سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

مجتبی محبوب مجاز که در نیم فصل اول عضو استقلال بود به تازگی به مس سرچشمه پیوسته و امروز روی نیمکت این تیم نشسته است.

* حدود 30 هزار تماشاگر به ورزشگاه آمده‌اند.

* ایمون زاید بازیکن خارجی تیم پرسپولیس برای نخستین بار در ترکیب 18 نفره این تیم قرار گرفته است.

* مهدی مهدوی‌کیا برای اولین بار در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفته و از ابتدا بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود. این بازیکن پس از حضورش در پرسپولیس گفته بود کاپیتان نمی‌شود زیرا بازوبند برایش خوش یمن نیست.

* بازیکنان مس با لباس‌هایی که روی آن‌ عکس شهدای مس سرچشمه چاپ شده بود به میدان آمدند.

* هواداران پرسپولیس پیش از آغاز بازی دنیزلی، مهدوی‌کیا و کریمی را به شدت تشویق کردند.

* حدود 50 هوادار مس در ورزشگاه حاضرند.

* علی سامره با بازوبند آبی کاپیتان مس سرچشمه است.

* در دقیقه دوم این دیدار تیم مس سرچشمه با اشتباه مدافعان پرسپولیس و میثاق معمارزاده به گل رسید که این گل برای دقایقی هواداران سرخ پوش را در سکوت فرو برد. تماشاگران پس از دقایقی به تشویق تیم پرسپولیس پرداختند.

* مصطفی دنیرلی پس از گل تیم مس سرچشمه بلافاصله مهدی مهدوی کیا را فراخواند و لحظلاتی با او صحبت کرد.

* هواداران پرسپولیس علیه اصغر شرفی شعار سر دادند و او را "اصغر ضد فوتبال" نامیدند. شرفی هم به نشانه تاسف سرش را تکان می‌داد اما هر بار که بازیکنان مس به نشانه مصدومیت خود را زمین می‌انداختند این شعارها بیشتر می‌شد.

* کارلوس کی روش که برای تماشای مسابقه تیم های راه آهن شهرری و نفت تهران به ورزشگاه اکباتان رفته بود پس از پایان این مسابقه برای دیدن آخرین بازی این هفته به ورزشگاه آزادی رفت.

* در یکی از این صحنه‌ها مهدوی‌کیا سانتری بر روی دروازه سرچشمه انجام داد که توپ به صورت یکی از بازیکنان این تیم برخورد کرد و مدافع تیم رفسنجانی به سرعت خود را به روی زمین انداخت و در حالی که سایر پرسپولیسی‌ها قصد داشتند به بازی ادامه دهند علی کریمی به نشانه رعایت بازی جوانمردانه توپ را به بیرون زد که این حرکت او تشویق شدید هواداران تیم پرسپولیس را به دنبال داشت.

* علی پروین، خروطی و کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی به همراه دستیارانش در ورزشگاه آزادی حضور دارد.

* در نیمه اول از دقیقه 40 جواد کاظمیان و مازیار زارع مشغول گرم کردن شدند.

* هواداران مس سرچشمه تا پیش از به ثمر رسیدن گل نخست پرسپولیس علی دایی را تشویق می‌کردند که هواداران تیم پرسپولیس با اعتراض به آن‌ها نگذاشتند حرکتشان ادامه یابد.

* مهرداد اولادی در دقیقه 72 بازی مقابل مس سرچشمه به دلیل درگیری با بازیکن حریف با کارت زرد داور جریمه شد تا با گرفتن سومین اخطار این فصل خود بازی بعدی تیمش را از دست بدهد.

* محمد منصوری بازیکن تیم مس که در دقیقه 80 به میدان آمد دوست نداشت بازی کند و به زمان تعویضش اعتراض داشت که در نهایت با صحبت‌های شرفی وارد میدان شد.

* پرسپولیسی‌ها پس از زدن دو گل پیروز بخش خطاب به تیم مس سرچشمه گفتند "جواب ضد فوتبال همینه همینه"

* پس از شکست 2 بر یک مس سرچشمه برابر پرسپولیس هواداران اندک تیم کرمانی که در ورزشگاه حضور داشتند با یکدیگر درگیر شدند و نیروی انتظامی دو نفر از آنها را دستگیر کرد.


[ جمعه 90/10/30 ] [ 11:5 عصر ] [ جواد احمدی ]