سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777
  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی پس از پایان دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن که با تساوی به پایان رسید، گفت: خستگی در ساق‌های بازیکنان ما مشهود بود. آنها 120 دقیقه در دیدار با داماش دویده بودند، با این حال خوب دویدند و با این دوندگی یک امتیاز امروز گرفتیم.

    وی افزود: نیمه اول نیمه پرسپولیس بود و می‌توانستیم کار را تمام کنیم اما از چند موقعیت گلزنی فقط یکی را تبدیل به گل کردیم. در نیمه دوم ذوب آهن تیم برتر بود. آنها انگیزه بالایی داشتند و می‌خواستند هم انتقام جام حذفی را از ما بگیرند و هم برای بقا در لیگ تلاش می‌کردند.

    گل‌محمدی در خصوص عدم استفاده از بازیکنان جوان در این بازی گفت: اگر از جوانان استفاده می‌کردیم شائبه ایجاد می‌شد و اولین تیمی که نسبت به این مسئله اعتراض می‌کرد آلومینیوم هرمزگان بود. نمی‌خواستیم حرف و حدیثی به وجود بیاید اما امیدوارم ذوب‌آهن در لیگ برتر است.

    سرمربی پرسپولیس درباره جایگاه این تیم در جدول رده بندی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم بهترین جایگاه را در لیگ به دست بیاوریم، هر چند پنجم و ششم را در شأن پرسپولیس نمی‌دانیم. سعی خواهیم کرد در آینده بهتر شویم و همچنین در جام حذفی هم به قهرمانی برسیم.

    یحیی گل‌محمدی در مورد شایعه مذاکره باشگاه پرسپولیس با کرانچار گفت: کرانچار یکی از بهترین مربیان لیگ است و پرسپولیس هم مختار است هر تصمیمی که می‌خواهد برای فصل آینده بگیرد و هر سرمربی که می‌خواهند انتخاب کنند اما مدیر عامل پرسپولیس این شایعه را تکذیب کرد.

    سرمربی سرخپوشان در خصوص مصدومیت حسین ماهینی خاطرنشان کرد: تخمین می‌زنیم او دو هفته از میادین دور باشد. البته باید فردا MRI بگیریم ولی پزشک پرسپولیس تصور می‌کند او دو هفته مصدوم باشد.


[ جمعه 92/1/23 ] [ 10:42 عصر ] [ جواد احمدی ]