سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

 

تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در آخرین هفته از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد از هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال بعدازظهر امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران با سوت محسن ترکی آغاز شد و تیم پرسپولیس علیرغم برتری کامل و عدم گلزنی بازیکنان این تیم، به تساوی یک بر یک رضایت داد.

سرخپوشان از ابتدای بازی، فشار زیادی را روی دروازه فولاد آوردند که طی آن موقعیت های زیادی را از دست دادند تا اینکه در دقیقه 40 جواد کاظمیان در یک حرکت عمقی در محوطه جریمه، مدافع حریف را مجبور به خطا کرد که  محسن ترکی، داور این بازی، با یک کارت قرمز امید خورج کاپیتان تیم فولاد را از زمین اخراج و یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام کرد که ضربه پنالتی سرخپوشان توسط مازیار زارع به اولین گل این مسابقه تبدیل شد.

دو تیم در پایان 45 دقیقه نیمه اول با نتیجه یک بر صفر راهی رختکن شدند. ضمن اینکه علی کریمی در دقیقه 37 یک کارت زرد دریافت کرد.

نیمه دوم در حالی آغاز شد که تیم فولاد با 10 بازیکن برابر پرسپولیس به میدان رفت.

در دقیقه 60 حسین بادامکی پشت محوطه جریمه فولاد مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد و جای خود را به محمد نوری داد. غلامرضا رضایی نیز در دقیقه 88 از زمین مسابقه بیرون رفت و محمد منصوری جایگزین وی شد.

بازیکنان پرسپولیس در حالی که تمام زمان بازی را در محوطه تیم حریف بودند اما نتوانستند دروازه فولاد  را باز کنند که در نهایت در دقیقه 90 روی یک ضربه ایستگاهی و ضربه سر بازیکن فولاد دروازه سرخپوشان باز شد و این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گفتنی است؛ آخرین دیدارهای هفته هفدهم با تساوی بدون گل تیم های شاهین بوشهر با راه آهن و شهرداری تبریز با داماش گیلان و همچنین برد سایپا با نتیجه چهار بر صفر برابر صنعت نفت آبادان رقم خورد.


[ دوشنبه 90/9/28 ] [ 11:17 عصر ] [ جواد احمدی ]

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم هم این قانون وجود داشت که اگر گل نزنید گل می‌خورید و امروز هم این قانون همچنان پابرجاست.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محسن عاشوری در نشست خبری پس از بازی برابر فولاد در جمع خبرنگاران گفت: فکر نمی‌کنم بازی امروز نیازی به توضیح داشته باشد. به راحتی می‌شد حدس زد که فولاد پس از بازی سختی که مقابل شهرداری یاسوج در جام حذفی داشته و در ارتفاع زیاد و به مدت 120 دقیقه بازی کرده، شرایط خوبی از لحاظ بدنی در این بازی نداشته باشد.

وی افزود: بازیکنان ما تلاش خودشان را کردند و به ویژه در نیمه دوم خیلی خوب توصیه‌های ما را اجرا کردند. به آنها گفته بودیم که بازی را به عرض ببرند، اما به هر حال فوتبال است و دیگر کاری نمی توان کرد.

محسن عاشوری در مورد قضاوت محسن ترکی گفت: من در مورد داوری هیچ صحبتی نمی کنم. آیا شما تا به حال رفته‌اید از داوران راجع به مربیان بپرسید؟ مربیان به ما یاد داده‌اند که هرچقدر هم که داور ضعیف کار کرده باشد و خدایی نکرده به نفع حریف قضاوت کرده باشد، ما باید آنقدر قوی باشیم که حرفی از داوری نزنیم. من کارشناس داوری نیستم.

وی تصریح کرد: مطمئنا هنگامی که مربی جدید انتخاب شود، اطلاعاتی درباره شرایط پرسپولیس به او خواهیم داد و نقاط ضعف خودمان را پوشش می دهیم.

