سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777
  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان در یک دیدار زیبا و تماشاگرپسند توانستند تیم سپاهان را با یک گل شکست دهند.

    پرسپولیس از دقایق ابتدایی بازی و پس از سوت تورج حق وردی هجومی و با تمام قوا روی دروازه سپاهان حمله ور شد.

    در دقیقه 2، دروازه شهاب گردان روی سانتر از جناح چپ مهرداد پولادی و ضربه سر محمد قاضی تهدید شد.

    هادی نوروزی در دقیقه 3 با حرکتی عمقی در پشت محوطه جریمه زردپوشان با خطای فرشید طالبی متوقف شد و داور به مدافع سپاهان کارت زرد نشان داد.

    ضربه کاشته از بیرون قوس محوطه جریمه سپاهان توسط پروویچ زده شد که توپ به تیر عمودی دروازه برخورد کرد.

    در دقیقه 9 پرسپولیس بار دیگر از جناح چپ صاحب یک ضربه کاشته شد که پس ارسال توپ در یک رفت و برگشت، این حمله سرخپوشان نیز توسط بازیکنان سپاهان مهار شد.

    در دقیقه 13 سانتر مهرداد پولادی و ضربه ولاتکو، توپ را از کنار دروازه شهاب گردان عبور داد.

    میلان سوشاک در دقیقه 18 بازی، با خطا روی کاپیتان پرسپولیس هادی نوروزی یک کارت زرد از داور دریافت کرد.

    میثم نقی زاده روی یک خطا در میانه زمین، از داور کارت زرد گرفت.

    پرسپولیس در دقیقه 25 در شرایط خوبی قرار گرفت و روی چند صحنه و موقعیت خوب گلزنی بارها دروازه شهاب را تهدید کرد که در ادامه بازیکنان تیم سپاهان پشت محوطه جریمه در جناح راست بر روی حسین ماهینی خطا کردند که ضربه آزاد و زمینی مارکو پروویچ در دستان گردان قرار گرفت.

    در ادامه و در یک رفت و برگشت سپاهان حمله ای را روی دروازه سرخپوشان تدارک دید که طی آن نیلسون دروازه بان میزبان دچار مصدومیت شد و کادر پزشکی پرسپولیس دقایقی برای مداوای وی در زمین حضور یافت.

    تیم میهمان در دقیقه 37 بار دیگر از جناح راست روی دروازه میزبان فشار آورد که طی آن شوت محکم جواهیر سوکای پس از برخورد با دستان نیلسون برگشت خورد که خلعتبری در یک موقعیت خوب قرار گرفت اما با تیزهوشی دروازه بان و مدافعان پرسپولیس، توپ دفع شد.

    سرخپوشان پس از آن با یک ضد حمله پاسخ زردپوشان را دادند اما این بار نیز هادی نوروزی با یک شلیک کم دقت توپ را از کنار دروازه گردان گذراند.

    مهرداد پولادی در دقیقه 41 بار دیگر از سمت چپ حرکتی را به سمت دروازه سپاهان طراحی کرد که با خطای جهان عالیان مواجه شد و ضربه خطا پس از یک رفت و برشت کرنر شد و در ادامه بازی به میانه زمین منتقل گردید.

    پرسپولیس در دقایق پایانی نیمه اول نیز بارها از چپ و راست روی دروازه سپاهان فشار آورد و با دقت بیشتر مهاجمانش می توانست گل برتری این نیمه را به ثمر برساند.

    در دقیقه 44 هادی نوروزی در یک حرکت عمقی وارد هجده قدم حریف شد که در یک صحنه مشکوک به پنالتی، توپ در پشت محوطه جریمه به میثم نقی زاده رسید و او با یک شوت محکم پای چپ دروازه را نشانه رفت که در میانه راه توپ با سر مدافع حریف به کرنر رفت که پس از آن نیز در یک رفت و برگشت از سوی داور آفساید اعلام شد.

    تورج حق وردی برای نیمه اول 3 دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت و در نهایت نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

    دو تیم در نیمه دوم بازی بهتر و جذاب تری را به نمایش گذاشتند. زردپوشان دو دقیقه پس از آغاز نیمه دوم در یک ارسال از جناح راست روی دروازه پرسپولیس، نیلسون را مصدوم کردند. سوکای با خطا روی نیلسون یک کارت زرد دریافت کرد که حرکت وی با اعتراض بازیکنان پرسپولیس همراه بود.

    در دقیقه 50 محمد قاضی روی یک حرکت عمقی در تله آفساید مدافعان سپاهان قرار گرفت.

    مارکو پروویچ در دقیقه 54 با یک پاس زیبا، ولاتکو را صاحب یک موقعیت تک به تک کرد که وی توسط شهاب گردان سرنگون شد و تورج حق وردی به سادگی هرچه تمامتر از یک پنالتی مسلم برای پرسپولیس چشم پوشی کرد.

    در دقیقه 56 در یک ضد حمله توسط زردپوشان ضربه محکم سوکای به تیر دروازه نیلسون برخورد کرد.

    در دقیقه 58 امید ابراهیمی در میانه میدان روی محمد قاضی خطا کرد و یک کارت زرد دریافت نمود.

    در دقیقه 65 سوشاک بازیکن خارجی سپاهان روی هادی نوروزی خطا کرد و دومین کارت زرد را از داور گرفت و با کارت قرمز از بازی اخراج شد. همچنین شهاب گردان به دلیل اعتراض به داور، کارت زرد دریافت کرد.

    در دقیقه 74 شوت محکم مارکو پروویچ به شهاب گردان برخورد کرد.

    کریم انصاری فرد در دقیقه 75 به جای ولاتکو وارد زمین شد و یک دقیقه بعد ایران نژاد به جای سکوکای به زمین رفت.

    پرسپولیس از دقیقه 80 در نیمه زمین سپاهان مستقر شده بود و بازی را با فشار هر چه بیشتر روی دروازه میهمان ادامه می داد تا اینکه داور بازی برای نیمه دوم چهار دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.

    هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس روی ارسال اوت دستی حسین ماهینی در دقیقه 92 گل برتری و طلایی پرسپولیس را به ثمر رساند و این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.

 


[ یکشنبه 91/11/29 ] [ 7:43 عصر ] [ جواد احمدی ]