سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیم‌های پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) از ساعت 13 روز شنبه بیست و هشتم بهمن ماه در سالن اجتماعات سازمان لیگ با حضور سرمربیان دو تیم برگزار می‌شود.

همچنین جلسه هماهنگی برای برگزاری این دیدار نیز از ساعت 11 صبح روز شنبه در محل فوق برگزار می‌گردد.


[ جمعه 91/11/27 ] [ 12:34 عصر ] [ جواد احمدی ]

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که تمرینات روزهای جمعه و شنبه این تیم پشت در‌های بسته برگزار خواهد شد.


حمید عباسی پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های تیم و بازی مقابل سپاهان، تمرینات پرسپولیس روزهای جمعه و شنبه یعنی 48 ساعت قبل از بازی با سپاهان پشت در‌های بسته و بدون حضور هواداران و خبرنگاران برگزار خواهد شد.

این در شرایطی است که تیم فوتبال پرسپولیس روز یکشنبه در یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود در تهران میزبان سپاهان اصفهان است.

[ پنج شنبه 91/11/26 ] [ 11:14 عصر ] [ جواد احمدی ]

 


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری پس از برتری سرخپوشان برابر گهر از هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم به گل برسیم اما در ادامه، بازیکنان به لاک دفاعی رفتند و احساس کردند که می‌توانیم با همین یک گل به پیروزی برسیم.

وی افزود: پس از دو گلی که از گهر دریافت کردیم موقعیت‌های خوبی را به دست آوردیم که از دو فرصت استفاده کرده و به پیروزی رسیدیم. تیم گهر بسیار خوب فوتبال بازی می‌کند و اگر همین روند را از ابتدای لیگ شروع می‌کردند، اکنون وضعیت بسیار بهتری داشتند. به هر صورت باید به این تیم تبریک بگویم.

گل‌محمدی در ادامه تصریح کرد: از زمانی که آمده‌ام تلاش داشتم که تیم خوب کار کند. فکر می‌کنم کسب پنج برد و پنج تساوی کارنامه بدی با توجه به مشکلاتی که داشتیم نباشد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که تیم شما بهترین بازیکنان ایران را دارد پس چرا نمی‌توانید نتیجه بگیرید، گفت: داشتن بهترین‌ها همیشه دلیل پیروزی نیست. در نیم فصل نخست پرسپولیس با مشکلات بزرگی روبه‌رو بود که به اعتقاد من بخش عمده آن مربوط به بیرون از پرسپولیس بود. مشکلات داوری را هم به این اتفاقات اضافه کنید. البته بخشی از مشکلات هم مربوط به خود ژوزه بود که به دلیل حضور دیرهنگامش در پرسپولیس و ناآشنا بودنش با بازیکنان، نتوانست ارتباط خوبی ایجاد کند و امتیازهای زیادی را از دست دادیم و همین موضوع باعث شد اعتماد به نفس بازیکنان از بین برود.

گل‌محمدی خاطر نشان کرد: فاصله تیم‌ها به هم نزدیک است. مثلا همین تیم گهر با وجود اینکه در رده هفدهم قرار دارد اما تیم بسیار خوبی است. در این لیگ هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد. ما امتیازهای زیادی را از دست داده‌ایم. در پنج بازی مساوی کردیم که در بعضی از آن‌ها می‌توانستیم به پیروزی برسیم اما بعضی مشکلات مثل داوری مانع از موفقیت ما شد. به هر حال اینکه انتظار داشته باشیم پرسپولیس همه بازی‌ها را ببرد، انتظار زیادی است و ما برای کسب نتایج بهتر به زمان نیاز داریم و گذشت زمان خیلی از مشکلات را حل می‌کند.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که چرا استقلال می‌تواند به پیروزی برسد اما پرسپولیس چنین شرایطی ندارد، گفت: استقلال ثبات خوبی داشته است. آن‌ها هدفمند بازیکن گرفتند و تمرین‌هایشان را خیلی زود شروع کردند. استقلال در نیم فصل امتیازهای بسیار خوبی گرفت و همین مسئله به آن‌ها کمک کرد، درست برعکس ما که امتیازهای زیادی را از دست دادیم. این ثبات باعث شده اکنون استقلال در صدر جدول باشد.

