سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

به گزارش ایرنا، "مصطفی دنیزلی" روز جمعه در جمع خبرنگاران و پس از اینکه تمیش بازی باخته را با پیروزی عوض کرد، اظهار داشت: در فوتبال امروز جبران نتیجه یک امر بسیار مهم است و ما به خوبی در دیدارهای اخیر نشان دادیم که این مساله را بلد هستیم.

وی افزود: از ابتدا می دانستم که بازی برابر تیم قعرنشین مس سرچشمه بسیار سخت است چراکه آنها دارای انگیزه بالایی هستند.

دنیزلی خاطرنشان کرد: همانطور که دیدید تیم صدرنشین استقلال در دو بازی اخیر خود برابر تیم های قعرنشین باخته است و ممکن بود این مساله برای ما نیز اتفاق می افتاد.

وی اظهار داشت: بازی را بد شروع کردیم و گل ساده ای هم دریافت کردیم ولی مهم این است که در زمان های مختلف بتوانیم شرایط بازی را تغییر بدهیم.

دنیزلی با اشاره به اهمیت 3 امتیاز این دیدار عنوان کرد: علاوه بر 3 امتیاز، انگیزه و تغییر روند بازی که از سوی بازیکنان پرسپولیس به خوبی شکل گرفت هم دارای اهمیت بود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص تعویض های انجام شده این تیم اظهار داشت: تمام تعویض های که انجام می دهم برای این است که روند بازی را تغییر بدهیم و برای مربی مهم است که در دقایقی مختلف شرایط را تغییر بدهد و خوشحالم که برتری ما زمانی به دست آمد که نفرات ذخیره به میدان آمده بودند.

وی در خصوص عدم استفاده از "ایمن زاید" مهاجم اهل لیبی پرسپولیس گفت: این مهاجم نیاز به زمان دارد تا با دیگر نفرات هماهنگ شود و در حال حاضر از بازیکنانی استفاده می کنیم که آشنایی خوبی از هم دارند و به طور یقین در زمان لازم از این بازیکن بهره لازم را می بریم.

گفتنی است، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در جریان هفته بیست و یکم لیگ برتر باشگاه های کشور با نتیجه دو بر یک مس سرچشمه را مغلوب کرد. 1390/10/30 - 02:43


[ جمعه 90/10/30 ] [ 11:6 عصر ] [ جواد احمدی ]