سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777
  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رئیس دپارتمان داوری در خصوص قضاوت تورج حق‌وردی در دیدار پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) گفت: این بازی یک دیدار سخت و سنگین بود و تورج‌ حق‌وردی کار سختی برای قضاوت داشت اما قضاوتش با یکی دو اشتباه همراه بود.

    وی افزود: در صحنه مشکوک به پنالتی، گردان با دستش اول پای راست و بعد پای چپ مهاجم پرسپولیس را می‌‎زند که متاسفانه داور بازی نمی‌بیند. در این صحنه کمک داور هم می‌توانست به کمک داور بیاید که متاسفانه وی هم نتوانسته بود صحنه را ببیند. در این صحنه، داور خطای پنالتی روی مهاجم پرسپولیس را نگرفت.

    عسگری در ادامه تصریح کرد: در صحنه‌ای، داور خطای هند نویدکیا را گرفت، هند اتفاق نیفتاد و داور در این صحنه اشتباه کرد اما داور در اخراج مدافع سپاهان به درستی عمل کرد، چرا که بازیکن سپاهان با دو دست بازیکن پرسپولیس را هل داد و اگر بازیکن به توپ می‌رسید موقعیت مناسبی نصبیش می‌شد و اخطار دوم کاملا درست بود.


[ دوشنبه 91/11/30 ] [ 2:55 عصر ] [ جواد احمدی ]

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سپاهان را به خوبی تحت فشار قرار دادیم و مستحق کسب پیروزی بودیم.


به گزارش فارس، محمد قاضی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان گفت: بازی بسیار خوبی بود، سپاهان را به خوبی تحت فشار گذاشتیم، تلاش فراوانی انجام دادیم و حق ما کسب پیروزی بود. موقعیت‌های زیادی خلق کردیم اما سپاهانی‌ها خوش‌شانس بودند.

وی در مورد اینکه چرا پایش دچار مصدومیت شده است، عنوان کرد: روی صحنه گل بالا پریدم و وقتی پایین آمدم مچم پیچید، مشکل خاصی نیست، روی پایم یخ گذاشتم تا ورم نکند.

قاضی در مورد اینکه جایگاه پرسپولیس خوب شده و دیگر از طعنه‌های حضور در رده دوازدهم خبری نیست، عنوان کرد: به هر حال اتفاق بدی بود که برای ما افتاد، فصل قبل هم تیم در جایگاه دوازدهم قرار داشت و تماشاگران از این نتایج ناراضی بودند. با عملکرد خوبمان در این مدت هدیه مناسبی به هواداران دادیم و امیدوارم این نتایج تکرار شود.

مهاجم پرسپولیس در مورد صحنه‌ای که با فرشید طالبی درگیر شد، اظهار داشت: در آن صحنه درگیری کوچکی به وجود آمد هر دوی ما می‌خواستیم توپ را بزنیم که سر این موضوع مشکل کوچکی ایجاد شد.

[ یکشنبه 91/11/29 ] [ 10:50 عصر ] [ جواد احمدی ]

مهاجم پرسپولیس گفت: خوشحالم که مقابل سپاهان گل 3 امتیازی به ثمر رساندم.


هادی نوروزی پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. خوشحالم که دقایق پایانی توانستیم به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: حق ما در این بازی برد بود چون بازیکنانمان زحمت زیادی کشیدند و این گل قسمت من بود که بزنم. ما از دقیقه یک شروع به حمله کردیم و خواست خدا بود که در دقایق پایانی به گل برسیم.

مهاجم پرسپولیس در مورد شرایط این تیم در آینده گفت: ما بازی به بازی بهتر می‌شویم و به خاطر هواداران از جان مایه می‌گذاریم. تلاش می‌کنیم تا در پایان فصل جزو 3 تیم برتر باشیم.

[ یکشنبه 91/11/29 ] [ 10:50 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، دکتر محمدرضا زادمهر، حمید استیلی و یکی از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس میهمان این برنامه خواهند بود.


اولین برنامه تلویزیونی «باشگاه» امشب از ساعت 23 از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد.


[ یکشنبه 91/11/29 ] [ 10:49 عصر ] [ جواد احمدی ]
  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان در یک دیدار زیبا و تماشاگرپسند توانستند تیم سپاهان را با یک گل شکست دهند.

