاح حساب و تهیه رفاه کارت خود، از طریق شعب بانک رفاه در سراسر کشور از بیش از 5000 فروشگاه طرف قرارداد با تخفیف ویژه خرید نمایند. در این ارتباط به زودی اطلاعات تکمیلی ارائه خواهد شد.


[ دوشنبه 91/8/15 ] [ 4:28 عصر ] [ جواد احمدی ]

وحید طالب‌لو درباره دریافت طلبش از باشگاه استقلال گفت: «مسئولان استقلال قول داده‌اند طلبم را به زودی پرداخت کنند. این مبلغ برای دو سال پیش است و هنوز متأسفانه نتوانستم آن را دریافت کنم.»
 
وی با اشاره به پیشنهادات خود از تیم‌های لیگ برتری گفت: «از چند تیم پیشنهاد دارم که در حال بررسی آنها هستم؛ اما ترجیح می‌دهم تا نیم‌فصل صبر کنم و پیشنهادهایم را با وسواس بررسی کنم، چون اگر اسم تیمی را بیاورم در روحیه دروازه‌بانان آن تیم تأثیر می‌گذارد.»
 
دروازه‌بان سابق تیم استقلال در رابطه با پیشنهاد تیم فوتبال پرسپولیس به وی گفت: «این تیم بازیکنان خوبی را جذب کرده است و فکر می‌کنم در آینده نتایج خوبی کسب کند. به راحتی نمی‌توان از کنار اسم پرسپولیس گذشت و معتقدم هواداران این تیم باید از آن حمایت کنند. نمی‌توانم درباره پیشنهاد تیم‌ها صحبتی کنم.»
 
وی درباره حضور در استقلال هم عنوان کرد: «برای حضور در استقلال هیچ صحبتی با من نشده است، اولویتم تیم‌های تهرانی است و اگر شرایط مناسب باشد شاید به شهرستان هم بروم.»
 
طالب‌لو با اشاره به شرایط تیم ملی فوتبال گفت: «تیم ملی نیاز به همدلی دارد و اکنون زمان انتقاد از این تیم نیست. متأسفانه موج منفی در فوتبال بیشتر از نکات مثبت آن است.»
 
دروازه‌بان سابق استقلال با اشاره به باخت تیم ملی برابر لبنان گفت: «فکر می‌کنم وقتی تیم ملی باخت خیلی‌ها خوشحال شدند و این به آن دلیل بود که بین مردم، بازیکنان و رسانه‌ها اتحادی وجود نداشت؛ اما در بازی با کره درحالی‌که آنها سرتر از ما بودند و ما موقعیت‌های معدودی داشتیم، همدلی و حمایت از تیم باعث شد تا بتوانیم از همان تک‌موقعیت‌مان استفاده کنیم و به پیروزی برسیم، بازی با ازبکستان هم بسیار مهم است و باید برای آن اهمیت زیادی قائل شویم.»
 
طالب‌لو ادامه داد: «‌از باخت به لبنان و یا نرفتن به جام جهانی کی‌روش متضرر نمی‌شود، بلکه این ما و فوتبال ما است که متضرر می‌شود، پس بهتر است با همدلی تیم ملی را در راه صعود به جام جهانی کمک کنیم.»
 
وی با اشاره به حضور دروازه‌بان‌های خارجی در لیگ برتر فوتبال گفت: «حضور دروازه‌بانان خارجی هیچ دردی از فوتبال ما دوا نکرده است. اگر به بازی‌های لیگ دقت کنید متوجه می‌شوید تیم‌هایی که درواز‌ه‌بان‌های خارجی داشته‌‌اند گل‌های زیادی دریافت کرده‌اند. در استقلال یک دروازه‌بان خارجی وجود دارد اما با وجود مصدومیت رحمتی هم بازی نمی‌کند یا در پرسپولیس گردان نیمکت نشین دروازه‌بانی شده که فاصله زیادی با او ندارد و فقط به خاطر یک اشتباه و شاید به‌دلیل بسته نشدن تیم توسط سرمربی نیمکت‌نشین شده است.»
 
دروازه‌بان سابق تیم استقلال در پایان خواستار توجه بیشتر به دروازه‌بانان داخلی شد و گفت: «باید از همه پتانسیل‌هایی که داریم استفاده کنیم، نه اینکه با سوءمدیریت باعث شویم سرمایه‌هایمان به هدر برود.»


