سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم هم این قانون وجود داشت که اگر گل نزنید گل می‌خورید و امروز هم این قانون همچنان پابرجاست.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محسن عاشوری در نشست خبری پس از بازی برابر فولاد در جمع خبرنگاران گفت: فکر نمی‌کنم بازی امروز نیازی به توضیح داشته باشد. به راحتی می‌شد حدس زد که فولاد پس از بازی سختی که مقابل شهرداری یاسوج در جام حذفی داشته و در ارتفاع زیاد و به مدت 120 دقیقه بازی کرده، شرایط خوبی از لحاظ بدنی در این بازی نداشته باشد.

وی افزود: بازیکنان ما تلاش خودشان را کردند و به ویژه در نیمه دوم خیلی خوب توصیه‌های ما را اجرا کردند. به آنها گفته بودیم که بازی را به عرض ببرند، اما به هر حال فوتبال است و دیگر کاری نمی توان کرد.

محسن عاشوری در مورد قضاوت محسن ترکی گفت: من در مورد داوری هیچ صحبتی نمی کنم. آیا شما تا به حال رفته‌اید از داوران راجع به مربیان بپرسید؟ مربیان به ما یاد داده‌اند که هرچقدر هم که داور ضعیف کار کرده باشد و خدایی نکرده به نفع حریف قضاوت کرده باشد، ما باید آنقدر قوی باشیم که حرفی از داوری نزنیم. من کارشناس داوری نیستم.

وی تصریح کرد: مطمئنا هنگامی که مربی جدید انتخاب شود، اطلاعاتی درباره شرایط پرسپولیس به او خواهیم داد و نقاط ضعف خودمان را پوشش می دهیم.

سرمربی سرخپوشان در مورد دروازه بان این تیم و عملکردش ادامه داد: او با تشخیص ما درون دروازه قرار گرفت. مطمئنا بازی کردن حقیقی تصمیم درستی بود و تماشاگران ما نباید فقط گل‌های بد او را ببینند. وقتی تیمی گل می‌خورد همه بازیکنان مقصرند. ما در آن صحنه اصلا نباید خطا می‌کردیم حالا چه برسد به اینکه بخواهیم درباره اشتباه حقیقی صحبت کنیم.

عاشوری تاکید کرد: ما در دربی قبل پس از دقیقه 90 از نظر بدنی کم آوردیم و بازی را باختیم، اما در این بازی مشکل بدنی نداشتیم. به هر حال یک سری استانداردها وجود دارد که بازیکنان ما هنوز به آن‌ها نرسیده‌اند و در عرض دو سه ماه هم نمی‌توان به آن‌ها رسید.

مربی پرسپولیس همچنین درباره این موضوع که در دو بازی گذشته که او هدایت این تیم را بر عهده داشته، مشکلات فنی تیم کمتر شده گفت: نمی‌گویم که مشکل ما فنی نیست، اما در زمان استیلی فشار زیادی بر روی او و بازیکنان وجود داشت و خود استیلی هم گفت که من می‌روم که فشار روی بازیکنان کمتر شود. در دو بازی قبل هم من کاری نکردم و این همان تیم استیلی بود که از ابتدای فصل با همین شیوه کار کرده بود.

محسن عاشوری در پایان درباره احتمال حضور دنیزلی در پرسپولیس در نیم فصل دوم گفت: من در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم که در میان گزینه‌های موجود دنیزلی بهترین مربی برای پرسپولیس است.


[ دوشنبه 90/9/28 ] [ 11:17 عصر ] [ جواد احمدی ]