سرمربی سرخپوشان در مورد دروازه بان این تیم و عملکردش ادامه داد: او با تشخیص ما درون دروازه قرار گرفت. مطمئنا بازی کردن حقیقی تصمیم درستی بود و تماشاگران ما نباید فقط گل‌های بد او را ببینند. وقتی تیمی گل می‌خورد همه بازیکنان مقصرند. ما در آن صحنه اصلا نباید خطا می‌کردیم حالا چه برسد به اینکه بخواهیم درباره اشتباه حقیقی صحبت کنیم.

عاشوری تاکید کرد: ما در دربی قبل پس از دقیقه 90 از نظر بدنی کم آوردیم و بازی را باختیم، اما در این بازی مشکل بدنی نداشتیم. به هر حال یک سری استانداردها وجود دارد که بازیکنان ما هنوز به آن‌ها نرسیده‌اند و در عرض دو سه ماه هم نمی‌توان به آن‌ها رسید.

مربی پرسپولیس همچنین درباره این موضوع که در دو بازی گذشته که او هدایت این تیم را بر عهده داشته، مشکلات فنی تیم کمتر شده گفت: نمی‌گویم که مشکل ما فنی نیست، اما در زمان استیلی فشار زیادی بر روی او و بازیکنان وجود داشت و خود استیلی هم گفت که من می‌روم که فشار روی بازیکنان کمتر شود. در دو بازی قبل هم من کاری نکردم و این همان تیم استیلی بود که از ابتدای فصل با همین شیوه کار کرده بود.

محسن عاشوری در پایان درباره احتمال حضور دنیزلی در پرسپولیس در نیم فصل دوم گفت: من در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم که در میان گزینه‌های موجود دنیزلی بهترین مربی برای پرسپولیس است.


[ دوشنبه 90/9/28 ] [ 11:17 عصر ] [ جواد احمدی ]

 

با پایان رقابت های نیم فصل اول و شروع تعطیلات نیم فصل، مامادوتال هم راهی کشورش خواهد شد.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بازیکن بورکینافاسویی تیم فوتبال پرسپولیس در بازگشت به کشورش قرار است تیم ملی بورکینافاسو را در بازی هایش همراهی کند.


[ دوشنبه 90/9/28 ] [ 11:16 عصر ] [ جواد احمدی ]

ده سال پیش، قبل از دوری مقطعی علی پروین بود که پرسپولیس در آخرین بازی فصل با هدایت پروین به مصاف فولاد رفت. امروز در حالی آن خاطره را با پروین مرور کردیم که پرسپولیس آماده می شد برای مصاف با فولاد راهی ورزشگاه شود.

 

پروین درباره این بازی به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس چنین گفت: فولاد تیم خوب، دونده و جنگنده ای است. اکثر اوقات اینطور بود و حالا در یکدست بودن آن هم تردید وجود ندارد، اما از سوی دیگر ما هم تیم پرسپولیس هستیم. در هفته های اخیر در تهران نتایج خوبی نگرفتیم و دیگر نمی توانیم به حداقل امتیازات بسنده کنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ادامه می دهد؛ بازیکنان زیادی را به دلیل محرومیت و مصدومیت از دست داده ایم ولی هنوز هم نفراتی داریم که تک تک آنها از حریف سر هستند. دلیلی ندارد به کمتر از سه امتیاز فکر کنیم. من هنوز می خواهم پرسپولیسی را ببینم که در دهه 60 با همان شروع بازی، روی سر حریف می ریخت.

وی در ادامه با اشاره به احتمال حضور مصطفی دنیزلی در پرسپولیس گفت: گزینه های مختلفی مطرح هستند که از آن جمله دنیزلی است. شخصا حضور او را به فال نیک می گیرم. او محبوبیت خاصی دارد و آمدنش شوک خوبی به حساب می آید و هوادران هم دوستش دارند. به همین دلیل اگر او بیاید روی سکوها هم شرایط بهتری خواهیم داشت.

