سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

 

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اسامی داوران هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) در حالی اعلام شد که البرز حاجی پور دیدار تیم های پرسپولیس و مس سرچشمه را قضاوت می کند.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برنامه، زمان، مکان، اسامی داوران و ناظران هفته بیست و یکم رقابت های لیگ حرفه ای فوتبال به شرح زیر اعلام شد:

پنجشنبه 29 دی 1390

تراکتور سازی – داماش گیلان – ساعت 15 – ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

داوران: غلامرضا جباری – رسول فروغی – مسعود فرح نیا – محمدرضا فغانی – ناظر: نادر جعفری

ملوان انزلی – شاهین بوشهر – ساعت 15 – ورزشگاه تختی انزلی

داوران: محمود رفیعی – حسین خانبان – مهدی الوندی – اشکان خورشیدی

فجر سپاسی شیراز – استقلال – ساعت 15 – ورزشگاه حافظیه شیراز

داوران: احمد صالحی – محمدرضا منصوری – حسین سنجری – جمشید محمدی– ناظر: حاتم بک پور

مس کرمان – صنعت نفت آبادان – ساعت 15 – ورزشگاه باهنر کرمان

داوران: امیرحسین فتاحی – بابک داوری – علیرضا کناری – محمدحسین اسدی – ناظر: جواد تقی پور

فولاد خوزستان – ذوب آهن – ساعت 15 – ورزشگاه تختی اهواز

داوران: قاسم واحدی – آرمان اسعدی – محمدرضا غنو – ایرج ساعدی – ناظر: یداله سلیمانی

جمعه 30 دی 1390

پرسپولیس – مس سرچشمه – ساعت 16:40 – ورزشگاه آزادی تهران

داوران: البرز حاجی پور – بهرام کیانی – محمدرضا امینی – فرشید افشار – ناظر: اسماعیل صفیری

راه آهن – نفت تهران – ساعت 15 – ورزشگاه اکباتان تهران

داوران: رضا کرمانشاهی – رضا سخندان – حسن یوسفی – حمید حاج ملک – ناظر: حسین عسگری

سپاهان – شهرداری تبریز – ساعت 15 – ورزشگاه فولادشهر اصفهان

داوران: سیدحسین زرگر – محمدرضا ابوالفضلی – غلام آموزگار – رحیم مهرپیشه – ناظر: حسین نجاتی

سایپا – صبای قم – ساعت 15 – ورزشگاه انقلاب کرج

داوران: محمد کمانی – علیرضا کهوری – حمید غمزه -  موعود بنیادی فر  - ناظر: رضا غیاثی.


[ چهارشنبه 90/10/28 ] [ 8:7 عصر ] [ جواد احمدی ]

دکتر وجیه ا... چشمه سری گفت: با تلاش های که صورت گرفته و با انگیزه مضاعف هادی نوروزی، او اکنون برای بازی آماده و کاملا در اختیار کادر فنی است.پزشک سرخپوشان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در این باره افزود: البته برنامه های تقویتی و مراقبتی در مورد اکثر بازیکنان ادامه دارد ولی در حال حاضر نوروزی مجوز بازی را در اختیار دارد تا کادر فنی چه صلاح بداند. همچنین سعید قدمی که مصدوم بود نیز از امروز به جریان تمرینات برگشت و فقط برای چند روز باید با مراقبت بیشتر کار کند.دکتر چشمه سری با اعلام اینکه در حال حاضر مورد خاص پزشکی در تیم وجود ندارد در پاسخ به این سوال که دلیل کاهش آسیب دیدگی ها چه بوده است، گفت: مهمترین دلیل کاهش آسیب دیدگی ها، استراحتی بود که در نیم فصل داشتیم و اجازه داد یکسری برنامه های ریکاوری را انجام بدهیم.در نیم فصل اول مشکل ما این بود که وقتی وارد کار شدیم، هیچ فرصتی برای این امور نبود اما حالا اطلاعات خوبی درباره سابقه پزشکی و ویژگی های بدنی هر بازیکن داریم که می تواند یک پیش بینی از ریسک هایی که وجود دارد را ارائه کند. از این رو یکسری برنامه اصلاحی، تقویتی را در نظر گرفته ایم. مثلا بازیکنی که دچار کوتاهی همسترینگ است، برنامه های کششی خاصی را انجام می دهد. البته این مسائل تا حدی بازدارنده هستند و آسیب دیدگی جزئی لاینفک از ورزش پر فشار فوتبال است. همین حالا آسیب دیدگی هایی داریم که مدیریت می شود تا به مرحله بازدارندگی نرسد.


