سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777
  • به گزارش سایت رسمی باشگاه باشگاه پرسپولیس، این اسامی شامل: نیلسون، رضا محمدی، خانزاده، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، امیرحسین فشنگچی، محمد نوری، میثم نقی‌زاده، عادل کلاه کج، مارکو پروویچ، محمد قاضی، ولاتکو گروزدانسکی، کریم انصاری‌فرد، هادی نوروزی،علی کریمی حسین کنعانی، روح الله سیف اللهی و فرشاد احمدزاده هستند.

    در تمرین امروز غلامرضا رضایی و امیر عابدزاده به دلیل آسیب دیدگی تمرین نکردند.

    سه ملی پوش امروز استراحت داشتند و رضا حقیقی تنها دور زمین دوید.


[ شنبه 92/1/10 ] [ 10:59 عصر ] [ جواد احمدی ]

تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که یحیی گل‌محمدی به بازیکنان ملی‌پوش استراحت داد.


به گزارش فارس، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 15:50 دقیقه امروز در ورزشگاه خیریه عمل دنبال شد که در این تمرین مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال دسته جمعی در دستور کار قرمزپوشان قرار داشت.

*با تصمیم گل محمدی سید جلال حسینی و پولادی و ماهینی 3 ملی‌پوش پرسپولیس در تمرین امروز استراحت کردند، البته ماهینی به دلیل 3 کارته بودن و غیبت در بازی برابر پیکان چند روزی بیشتر از کادر فنی مرخصی گرفته است.

*رضایی و عابدزاده به دلیل گرفتن ام آر ای در تمرین امروز حضور پیدا نکردند.

*حدود 50 هوادار از روی پلی که در کنار اتوبان هم‌جوار ورزشگاه خیریه عمل بود در حال دیدن تمرین بودند که با پادرمیانی گل‌محمدی و شیرینی سرپرست پرسپولیس درب تمرین باز شد و این هواداران از نزدیک شاهد عملکرد قرمزپوشان بودند. قرار بود امروز تمرینات پشت درهای بسته برگزار شود.

*پروویچ و حقیقی نیز اختصاصی به دور زمین دویدند البته حقیقی تمرینات ویژه‌ای را زیر نظر بدنساز تیم دنبال کرد.

*در مرحله پایانی تمرین امروز قرمزپوشان، پرسپولیسی‌ها فوتبال دست‌گرمی را در دستور کار خود داشتند، در این فوتبال مهدوی‌کیا و کریمی 2 کاپیتان پرسپولیس هم‌تیمی شدند، البته کریمی امروز بسیار سرحال و شاداب بود تا حدی که با سایر بازیکنان مخصوصا فشنگچی به شوخی و خنده می‌پرداخت.

*در پایان تمرین نیز نوروزی، مهدوی‌کیا و گل‌محمدی به زدن ضربات ایستگاهی به سمت دروازه پرداختند.

*علی کریمی نیز به صورت ویژه به شوت‌زنی به سمت دروازه پرداخت و یک‌بار دیگر پس از جوش خوردن رباطش تست شد که خوشبختانه مشکلی نداشت.

*در هنگام فوتبال دست‌گرمی گل‌محمدی بارها از ترکیب قاضی و کریم انصاری‌‌فرد در خط حمله استفاده کرد که بارها نیز این دو بازیکن به گل‌زنی پرداختند.

*مهدوی‌کیا نیز در تمرین امروز همپای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

 


[ شنبه 92/1/10 ] [ 12:12 صبح ] [ جواد احمدی ]

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین پنجشنبه را از ساعت 17 در ورزشگاه خیریه عمل برگزار کردند.

تمرین پنجشنبه تیم فوتبال پرسپولیس پس از صحبت‌های کوتاه کادر فنی با گرم کردن و انجام تمرینات تاکتیکی دنبال شد.

سید جلال حسینی و مهرداد پولادی دو ملی پوش پرسپولیس در تمرینات امروز سرخپوشان حضور یافته و به تمرینات سبک و ماساژ پرداختند. محمدرضا خانزاده و امیر عابدزاده که در تیم ملی امید حضور داشتند نیز امروز در تمرینات سرخپوشان حضور یافتند و به ریکاوری پرداختند.

حسین ماهینی تنها ملی‌پوش غایب تمرین امروز بود که با هماهنگی کادر فنی در تمرین پنجشنبه حضور نداشت.

رضا حقیقی هم امروز استارت زد و به دویدن دور زمین و تمرینات اختصاصی پرداخت.

علی کریمی امروز در تمرینات سرخپوشان حضور یافت و در تمرینات گروهی و تیمی شرکت کرد و مشکلی برای همراهی سرخپوشان در مسابقات نخواهد داشت.

 


[ جمعه 92/1/9 ] [ 9:24 صبح ] [ جواد احمدی ]
  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با تصمیم کادر فنی و طبق روال معمول، 48 ساعت قبل از بازی، سرخپوشان فردا (جمعه) تمرینات خود را از ساعت 17 پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار می‌کنند.