    پرسپولیس از دقایق ابتدایی بازی و پس از سوت تورج حق وردی هجومی و با تمام قوا روی دروازه سپاهان حمله ور شد.

    در دقیقه 2، دروازه شهاب گردان روی سانتر از جناح چپ مهرداد پولادی و ضربه سر محمد قاضی تهدید شد.

    هادی نوروزی در دقیقه 3 با حرکتی عمقی در پشت محوطه جریمه زردپوشان با خطای فرشید طالبی متوقف شد و داور به مدافع سپاهان کارت زرد نشان داد.

    ضربه کاشته از بیرون قوس محوطه جریمه سپاهان توسط پروویچ زده شد که توپ به تیر عمودی دروازه برخورد کرد.

    در دقیقه 9 پرسپولیس بار دیگر از جناح چپ صاحب یک ضربه کاشته شد که پس ارسال توپ در یک رفت و برگشت، این حمله سرخپوشان نیز توسط بازیکنان سپاهان مهار شد.

    در دقیقه 13 سانتر مهرداد پولادی و ضربه ولاتکو، توپ را از کنار دروازه شهاب گردان عبور داد.

    میلان سوشاک در دقیقه 18 بازی، با خطا روی کاپیتان پرسپولیس هادی نوروزی یک کارت زرد از داور دریافت کرد.

    میثم نقی زاده روی یک خطا در میانه زمین، از داور کارت زرد گرفت.

    پرسپولیس در دقیقه 25 در شرایط خوبی قرار گرفت و روی چند صحنه و موقعیت خوب گلزنی بارها دروازه شهاب را تهدید کرد که در ادامه بازیکنان تیم سپاهان پشت محوطه جریمه در جناح راست بر روی حسین ماهینی خطا کردند که ضربه آزاد و زمینی مارکو پروویچ در دستان گردان قرار گرفت.

    در ادامه و در یک رفت و برگشت سپاهان حمله ای را روی دروازه سرخپوشان تدارک دید که طی آن نیلسون دروازه بان میزبان دچار مصدومیت شد و کادر پزشکی پرسپولیس دقایقی برای مداوای وی در زمین حضور یافت.

    تیم میهمان در دقیقه 37 بار دیگر از جناح راست روی دروازه میزبان فشار آورد که طی آن شوت محکم جواهیر سوکای پس از برخورد با دستان نیلسون برگشت خورد که خلعتبری در یک موقعیت خوب قرار گرفت اما با تیزهوشی دروازه بان و مدافعان پرسپولیس، توپ دفع شد.

    سرخپوشان پس از آن با یک ضد حمله پاسخ زردپوشان را دادند اما این بار نیز هادی نوروزی با یک شلیک کم دقت توپ را از کنار دروازه گردان گذراند.

    مهرداد پولادی در دقیقه 41 بار دیگر از سمت چپ حرکتی را به سمت دروازه سپاهان طراحی کرد که با خطای جهان عالیان مواجه شد و ضربه خطا پس از یک رفت و برشت کرنر شد و در ادامه بازی به میانه زمین منتقل گردید.

    پرسپولیس در دقایق پایانی نیمه اول نیز بارها از چپ و راست روی دروازه سپاهان فشار آورد و با دقت بیشتر مهاجمانش می توانست گل برتری این نیمه را به ثمر برساند.

    در دقیقه 44 هادی نوروزی در یک حرکت عمقی وارد هجده قدم حریف شد که در یک صحنه مشکوک به پنالتی، توپ در پشت محوطه جریمه به میثم نقی زاده رسید و او با یک شوت محکم پای چپ دروازه را نشانه رفت که در میانه راه توپ با سر مدافع حریف به کرنر رفت که پس از آن نیز در یک رفت و برگشت از سوی داور آفساید اعلام شد.

    تورج حق وردی برای نیمه اول 3 دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت و در نهایت نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

    دو تیم در نیمه دوم بازی بهتر و جذاب تری را به نمایش گذاشتند. زردپوشان دو دقیقه پس از آغاز نیمه دوم در یک ارسال از جناح راست روی دروازه پرسپولیس، نیلسون را مصدوم کردند. سوکای با خطا روی نیلسون یک کارت زرد دریافت کرد که حرکت وی با اعتراض بازیکنان پرسپولیس همراه بود.

    در دقیقه 50 محمد قاضی روی یک حرکت عمقی در تله آفساید مدافعان سپاهان قرار گرفت.

