سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای ما مهم این است که حادثه‌ای به نام بازگشت به بازی وجود دارد که پرسپولیس این کار را خیلی خوب بلد است، حالا چه سخت به بازی برگردد چه آسان.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مصطفی دنیزلی پس از برد تیم مس سرچشمه در کنفرانس خبری بعد از دیدار تیم های پرسپولیس و مس سرچشمه در جمع اصحاب رسانه گفت: پرسپولیس بازگشت به بازی را به خوبی بلد است و این کار را در بازی امروز مقابل مس سرچشمه به خوبی انجام داد. بازی آن طوری که فکر می‌کردیم نبود. بازی کردن مقابل تیم‌هایی که در موقعیت بدی در جدول قرار دارند خیلی سخت است. تقریبا یک بازی شبیه این دیدار دو هفته پیش بین استقلال و مس کرمان انجام شد.

وی افزود: با این حال هر چه می‌خواهد اتفاق افتاده باشد اهمیتی ندارد. مهم این است که حادثه‌ای به نام بازگشت به بازی وجود دارد که پرسپولیس این کار را خیلی خوب بلد است حالا چه سخت به بازی برگردد چه آسان. شروع بازی با گل خوردن ما بود و در این بازی ما با هر موقعیتی که امکان داشت مواجه شدیم. همان قدر که این برد و سه امتیاز بازی اهمیت دارد تلاش و انگیزه‌ای که برای این برد داشتیم هم مهم است.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد تعویض‌های خود گفت: طبیعتا تمام تعویض هایی که انجام می‌دهم برای این است که روند بازی را تغییر دهم. شروع بازی مهم است اما پایان بازی از هر چیزی با اهمیت‌تر است. کسانی که توانستند پایان بازی را رقم بزنند آن‌هایی بودند که از روی نیمکت به تیم اضافه شدند.

دنیزلی در پایان درباره زمان استفاده از ایمون زاید تصریح کرد: او باید خود را با بازیکنان تطبیق دهد در حال حاضر سعی می‌کنم از بازیکنانی استفاده کنم که بیشتر همدیگر را می شناسند و بعدا نوبت به بازی کردن او هم می‌رسد.


[ جمعه 90/10/30 ] [ 10:59 عصر ] [ جواد احمدی ]