سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

علی دایی به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شد.

سرانجام مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از نزدیک به دو هفته‌ مذاکره با گزینه‌های مختلف امروز به این نتیجه‌ رسیدند که علی دایی بهترین گزینه برای هدایت این تیم در فصل آینده است.

محمد مایلی کهن، منصور ابراهیم‌زاده و حمید درخشان دیگر گزینه‌هایی بودند که شانس نشستن روی نیمکت پرسپولیس را داشتند، اما در پایان دایی به عنوان سرمربی سرخپوشان انتخاب شد.

دایی در حالی به پرسپولیس می‌آید که چند روز پیش قرارداد سه ساله خود را با باشگاه راه‌آهن به صورت رسمی منعقد کرد و حتی در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و رییسی کیا - مدیرعامل این باشگاه از برنامه‌های خود برای این تیم در آینده صحبت کرد.

او حتی در اظهار نظرهای چند روز گذشته خود تاکید کرده بود که اصلا به پرسپولیس فکر نمی‌کند.

علی دایی رسماً سرمربی پرسپولیس شد

[ دوشنبه 92/2/30 ] [ 11:10 عصر ] [ جواد احمدی ]

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، روز گذشته همسر برادر بزرگ مهدی مهدوی‌کیا در گذشت.به همین مناسبت باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ضمن عرض تسلیت، این ضایعه را به مهدی، هادی و خانواده مهدوی‌کیا تسلیت گفت و از درگاه ایزد منان برای آن مرحومه اجر اخروی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت نمود.

تشییع پیکر آن مرحومه امروز در اراک برگزار می‌شود. مجلس ختم آن مرحومه از ساعت 17 تا 18:30 روز چهارشنبه در مسجد چشمی‌های اراک در میدان شوش برگزار می‌شود.

گفتنی است، کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران چندی پیش نیز مادر خود را از دست داد. مراسم چهلم مادر مهدی مهدوی‎کیا و شب هفت همسر برادر وی روز جمعه برگزار خواهد شد.


[ سه شنبه 92/2/24 ] [ 2:46 عصر ] [ جواد احمدی ]

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در طول بازی با سپاهان و با توجه به اینکه 2 بار از حریف جلو افتادیم شایسته پیروزی بر سپاهان بودیم.


مهدی مهدوی‌کیا در خصوص بازی مقابل سپاهان و خداحافظی‌اش از فوتبال اظهار داشت: واقعا متاسفم در روزی که می‌خواستم در یک جشن باشکوه 4 گوشه زمین را ببوسم اما متاسفانه تبدیل به روز تلخی برای من شد.

وی افزود: ما در طول بازی با توجه به اینکه 2 بار از حریف خوب و فرصت‌طلب خود جلو افتادیم می‌توانستیم تیم برتر زمین باشیم و جشن قهرمانی بگیریم اما همه چیز تمام شد و دیگر بهتر است درباره‌اش حرفی نزنیم.

مهدوی‌کیا ادامه داد: وقتی که چهارگوش زمین را برای خداحافظی می‌بوسیدم دیدن هواداران بر روی صندلی‌ها که بهت‌زده بودند روی قلبم سنگینی می‌کرد هرگز دوست نداشتم با این صحنه‌ها از فوتبال خداحافظی کنم اما این اتفاق افتاد و شاید قسمت من بود.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که قبلا هم گفتم یک سال می‌خواهم استراحت کنم و سپس به آینده‌ام فکر کنم از هواداران هم عذرخواهی می‌کنم که روز گذشته در ابتدایی که به زمین آمدم با تشویق‌های یکنواخت آنها روبرو شدم و به همین دلیل باز هم احساسی شدم. واقعا هواداران برای من سنگ تمام گذاشتند.

مهدوی‌کیا در پایان درباره خداحافظی کریمی نیز گفت: علی برای این فوتبال خیلی زحمت کشیده و من از این خداحافظی او در روز خداحافظی خودم باور کنید غافلگیر شدم امیدوار هستم که علی همیشه موفق باشد چون یکی از بهترین‌های فوتبال کشورمان بود. شاید کریمی می‌توانست در تنها بازی آینده به تیم ما کمک کند اما او تصمیم خودش را گرفته و نمی‌دانم درباره‌اش چه حرفی بزنم. این اتفاق برای همه سنگین بود.

 


[ دوشنبه 92/2/16 ] [ 11:4 صبح ] [ جواد احمدی ]

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته به اردوی سرخپوشان رفت.


مهدی مهدوی کیا که قرار است در دیدار مقابل سپاهان به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کند شب گذشته در هنگام تشکیل اردوی پرسپولیس برای دیدار مقابل ملوان در جمع قرمزپوشان حضور پیدا کرد. او پس از صرف شام و دیدار با بازیکنان و کادر فنی اردو را ترک کرد.