    مارکو پروویچ در دقیقه 54 با یک پاس زیبا، ولاتکو را صاحب یک موقعیت تک به تک کرد که وی توسط شهاب گردان سرنگون شد و تورج حق وردی به سادگی هرچه تمامتر از یک پنالتی مسلم برای پرسپولیس چشم پوشی کرد.

    در دقیقه 56 در یک ضد حمله توسط زردپوشان ضربه محکم سوکای به تیر دروازه نیلسون برخورد کرد.

    در دقیقه 58 امید ابراهیمی در میانه میدان روی محمد قاضی خطا کرد و یک کارت زرد دریافت نمود.

    در دقیقه 65 سوشاک بازیکن خارجی سپاهان روی هادی نوروزی خطا کرد و دومین کارت زرد را از داور گرفت و با کارت قرمز از بازی اخراج شد. همچنین شهاب گردان به دلیل اعتراض به داور، کارت زرد دریافت کرد.

    در دقیقه 74 شوت محکم مارکو پروویچ به شهاب گردان برخورد کرد.

    کریم انصاری فرد در دقیقه 75 به جای ولاتکو وارد زمین شد و یک دقیقه بعد ایران نژاد به جای سکوکای به زمین رفت.

    پرسپولیس از دقیقه 80 در نیمه زمین سپاهان مستقر شده بود و بازی را با فشار هر چه بیشتر روی دروازه میهمان ادامه می داد تا اینکه داور بازی برای نیمه دوم چهار دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.

    هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس روی ارسال اوت دستی حسین ماهینی در دقیقه 92 گل برتری و طلایی پرسپولیس را به ثمر رساند و این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.

 


[ یکشنبه 91/11/29 ] [ 7:43 عصر ] [ جواد احمدی ]

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سازمان لیگ اعلام کرد: بنابه درخواست مدیریت گروه ورزش شبکه سوم سیما مبنی بر برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی در تهران و پخش زنده این مسابقات از شبکه سوم سیما و به منظور پخش هر دو مسابقه کشتی و فوتبال، دیدار روز جمعه چهارم اسفند ماه بین تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم هرمزگان بجای ساعت 15:30 از ساعت 14:30 انجام خواهد شد.

گفتنی است، دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم هرمزگان روز جمعه چهارم اسفند ماه از ساعت 14:30 در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار می‌شود.


[ یکشنبه 91/11/29 ] [ 3:41 عصر ] [ جواد احمدی ]

دیدار پرسپولیس با ستارگان آث‌میلان قطعی شد


مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: طبق سیاست‌های محمد رویانیان حضور ستارگان میلان در سال 92 در ایران قطعی شد.


امیر مشیری در خصوص بررسی پرونده پیشنهاد میلانی‌ها برای حضور در ایران با ستاره‌های معروف خود اظهار داشت: خوشبختانه طبق سیاست‌های محمد رویانیان که در آن توجه به تیم‌های پایه و برقراری ارتباط با بهترین‌های دنیا حرف اول را می‌زند رایزنی‌های خوبی پس از سفر به ایتالیا با مسئولان تیم ستارگان میلان داشتیم.

وی افزود: پس از بررسی‌های انجام شده و جلسات مکرر حضور ستارگان میلان در ایران در سال 1392 قطعی شد.انشالله بازیکنانی بزرگی مانند مالدینی، پاپن، آلبرتینی، کافو، گولیت، دونادونی و خیلی دیگر از بزرگان میلان را در ایران خواهیم دید تا با تیم فوتبال پرسپولیس بازی کنند.

وی ادامه داد: اینکه سال 92 را انتخاب کردیم به دلیل این است که تیم ستارگان میلان جدیدا به اندونزی رفته و پس از استراحتی انشالله سفر بعدی‌اش به ایران خواهد بود.اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این دیدار دوستانه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. برنامه‌‌های ویژه‌ای را طبق دستور مدیرعامل داریم که برگزار خواهیم کرد. به نظرم پس از حدود 30 سال است که این اتفاق بزرگ پس از حضور باره‌سی در ایران قرار است بیفتد.

این در شرایطی است که به احتمال فراوان در این دیدار قرار است شرایط برای خداحافظی برخی از بازیکنان پرسپولیس و تقدیر از برخی از بازیکنان سابق این تیم انجام شود.

