سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

به گزارش روز جمعه ایرنا، "محمد نوری" در پایان دیدار پرسپولیس و مس سرچشمه که با برتری دو بر یک سرخ پوشان همراه بود، خاطرنشان کرد: بازی بسیار سختی را برابر مس پشت سر گذاشتیم و خوشحالم که شرمنده هواداران نشدیم.

وی افزود: در این فصل هواداران را خیلی اذیت کردیم و حالا زمان آن است تا پیروزی های خوبی را به آنان تقدیم کنیم.

هافبک گلزن پرسپولیس ادامه داد: مس سرچشمه پس از گل زودهنگامی که در دقایق ابتدایی به ثمر رساند به بازی دفاعی روی آورد که این مساله کار ما را مشکل کرد.

نوری خاطرنشان کرد: امروز با یک بازی منطقی و صبورانه برابر تیمی که یازده نفره دفاع می کرد به پیروزی رسیدیم و گلی که به ثمر رساندم با زحمات تمامی نفرات تیم به ارمغان آمد.

وی در مورد بازی پرسپولیس در نیمه نخست که تنها به ارسال توپ های بلند روی آروده بود گفت: در نیمه نخست مجبور بودیم که به دلیل دفاع محکم مس سرچشمه تنها ارسال کنیم اما در نیمه دوم با تغییراتی که انجام شد به حرکات عمقی روی آوردیم.

نوری در پایان گفت: هواداران مطمئن باشند که این پیروزی های ادامه خواهد داشت و در ادامه مسابقات تیم متفاوتی را از پرسپولیس می بینند.

1390/10/30 - 02:43


[ جمعه 90/10/30 ] [ 11:7 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش ایرنا، "مصطفی دنیزلی" روز جمعه در جمع خبرنگاران و پس از اینکه تمیش بازی باخته را با پیروزی عوض کرد، اظهار داشت: در فوتبال امروز جبران نتیجه یک امر بسیار مهم است و ما به خوبی در دیدارهای اخیر نشان دادیم که این مساله را بلد هستیم.

وی افزود: از ابتدا می دانستم که بازی برابر تیم قعرنشین مس سرچشمه بسیار سخت است چراکه آنها دارای انگیزه بالایی هستند.

دنیزلی خاطرنشان کرد: همانطور که دیدید تیم صدرنشین استقلال در دو بازی اخیر خود برابر تیم های قعرنشین باخته است و ممکن بود این مساله برای ما نیز اتفاق می افتاد.

وی اظهار داشت: بازی را بد شروع کردیم و گل ساده ای هم دریافت کردیم ولی مهم این است که در زمان های مختلف بتوانیم شرایط بازی را تغییر بدهیم.

دنیزلی با اشاره به اهمیت 3 امتیاز این دیدار عنوان کرد: علاوه بر 3 امتیاز، انگیزه و تغییر روند بازی که از سوی بازیکنان پرسپولیس به خوبی شکل گرفت هم دارای اهمیت بود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص تعویض های انجام شده این تیم اظهار داشت: تمام تعویض های که انجام می دهم برای این است که روند بازی را تغییر بدهیم و برای مربی مهم است که در دقایقی مختلف شرایط را تغییر بدهد و خوشحالم که برتری ما زمانی به دست آمد که نفرات ذخیره به میدان آمده بودند.

وی در خصوص عدم استفاده از "ایمن زاید" مهاجم اهل لیبی پرسپولیس گفت: این مهاجم نیاز به زمان دارد تا با دیگر نفرات هماهنگ شود و در حال حاضر از بازیکنانی استفاده می کنیم که آشنایی خوبی از هم دارند و به طور یقین در زمان لازم از این بازیکن بهره لازم را می بریم.

گفتنی است، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در جریان هفته بیست و یکم لیگ برتر باشگاه های کشور با نتیجه دو بر یک مس سرچشمه را مغلوب کرد. 1390/10/30 - 02:43


[ جمعه 90/10/30 ] [ 11:6 عصر ] [ جواد احمدی ]

 

مربی تیم فوتبال مس سرچشمه با انتقاد از عملکرد داور دیدار این تیم مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس در این مسابقه 14 نفره بازی می‌کرد!