وی در ادامه در مورد کم کاری بازیکنان تیمش افزود: وقتی توانستیم نتیجه عقب افتاده را جبران کنیم، پس نمی‌توان گفت این بازیکنان کم‌کاری می‌کنند. ما هم انگیزه داشتیم ولی بعد از زدن گل اول کمی گهر را دست کم گرفتیم. انصافا تیم گهر هم گل‌های قشنگی به ما زد. یک پنالتی هم از دست دادیم که اگر گل می‌شد، بازی 4 بر 2 به پایان می‌رسید. به همین علت قبول ندارم که بازیکنانم در این دیدار کم‌کاری کردند.

گل محمدی در مورد آسیب دیدگی کمک‌داور پس از بازی گفت: من این حرکت را محکوم می‌کنم و واقعا جای تعجب دارد. داوران در این فوتبال قشر مظلومی هستند و زحمت می‌کشند. اخیرا هم در مطبوعات از صحبت من درباره سطح داوری برداشت‌های غلطی شده که باید بگویم من چنین حرفی را نزده‌ام و اعتقاد دارم که به داوران باید احترام گذاشت. یک بار دیگر هم اگر چنین اتفاقی افتاده باشد، آن را محکوم می‌کنم و از این بابت متاسفم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص عملکرد کریم انصاری‌فرد گفت: تیم ما تیم شناخته شده‌ای برای حریفان است. من خودم در این چند بازی از انصاری‌فرد راضی نبوده‌ام. کریم خودش باید فکر کند که چه اتفاقی برایش افتاده. شاید اگر سال بعد پیشنهاد بهتری داشته باشد از ما جدا شود، ولی خودش نخواست این فصل از پرسپولیس برود. او بازیکن جوان و خوبی است. او باید دوباره با تمرین‌های منظم به تیم برگردد و خودش را پیدا کند.

گل محمدی درباره صعود به رده ششم جدول افزود: در حال حاضر در رتبه ششم جدول هستیم و این در حالی است که از اول فصل به این رتبه نرسیده بودیم. همین مسئله اعتماد به نفس بهتری به ما در ادامه لیگ می‌دهد و ما را یاری می‌کند.


[ پنج شنبه 91/11/26 ] [ 3:25 عصر ] [ جواد احمدی ]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جزئیات نشست با رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، مذاکرات جدید با باشگاه میلان ایتالیا، برگزاری احتمالی دیدار ستارگان پرسپولیس و میلان و همکاری رسمی با این باشگاه در رده‌های پایه و آکادمی فوتبال تشریح کرد.


محمد رویانیان در همین رابطه اظهار کرد: با توجه به سفری که به میلان و مذاکراتی که با گالیانی و دیگر مدیران باشگاه داشتیم و صحبت‌های صورت گرفته در جریان سفر فرانکو باره‌سی به ایران، فصل تازه‌ای در پرسپولیس در حال شکل‌گیری است که در جریان آن تلاش می‌کنیم بین دو باشگاه پرسپولیس و میلان همکاری‌های گوناگونی در حوزه‌های مختلف شکل بگیرد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: مذاکرات در حال انجام است و به زودی به مرحله اجرا خواهد رسید. از جمله مواردی که در این مذاکرات بررسی می‌شود، همکاری رسمی آکادمی‌های فوتبال دو باشگاه است. به طور حتم آ.ث.میلان به عنوان باشگاهی پیشرو در فوتبال دنیا تجارب بسیاری در این زمینه دارد. از سوی دیگر از اهداف باشگاه پرسپولیس انجام اقدامات زیربنایی است که توسعه آکادمی فوتبال جزو آن خواهد بود.

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: در همین ارتباط برخی از مدیران ارشد باشگاه میلان آمادگی خود برای سفر به تهران و انجام مذاکرات را به ما اعلام داشته‌اند. بر این اساس، سفر این گروه در زمانی که مشخص خواهد شد صورت می‌گیرد.

رویانیان درباره احتمال انجام بازی پرسپولیس با ستارگان میلان گفت: تیم پیشکسوتان میلان متشکل از ستاره‌های سابق این تیم که اکثر آنها از بازیکنان یک دهه اخیر این باشگاه و تیم‌های مطرح جهان هستند حاضر شده‌اند سفری به تهران داشته باشند. این موضوع در حال مذاکره است و در صورت توافق نهایی رسمی می‌شود.

محمد رویانیان درباره ملاقات با رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا افزود: رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا پیرو ملاقات و مذاکراتی که با آقای مارکو برولی نایب فدراسیون فوتبال ایتالیا داشتیم و به منظور توسعه همکاری‌ها به صورت کتبی و رسمی از بنده و مدیران باشگاه پرسپولیس برای انجام سفر مجدد به ایتالیا دعوت کردند. این دعوت به منظور مذاکرات تکمیلی با ایشان و برای انجام همکاری‌ها صورت گرفته است که برنامه این سفر در آینده مشخص خواهد شد.