به گزارش فارس، خبر دیگر از پرسپولیسی‌ها این که محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس پس از صعود تیم ریزه اسپور به لیگ برتر ترکیه، که هدایتش برعهده مصطفی دنیزلی سرمربی سابق تیم پرسپولیس است، امروز پیام تبریکی را برای دنیزلی فرستاد. او در پیام خود آورده است با وجود اینکه دو هفته مانده به پایان مسابقات با تلاش و کوشش شما تیم ریزه اسپور موفق شد با بازگشت باشکوه شما به فوتبال ترکیه به لیگ برتر صعود کند که جا دارد پیام تبریکی را از طرف کلیه پرسپولیسی‌های ایران به شما اعلام کنم.

 


[ دوشنبه 92/2/9 ] [ 4:58 عصر ] [ جواد احمدی ]


مجید نائینی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: در این مدت توجه خاصی را از سوی مسوولان باشگاه شاهد بوده‌ایم. آقای رویانیان با حساسیت مسائل را پیگیری می‌کنند و در حال حاضر با هزینه‌هایی که از سوی باشگاه صورت گرفته، خوابگاه مناسبی در ورزشگاه امام رضا (ع) تدارک دیده شده است که در آخرین مراحل تجهیز قرار دارد. یازده بازیکن تیم امید که شهرستانی هستند در همین خوابگاه مستقر می‌شوند. تا امروز آقایان منتقمی، استیلی و پورحسن چند بار با حضور در تمرینات به بچه‌ها سر زده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به این شرایط و تیمی که جمع کرده‌ایم، امیدهای پرسپولیس فصل متفاوتی را پیش رو دارند. همچنین از آقای یعقوب فاطمی مقدم که پیشکسوت باشگاه هستند و تحصیلات عالی در رشته تربیت بدنی دارند خواسته‌ایم به عنوان سرپرست کنار تیم باشند که این خود برای شکل‌گیری درست شخصیت حرفه‌ای بازیکنان مهم است.

سرمربی امید سرخپوشان تصریح کرد: ما در حال حاضر 26 بازیکن امید خودمان را انتخاب و فهرست را کامل کرده‌ایم. سه بازیکن رده جوانان هم داریم که از آنها در جریان مسابقات استفاده خواهیم کرد. به طور حتم از این تیم نفراتی هستند که علاوه بر عابدزاده، چشمی، کنعانی و قدمی که بزرگسالان را همراهی می‌کنند، این توانایی را داشته باشند.

نائینی افزود: روز جمعه در تمرین پرسپولیس حاضر بودم و با یحیی گل‌محمدی هم در اینباره صحبت کردم و خواستم بعد از فارغ شدن از دغدغه‌های بازی فینال جام حذفی، تیم امید را هم زیر نظر بگیرند.


[ شنبه 92/2/7 ] [ 12:1 عصر ] [ جواد احمدی ]


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان در این بازی طی تغییراتی در ترکیب خود، در دقیقه 65 با تک گل کریم انصاری‌فرد از پشت محوطه جریمه به برتری دست یافتند.

ترکیب نیمه اول پرسپولیس:

نیلسون جونیور، سید جلال حسینی، علیرضا نورمحمدی، امیرحسین فشنگچی، محمدرضا خانزاده، محمد نوری، عادل کلاه‌کج، ولاتکو دانوسکی، محمد قاضی، غلامرضا رضایی و کریم انصاری‌فرد.

ترکیب نیمه دوم پرسپولیس:

نیلسون جونیور، سید جلال حسینی، محسن بنگر، امیرحسین فشنگچی، محمدرضا خانزاده، عادل کلاه‌کج، فرشاد احمدزاده، مهدی مهدوی‌کیا، روح‌ا... سیف‌الهی، محمد قاضی و کریم انصاری‌فرد.

در ادامه بازی، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس، احمدزاده، اسماعیل‌زاده و معدنچی را به جای فشنگچی، قاضی و انصاری‌فرد به زمین فرستاد.

این دیدار تدارکاتی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

 


[ جمعه 92/2/6 ] [ 12:56 صبح ] [ جواد احمدی ]
  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در راستای برنامه‌های توسعه‌ای باشگاه پرسپولیس در امور ورزشی و علمی و افزایش توانمندی‌های دانشگاه پرسپولیس، امروز با حضور بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه، امیر جیرودی مشاور و رئیس دفتر مدیر عامل، حمید استیلی مسوول آکادمی فوتبال پرسپولیس و داریوش سودی رئیس مرکز علمی - کاربردی پرسپولیس در آکادمی ملی المپیک ایران، قرارداد همکاری منعقد شد.