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر شرفی پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق، اظهار داشت: ما بعد از آنکه جلو افتادیم سعی کردیم دفاع کنیم. دفاع هم یک تاکتیک است و تیمی که نتواند این کار را انجام دهد تیم نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه بازیکنان ما به یک گل راضی شدند. در بین دو نیمه به آنها گفتم اگر گل دوم را نزنید به مشکل می‌خورید که در نهایت این اتفاق افتاد.

سرمربی تیم مس سرچشمه با بیان اینکه بعضی از بازیکنانش هنوز ورزشگاه آزادی را ندیده بودند، تصریح کرد: ما از لحاظ روانی آنها را آماده این بازی کردیم و با وجود اینکه آنها بازیکنان بزرگی مانند کریمی، نوری و مهدوی کیا را داشتند تا دقیقه 75 کم نیاوردیم اما تصمیم داور به ضررمان شد.

شرفی ادامه داد: داور در موقعیت‌های 50 - 50 به نفع پرسپولیس سوت می‌زد. من صحنه پنالتی را ندیدم و اگر کسی بگوید پنالتی شد آن را قبول می‌کنم. من اعتقاد دارم تصمیمات داور به ضرر ما بود.

وی خاطر نشان کرد: پرسپولیس در این دیدار 14 نفره بازی می‌کرد. قضاوت داور به سود آنها بود و مهار کریمی و نوری بسیار سخت.

اصغر شرفی با طرح این موضوع که اعتقاد دارم کریمی جزو بهترین‌های ایران است، اظهار داشت: انرژی بازیکنان ما در دقایق آخر تحلیل رفت و با غفلت ما تیم پرسپولیس به پیروزی رسید.

وی با یادآوری اینکه بازیکنانش تجربه چنین بازی‌هایی را نداشتند، ادامه داد: در بازی‌های ما 100 تماشاگر می‌آید ولی اینجا 30 هزار تماشاگر می‌آید. من تلاش کردم بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی تقویت کنم و آنها از بازی لذت ببرند نه اینکه بترسند. آنها با تمام وجود بازی کردند ولی در نهایت نتوانستیم در این دیدار پیروزی را حفظ کنیم.

سرمربی تیم مس خاطر نشان کرد: ای کاش بد بازی می‌کردیم و نتیجه می گرفتیم، زیرا در این شرایط سخت تنها سه امتیاز برای ما مهم بود. ما به امید زنده‌ایم سعی می کنیم کارمان را ادامه داده و ببینیم در بازیهای آینده چه اتفاقی می افتد.

ارزش علی کریمی به اندازه سه بازیکن است، وی با بیان این جمله تصریح کرد: همه بازیکنان با شور و نشاط بازی می‌کنند و ما با همین تیم مقابل پرسپولیس که در نیمکتش بازیکنان بزرگی داشت، 40 هزار تماشاگر از این تیم حمایت می‌کردند و از چندین ستاره بزرگ بهره می برد، تا دقیقه 75 برنده بودیم اما نتوانستیم این نتیجه را حفظ کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ما قشنگ بازی می کنیم اما نتیجه را واگذار کردیم. شاید فدراسیون چهار تیم به لیگ اضافه کند و ما هم ماندیم.

شرفی در پایان در مورد اینکه بحث مذاکره مسئولان باشگاه با ساکت الهامی صحت دارد، گفت: من از شما تشکر می‌کنم ولی این سئوال را از مسئولان باشگاه بپرسید زیرا اطلاعی از آن ندارم. نشستن روی نیمکت مس سرچشمه شجاعت می‌خواهد، من هم که این کار را پذیرفتم با آبروی ورزشی خود بازی کردم اما همچنان به کارم ادامه می‌دهم.


[ جمعه 90/10/30 ] [ 11:6 عصر ] [ جواد احمدی ]

مجتبی محبوب مجاز که در نیم فصل اول عضو استقلال بود به تازگی به مس سرچشمه پیوسته و امروز روی نیمکت این تیم نشسته است.

* حدود 30 هزار تماشاگر به ورزشگاه آمده‌اند.

* ایمون زاید بازیکن خارجی تیم پرسپولیس برای نخستین بار در ترکیب 18 نفره این تیم قرار گرفته است.