پروین در ادامه درباره برنامه های باشگاه روی جذب بازیکنان جدید گفت: ما باید توانمان را روی جذب گزینه های داخلی بگذاریم، چون برای جذب بازیکنان خارجی محدودیت زمانی داریم. دنیزلی که می آید باید مهره داشته باشد. البته کار آسانی نیست. الان سازمان لیگ امکان جابجایی را به تیم های لیگ برتری داده است ولی خیلی نمی توان از این فرصت استفاده کرد. چون از هر تیمی بازیکن خوب بخواهی، باید یک بازیکن خوب به آنها بدهید و ما دنبال بازیکنانی هستیم که مجبور نباشیم برای جذبشان بازیکنی را از دست بدهیم.


[ دوشنبه 90/9/28 ] [ 11:16 عصر ] [ جواد احمدی ]
تصویر خبر

گزینه ایتالیایی سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس در حال مذاکره با پالرمو است.

 


 در شرایطی که مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده‌اند در هفته جاری با دونادونی مذاکره می‌کنند روزنامه توتو‌اسپرت ایتالیا خبر داد هافبک و مربی سابق تیم ملی ایتالیا یکی از سه گزینه مدنظر زامپارینی، مدیر باشگاه پالرمو است.
 
در این گزارش عنوان شده جی‌‌جی دی کانیو و پاسکوله مارینو (مربی اسبق پارما) دو رقیب دونادونی برای مربیگری پالرمو هستند. مربیگری این تیم اکنون در اختیار دیویس مانیجا است که نتوانسته خواسته‌های باشگاهش را تحقق ببخشد.

این در حالی است که برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند نماینده دونادونی برای مذاکره با آستون‌ویلا در انگلیس به سر می‌برد.


[ یکشنبه 90/9/27 ] [ 3:56 عصر ] [ جواد احمدی ]

نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال فردا(دوشنبه) با برگزاری چهار دیدار به پایان می‌رسد.

 


نیم فصل اول لیگ برتر فردا (دوشنبه) با انجام 4 مسابقه به پایان می‌رسد و پس از آن تیم‌ها  16 روز وقت دارند تا خود را برای حضور بهتر در نیم فصل دوم آماده کنند.
نگاهی به 4 بازی پایانی نیم فصل می‌اندازیم.

*شهرداری تبریز- داماش گیلان؛ پایان کار دو مربی؟(ساعت 15)

ظاهرا مدیران باشگاه شهرداری تبریز از نتایج تیم‌شان راضی نیستند زیرا شایعه تغییر یسیچ سرمربی این تیم منتشر شده است. شاید هم مسابقه با داماش آخرین فرصت یسیچ باشد و اگر او نتواند در این بازی خانگی امتیاز بگیرد ممکن است از شهرداری برود. در آن سوی میدان داماش گیلان در وضعیت نامساعدی از نظر مالی به سر می‌برد و مدیریت باشگاه از برخی بازیکنان این تیم به خاطر عدم تعصب‌شان گلایه کرده و بین مدیرعامل و سرمربی نیز شکر آب شده است! با این حال قاسمپور گفته نامرد نیست که پیش از پایان نیم فصل این تیم را رها کند اما بعد از بازی با شهرداری شاید دیگر در این تیم نماند. به نظر می‌رسد که این بازی پایان کار سرمربی دو تیم باشد.

*شاهین بوشهر - راه آهن؛ دایی در اندیشه بهبود رکورد!(ساعت 15)

علی دایی که سلطان تساوی‌ها نیم فصل اول لقب گرفته اگر بتواند در بوشهر سه امتیاز بگیرد می‌تواند تا رده چهاردهم صعود کند اما فیروز کریمی سرمربی شاهین که مدام خبر قهر و آشتی او از تیم شاهین شنیده می‌شود بعید است بخواهد با شکست از شاهین جدا شود. نقطه مشترک دو تیم مشکلات مالی است. بازیکنان هر دو تیم به پرداخت نشدن مطالبات‌شان معترض هستند. باید دید در نبرد بازیکنان بی‌پول کدام یک پیروز می‌شوند. تساوی فقط رکورد راه آهن را جاودانه می‌کند و علی دایی می‌تواند در کنار رکوردهایی که دارد، 13 تساوی در 17 بازی را هم ثبت کند اگر چه اکنون نیز او با 12 تساوی و تنها یک برد رکورددار است. شاید به همین خاطر است که تماشاگران نام او را در ورزشگاه فریاد می‌زنند!

