سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

نسخه چاپی

وحید هاشمیان گفت: در این روزها که تمرینات تعطیل است، عاشوری و گمالوویچ با من تمرین می کنند تا زودتر آماده شوم و از این بابت، باید از آنها تشکر کنم.


مهاجم پرسپولیس درباره آخرین وضعیت خود به سایت رسمی این باشگاه گفت: در نیم فصل اول بدشانس بودم که امیدوارم در دور برگشت این بدشانسی تمام شود. همین امروز (چهارشنبه) ابتدا در درفشی فر تمرین داشتم و بعد هم در کلینیک باشگاه حاضر شدم و کار کردم تا سریعتر به شرایط بازی برگردم.

وی افزود: پارگی عضله من درجه دو بود و طبق برنامه بهبودی آن، شش هفته طول می کشید. اگر بازی ها در شرایط عادی و هفته ای یک بار انجام می شد. این تعداد بازی را از دست نمی دادم ولی به هر حال شرایط اینگونه پیش رفت. امیدوارم در تستی که شنبه انجام می شود، شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کنم.

او در ادامه پیرامون پیش بینی شرایط تیم برای نیم فصل دوم گفت: پیش بینی کار خیلی سخت است، باید دید در زمین چه اتفاقی روی می دهد. در ابتدای این فصل خیلی ها تصور می کردند صبا باتری و نفت تهران به دسته دوم می روند، خودم هم فکر نمی کردم شرایط خوبی پیدا کنند اما دیدید که چگونه عمل کردند.

مهاجم پرسپولیس با اشاره به اینکه الان هم برای نیم فصل دوم همان شرایط است، افزود: بعضی می گویند، تیم ما مهره ندارد ولی من اصلا قبول ندارم. حالا شاید در یک پست کمبود داشته باشیم ولی به اندازه کافی بازیکن داریم، آنقدر که غیر از استقلال از بقیه بهتر هستیم.

هاشمیان ادامه داد: آنچه برای ما مشکل ساز شد، مصدومیت و محرومیت بود. در مقطعی هم بازیکنان برای حضور در تیم ملی در اختیار نبودند. در کل نسبت به انتظاراتی که از خودمان داشتیم، ایرادهایی به بازیکن و مربی وارد بود. با تمام این اوصاف باور دارم که شرایط عادی باشد و مشکلاتی مثل محرومیت و مصدومیت نداشته باشیم. می توانیم حداقل تا مکان سوم جدول بالا برویم.

مهاجم بلند زن پرسپولیس درباره مشکل گلزنی تیم، اینگونه توضیح می دهد؛ همین بازی با فولاد را مثال می زنم وقتی سه توپ به تیر دروازه می خورد، این دیگر مشکل گلزنی نیست، بدشانسی است که گریبان تیم را گرفت. ما در این فصل بدشانسی مطلق داشتیم اما مصمم به تغییر این شرایط هستیم.

هاشمیان در پایان پیرامون حضور مربی جدید افزود: به عنوان بازیکن، تابع تصمیم باشگاه هستم. انتخاب مربی بر عهده مدیریت است و وظیفه ما این است که در هر شرایطی به تیم کمک کنیم.


[ چهارشنبه 90/9/30 ] [ 11:37 عصر ] [ جواد احمدی ]