* مهدی مهدوی‌کیا برای اولین بار در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفته و از ابتدا بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود. این بازیکن پس از حضورش در پرسپولیس گفته بود کاپیتان نمی‌شود زیرا بازوبند برایش خوش یمن نیست.

* بازیکنان مس با لباس‌هایی که روی آن‌ عکس شهدای مس سرچشمه چاپ شده بود به میدان آمدند.

* هواداران پرسپولیس پیش از آغاز بازی دنیزلی، مهدوی‌کیا و کریمی را به شدت تشویق کردند.

* حدود 50 هوادار مس در ورزشگاه حاضرند.

* علی سامره با بازوبند آبی کاپیتان مس سرچشمه است.

* در دقیقه دوم این دیدار تیم مس سرچشمه با اشتباه مدافعان پرسپولیس و میثاق معمارزاده به گل رسید که این گل برای دقایقی هواداران سرخ پوش را در سکوت فرو برد. تماشاگران پس از دقایقی به تشویق تیم پرسپولیس پرداختند.

* مصطفی دنیرلی پس از گل تیم مس سرچشمه بلافاصله مهدی مهدوی کیا را فراخواند و لحظلاتی با او صحبت کرد.

* هواداران پرسپولیس علیه اصغر شرفی شعار سر دادند و او را "اصغر ضد فوتبال" نامیدند. شرفی هم به نشانه تاسف سرش را تکان می‌داد اما هر بار که بازیکنان مس به نشانه مصدومیت خود را زمین می‌انداختند این شعارها بیشتر می‌شد.

* کارلوس کی روش که برای تماشای مسابقه تیم های راه آهن شهرری و نفت تهران به ورزشگاه اکباتان رفته بود پس از پایان این مسابقه برای دیدن آخرین بازی این هفته به ورزشگاه آزادی رفت.

* در یکی از این صحنه‌ها مهدوی‌کیا سانتری بر روی دروازه سرچشمه انجام داد که توپ به صورت یکی از بازیکنان این تیم برخورد کرد و مدافع تیم رفسنجانی به سرعت خود را به روی زمین انداخت و در حالی که سایر پرسپولیسی‌ها قصد داشتند به بازی ادامه دهند علی کریمی به نشانه رعایت بازی جوانمردانه توپ را به بیرون زد که این حرکت او تشویق شدید هواداران تیم پرسپولیس را به دنبال داشت.

* علی پروین، خروطی و کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی به همراه دستیارانش در ورزشگاه آزادی حضور دارد.

* در نیمه اول از دقیقه 40 جواد کاظمیان و مازیار زارع مشغول گرم کردن شدند.

* هواداران مس سرچشمه تا پیش از به ثمر رسیدن گل نخست پرسپولیس علی دایی را تشویق می‌کردند که هواداران تیم پرسپولیس با اعتراض به آن‌ها نگذاشتند حرکتشان ادامه یابد.

* مهرداد اولادی در دقیقه 72 بازی مقابل مس سرچشمه به دلیل درگیری با بازیکن حریف با کارت زرد داور جریمه شد تا با گرفتن سومین اخطار این فصل خود بازی بعدی تیمش را از دست بدهد.

* محمد منصوری بازیکن تیم مس که در دقیقه 80 به میدان آمد دوست نداشت بازی کند و به زمان تعویضش اعتراض داشت که در نهایت با صحبت‌های شرفی وارد میدان شد.

* پرسپولیسی‌ها پس از زدن دو گل پیروز بخش خطاب به تیم مس سرچشمه گفتند "جواب ضد فوتبال همینه همینه"

* پس از شکست 2 بر یک مس سرچشمه برابر پرسپولیس هواداران اندک تیم کرمانی که در ورزشگاه حضور داشتند با یکدیگر درگیر شدند و نیروی انتظامی دو نفر از آنها را دستگیر کرد.


[ جمعه 90/10/30 ] [ 11:5 عصر ] [ جواد احمدی ]

 حسن هوری پس از شکست 2 بر یک مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بازی تماشاگر پسندی بود. پرسپولیس سراپا حمله بود و در نهایت پیروز شد. به آنها تبریک می‌گویم. فوتبال همین است برد و باخت دارد.

وی در مورد پنالتی گفت: من صحنه پنالتی را ندیدم و اگر دیده بودم نظرم را می‌گفتم.