*نفت آبادان - سایپا؛ آشتی‌کنان آبادانی‌ها(ساعت 15) 

نفت آبادان بعد از دو برد متوالی خارج از خانه اکنون با سرمربی جدید خود در آبادان به میدان می‌رود. نفت در خانه تاکنون خوب نتیجه نگرفته‌ و 5 پیروزی از 6 برد نفتی‌ها در خارج از خانه به دست آمده و این برای خود یک رکورد کم نظیر محسوب می‌شود.
بازیکنان نفت معتقدند بعد از شکست استقلال با تماشاگران‌شان آشتی کرده‌اند و دیگر مشکلی با آنها ندارند، با این حال خوزه آلبرتو کاستا دستیار سابق کارلو‌س کی‌روش دوشنبه برای اولین بار برابر تماشاگران آبادانی قرار می‌گیرد. تماشاگرانی که با شعارها و رفتارشان پیروانی را از نفت کنار گذاشتند.
اگر تماشاگران آبادانی واقعا با تیم‌شان آشتی کرده باشند روز سختی در انتظار نارنجی‌پوشان سایپا خواهد بود. مجید صالح هفته گذشته شاهین بوشهر را در کرج شکست داده‌ و آن برد سیزدهمی سایپا را تثبیت کرد. بنابراین اگر این تیم شکست بخورد در جدول پایین‌تر نخواهد رفت اما اگر بتوانند پیروز شوند ممکن است دو تا سه پله صعود کنند.

*پرسپولیس - فولاد خوزستان؛ پایان نیم‌فصل بحران(ساعت 16:15)

پرسپولیس در این مسابقه نیز با سرمربیگری محسن عاشوری به میدان خواهد رفت. پرسپولیس اگر در این بازی پیروز شود و به شرطی که نفت آبادان و داماش نتیجه نگیرند می‌تواند به رده ششم صعود کند در غیر اینصورت سرخپوشان در همان رده نهم باقی می‌مانند و شاید هم به رتبه هشتم صعود کنند. فولاد خوزستان دهم نیز در این فصل خوب نتیجه نگرفته است. با این حال شرایط نامساعد فنی  و بدنی بازیکنان پرسپولیس بهترین فرصت برای مجید جلالی است که بتواند سه امتیاز شیرین خارج از خانه بگیرد. بعید است او دیگر پرسپولیسی به این ضعیفی ببیند. پرسپولیسی که فردا نیم‌فصل بحرانی را به پایان خواهد رساند.


[ یکشنبه 90/9/27 ] [ 3:56 عصر ] [ جواد احمدی ]

 

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) در حالی به مصاف تیم فوتبال خوزستان می رود که از امروز (یکشنبه) در هتل اوین به اردو می رود.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امروز در هتل اوین اسکان یافته و یک جلسه تمرینی سبک را در محوطه هتل انجام خواهند داد.

تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه بیست و هشتم آذر ماه، ساعت 14:15 هتل را به مقصد ورزشگاه آزادی ترک می کند.

گفتنی است؛ دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان از ساعت 16:15 با قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.


[ یکشنبه 90/9/27 ] [ 3:55 عصر ] [ جواد احمدی ]

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اسامی داوران دیدارهای باقی مانده از هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال در حالی اعلام شد که محسن ترکی قضاوت بازی تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان را بر عهده خواهد داشت.



