سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال فردا(دوشنبه) با برگزاری چهار دیدار به پایان می‌رسد.

 


نیم فصل اول لیگ برتر فردا (دوشنبه) با انجام 4 مسابقه به پایان می‌رسد و پس از آن تیم‌ها  16 روز وقت دارند تا خود را برای حضور بهتر در نیم فصل دوم آماده کنند.
نگاهی به 4 بازی پایانی نیم فصل می‌اندازیم.

*شهرداری تبریز- داماش گیلان؛ پایان کار دو مربی؟(ساعت 15)

ظاهرا مدیران باشگاه شهرداری تبریز از نتایج تیم‌شان راضی نیستند زیرا شایعه تغییر یسیچ سرمربی این تیم منتشر شده است. شاید هم مسابقه با داماش آخرین فرصت یسیچ باشد و اگر او نتواند در این بازی خانگی امتیاز بگیرد ممکن است از شهرداری برود. در آن سوی میدان داماش گیلان در وضعیت نامساعدی از نظر مالی به سر می‌برد و مدیریت باشگاه از برخی بازیکنان این تیم به خاطر عدم تعصب‌شان گلایه کرده و بین مدیرعامل و سرمربی نیز شکر آب شده است! با این حال قاسمپور گفته نامرد نیست که پیش از پایان نیم فصل این تیم را رها کند اما بعد از بازی با شهرداری شاید دیگر در این تیم نماند. به نظر می‌رسد که این بازی پایان کار سرمربی دو تیم باشد.

*شاهین بوشهر - راه آهن؛ دایی در اندیشه بهبود رکورد!(ساعت 15)

علی دایی که سلطان تساوی‌ها نیم فصل اول لقب گرفته اگر بتواند در بوشهر سه امتیاز بگیرد می‌تواند تا رده چهاردهم صعود کند اما فیروز کریمی سرمربی شاهین که مدام خبر قهر و آشتی او از تیم شاهین شنیده می‌شود بعید است بخواهد با شکست از شاهین جدا شود. نقطه مشترک دو تیم مشکلات مالی است. بازیکنان هر دو تیم به پرداخت نشدن مطالبات‌شان معترض هستند. باید دید در نبرد بازیکنان بی‌پول کدام یک پیروز می‌شوند. تساوی فقط رکورد راه آهن را جاودانه می‌کند و علی دایی می‌تواند در کنار رکوردهایی که دارد، 13 تساوی در 17 بازی را هم ثبت کند اگر چه اکنون نیز او با 12 تساوی و تنها یک برد رکورددار است. شاید به همین خاطر است که تماشاگران نام او را در ورزشگاه فریاد می‌زنند!

*نفت آبادان - سایپا؛ آشتی‌کنان آبادانی‌ها(ساعت 15) 

نفت آبادان بعد از دو برد متوالی خارج از خانه اکنون با سرمربی جدید خود در آبادان به میدان می‌رود. نفت در خانه تاکنون خوب نتیجه نگرفته‌ و 5 پیروزی از 6 برد نفتی‌ها در خارج از خانه به دست آمده و این برای خود یک رکورد کم نظیر محسوب می‌شود.
بازیکنان نفت معتقدند بعد از شکست استقلال با تماشاگران‌شان آشتی کرده‌اند و دیگر مشکلی با آنها ندارند، با این حال خوزه آلبرتو کاستا دستیار سابق کارلو‌س کی‌روش دوشنبه برای اولین بار برابر تماشاگران آبادانی قرار می‌گیرد. تماشاگرانی که با شعارها و رفتارشان پیروانی را از نفت کنار گذاشتند.
اگر تماشاگران آبادانی واقعا با تیم‌شان آشتی کرده باشند روز سختی در انتظار نارنجی‌پوشان سایپا خواهد بود. مجید صالح هفته گذشته شاهین بوشهر را در کرج شکست داده‌ و آن برد سیزدهمی سایپا را تثبیت کرد. بنابراین اگر این تیم شکست بخورد در جدول پایین‌تر نخواهد رفت اما اگر بتوانند پیروز شوند ممکن است دو تا سه پله صعود کنند.

*پرسپولیس - فولاد خوزستان؛ پایان نیم‌فصل بحران(ساعت 16:15)

پرسپولیس در این مسابقه نیز با سرمربیگری محسن عاشوری به میدان خواهد رفت. پرسپولیس اگر در این بازی پیروز شود و به شرطی که نفت آبادان و داماش نتیجه نگیرند می‌تواند به رده ششم صعود کند در غیر اینصورت سرخپوشان در همان رده نهم باقی می‌مانند و شاید هم به رتبه هشتم صعود کنند. فولاد خوزستان دهم نیز در این فصل خوب نتیجه نگرفته است. با این حال شرایط نامساعد فنی  و بدنی بازیکنان پرسپولیس بهترین فرصت برای مجید جلالی است که بتواند سه امتیاز شیرین خارج از خانه بگیرد. بعید است او دیگر پرسپولیسی به این ضعیفی ببیند. پرسپولیسی که فردا نیم‌فصل بحرانی را به پایان خواهد رساند.


[ یکشنبه 90/9/27 ] [ 3:56 عصر ] [ جواد احمدی ]