سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

 

قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس از مذاکره با نماینده باشگاه روبین کازان روسیه در خصوص انتقال علیرضا حقیقی به این باشگاه خبر داد.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، جمشید زارع قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در خصوص جلسه با نماینده باشگاه روسیه ای در مورد انتقال دروازه بان سرخپوشان به باشگاه روبین کازان اظهار داشت: شب گذشته (دوشنبه شب) در محل باشگاه جلسه ای با حضور نماینده این باشگاه برگزار شد که طی آن طرفین به گفتگو پرداختند.

وی افزود: در ادامه این مذاکره، مقرر گردید پیشنهادات طرفین ظرف 48 ساعت آینده اعلام شود.

جمشید زارع تصریح کرد: حاج قربان، سرمربی و قائم مقام این باشگاه، فردی مسلمان است. وی از خرداد ماه سال جاری تمامی بازی های علیرضا حقیقی را در لیگ ایران زیر نظر داشته است. روبین کازان در 600 کیلومتری شهر مسکو واقع شده و حدود چهار میلیون نفر جمعیت دارد و 70 درصد مردم آن مسلمان هستند. ضمن اینکه تیم روبین کازان در لیگ روسیه، در رده پنجم جدول قرار دارد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: در کنار این مذاکره، بحث همکاری دو باشگاه در زمینه های ورزشی از جمله بازی های دوستانه، اردوهای تدارکاتی و استفاده از امکانات و تجهیزات ورزشی و همچنین فعالیت های حرفه ای باشگاه روبین کازان در رشته های فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال و هاکی مورد بررسی قرار گرفت.

زارع با اشاره به مذاکرات مفید این نشست، گفت: باشگاه روبین کازان علاقه مندی خودش را برای خواهرخواندگی با پرسپولیس اعلام کرد و ما هم متقابلا از پیشنهاد آنها استقبال کردیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس ضمن اشاره به فعالیت های ورزشی، صرفنظر از مسائل نژادی و زبانی، افزود: زبان ورزش، زبان صلح و دوستی است و ما نیز برای افزایش مراودات ورزشی بین دو باشگاه اعلام آمادگی کردیم.

گفتنی است؛ قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پایان این جلسه طی تماسی تلفنی با دیمیتری سامرین کین رئیس این باشگاه، هماهنگی های لازم را مورد بررسی قرار داد.


[ سه شنبه 90/9/29 ] [ 1:20 عصر ] [ جواد احمدی ]