هوری در مورد اینکه مس سرچشمه نامزد سقوط به دسته اول است گفت: فعلا شرایط اینگونه است اما اگر دو برد بیاوریم به تیم‌های 20 امتیازی می‌رسیم. هفته آینده هم با راه‌آهن بازی داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا تیم در لیگ برتر بماند.


[ جمعه 90/10/30 ] [ 11:5 عصر ] [ جواد احمدی ]

"میثاق معمارزاده" پس از بازی تیم های پرسپولیس و مس سرچشمه اظهار داشت: من تمام تلاشم را می کنم که بتوانم به پرسپولیس خدمت کنم.

وی ادامه داد: مصطفی دنیزلی در زمان بین دو نیمه این مسابقه با ما صحبت کرد که همین صحبت ها باعث تغییر روند بازی در نیمه دوم شد و توانستیم بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

معمارزاده درباره تاثیر علی کریمی در این پیروزی نیز گفت:حضور بازیکنی مثل کریمی برای تیم ما نعمت بزرگی است زیرا او می تواند در یک لحظه جریان بازی را عوض کند. 1390/10/30 - 02:43


[ جمعه 90/10/30 ] [ 11:4 عصر ] [ جواد احمدی ]

هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) با برتری دو بر یک تیم فوتبال پرسپولیس برابر مس سرچشمه به پایان رسید.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نتایج هفته بیست و یکم رقابت های لیگ حرفه ای فوتبال به شرح زیر بدست آمد:

پرسپولیس 2 – مس سرچشمه1

تراکتورسازی 3 – داماش گیلان 1

ملوان انزلی صفر – شاهین بوشهر صفر

فجر سپاسی 2 – استقلال 1

مس کرمان 2 – صنعت نفت آبادان 2

فولاد خوزستان صفر – ذوب آهن 2

راه آهن 2 – نفت تهران 1

سپاهان 1 – شهرداری تبریز صفر

سایپا صفر – صبا صفر.


[ جمعه 90/10/30 ] [ 10:59 عصر ] [ جواد احمدی ]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای ما مهم این است که حادثه‌ای به نام بازگشت به بازی وجود دارد که پرسپولیس این کار را خیلی خوب بلد است، حالا چه سخت به بازی برگردد چه آسان.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مصطفی دنیزلی پس از برد تیم مس سرچشمه در کنفرانس خبری بعد از دیدار تیم های پرسپولیس و مس سرچشمه در جمع اصحاب رسانه گفت: پرسپولیس بازگشت به بازی را به خوبی بلد است و این کار را در بازی امروز مقابل مس سرچشمه به خوبی انجام داد. بازی آن طوری که فکر می‌کردیم نبود. بازی کردن مقابل تیم‌هایی که در موقعیت بدی در جدول قرار دارند خیلی سخت است. تقریبا یک بازی شبیه این دیدار دو هفته پیش بین استقلال و مس کرمان انجام شد.

وی افزود: با این حال هر چه می‌خواهد اتفاق افتاده باشد اهمیتی ندارد. مهم این است که حادثه‌ای به نام بازگشت به بازی وجود دارد که پرسپولیس این کار را خیلی خوب بلد است حالا چه سخت به بازی برگردد چه آسان. شروع بازی با گل خوردن ما بود و در این بازی ما با هر موقعیتی که امکان داشت مواجه شدیم. همان قدر که این برد و سه امتیاز بازی اهمیت دارد تلاش و انگیزه‌ای که برای این برد داشتیم هم مهم است.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد تعویض‌های خود گفت: طبیعتا تمام تعویض هایی که انجام می‌دهم برای این است که روند بازی را تغییر دهم. شروع بازی مهم است اما پایان بازی از هر چیزی با اهمیت‌تر است. کسانی که توانستند پایان بازی را رقم بزنند آن‌هایی بودند که از روی نیمکت به تیم اضافه شدند.

دنیزلی در پایان درباره زمان استفاده از ایمون زاید تصریح کرد: او باید خود را با بازیکنان تطبیق دهد در حال حاضر سعی می‌کنم از بازیکنانی استفاده کنم که بیشتر همدیگر را می شناسند و بعدا نوبت به بازی کردن او هم می‌رسد.


