سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سردار محمد رویانیان به همراه جمشید زارع، داریوش مصطفوی و رضا ریاضتی، ظهر امروز (یکشنبه) برای عیادت از پیشکسوت تیم ملی و پرسپولیس به منزل وی رفته و با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

    گفتنی است؛ در این ملاقات مسئولان باشگاه پرسپولیس برای علیرضا عزیزی آرزوی سلامتی کردند.


[ دوشنبه 91/1/28 ] [ 1:30 صبح ] [ جواد احمدی ]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به پرسپولیسی ها گفته که دو امتیاز این تیم را به آن ها برمی گرداند.

 اعضای کمیته استینناف برای رسیدگی به رای کمیته انضباطی در مورد کسر دو امتیاز از باشگاه پرسپولیس فردا یا پس فردا دور هم جمع می شوند.

علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در صحبتی که با مسئولان باشگاه پرسپولیس انجام داده به آن ها گفته که جلسه این کمیته دوشنبه یا سه شنبه همین هفته برگزار می شود تا به رای کمیته انضباطی رسیدگی کنند.
او همچنین به پرسپولیسی ها گفته که دو امتیاز این تیم را به آن ها برمی گرداند.


[ دوشنبه 91/1/28 ] [ 1:29 صبح ] [ جواد احمدی ]

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در طول مدت حضورم در پرسپولیس مدتها بود بازی اینقدر عالی تاکتیکی و خوب از پرسپولیس را ندیده بودم.

 


 

علی پروین در خصوص بازی پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: در مدت حضورم در پرسپولیس کمتر روزی چنین بازی زیبا، هجومی و تاکتیکی از پرسپولیس دیده بودم. بازیکنان پرسپولیس مقابل سپاهان یک روز بسیار عالی و مثال زدنی داشتند.

وی یادآور شد: سپاهان تیمی است که در کورس قهرمانی قرار دارد و فقط در بین تیم‌های مدعی جای پرسپولیس خالی است که انشاءالله سال آینده نوبت ما خواهد بود.

پروین درباره بازی روز سه شنبه مقابل الغرافه قطر گفت: درست است که پرسپولیس سه گل در قطر به این تیم زده و الان هم صدرنشین گروه است اما بچه‌ها هرگز نباید دچار غرور شوند و دنیزلی هم به این موارد دقت دارد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: یکی از اسلحه‌هایی که پرسپولیس در بازی روز سه شنبه دارد هواداران هستند. اگر تگرگ هم بیاید بابد 120 هزار نفر به ورزشگاه آزادی بیایند تا پرسپولیس را حمایت کند.

وی افزود: وقتی ورزشگاه پر از جمعیت باشد می‌توان گفت که قطری‌ها از قبل بازنده هستند. آنها هرچقدر تلاش کنند جایزه بدهند و به این در و آن در بزنند هزار نفر هم به ورزشگاه نمی‌آیند. ما باید قدر این تماشاگران را بدانیم و پاسخ حمایت‌شان را با برد بدهیم.


[ یکشنبه 91/1/27 ] [ 12:28 صبح ] [ جواد احمدی ]

هافبک پرسپولیس گفت: در حال حاضر تمام تمرکزم به بازی‌های این فصل است و برای فصل آینده تصمیمی نگرفته‌ام.

  مهدی مهدوی‌کیا در مورد شرایط پرسپولیس گفت: تیم شرایط خوبی دارد. مقابل سپاهان بازی خوبی انجام دادیم و یکی از دیدارهای زیبای لیگ بود. هر دو تیم موقعیت‌های زیادی ایجاد کردند و نتیجه تساوی عادلانه بود.

وی در مورد دیدار روز سه شنبه با الغرافه عنوان کرد: شناخت کافی از این تیم داریم و امیدوارم با حمایت هواداران به پیروزی برسیم. الغرافه دیدار رفت را باخته و برای پیروزی مقابل ما حاضر می‌شود.

مهدوی‌کیا در مورد اینکه فصل بعد در پرسپولیس می‌ماند یا خیر گفت: در حال حاضر تمام تمرکز من به بازی‌های این فصل است و برای فصل آینده هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

 

تصویر خبر

[ یکشنبه 91/1/27 ] [ 12:28 صبح ] [ جواد احمدی ]

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران معتقد است، تیم الغرافه قطر در دیدار برگشت نیز مقابل پرسپولیس بازنده خواهد بود.


   محمود کلهر گفت: پرسپولیس در بازی های رفت خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بسیار خوبی داشته و مصطفی دنیزلی به خوبی تیم های حریف به ویژه الغرافه قطر را آنالیز کرده است.

کلهر ادامه داد: پرسپولیس در بازی رفت مقابل الغرافه می توانست با گل های بیشتری این تیم را شکست دهد اما این اتفاق رخ نداد.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: در بازی برگشت، تیم الغرافه قطر برای کسب سه امتیاز به تهران می آید و پرسپولیس باید هوشیارتر از مرحله رفت عمل کند.

وی تصریح کرد: پرسپولیس در بازی های قبلی در خط دفاع عملکرد خوبی داشت و توانست به خوبی حملات حریفان را مهار کند.