    سرخپوشان تمرینات خود را طی روزهای جمعه و شنبه پشت درهای بسته پیگیری کرده و پس از آن به اردو می‌روند تا روز یکشتبه در برابر تیم پیکان از هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) در ورزشگاه آزادی به میدان بروند.


[ پنج شنبه 92/1/8 ] [ 10:52 عصر ] [ جواد احمدی ]
  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به اینکه دیدار دو تیم استقلال و استیل آذین گهر دورود از هفته سی و یکم ساعت 19:00 روز جمعه 23/1/92 برگزار می‌شود، دیدار دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس از هفته سی و دوم که قرار بود روز جمعه 23/1/92 ساعت 17:30  در شهر فولاد شهر اصفهان برگزار شود به ساعت 17:00 موکول شد.


[ پنج شنبه 92/1/8 ] [ 8:56 صبح ] [ جواد احمدی ]

پس از معاینات نهایی بر روی پای علی کریمی مشخص شد که او برای همراهی پرسپولیس در دیدارهای آینده مشکلی ندارد و از فردا تمریناتش را آغاز می‌کند.


کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس پس از مصدومیت علی کریمی در دیدار مقابل صبا با چند متخصص از جمله دکتر کیهانی برای بهبودی علی کریمی و رسیدن او به بازی با داماش وارد مذاکره شد.

به نقل از فارس، از همین رو علی کریمی امروز به بیمارستان اختر تهران رفت و توسط متخصصان این بیمارستان وضعیتش مورد ارزیابی قرار گرفت که در پایان پزشکان به او اعلام کردند که اجازه همراهی پرسپولیس را در دیدارهای آینده این تیم دارد.

معاینات نهایی روی پای جادوگر و زانوی صدمه‌دیده‌اش انجام شد و این بازیکن از بازی مقابل پیکان می‌تواند قرمزپوشان را همراهی کند. گفتنی است کادر پزشکی پرسپولیس طبق برنامه‌های کادر فنی حساب ویژه‌ای روی بازی کردن کریمی در دیدار حساس مقابل داماش داشت. کریمی از فردا با پرسپولیسی‌ها تمرین می‌کند و پا به توپ می‌شود.

 


[ چهارشنبه 92/1/7 ] [ 11:40 عصر ] [ جواد احمدی ]

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در این موفقیت های تیم ملی فوتبال نقش بازیکنان پرسپولیس مثل همیشه مهم و قابل توجه بوده است:

1974(تهران): در تنها دوره ای که ایران میزبان بازیهای آسیایی بود، فوتبال ایران هم اولین قهرمانی خود را تجربه کرد. فرانک اوفارل ایرلندی سرمربی تیم ملی در بازیهای آسیایی بود که بهرام مودت، مسیح مسیح نیا، جعفر کاشانی، ابراهیم آشتیانی، علی پروین و محمد دستجردی را از پرسپولیس برای تیم ملی انتخاب کرد. تیم ملی در این دوره 7 بازی انجام داد که 7 برد بدست آورد و در مقابل 20 گل زده فقط یک گل از برمه دریافت کرد. از بین پرسپولیسی ها علی پروین 3 گل زد و محمد دستجردی نیز یک گل به ثمر رساند.

1990(پکن): تیم ملی ایران به رهبری علی پروین در بازیهای آسیایی 1990 حاضر شد و با قهرمانی در این مسابقات شور تازه ای را به فوتبال ایران بخشید. در ترکیب تیم ملی ایران نادر محمدخانی، محمد پنجعلی، مجتبی محرمی، محسن عاشوری، محمدحسن انصاری فر و فرشاد پیوس از تیم پرسپولیس حضور داشتند. پیوس با زدن 4 گل بهترین گلزن مسابقات شناخته شد. ایران مقابل مالزی، کره شمالی، ژاپن، کره جنوبی پیروز شد و در فینال هم دوباره با کره شمالی روبرو شد که پس از تساوی بدون گل در ضربات پنالتی این تیم را برد و قهرمان شد. محمد پنجعلی کاپیتان تیم قهرمان بازیهای آسیایی 1990 بود.

1998( بانکوک): تیم ملی ایران برای سومین بار مدال طلای فوتبال را گرفت و قهرمان بازیهای آسیایی شد. منصور پورحیدری سرمربی تیم ملی در این دوره بود که 5 بازیکن از پرسپولیس را برای تیم ملی انتخاب کرد: نیما نکیسا، نادر محمدخانی،مهدی مهدوی کیا، حمید استیلی و علی کریمی. به جز این 5 نفر، بازیکنانی مثل دایی، باقری و خاکپور نیز از پرسپولیسی ها سابق در تیم ملی بودند که دایی با زدن 9 گل آقای گل مسابقات نیز شد. ایرن در بازی فینال با درخشش علی کریمی کویت را 2- صفر برد. پس از بازی فینال پیتر ولاپان دبیرکل وقت کنفدراسیون فوتبال آسیا از علی کریمی به عنوان ستاره جدید فوتبال قاره آسیا یاد کرد. نادر محمدخانی کاپیتان تیم ملی در این دوره بود.