[ جمعه 90/10/30 ] [ 10:59 عصر ] [ جواد احمدی ]

پرسپولیس و مس سرچشمه آخرین دیدار از هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال را در ورزشگاه آزادی تهران برگزار کردند که در نهایت تیم میزبان با گل های محمد نوری و علی کریمی به برتری رسید.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان در حالی این دیدار را به پایان رساندند که در طول 90 دقیقه روی دروازه میهمان خود، تیم مس سرچشمه حمله کردند.

تیم فوتبال پرسپولیس پس از ترکیب هجومی خود از سوی مصطفی دنیزلی، از همان دقایق ابتدایی روی دروازه مس سرچشمه هجوم آورد اما در دقیقه دوم بازی، روی یک غافلگیری و ضد حمله توسط تیم میهمان که با یک حرکت عمقی از جناح چپ اتفاق افتاد، علی سامره پس از کورس با مدافع سرخپوشان، توپ را به محوطه شش قدم پرسپولیس ارسال کرد و محسن باجلان در یک موقعیت مناسب اولین گل این بازی را به ثمر رساند.

بازی در ادامه با هجوم پی در پی سرخپوشان همراه شد که این حملات تا پایان نیمه اول ادامه یافت اما راهی به جایی نبرد و این دیدار در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود تیم مس سرچشمه خاتمه یافت.

پرسپولیس نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد اما راهی به جایی نبرد تا مصطفی دنیزلی سه تعویض متوالی را انجام دهد و طی آن در دقیقه 59 حمیدرضا علی عسگری را به جای وحید هاشمیان به زمین فرستاد و در ادامه در دقیقه 62 مازیار زارع بجای حسین بادامکی وارد زمین شد و آخرین تعویض پرسپولیس نیز در دقیقه 64 صورت گرفت و علیرضا محمد به جای مهدی مهدوی کیا به زمین رفت.

حملات سرخپوشان یکی پس از دیگری توسط مدافعان تیم مس سرچشمه دفع می شد اما در دقیقه 76 محمد نوری در یک حرکت زیبا و یک و دو با علی کریمی در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با یک ضربه زیبا بازی را به تساوی کشاند.

10 دقیقه بعد محمد نوری بار دیگر پا به توپ شد و در محوطه جریمه مس با خطای مدافع حریف روبرو شد که البرز حاجی پور نقطه پنالتی را نشانه رفت و علی کریمی نیز با یک ضربه محکم توپ را به سمت راست دروازه کوبید و علیرغم حرکت دروازه بان مس، دست های حسن هوری به توپ کاپیتان پرسپولیس نرسید و سرخپوشان با یک گل از میهمان خود جلو افتادند.

در ادامه نیز داور 4 دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت اما در این زمان هم اتفاق خاصی رخ نداد و دو تیم با نتیجه 2 بر یک به سود میزبان راهی رختکن شده و پرونده هفته بیست و یکم را بستند.

پرسپولیس در این بازی با 2 گل، 15 خطا، 5 کرنر، 16 شوت، 7 شوت به سمت دروازه، 6 موقعیت خطرناک، 2 کارت زرد، 33 سانتر و 67 درصد مالکیت توپ به کار خود پایان داد و تیم مس سرچشمه نیز با یک گل، 20 خطا، یک کرنر، 5 شوت، یک شوت به سمت دروازه، یک آفساید، یک موقعیت خطرناک، یک کارت زرد، 9 سانتر و 33 درصد مالکیت توپ، مغلوب این دیدار شد.
در این دیدار حسین بادامکی (57) و مهرداد اولادی (75) از تیم پرسپولیس و محسن زاهدی (2 + 45) از تیم مس سرچشمه کارت زرد دریافت کردند. 