به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اسامی داوران هفته پایانی مسابقات نیم فصل اول از یازدهمین دوره مسابقات لیگ حرفه ای فوتبال (جام خلیج فارس) بشرح ذیل اعلام شد:

دوشنبه 28 آذر 1390

پرسپولیس – فولاد خوزستان (ورزشگاه آزادی تهران) ساعت 16:15

داوران: محسن ترکی – محسن فریمانی – صادق نوری – منصور نوری – ناظر: محمدرضا فلاح

شهرداری تبریز – داماش گیلان (ورزشگاه یادگار امام تبریز) ساعت 15

داوران: علیرضا فغانی – مرتضی کریمی – امیر بهرام حسین نقوی – اشکان خورشیدی -  ناظر: مسعود مرادی

صنعت نفت آبادان – سایپا (ورزشگاه آبادان) ساعت 15

داوران: سعید مظفری زاده – سعید زارع – مجید شمس – اسماعیل آمری –ناظر: بهرام مهرپیما

شاهین بوشهر – راه آهن (ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر) ساعت 15

داوران: قاسم واحدی – رضا سخندان – حمید نظری – جواد شرفی – ناظر: مسعود عنایت

گفتنی است؛ از هفته پایانی نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر فوتبال، پنج بازی برگزار شده و چهار دیدار باقی مانده، فردا (دوشنبه) پیگیری می شود.


[ یکشنبه 90/9/27 ] [ 3:55 عصر ] [ جواد احمدی ]

پس از پایان نظر سنجی، دنیزلی با 71.9 درصد اولین رای کاربران سایت را کسب کرد.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این نظر سنجی که تا ساعت 14:30 امروز (یکشنبه) جریان داشت، جمع کثیری از کاربران سایت رسمی این باشگاه شرکت کردند و مصطفی دنیزلی با 71.9 درصد رتبه اول گزینه های کاربران را از آن خود ساخت، اسون گوران اریکسون با 11.4 درصد در رده دوم، مربی داخلی با 6.1 درصد رتیه سوم و روبرتو دونادونی با 6.1 درصد، لوکا بوناچیچ 1.9 درصد، خوان رامون لوپز کارو با 1.6 درصد و جمال حاجی با 0.9 درصد در رده های بعدی قرار گرفتند.

این نظرسنجی به مدت سه روز در سایت رسمی باشگاه قرار داشت.


[ یکشنبه 90/9/27 ] [ 3:54 عصر ] [ جواد احمدی ]

 سایت باشگاه پرسپولیس از مذاکره با دونادونی و لوپز تا پایان هفته خبر داد.


تصویر خبر

سایت باشگاه پرسپولیس در مطلبی نوشت: "نظرسنجی باشگاه پرسپولیس برای جمع آوری نظرات هواداران درباره گزینه‌های مربیگری پرسپولیس ادامه دارد.

این نظرسنجی با واکنش‌های مختلفی روبرو شده است. در این میان نقدهایی هم مطرح شده که با انتشار این عکس‌ها و مطلب زیر پاسخی ارائه می‌شود.

آنچه باعث شد برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران، چنین رویه‌ای در پیش گرفته شود میثاق مدیر عامل باشگاه با هواداران است. میثاقی که بر اساس آن هوادار به معنای واقعی در صحنه حضور دارند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس همچنان بر عهده خود استوار است و هواداران را یار غمخوار باشگاه می‌داند. شاید به باور بسیاری نیاید اما برای باشگاه پرسپولیس نظر هوادارانش اهمیت بسیاری دارد.

این عکس‌ها برای اولین بار منتشر می‌شود. باشگاه پرسپولیس با مربیان عنوان شده در نظرسنجی مذاکره داشته و دارد ضمن اینکه آقایان دونادونی و لوپز نیز در هفته پیش رو مذاکراتی را با باشگاه خواهند داشت."

به گزارش فارس، رویانیان روز گذشته و پس از مذاکره با دنیزلی اعلام کرده بود که تا پایان منتظر جواب این مربی می‌ماند.


[ شنبه 90/9/26 ] [ 11:30 عصر ] [ جواد احمدی ]
<< ????? ?????? ........ ????? ???????? >>