2002(بوسان): از این دوره بازیهای آسیایی تیم های بزرگسالان حق شرکت در مسابقات را نداشتند و فوتبال مختص بازیکنان زیر 23 سال و 3 بازیکن بزرگسال شد. برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم ملی امید در این دوره بود و علی دایی پس از فوت پدرش به ایران بازگشت و بازوبند کاپیتانی به گل محمدی رسید. یحیی گل محمدی تنها بازیکن پرسپولیسی تیم ملی در این دوره بود. در نهایت تیم ملی امید با شکست ژاپن قهرمان شد. این سومین قهرمانی فوتبال ایران در بازیهای آسیایی با کاپیتانی پرسپولیسی ها بود.


[ چهارشنبه 92/1/7 ] [ 12:25 عصر ] [ جواد احمدی ]

 


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 17 عصر امروز در کمپ تیم‌های ملی با ترکیب نلسون، نورمحمدی، بنگر، فشنگچی کنعانی، نقی زاده، نوری، پروویچ، ولاتکو، انصاری‌فرد و قاضی به مصاف تیم ملی نوجوانان رفت و در نیمه اول با دو گل کریم انصاری فرد و گلزنی محمد نوری تیم ملی نوجوانان را شکست داد و در نیمه دوم تغیرانی در ترکیب دو تیم انجام شد و پرسپولیس به دو گل دیگر دست یافت.

هاشمی بازیکن تیم ملی نوجوانان گل به خودی زد و فرشاد احمدزاده نیز گل پنجم بازی را به ثمر رساند.

علی کریمی که به تازگی تمرینات خود را آغاز کرده در این بازی دوستانه غایب بود. هادی نورزی و 5 ملی پوش پرسپولیس در این دیدار تدارکاتی حضور نداشتند.

مهدی مهدوی کیا که قرار است همراه تیم ملی نوجوانان به مسابقات جام‌جهانی برود از روی نیمکت تیم ملی نوجوانان و در کنار علی دوستی مهر نظاره‌گر بازی بود.

محمد قاضی با سه پاس گل در این بازی آمادگی خودش را به نمایش گذاشت. این دیدار تدارکاتی در زمین چمن مصنوعی کمپ تیم‌های ملی انجام شد.

امیر جیرودی مشاور مدیر عامل و حسین فریدونی رئیس کانون هواداران از نزدیک نظارهگر این دیدار بودند.


[ سه شنبه 92/1/6 ] [ 11:27 عصر ] [ جواد احمدی ]

تمرین امروز پرسپولیس در نوبت بعد از ظهر در شرایطی برگزار شد که مهاجم سابق قرمزها مهمان ویژه تمرین امروز بود.


 تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در نوبت بعد از ظهر از ساعت 17.15 در ورزشگاه خیریه عمل دنبال شد.

* علی کریمی به دلیل فشار تمرینات  صبح امروز، در نوبت بعد از ظهر استراحت کرد و در ورزشگاه درفشی‌فر به استخر و سونا رفت.

* میهمان ویژه تمرین امروز پرسپولیس رضا ترابیان مهاجم سابق قرمز‌پوشان بود. ترابیان دوستی دیرینه‌ای با بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس دارد و به آنها سال نو را تبریک گفت.

* در تمرین امروز دروازه‌بان‌ها به صورت اختصاصی زیرنظر عزیزیان به تمرین پرداختند.

* یحیی گل‌محمدی در تمرین امروز دقایقی پا به توپ شد و به شوخی و خنده با بازیکنان نیز می‌پرداخت که در نوع خود جالب بود.

* در تمرین بعد از ظهر امروز 5 بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس به همراه رضا حقیقی غایب بودند.

* آمادگی بالای مهاجمان پرسپولیس باعث شد تا بارها کادر فنی آنها را مورد تشویق قرار دهد.

* تمرین امروز در شرایطی در ورزشگاه خیریه عمل برگزار شد که زمین درفشی‌فر برای ترمیم زیر کشت رفته است.

* تمرین با حضور خبرنگاران و هواداران برگزار شد.

* بازی‌های دوستانه اروپایی و نتایج پیش آمده در مرحله انتخاباتی جام جهانی سوژه اصلی بازیکنان در تمرین امروز بود.

[ یکشنبه 92/1/4 ] [ 11:8 عصر ] [ جواد احمدی ]

 


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، طبق برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی تیم پرسپولیس فردا در دو نوبت صبح و عصر تمرین خواهد کرد. تمرین نوبت صبح اختصاص به تست بدنی و پزشکی دارد. یحیی گل ‌محمدی برنامه تمرینات پرسپولیس تا بازی با پیکان را به سرپرست و بازیکنان تیم اعلام کرده است.

تمرینات روز یکشنبه پرسپولیس به دلیل ترمیم زمین درفشی‌فر در ورزشگاه خیریه عمل برگزار می‌شود.


[ یکشنبه 92/1/4 ] [ 7:55 صبح ] [ جواد احمدی ]
<< ????? ?????? ........ ????? ???????? >>