[ جمعه 90/10/30 ] [ 10:58 عصر ] [ جواد احمدی ]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدف ما این است که راحت گل بزنیم و سخت گل بخوریم که البته هنوز نتوانسته‌ایم به این خواسته خود دست پیدا کنیم. اینکه ما راحت گل می‌خوریم، ضعف دفاع نیست بلکه ضعف تمام تیم است.به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مصطفی دنیزلی در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و مس سرچشمه از هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنان پرسپولیس روز به روز با اندیشه‌های ما بیشتر آشنا می‌شوند و یقینا آینده خوبی در انتظار پرسپولیس است.وی افزود: در فوتبال هیچ موقعیتی برای اینکه بخواهیم رقیب‌مان را دست کم بگیریم، وجود ندارد و این موضوع هم کاملا به این مربوط است که ما جایگاه رقیب‌مان را هر جای جدول که می‌خواهد باشد، نباید پایین فرض کنیم و آن تیم را دست کم بگیریم. بلکه برعکس، باید خیلی بیشتر تمرکز کنیم و کارمان را با قدرت بالایی انجام دهیم.سرمربی سرخپوشان در ادامه تصریح کرد: تیم مس در حال حاضر در امتحان مرگ و زندگی قرار دارد و به هر حال هنوز امیدهای زیادی دارد. به همین خاطر آنها خودشان را آماده می‌کنند که از چنین بازی‌هایی امتیاز بگیرند. من هم تذکرات لازم را به بازیکنان‌مان درباره این بازی داده‌ام و از اینجا هم می‌خواهم دوباره یادآوری کنم که هر بازی برای ما از حداکثر اهمیت برخوردار است.دنیزلی در مورد اینکه تیمش همچون پنج سال گذشته، راحت گل می خورد و راحت گل می زند، گفت: بازی‌هایی که تا به حال در فصل جدید انجام داده‌ایم طوری بوده که نشان داده ما راحت گل می‌خوریم؛ اما هم کسی که گل می‌خورد و هم کسی که گل می‌زند از تیم ماست. چیزی که ما می‌خواهیم بدست بیاوریم این است که راحت گل بزنیم و سخت گل بخوریم که البته هنوز نتوانسته‌ایم به این خواسته خود دست پیدا کنیم. اینکه ما راحت گل می‌خوریم، ضعف دفاع نیست بلکه ضعف تمام تیم است.سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بهتر است لیگ ایران با حضور چند تیم برگزار شود، اظهار داشت: فکر می‌کنم 18 تیم برای لیگ ایران مناسب باشد و با توجه به شرایط کلی ایران این تعداد تیم برای لیگ مناسب است ولی به خاطر برگزاری بازی‌ها ممکن است 16 تیم یا 20 تیمی هم بشود.مصطفی دنیزلی در پاسخ به این سوال که فوتبال ایران در سطح بالاتری قرار دارد یا فوتبال ترکیه، گفت: از نظر لیگ‌های برتر هر دو کشور، لیگ ترکیه قوی‌تر است و این اختلاف هم به خاطر حضور بازیکنان خارجی در لیگ ترکیه است. من بین تیم‌های ملی دو کشور اختلاف زیادی نمی‌بینم. به طور مثال امروز تیم فنرباغچه از تیم لیل فرانسه یک بازیکن به نام «سا» به خدمت گرفته که این بازیکن 15 میلیون یورو برای آنها هزینه داشته است. لیگ ایران نمی‌تواند چنین بازیکنی به خدمت بگیرد و همین موضوع است که باعث تفاوت سطح فوتبال دو کشور شده است.سرمربی ترک تبار پرسپولیس در مورد حضور هواداران این تیم در ورزشگاه آزادی با توجه به نتایج تیمش در سه بازی اخیر، گفت: نمی‌توانم عدد دقیق آن را بگویم اما اینکه تعداد آنها از بازی اول در ورزشگاه آزادی بیشتر خواهد بود، قطعی است. هدف ما این است که حتی در آینده بالاتر از 50 هزار نفر را به ورزشگاه بیاوریم. یکی از مهم‌ترین عوامل زیبایی فوتبال همین تماشاگران هستند. وقتی بهترین فوتبال دنیا هم در یک ورزرشگاه خالی از تماشاگر برگزار شود آن بازی زیاد زیبا نخواهد بود.مصطفی دنیزلی در حالی که قصد خروج از محل کنفرانس خبری را داشت، خطاب به خبرنگاران گفت: مثل اینکه شما خودتان هم بازی مقابل مس سرچشمه را دست کم گرفته‌اید چرا که هفته قبل تعدادتان در این اتاق خیلی بیشتر بود.


[ جمعه 90/10/30 ] [ 10:57 عصر ] [ جواد احمدی ]
........ ????? ???????? >>