[ دوشنبه 91/8/15 ] [ 4:27 عصر ] [ جواد احمدی ]

 

 

جام ورزشی؛ حضور بازیکن سابق رئال مادرید در تهران که حالا ایجنتی شناخته شده به حساب می‌آید و مذاکراتش با رویانیان، یک نتیجه مهم داشت؛ ایجنت یوگسلاو که از ضعف خط میانی پرسپولیس مطلع شده بود یک بازیکن بین‌المللی به رویانیان معرفی کرد و قرار شد پرسپولیس برای جذب این بازیکن اقدام کند.استفان آپیا، بازیکن مورد اشاره پریجا اوگنانوویچ یک چهره بین‌المللی است که ملیتی غنایی دارد و برای باشگاه‌های بزرگی بازی کرده است. این هافبک تدافعی 31 ساله که در تیم‌های ایتالیایی یوونتوس، اودینزه، پارما، بولونیا و چزنا به میدان رفته است چهره شناخته شده‌ای در فوتبال آفریقا به حساب می‌آید و 69 بازی برای تیم ملی کشورش انجام داده است.آپیا به غیر از حضور طولانی در سری آ، در فنرباغچه هم عضویت داشته و سال 2007 با این تیم قهرمان سوپرلیگ ترکیه شده اما بعد از آن قهرمانی با باشگاه خود به مشکلاتی برخورده است.این غنایی که فیزیک بدنی جالبی دارد و عضلات پیچیده‌اش چیزی فراتر از فوتبالیست‌هاست(!) به خاطر مذاکره غیرقانونی با یک تیم آلمانی و داستان مصدومیتش از باشگاه فنرباغچه شکایت می‌کند. البته فنرباغچه هم متقابلا از او شکایت می‌کند و کمیته حل اختلاف فیفا این بازیکن را محکوم به پرداخت 3/2 میلیون یورو می‌کند اما این غنایی با شکایت به CAS رای را به سود خودش برمی‌گرداند.این هافبک قدرتمند که یک شرکت تولیدی لباس در کشور خود دارد در جام ملت‌های 2008 آفریقا به خاطر مصدومیتش شرکت نکرد و همراه با تیم ملی کشورش به عنوان مشاور حضور داشت که این مساله هم به مشکلات او با فنرباغچه افزود. این غنایی در آستانه پیوستن به تاتنهام و بلکبرن هم قرار داشت اما این اتفاق نیفتاد تا بعد از فنر، او به سری آ برگردد و دو فصل برای بولونیا و چزنا بازی کند.آخرین تیم او نیز ووجوودینا صربستان نام دارد که 2 فوریه 2012 با قراردادی شش ماهه به این تیم رفت. بازیکن مورد نظر در 11 بازی یک گل برای این تیم زد که همان یک گل هم مقابل ستاره سرخ بلگراد بوده است.همین که بازیکنی با این رزومه – که هم چهره‌ای شناخته شده در فوتبال است و در جام جهانی 2010 حضور مثبتی داشته – حاضر شده تست بدهد و بدون در نظر گرفتن شرایط فعلی‌اش با او قرارداد نمی‌بندند اتفاق جالبی در پرسپولیس به حساب می‌آید که در تمام این سال‌ها از بابت جذب بازیکن خارجی متضرر شده‌ است.باید دید صید جدید رویانیان که یک چهره بین‌المللی است سرخپوش خواهد شد یا میزان آمادگی او و احتمالا قیمت بالایش مانع از این انتقال جالب می‌شود.


[ یکشنبه 91/8/14 ] [ 8:52 عصر ] [ جواد احمدی ]

محمد رویانیان عصر امروز به اتفاق سعید شیرینی معاون اجرایی باشگاه و سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در منزل مرتضی احمدی، هنرمند با سابقه و هوادار قدیمی پرسپولیس حضور یافت و سالروز تولدش را تبریک گفت.

به گزارش نما، رویانیان در این باره به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: مرتضی احمدی از چهره های ماندگار پرسپولیس و عرصه هنری کشور است. ایشان هنرمندی فرهیخته، توانا و ارزشمند و مردمی است که سال ها به عنوان یک هوادار قدیمی منشاء خدمات بسیار به تیم محبوبش بوده است. بنده نیز به عنوان مدیر عامل باشگاه و بر حسب وظیفه امروز در منزل ایشان حضور یافتم و سالروز تولدش را تبریک گفتم.

وی افزود: همچپنین آقای احمدی به عنوان نماینده هواداران پرسپولیس به آخرین وضعیت پرسپولیس و اقدامات انجام شده اشاره کردند. حتی مسائلی که هنور رسانه ای نشده را با ایشان در میان گذاشته و به طور مفصل برنامه های مد نظر باشگاه را تشریح کردیم.

مدیر عامل پرسپولیس تصریح کرد: آقای احمدی به عنوان یک هوادار دلسوز نقطه نظرات بسیار جالبی را ارائه داشت و تاکید کرد در این 50 سال و حتی در سخت ترین شرایط از پریسپولیس دل نکندم و هواداران واقعی کسانی هستند که در هیچ شرایطی نسبت به حمایت از تیم محبوبشان دست نمی کشند و حتی در مواقع ناکامی حمایتشان را بیشتر می کنند تا تیم به جایگاه واقعی اش برگردد.

