سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

  • علیرضا نورمحمدی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، افزود: دو بازی در چهار روز بعد از 18 روز تعطیلی دشواری خاص خودش را دارد اما الان بازیکنان به این مسائل فکر نمی‌کنند و تنها پیروزی در فینال جام حذفی را می‌خواهند. البته هر دو تیم چنین خواستی دارند اما انگیزه‌ای که در تیم ما وجود دارد کمتر تجربه کرده‌ایم.

    وی درباره احتمال آسیب‌دیدگی بازیکنان در بازی با ملوان خاطرنشان کرد: مصدومیت بخشی از فوتبال است و بازی ما با ملوان حداقل برای آنها تشریفاتی نیست اما سعی می‌کنیم بدبین نباشیم و به این بازی به عنوان یک دیدار تدارکاتی نگاه کنیم.

    نورمحمدی در ارتباط با کیفیت بازی سرخپوشان در دو بازی گذشته تصریح کرد: بازی با داماش به خاطر انجام آن روی چمن مصنوعی برای بچه‌های ما مشکل ساز بود، چون به شرایط بازی در آن عادت نداشتیم. این مساله کیفیت بازی بچه‌ها را تحت تاثیر قرار داد. در بازی با ذوب آهن نیمه اول خوب بود، اما با شروع نیمه دوم خستگی ناشی از همان بازی تاثیر خودش را نشان داد ولی حالا شرایط تغییر می‌کند. ما باید مراقب باشیم دوری از شرایط مسابقه تاثیر منفی نگذارد و در این صورت این زمان فرصتی برای بهبودی مصدومان است.

    مدافع پرسپولیس در پایان افزود: فکر می‌کنم انجام بازی در مشهد بهترین گزینه است، فقط امیدوارم بازی فینال در زمین مناسبی انجام شود چون براساس آن درباره فوتبال ایران قضاوت می‌شود. در هر صورت بازی هر جا که باشد با این انگیزه‌ای که وجود دارد، شانس قهرمانی را برای خودمان می‌دانیم اما حیف است بازی در مکان نامناسب انجام شود.


[ دوشنبه 92/1/26 ] [ 11:54 عصر ] [ جواد احمدی ]