[ چهارشنبه 90/10/28 ] [ 5:18 عصر ] [ جواد احمدی ]

تیم فوتبال پرسپولیس جهت انجام دیدار برابر تیم مس سرچشمه از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتبال، روز پنجشنبه پس از آخرین تمرین، به اردو می رود.به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان طبق روال قبل، که یک روز پیش از بازی به اردو می روند، فردا (پنجشنبه) در هتل اوین تهران حضور خواهند یافت تا پس از برنامه های کادر فنی، روز جمعه در ورزشگاه آزادی، برابر تیم مس سرچشمه صف آرایی کنند.


[ چهارشنبه 90/10/28 ] [ 5:18 عصر ] [ جواد احمدی ]

بازیکنان پرسپولیس بعد از یک روز استراحت، تمرینات خود برای بازی با مس سرچشمه را از امروز (چهارشنبه) آغاز کردند.به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این تمرین به دلیل فشردگی مسابقات و تصمیم قبلی مبنی بر انجام دو تمرین منتهی به روز بازی پشت درهای بسته، فقط با حضور اعضای تیم برگزار شد.تماشاگر ویژه این تمرین جمشید زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس بود که از نزدیک تلاش سرخپوشان را به نظاره نشست و در پایان تمرین هم گفتگویی با مصطفی دنیزلی داشت.در تمرین امروز، مصطفی دنیزلی همه بازیکنانش را در اختیار داشت و همه بازیکنان کاملا در اختیار کادر فنی بودند.تمرین با گرم کردن زیر نظر محسن عاشور آغاز شد و دویدن دور زمین در دستور کار قرار گرفت. بخش بعدی تمرین بازی هندبال بود که در جریان آن بازیکنان بدون استفاده از پا، توپ را با دست به یکدیگر پاس می دادند و ضربه به دروازه باید با سر زده می شد.پایان بخش تمرین هم بازی فشرده و پرفشار فوتبال در نصف زمین بود که بازیکنان را برای بازی تحت فشار آماده می کرد.در جریان تمرین امروز در یک صحنه هم نزدیک بود که مصطفی دنیزلی دچار سانحه شود. در این صحنه سیف الهی و نصرتی بر سر یک توپ با هم روی هوا درگیری فنی داشتند که نزدیک بود روی سر سرمربی تیم فرود بیایند.تنها غایبان تمرین امروز عبارت بودند از ممدوتال که همچنان تیم ملی کشورش را همراهی می کند و کنعانی که با تیم ملی جوانان عازم سفر شد. سعید قدمی هم که آسبب دیده بود به جریان تمرینات برگشت.


[ چهارشنبه 90/10/28 ] [ 5:17 عصر ] [ جواد احمدی ]

هوشنگ نصیرزاده گفت: در بازی با شهرداری تبریز، با پذیرش گل آفساید تیم شهرداری تبریز، دو امتیاز از پرسپولیس گرفته شد.کارشناس داوری و مسائل مدیریتی فوتبال در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: تنها مورد قابل بحث قضاوت بازی شهرداری تبریز – پرسپولیس به گل دوم شهرداری بر می گردد که البته اشتباهی تاثیرگذار بر نتیجه بازی بود و منجر به از دست دادن دو امتیاز برای پرسپولیس شد.وی افزود: در دقیقه 27 بازی در لحظه ضربه سر میثم بائو، جعفر بذری در منطقه آفساید قرار داشت و رسول فروغی کمک داور دوم مسابقه باید نسبت به اعلام آفساید اقدام می کرد که با پنهان ماندن این مساله، ضربه برگشتی توسط بذری به گل بدل شد که این گل آفساید بود.نصیرزاده در ادامه درباره روند قضاوت ها در این فصل گفت: با تغییرات ایجاد شده، بهبود امر قضاوت در رقابت های این فصل، نسبت به گذشته مشهود است. با این وجود پاره ای اشتباهات داوری که اثر بارزی در تغییر نتیجه رقابت ها داشته اند، تلاش های صورت گرفته را تحت الشعاع قرار می دهد و بی تردید با کاهش این موارد، عملکرد داوری نمود بیشتری خواهد داشت.


[ چهارشنبه 90/10/28 ] [ 5:16 عصر ] [ جواد احمدی ]

مسئولان باشگاه پرسپولیس به دلیل بی‌احترامی به بازیکنان این تیم در تبریز به سازمان لیگ اعتراض می‌کنند.جمشید زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: متأسفانه در بازی روز گذشته با شهرداری تبریز به چند بازیکن ما بی احترامی‌ شد. به همین دلیل فیلمی از اتفاقات بازی و بی‌احترامی‌هایی که به چند بازیکن ما مخصوصا علی کریمی شده را همراه نامه‌ای به سازمان لیگ خواهیم فرستاد و رونوشت آن را در اختیار کمیته انضباطی می‌گذاریم تا با این موضوع برخورد شود.* همچنین مسئولان باشگاه پرسپولیس امروز، فردی را به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال می‌فرستند تا با دیدن فیلم‌های بازی‌های قبلی شهرداری درباره سه کارته بودن سعید دقیقی تحقیقاتی انجام دهد.پرسپولیس روز گذشته در تبریز در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر با نتیجه دو بر دو مقابل شهرداری به تساوی رضایت داد.