[ چهارشنبه 91/11/25 ] [ 2:27 عصر ] [ جواد احمدی ]
  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بازی برگشت تیم‌های پرسپولیس و گهر دورود از هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) در حالی انجام می‌شود که سعید بخشی‌زاده قضاوت این دیدار را بر عهده خواهد داشت.

    برنامه، زمان، مکان و اسامی داوران و ناظر داوری این مسابقه به شرح زیر اعلام شد:

    چهارشنبه 25 بهمن ماه 1391

    پرسپولیس - گهر دورود (ورزشگاه آزادی) ساعت: 17:10

    داوران: سعید بخشی زاده - سعید علی‌نژادیان - محمدرضا امینی - سید مهدی سیدعلی - ناظر: مسعود مرادی.


[ چهارشنبه 91/11/25 ] [ 11:14 صبح ] [ جواد احمدی ]

کریمی که در بازگشت به ایران دوران پرفراز و نشیبی را گذارنده ، برای اتمام فوتبالش برنامه ویژه ای دارد که البته با توجه به پیشنهاد تبم عجمان به او عملیاتی خواهد شد.

علی کریمی با عقد قرارداد بیش از یک میلیون دلاری فصل بعد در فوتبال امارات حضور خواهد یافت و پس از آن کفش هایش را خواهد آویخت.

علی کریمی، ستاره‌ی تیم فوتبال پرسپولیس فصل بعد با قراردادی بیش از یک میلیون دلاری راهی عجمان خواهد شد تا پس از یک فصل حضور در این تیم کفش‌های خود را بیاویزد و با دنیای فوتبال خداحافظی کند.

کریمی که در بازگشت به ایران دوران پرفراز و نشیبی را گذارنده ، برای اتمام فوتبالش برنامه ویژه ای دارد که البته با توجه به پیشنهاد تبم عجمان به او عملیاتی خواهد شد.

او قصد دارد تا در آخرین سال دوران بازیگری خود با عقد قراردادی بالای یک میلیون دلار ، به عجمان بپیوندد .

کریمی که در امارات هواخواهان بسیاری دارد ، به قصد آرامش به دبی می رود . جایی که از اتفاقات بی پایان فوتبال ایران نفس راحتی خواهد کشید.


[ چهارشنبه 91/11/25 ] [ 10:44 صبح ] [ جواد احمدی ]

  • محمد رویانیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: با توجه به سفری که به میلان و مذاکراتی که با گالیانی و دیگر مدیران باشگاه داشتیم و صحبت‌های صورت گرفته در جریان سفر فرانکو باره سی به ایران، فصل تازه‌ای در پرسپولیس در حال شکل‌گیری است که در جریان آن تلاش می‌کنیم بین دو باشگاه پرسپولیس و میلان همکاری‌های گوناگونی در حوزه‌های مختلف شکل بگیرد.

    وی ادامه داد: مذاکرات در حال انجام است و به زودی به مرحله اجرا خواهد رسید. از جمله مواردی که در این مذاکرات بررسی می‌شود، همکاری رسمی آکادمی‌های فوتبال دو باشگاه است. به طور حتم آ.ث.میلان به عنوان باشگاهی پیشرو در فوتبال دنیا تجارب بسیاری در این زمینه دارد. از سوی دیگر از اهداف باشگاه پرسپولیس انجام اقدامات زیربنایی است که توسعه آکادمی فوتبال جزو آن خواهد بود.

    مدیر عامل پرسپولیس تصریح کرد: در همین ارتباط برخی از مدیران ارشد باشگاه میلان آمادگی خود برای سفر به تهران و انجام مذاکرات را به ما اعلام داشته‌اند. بر این اساس، سفر این گروه در زمانی که مشخص خواهد شد صورت می‌گیرد.

    رویانیان درباره احتمال انجام بازی پرسپولیس با ستاره‌گان میلان گفت: تیم پیشکسوتان میلان متشکل از ستاره‌های سابق این تیم که اکثر آنها از بازیکنان یک دهه اخیر این باشگاه و تیم‌های مطرح جهان هستند حاضر شده‌اند سفری به تهران داشته باشند. این موضوع در حال مذاکره است و در صورت توافق نهایی رسمی می‌شود.