رویانیان در حاشیه این مراسم و در گفت و گو با دوربین شبکه خبر، درباره بیانیه کروش علیه سرمربی تیم پرسپولیس گفت: برای من جای سوال داشت که چرا آقای کروش چند ساعت قبل از بازی پرسپولیس و پیکان این بیانیه را منتشر کرد. در حالی که ژوزه چند روز قبل از بازی تیم ملی صحبت هایی را مطرح کرده بود. بنده نمی دانم که چرا سرمربی تیم ملی بعد از 20 روز تصمیم گرفت پاسخ اظهارات سرمربی پرسپولیس را بدهد. آنهم درست چند ساعت قبل از بازی پرسپولیس با پیکان. این اتفاق چه دلیل داشت؟!

رویانیان در ادامه خاطر نشان کرد: من که هنوز دلیلش را پیدا نکردم. اینکه پاسخ حرف های 20 روز پیش، درست چند ساعت قبل از بازی پرسپولیس داده شود. این بیانیه نمی تواند عادی و طبیعی تلقی شود.

رویانیان در پاسخ به این سوال که در روز عید غدیر قصد آشتی کردن با مخالفان را ندارد گفت: من با هیچ کس قهر نیستم. به هر حال در این فوتبال انتقاداتی مطرح می شود و کری خوانی هم مطرح می شود که بعضا این نقد ها ممکن است تند و گزنده باشد. شاید خودم هم بعضا چنین کاری کرده باشم اما در مجموع از تمام کسانی که علیه من حرف زده اند و حتی مباحث تندی را مطرح کرده اند به حرمت این روز عزیز، از هیچ کس دلخور نیستم و کینه ای در دل ندارم و در روز ولایت امیر المومنین برای همه مخالفان خود سلامتی آرزو کرده و برایشان درود می فرستم. از ته دل باید بگویم با هیچ کسی قهر نیستم که آشتی کنم.

[ جمعه 91/8/12 ] [ 11:34 عصر ] [ جواد احمدی ]
  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد نوری با 42 گل زده سومین هافبک گلزن در تاریخ لیگ برتر است. نوری تاکنون 18 گل برای پرسپولیس زده است و قبل از حضور در جمع سرخپوشان نیز 18 گل برای صبای قم و 6 گل نیز برای سپاهان زده بود.

    در بین 30 گلزن تاریخ لیگ برتر ایران، محمد نوری بعد از  داود حقی و عباس آقایی که به ترتیب 50 و 48 گل زده اند، سومین هافبک گلزن است. با توجه به عدم حضور آقایی و حقی در لیگ برتر، نوری با ادامه گلزنی های خود می تواند عنوان گلزن ترین هافبک تاریخ لیگ برتر را به خود اختصاص دهد.


[ پنج شنبه 91/8/11 ] [ 6:26 عصر ] [ جواد احمدی ]
  • به گزارش فرهنگ به نقل از فارس، در آخرین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر پرسپولیس از ساعت 17:45 در ورزشگاه آزادی و در حضور 8 هزار تماشاگر(طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) به مصاف پیکان رفت و با نتیجه 6 بر صفر به برتری دست یافت.

     کریم انصاری‌فرد در دقایق 36، 47 و 57، علیرضا نورمحمدی در دقیقه 42، محمد نوری در دقیقه 63 و محمد قاضی در دقیقه 86 برای پرسپولیس گلزنی کردند.

     کریم انصاری‌فرد در 13 بازی قبل فقط یک گل زده بود اما برابر پیکان هت تریک کرد و سه گل زد. پرسپولیس با ارائه یک بازی سراسر هجومی هوادارانش را راضی به خانه فرستاد.

     سرخپوشان تهرانی با این پیروزی 17 امتیازی شدند و به رده یازدهم جدول رسیدند. پیکان هم 15 امتیازی باقی‌ ماند.

     سعید مظفری‌زاده داور مسابقه به نادر احمدی از پیکان و علیرضا نورمحمدی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

     برای مشاهده جدول رده بندی اینجا را کلیک کنید.

     ترکیب پرسپولیس:

     نیلسون، سیدجلال حسینی، مهدی مهدوی‌کیا، محمد نوری(از دقیقه 80 سامان آقازمانی)، حسین ماهینی، امیرحسین فشنگچی، میثم نقی‌زاده، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، کریم انصاری‌فرد(از دقیقه 74 جواد کاظمیان) و هادی نوروزی(از دقیقه 70 محمد قاضی)

  • سرمربی: مانوئل ژوزه

     ترکیب پیکان: فابیو دوس‌سانتوس، روح‌الله سلطانی، مسعود میکائیلی، نادر احمدی(از دقیقه 49 ایمان مبعلی)، سیدحسین حسینی، محمدرضا طهماسبی، سیدامیر میربزرگی، رضا معقولی، سیداحمد مهدی‌زاده، صادق گشنی(از دقیقه 47 سجاد فیض‌اللهی) و ژویسلی فریرا(از دقیقه 80 عیسی آل‌کثیر)

     سرمربی: عبدالله ویسی 


[ چهارشنبه 91/8/10 ] [ 10:42 عصر ] [ جواد احمدی ]
<< ????? ?????? ........ ????? ???????? >>