تصویر خبر


[ سه شنبه 90/10/27 ] [ 3:35 عصر ] [ جواد احمدی ]

مهاجم تیم پرسپولیس با انتقاد از زمین و جو ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: همین که با این شرایط مقابل شهرداری بازنده نبودیم خیلی خوب است.غلامرضا رضایی در خصوص تساوی 2 بر 2 مقابل شهرداری تبریز گفت: بد شروع کردیم و روی غافلگیری، شهرداری دو بار دروازه ما را باز کرد. دنبال بهانه نیستم اما زمین ورزشگاه یادگار امام تبریز افتضاح بود و به ما  اجازه نمی‌داد خوب بازی کنیم.

وی ادامه داد: جبران دو گل خورده در زمین حریف بسیار سخت است. اگر بازی نیمه دوم را در نیمه اول به نمایش می‌گذاشتیم می‌‌توانستیم به سه امتیاز بازی برسیم. البته همین که با این شرایط مقابل شهرداری بازنده نبودیم خیلی خوب است.

مهاجم پرسپولیس در مورد عملکرد خودش گفت: متأسفانه من موقعیت آنچنانی نداشتم که بخواهم درباره آن حرف بزنم. در بازی‌های قبلی بچه‌ها من را صاحب موقعیت می‌کردند اما در این بازی بیشتر سعی کردم بازیکنان دیگر را صاحب توپ کنم.

رضایی در خصوص جو ورزشگاه گفت: واقعاً جو عجیبی بود، از وقتی که وارد زمین شدیم تا لحظه‌ای که ورزشگاه را ترک کردیم به برخی از بازیکنان مخصوصاً علی کریمی فحش دادند. واقعا برای من جای تعجب داشت. اگر تماشاگران ما این کار را در تهران انجام دهند، چه بلایی سر آنها می‌آید؟‌ متأسفانه هر وقت به تبریز رفتیم این مشکلات بود و هیچ‌کس نیست که به آنها رسیدگی کند.

وی درباره بازی روز جمعه مقابل مس سرچشمه خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم در تهران به سه امتیاز برسیم. به بازی‌های قبلی این تیم نگاه نمی‌کنیم و حریف را دست‌کم نخواهیم گرفت.


[ سه شنبه 90/10/27 ] [ 3:34 عصر ] [ جواد احمدی ]

چهار بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز (سه شنبه) با حضور در مجموعه ورزشی درفشی فر زیر نظر محسن عاشوری مربی این تیم، تمرینات اختصاصی انجام دادند.به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این چهار بازیکن عبارت بودند از؛ سامان آقازمانی، حسین هوشیار، سعید قدمی و محمد مهدی الهایی که در روز استراحت تیم، تمرینات بدنی را زیر نظر عاشوری انجام دادند.


[ سه شنبه 90/10/27 ] [ 3:32 عصر ] [ جواد احمدی ]


تیم های پایه پرسپولیس هفته گذشته را با یک پیروزی، یک تساوی و دو شکست پشت سر گذاشتند.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در هفته ای که تیم پرسپولیس «ب» به یک پیروزی جالب توجه دیگر برابر استقلال دست پیدا کرد، در رده پایه ها نتایج زیر رقم خورد:

خطر پرسپولیس بیخ گوش سایپا

در رده نونهالان، امیدهای پرسپولیس برای رسیدن به صدر جدول افزوده شد. آنها روز جمعه با دو گل مجتبی ساعدی و سعید حسین پور، تیم وحدت را در زمین خودش مغلوب کردند.

سعید تهرانی نژاد، سرمربی این تیم، چنین می گوید: زمین بازی کوچک و تیم وحدت هم که قعرنشین بود و خطرناک بازی می کرد. البته اگر بچه ها در ضربات آخر، دقت بیشتری به خرج می دادند گل های بیشتری می زدیم.

آنچه بسیار اهمیت داشت، کسب سه امتیاز بود، چون سایپا هم این هفته مساوی کرد و اختلاف ما با صدر جدول به دو امتیاز رسید و حالا اگر دو بازی برابر داماش و پارسیان را هم ببریم، آنگاه با پیروزی بر سایپا در بازی رو در رو می توانیم صدر جدول را از آن خودمان کنیم. البته در حال حاضر به بازی ساعت 10 صبح روز جمعه برابر داماش فکر می کنیم. آنها در رده سوم جدول قرار دارند و در بازی رفت هم برابر آنها با دو گل پیروز شده بودیم.

