سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

تمرینات سبک پرسپولیس با سرد کردن بدن‌ها به پایان رسید و بازیکنان پس از دریافت بسته هایی که شامل محصولات فروشگاه سایت پرسپولیس بود، محل تمرین را ترک کردند.علی کریمی، محمد قاضی و اسماعیل زاده در کلینیک باشگاه به فیزیوتراپی پرداختند و مهرزاد معدنچی نیز تمرینات سبک کششی و نرمشی را در دستور کار خود قرار داد. بازیکنان به علی کریمی بابت حضورش در بین سه بازیکن برتر آسیا تبریک‌ گفتند. نیلسون جونیور هم برای رفع مصدومیت خود به استراحت پرداخت.بازیکنان و کادر فنی پس از خوش و بش با هم به جهت شکست تیم ذوب آهن وارد زمین چمن مجموعه ورزشی درفشی فر شدند.به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امروز از ساعت 15:30 زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را پیگیری کردند.بازیکنان در تمرین امروز به دو گروه تقسیم شدند. بازیکنان اصلی در دیدار روز گذشته به دویدن و ریکاوری پرداختند. بازیکنان ذخیره در بازی برابر ذوب آهن نیز تمرینات ویژه ای را زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.

تهران - ?مانوئل ژوزه? سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در جریان تمرین امروز (سه شنبه) این تیم با کریم انصاری فرد، محسن بنگر و علیرضا نورمحمدی به طور جداگانه گفت و گو کرد و در خصوص دریافت کارت زرد و امکان این که بازی با تراکتورسازی تبریز را از دست دهند، هشدار داد.

به گزارش ایرنا، سرخ پوشان بعدازظهر امروز (سه شنبه) و پس از پیروزی دوشنبه شب برابر تیم ذوب آهن گردهم آمده و تمرین سبکی را برگزار کردند.

در تمرین امروز و به دستور کادر فنی، بازیکنانی که روز دوشنبه در ترکیب اصلی قرار داشتند، فقط 15 دقیقه تمرین کرده و باقی زمان در اختیار خود بودند. این در حالی بود که تمرین سایر بازیکنان یک ساعت به طول انجامید.

** محسن بنگر با کسب اجازه از کادر فنی در تمرینات گروهی شرکت نداشت و در سالن بدنسازی وزنه زد.

** علی کریمی تمرینات آماده سازی خود را با وزنه ادامه داد.

** مسوولان باشگاه پرسپولیس تهران، تازه ترین فیلم بازی های تیم ملوان بندرانزلی را در اختیار کادر فنی قرار دادند.

** یحیی گل محمدی مربی تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز پا به توپ شد و آمادگی اش را به رخ بازیکنان کشید.

** مسوولان باشگاه پرسپولیس تهران در پایان تمرین امروز، بسته فرهنگی مذهبی مرتبط با ایام محرم را به بازیکنان اهداء کردند.

ورزشی (2). ** 9144 ** 1589

انتهای پیام /*


[ سه شنبه 91/8/30 ] [ 6:52 عصر ] [ جواد احمدی ]