سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

مدیر برنامه‌های زاید پس از اطمینان از عدم حضور مجدد بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس دیروز بعدازظهر این مساله را با محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در میان گذاشت و با توجه به راه افتادن مهاجمان تیم و ترافیک خط حمله، رویانیان خیلی زود و بدون چک و چانه با مدیر برنامه‌های زاید، با درخواست مهاجم سرخ‌ها موافقت کرد!
 
ظاهرا زاید گفته نمی‌تواند از دوبلین دور باشد و قصد دارد در شهر خود ازدواج کند. از طرفی او به خاطر عدم دریافت مطالباتش از پرسپولیس شاکی است و این مساله هم یکی از دلایل برنگشتنش به حساب می‌آید. همچنین موضوع دیگری که باعث شد او قید بازگشت را بزند عدم اعتقاد مانوئل ژوزه به او بود طوری که با وجود استفاده چرخشی از مهاجمان به زاید یا اصلا بازی نمی‌داد یا خیلی کم بازی می‌گرفت.
 
ظاهرا رویانیان پذیرفته که حق و حقوق زاید را بدهد اما پرداخت پول به این بازیکن لیبیایی- ایرلندی منوط به توافق طرفین است و باید دید در جلسات آتی باشگاه و مدیر برنامه‌های زاید چقدر پول به او می‌رسد. زاید از فصل گذشته 20 درصد مبلغ قراردادش را طلبکار است اما باشگاه به‌خاطر شکست‌های تیم به خصوص شکست مقابل الاتحاد بیست درصد قرارداد را به عنوان جریمه از همه کسر کرده و بعید است پولی از این بابت به او برسد.
 
همچنین زاید بابت قرارداد امسال خود تنها بیست درصد قراردادش را گرفته اما با توجه به اینکه او خودش تقاضای فسخ قرارداد کرده و به نوعی به قراردادش پشت کرده است بعید به نظر می‌رسد پول زیادی به او برسد.
 
جالب اینکه اخیرا مشکل پاسپورت این بازیکن هم حل شده بود و مطرح کردن این مشکل به عنوان بهانه‌ای برای دیر برگشتن او به هیچ وجه درست نبود. با این حال به گفته مدیر برنامه‌های این بازیکن مهم‌ترین دلیل برنگشتن زاید به ایران همان بحث مشکلات خانوادگی و ازدواج اوست و اینکه نمی‌توانسته در ایران آنطور که دوست دارد زندگی کند.
 
با این حساب ایمون زاید احتمالا باید در تعطیلات ژانویه و مقطع نقل و انتقالات نیم فصل به دنبال تیمی در ایرلند و شاید هم اروپا باشد و بدین ترتیب و با بی‌میلی او برای بازگشت به ایران «آقای هت تریک » خیلی زود به افسانه‌ها خواهد پیوست و دیگر خبری از او در تیم‌های ایرانی نمی‌شود.
 
اما نکته قابل در این میان سکوت بجث برانگیز مسوولان باشگاه پرسپولیس در قبال تصمیم ایمون زاید بود، مدیران این باشگاه با وجود اطلاع از عدم تمایل زاید برای بازگشت به تهران بارها این مساله را از دید افکارعمومی پنهان کردند تا کسی دلیل این مطلب را از آنها جویا نشود،باید دید حالا که جدایی این بازیکن از پرسپولیس قطعی شده است ایا مسوولان پرسپولیس پشت پرده این جدایی را افشا خواهند کرد یا دوباره با سکوت سوالان را بی پاسخ خواهند گذاشت!


[ جمعه 91/8/19 ] [ 12:12 صبح ] [ جواد احمدی ]