    بهروز منتقمی درباره این همکاری گفت: دو طرف ظرفیت‌های مناسبی برای همکاری با یکدیگر دارند و این همکاری می‌تواند منشاء اثرات خوبی برای ورزش و فوتبال ایران باشد. طبق این قرارداد همکاری مرکز علمی و کاربردی پرسپولیس ضمن استفاده از ظرفیت‌های پژوهشی و آموزشی آکادمی ملی المپیک از امکانات آن مانند آزمایشگاه و تجهیزات ورزشی آن استفاده خواهد کرد.

     

    jaujdicj1eodooe6qp6x.jpg

     

    از سوی دیگر مرکز علمی و کاربردی پرسپولیس ظرفیت‎هایی مثل؛ پذیرش دانشجو برای کارکنان آکادمی، پذیرش دانشجو از ورزشکاران و قهرمانان معرفی شده از سوی کمیته ملی المپیک و ارائه مدارک مورد قبول وزارت علوم را در اختیار طرف مقابل می‌گذارد.

    این هم‌افزایی منجر به ایجاد و ارتقاء پتانسیل‌های جدید می‌شود و همچنین مقرر شد، دو طرف در ارتباط با برپایی همایش‌های علمی، برگزاری دوره‌های کوتاه مدت آموزشی، ارائه اسناد مطالعاتی، امور بین الملل و تحقیقات مشارکت داشته باشند.

     

    p05p95c6v9oe0cn0nds.jpg

     

    قائم مقام باشگاه پرسپولیس همچنین خبر از افزایش پذیرش دانشجو در مرکز علمی و کاربردی پرسپولیس تا 1200 نفر داد و خاطرنشان کرد: قصد داریم در دوره مهر ماه ظرفیت پذیرایی دانشجو را از 105 نفر به 1200 نفر رسانده و رشته‌ها را به عدد 12 برسانیم. همچنین اقدامات برای پذیرش دانشجو در سطح لیسانس از مهر ماه انجام شد، پس از آن برای کارشناسی ارشد اقدام می‌شود و تا سال بعد برای پذیرش دانشجو در سطح دکتری اقدام خواهد شد.


[ سه شنبه 92/2/3 ] [ 9:50 عصر ] [ جواد احمدی ]
  • دکتر وجیه ا... چشمه سری در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با اعلام این مطلب افزود: رضا حقیقی هم امروز پا به توپ شد، البته در مورد او برنامه این است که برای بازی با سپاهان آماده شود. امروز هم کمتر فشار آورد و به این دلیل که در جریان بازی ضربه‌ای خورد، خواستیم ادامه ندهد، البته حادثه خاصی هم روی نداد که باعث نگرانی شود.

    وی درباره غیبت میثم نقی‌زاده و مارکو در تمرین ادامه داد: نقی‌زاده دچار کشیدگی درجه یک همسترینگ شده است و چند روزی در تمرینات حاضر نخواهد شد. مشکل مارکو هم جدی نبود. او از ناحیه عضله دوقلو دچار اسپاسم بود که به این منظور برای فیزیوتراپی اقدام شد.

    چشمه‌سری درباره آخرین شرایط ماهینی خاطرنشان کرد: او برنامه بدنسازی را زیر نظر آقای چیذری آغاز کرده است. امروز هم بعد از فیزیوتراپی، اختصاصی تمرین کرد و امیدواریم با پایان هفته به تمرینات گروهی برگردد.


[ سه شنبه 92/2/3 ] [ 6:41 عصر ] [ جواد احمدی ]
  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مرتضی احمدی اینگونه گفت: من همه بازیکنان شاهین و پرسپولیس را می‌شناسم و قدیمی‌ترین هوادار پرسپولیس هستم. فکر نمی‌کنم مسن‌تر از من کسی مانده باشد و این خاطره را هم شاید هیچکس نشنیده باشد.

    من کارمند راه‌آهن بودم. آن روز حقوق و مزایای خودم که 700 تومان می‌شد را گرفتم و از آنجا به جای خانه، یک راست به ورزشگاه رفتم تا بازی پرسپولیس با استقلال که آن زمان تاج بود را ببینم.

    دل توی دلم نبود، بازی که شروع شد گفتم یا ابوالفضل‌ (ع) هر گلی که پرسپولیس بزند صد تومان را صدقه کنار می‌گذارم. پرسپولیس گل اول را زد، صد تومان از آن جییب در آوردم و در جیب دیگر گذاشتم. گل دوم را هم زدند، اینکار را کردم. همینطور گل سوم، چهارم و پنجم هم زده شد. گل ششم که زده شد، گفتم: یا حضرت ابوالفضل (ع) غلط کردم، حداقل صد تومان برای خودم بگذار، من بدون پول چه کار کنم؟

    خاطره احمدی که به اینجا رسید، سالن از خنده منفجر شد.


[ یکشنبه 92/2/1 ] [ 11:25 عصر ] [ جواد احمدی ]
<< ????? ?????? ........