    محمد رویانیان درباره ملاقات با رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا افزود: رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا پیرو ملاقات و مذاکراتی که با آقای مارکو برولی نایب فدراسیون فوتبال ایتالیا داشتیم و به منظور توسعه همکاری‌ها به صورت کتبی و رسمی از بنده و مدیران باشگاه پرسپولیس برای انجام سفر مجدد به ایتالیا دعوت کردند. این دعوت به منظور مذاکرات تکمیلی با ایشان و برای انجام همکاری‌ها صورت گرفته است که برنامه این سفر در آینده مشخص خواهد شد.


[ چهارشنبه 91/11/25 ] [ 10:28 صبح ] [ جواد احمدی ]

مسئولان فدارسیون فوتبال ایتالیا در نامه‌ای علاقه‌مندی خود را به حضور مجدد رویانیان در ایتالیا و مذاکره با آبه‌ته رئیس فدارسیون فوتبال این کشور اعلام کردند.


سفر رویانیان به ایتالیا و حضور باره‌سی در ایران موجب شد تا ایتالیایی‌ها بیش از گذشته علاقه خود را به برقراری ارتباط با باشگاه‌های ایرانی اعلام کنند.

به گزارش فارس، از همین رو پس از اینکه مشخص شد احتمال فراوان تیم پیشکسوتان آث‌میلان ایتالیا با چهره‌های سرشناس خود در سال 92 برای دیدار با پرسپولیس به تهران سفر خواهد کرد، مسئولان فدارسیون فوتبال این کشور نیز در نامه‌ای که به باشگاه پرسپولیس رسیده، اعلام کرده‌اند که علاقمند به دیدار رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با مسئولان فدارسیون فوتبال ایتالیا که در راس آن آقای آبه‌ته است، هستند و امیدوارند در اردیبهشت یا خرداد ماه دیداری برگزار شود.

قرار است رویانیان به زودی درباره این موضوع تصمیم نهایی را بگیرد. در این بین باره‌سی نقش بسزایی داشته است. قرار است در چند روز آینده رویانیان جواب خود را به ایتالیا بدهد.

[ سه شنبه 91/11/24 ] [ 11:2 عصر ] [ جواد احمدی ]


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، آخرین تمرین سرخپوشان قبل از دیدار معوقه از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال برابر گهر دورود عصر امروز در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد.

در این تمرین بازیکنان پس از دویدن و گرم کردن، تمرینات تاکتیکی سبکی را انجام دادند.

همچنین فهرست 18 نفره سرخپوشان برای دیدار با گهر دورود مشخص شد و بازیکنان پرسپولیس پس از پایان تمرین راهی محل اردو شدند.

بر اساس اعلام سرمربی تیم؛ نیلسون جونیور، امیر عابدزاده، سید جلال حسینی، علیرضا نورمحمدی، محسن بنگر، حسین ماهینی، محمدرضا خانزاده، مهرداد پولادی، امیر حسین فشنگچی، رضا حقیقی، میثم نقی‌زاده، محمد نوری، ولاتکو دانوسکی، مارکو پروویچ، محمد قاضی، هادی نوروزی، غلامرضا رضایی، کریم انصاری‌فرد، 18 بازیکنی هستند که پرسپولیس را در دیدار با گهر دورود همراهی خواهند کرد.


[ سه شنبه 91/11/24 ] [ 10:52 عصر ] [ جواد احمدی ]

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین قرمزپوشان امروز از ساعت 16 در زمین مجموعه ورزشی درفشی فر در هوایی ابری و بارانی زیر نظر کادر فنی برگزار شد.

قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در این جلسه تمرینی حضور یافت و عملکرد بازیکنان و کادر فنی را از نزدیک مشاهده نموده و دقایقی با آنها دیدار و گفتگو کرد.

وینگو بگوویچ با هماهنگی قبلی در تمرین امروز حضور نیافت. همچنین علی کریمی و مهدی مهدوی کیا نیز از غایبان تمرین امروز سرخپوشان بودند.

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس پس از آخرین جلسه تمرینی پیش از دیدار معوقه از هفته بیستم مسابقات لیگ حرفه ای فوتبال برابر گهر دورود، اسامی 18 بازیکن را برای حضور در اردوی این تیم اعلام کرد.


[ سه شنبه 91/11/24 ] [ 10:48 عصر ] [ جواد احمدی ]
<< ????? ?????? ........ ????? ???????? >>