سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

 

مربی تیم فوتبال مس سرچشمه با انتقاد از عملکرد داور دیدار این تیم مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس در این مسابقه 14 نفره بازی می‌کرد!

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر شرفی پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق، اظهار داشت: ما بعد از آنکه جلو افتادیم سعی کردیم دفاع کنیم. دفاع هم یک تاکتیک است و تیمی که نتواند این کار را انجام دهد تیم نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه بازیکنان ما به یک گل راضی شدند. در بین دو نیمه به آنها گفتم اگر گل دوم را نزنید به مشکل می‌خورید که در نهایت این اتفاق افتاد.

سرمربی تیم مس سرچشمه با بیان اینکه بعضی از بازیکنانش هنوز ورزشگاه آزادی را ندیده بودند، تصریح کرد: ما از لحاظ روانی آنها را آماده این بازی کردیم و با وجود اینکه آنها بازیکنان بزرگی مانند کریمی، نوری و مهدوی کیا را داشتند تا دقیقه 75 کم نیاوردیم اما تصمیم داور به ضررمان شد.

شرفی ادامه داد: داور در موقعیت‌های 50 - 50 به نفع پرسپولیس سوت می‌زد. من صحنه پنالتی را ندیدم و اگر کسی بگوید پنالتی شد آن را قبول می‌کنم. من اعتقاد دارم تصمیمات داور به ضرر ما بود.

وی خاطر نشان کرد: پرسپولیس در این دیدار 14 نفره بازی می‌کرد. قضاوت داور به سود آنها بود و مهار کریمی و نوری بسیار سخت.

اصغر شرفی با طرح این موضوع که اعتقاد دارم کریمی جزو بهترین‌های ایران است، اظهار داشت: انرژی بازیکنان ما در دقایق آخر تحلیل رفت و با غفلت ما تیم پرسپولیس به پیروزی رسید.

وی با یادآوری اینکه بازیکنانش تجربه چنین بازی‌هایی را نداشتند، ادامه داد: در بازی‌های ما 100 تماشاگر می‌آید ولی اینجا 30 هزار تماشاگر می‌آید. من تلاش کردم بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی تقویت کنم و آنها از بازی لذت ببرند نه اینکه بترسند. آنها با تمام وجود بازی کردند ولی در نهایت نتوانستیم در این دیدار پیروزی را حفظ کنیم.

سرمربی تیم مس خاطر نشان کرد: ای کاش بد بازی می‌کردیم و نتیجه می گرفتیم، زیرا در این شرایط سخت تنها سه امتیاز برای ما مهم بود. ما به امید زنده‌ایم سعی می کنیم کارمان را ادامه داده و ببینیم در بازیهای آینده چه اتفاقی می افتد.

ارزش علی کریمی به اندازه سه بازیکن است، وی با بیان این جمله تصریح کرد: همه بازیکنان با شور و نشاط بازی می‌کنند و ما با همین تیم مقابل پرسپولیس که در نیمکتش بازیکنان بزرگی داشت، 40 هزار تماشاگر از این تیم حمایت می‌کردند و از چندین ستاره بزرگ بهره می برد، تا دقیقه 75 برنده بودیم اما نتوانستیم این نتیجه را حفظ کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ما قشنگ بازی می کنیم اما نتیجه را واگذار کردیم. شاید فدراسیون چهار تیم به لیگ اضافه کند و ما هم ماندیم.

شرفی در پایان در مورد اینکه بحث مذاکره مسئولان باشگاه با ساکت الهامی صحت دارد، گفت: من از شما تشکر می‌کنم ولی این سئوال را از مسئولان باشگاه بپرسید زیرا اطلاعی از آن ندارم. نشستن روی نیمکت مس سرچشمه شجاعت می‌خواهد، من هم که این کار را پذیرفتم با آبروی ورزشی خود بازی کردم اما همچنان به کارم ادامه می‌دهم.


[ جمعه 90/10/30 ] [ 11:6 عصر ] [ جواد احمدی ]