 


[ یکشنبه 91/11/29 ] [ 2:17 عصر ] [ جواد احمدی ]

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، زمان پخش برنامه‌های مستقیم رقابت‌های فوتبال به شرح زیر اعلام شد:

یکشنبه 29 بهمن ماه 1391

پرسپولیس - سپاهان (ساعت 17:15) پخش زنده از شبکه سوم

منچسترسیتی - لیدزیونایتد (ساعت 17:30) پخش زنده از شبکه ورزش

فیورنتینا - اینتر میلان (ساعت 23:15) پخش زنده از شبکه ورزش

رئال مادرید - رایو وایکانو (ساعت 23:30) پخش زنده از شبکه سوم

دوشنبه 30 بهمن ماه 1391

منچستر یونایتد - ردینگ (ساعت 23:30) پخش زنده از شبکه ورزش

سه‌شنبه اول اسفند ماه 1391

پورتو - مالاگا (ساعت 23:15) پخش زنده از شبکه ورزش

آرسنال - بایرن مونیخ (ساعت 23:15) پخش زنده از شبکه سوم

چهارشنبه دوم اسفند ماه 1391

میلان - بارسلونا (ساعت 23:15) پخش زنده از شبکه سوم

شالکه - گالاتاسرای (ساعت 23:15) پخش زنده از شبکه ورزش

پنجشنبه 3 اسفند 1391

استقلال - صنعت نفت آبادان (ساعت 17:15) پخش زنده از شبکه سوم.


[ یکشنبه 91/11/29 ] [ 2:7 عصر ] [ جواد احمدی ]

 


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امروز تمرینات سبکی را در ورزشگاه درفشی فر زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.

تمرین امروز از ساعت 16 در هوایی خوب و آفتابی با دویدن، گرم کردن، انجام حرکات کششی و نرمشی و مرور تاکتیک های مورد نظر کادر فنی انجام شد.

کریم باقری در کنار بازیکنان به تمرین پرداخته و وینگو بگوویچ نیز در محل تمرین سرخپوشان حضور یافت.

علی کریمی امروز صبح پس از آب درمانی، فیزیوتراپی و دویدن و کار با موانع، پا به توپ شد.

مهدی مهدوی کیا نیز با تشخیص کادر فنی به استراحت پرداخته و در محل تمرین حضور نیافت.

سرخپوشان پس از پایان تمرین امروز با 18 بازیکن به اردو رفتند.

اسامی بازیکنان بشرح زیر می باشد:

نیلسون جونیور، رضا محمدی، سید جلال حسینی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، امیر حسین فشنگچی، محمدرضا خانزاده، رضا حقیقی، میثم نقی زاده، عادل کلاه کج، مارکو پروویچ، ولاتکو دانوسکی، کریم انصاری فرد، محمد قاضی، مهرزاد معدنچی و هادی نوروزی.

گفتنی است، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال فردا از ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی تهران میزبان سپاهان خواهد بود.


[ یکشنبه 91/11/29 ] [ 1:58 عصر ] [ جواد احمدی ]
  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال در حالی برگزار می‌شود که تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان تیم سپاهان است.

    برنامه این هفته به شرح زیر اعلام شد:

    جمعه 27 بهمن ماه 1391

    ملوان انزلی - فولاد خوزستان (ورزشگاه تختی انزلی) ساعت 16

    صنعت نفت آبادان - آلومینیوم هرمزگان (ورزشگاه تختی آبادان) ساعت 16

    پیکان - سایپا (ورزشگاه تختی تهران) ساعت 16

    ذوب آهن - مس کرمان (ورزشگاه فولاد شهر اصفهان) ساعت 16

    فجر سپاسی - استقلال (ورزشگاه حافظیه شیراز) ساعت 15

    یکشنبه 29 بهمن ماه 1391

    پرسپولیس - سپاهان (ورزشگاه آزادی) ساعت 17:15

    راه آهن - داماش گیلان (ورزشگاه اکباتان تهران) ساعت 16

    گهر دورود - تراکتورسازی (ورزشگاه تختی دورود) ساعت 15

    سه‌شنبه 1 اسفند ماه 1391

    صبا - نفت تهران (ورزشگاه یادگار امام قم) ساعت 15:30


[ جمعه 91/11/27 ] [ 5:32 عصر ] [ جواد احمدی ]
........ ????? ???????? >>