یوسفی: این مشکل باید حل شود

و اما تیم نوجونان پرسپولیس این هفته در حالی با تک گل امیرحسین امن زاده برابر راه آهن به تساوی رضایت داد که داور مسابقه با سوت های مکرر، بازی را به ضرر سرخپوشان از جریان انداخته بود.

رحیم یوسفی سرمربی نوجوانان پرسپولیس در اینباره گفت: داور اجازه نمی داد، بازی جریان داشته باشد و نمی دانیم با این مشکل چه کنیم، حتی در زمین خودمان هم این مشکل را داریم. ما نمی گوییم به نفع ما سوت بزنند ولی به ضرر ما هم قضاوت نکنند. اینکه داور بعد از بازی بگوید اشتباه کرده، دردی از ما دوا نمی کند.

با کوچکترین اعتراض هم بدون آنکه توضیح بخواهند، سه جلسه محرومیت در نظر می گیرند. ما در برخی از دیدارهایمان حتی دو گل از حریف جلو بودیم اما داور در چهار دقیقه وقت اضافه، سه دقیقه دیگر وقت اضافه گرفت تا بالاخره تیم حریف، گل ها را جبران کرد. واقعا از باشگاه می خواهیم که این مسائل را پیگیری کند.

شایان ذکر اینکه؛ سرخپوشان نوجوان پنجشنبه جاری در زمین فولاد، میهمان این تیم هستند.

شکست برابر صدرنشین بعد از 10 نفره شدن

در هفته ای که گذشت، تیم جوانان پرسپولیس برابر تیم صدرنشین این مسابقات یعنی استیل آذین در حالی متحمل شکست دو بر یک شد که تا قبل از اخراج کاپیتان تیم (جعفر برزگر)، بازی با نتیجه تساوی ادامه داشت.

حسن زاده، سرمربی سرخپوشان، در این باره گفت: گل اول بازی را زدیم و بازی با تساوی یک بر یک دنبال می شد که جعفر برزگر به خاطر خطای هند، در دقیقه 65 بازی اخراج شد و بعد از آن بود که استیل آذین توانست از برتری نفری خود استفاده کند و به گل دوم برسد. البته او از بهترین های تیم ما است و آینده درخشانی دارد ولی بطور کلی تیم ما از نظر مهره ضعیف است.

جنگ نابرابر!

و اما امیدهای پرسپولیس که در هفته های گذشته نتایج خوبی کسب کرده بودند، این هفته در حالی که بازی برتری را برابر تیم صدرنشین استیل آذین ارائه دادند، با دریافت یک گل روی ضربه ایستگاهی در دقیقه 88، نتیجه را واگذار کردند.

منوچهر عبدا...نژاد گفت: باور کنید خودم خورد و خوراک و آرامش ندارم که تیم در مکان هشتم قرار دارد، ولی واقعیت این است که تیم ما توان محدودی دارد. تیم های دیگر با صرف هزینه سنگین در ابتدای فصل بازیکنان ملی پوش را جذب کردند. این نفرات در تیم های اصلی خود در لیگ یک و لیگ برتر بازی می کنند و از این جهت ما در جنگی نابرابر قرار گرفته ایم. البته با توجه به علاقه مندی های مدیریت جدید، در این ارتباط برنامه هایی را ارائه کرده ایم که اگر بودم یا نبودم، پرسپولیس بتواند برای سال های بعد، تیم امید قدرتمندی داشته باشد که حتی تیم اصلی را هم تغذیه کند. در همین بازی ضربه ایستگاهی استیل آذین را بازیکنی به گل تبدیل کرد که در لیگ یک بازی می کند.


[ سه شنبه 90/10/27 ] [ 3:32 عصر ] [ جواد احمدی ]

از سوی کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین روز سه شنبه سرخپوشان تعطیل و تمرینات قبل از دیدار با مس سرچشمه پشت درهای بسته برگزار می شود.به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مصطفی دنیزلی پس از تساوی سرخپوشان برابر شهرداری در تبریز، برنامه تمرینات این تیم را در حالی اعلام کرد که جلسات تمرینی پرسپولیس تا پیش از بازی با مس سرچشمه از هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال، پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.گفتنی است؛ تمرینات قرمزپوشان پایتخت از ساعت 10:30 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پیگیری می شود.


[ سه شنبه 90/10/27 ] [ 3:31 عصر ] [ جواد احمدی ]
<< ????? ?????? ........ ????? ???????? >>