وی اظهار داشت: الغرافه در این دیدار هجومی بازی خواهد کرد و پرسپولیس می تواند از ضد حملات به خوبی سود ببرد.

کلهر گفت: پرسپولیس روند رو به رشدی داشته و تقریبا بیشتر مشکلات خود را برطرف کرده است و این کمک می کند که در لیگ قهرمانان آسیا نیز موفق عمل کند.

کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس تهران خاطرنشان کرد: پرسپولیس می تواند با ارایه یک بازی هجومی در تهران بار دیگر از سد الغرافه قطر بگذرد

[ یکشنبه 91/1/27 ] [ 12:26 صبح ] [ جواد احمدی ]

این دیدار به جای ساعت 17 نیم ساعت زودتر و در ساعت 16:30 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.
به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ از تغییر زمان دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران خبر داد.
غلامرضا بهروان در این باره گفت: با توجه به اعلام قبلی قرار بود دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران از هفته 32 لیگ برتر ساعت 17 پنجشنبه 7 اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شود، اما ساعت برگزاری بازی تغییر کرد.
وی در پایان گفت: این دیدار به جای ساعت 17 نیم ساعت زودتر و در ساعت 16:30 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.


[ یکشنبه 91/1/27 ] [ 12:25 صبح ] [ جواد احمدی ]
این همان تیم بیمار نیست؟

دنیزلی؛ کارگردان برگزیده لیگ

پیام یونسی پور -فوتبالی که پرسپولیس مقابل سپاهان به نمایش گذاشت، دقیقا برگرفته از تفکرات دنیزلی بود. تفکراتی که او را بیش از تمام مربیانی که طی این سال های اخیر روی نیمکت این تیم نشسته بودند، محبوب و مقبول کرده است. دنیزلی هر ورزشگاه را به یک سالن سینما و هر بازی فوتبال را به یک فیلم سینمایی تشبیه می کند.


هوادارانی که روی سکوها می نشینند از دیدگاه او (که البته با حضور در جشنواره فیلم فجر هم نشان داد چقدر عاشق و شیفته سینما است) تماشاگران حرفه ای سینما هستند. تماشاگران حرفه ای سینما برای نشستن روی صندلی تاشوی یک سینما، چیزی جز دنبال کردن یک نمایشنامه را نمی خواهند. اگر به دنبال نتیجه بودند، خلاصه فیلم را می خواندند و یا نتیجه نهایی فیلم را از زبان دوستان و منتقدان می شنیدند.
نمونه بارزش، جدایی نادر از سیمین بود که با عنوان «یک جدایی» در اسکار برنده بالاترین جایزه سینمایی سال شد. در عین حال همین فیلم، بدون برخورداری از پایانی معلوم، تماشاگر را وارد این فضا می کرد که در نهایت چه اتفاقی برای نادر، برای سیمین و البته دختری که در این دعوا گیر کرده می افتد.
فوتبال از نگاه دنیزلی همان سینما است. فوتبال فقط در نتیجه بازی خلاصه نمی شود و اگر هوادار بخواهد در فوتبال فقط و فقط نتیجه را دنبال کند، می تواند در خانه بنشیند و بدون قبول زحمت حضور در ورزشگاه، از نتیجه به دست آمده لذت ببرد!
دنیزلی اعتقادش به احترام به هوادار را جایی نشان می دهد که می گوید: «هواداری که به ورزشگاه می آید قابل احترام است. حتی اگر ببازیم من اجازه نمی دهم به سمت نتیجه گرایی برویم.» پنج شنبه، دنیزلی با تیمی کاملا ناقص، بدون داشتن معمارزاده (که البته بود و نبودش چندان تفاوتی هم ندارد)، محمد نصرتی، مازیار زارع، غلامرضا رضایی، علی عسگر و اولادی و ... را به زمین فرستاد و فوتبالی را در اصفهان و مقابل بهترین تیم لیگ به نمایش گذاشت که خیره کننده و قابل احترام به نظر می رسید.
فوتبال پرسپولیس البته از این بابت که تماشاگرانش حتی وقتی عقب افتادند هم خود را شکست خورده و بازنده نمی دانستند، قابل احترام شد. تصور کنیم اگر جای دنیزلی مربیانی مانند استیلی و دایی و حتی افشین قطبی روی نیمکت می نشستند، چه توجیهی از قبل برای این بازی داشتند. توجیهاتی مانند نبود بازیکنان اصلی، نداشتن فرصت کافی برای آماده سازی روحی تیم، شوک روحی منفی که در بازی با داماش و با رأی کمیته انضباطی به تیم وارد شده بود و هزار و یک توجیه دیگر! دنیزلی می توانست وقتی به کنفرانس خبری بعد از بازی رفت هم از داوری گلایه کند و اشتباهات ترکی مثلا در اعلام نکردن یک ضربه پنالتی را به رخ داورانی بکشد که همین امسال بارها و بارها امتیازات را از جیب سرخ پوشان بیرون آوردند.
اما او تفاوت هایش با سایرین را نشان می دهد. جایی که تیمش را چه در زمان برد و چه در روز ناکامی ستایش می کند و همه را به کار بیشتر و بهتر فرا می خواند. تفاوت های دنیزلی در همین رفتارها و نگرش های خاص، روشن می شود . تفاوت های دنیزلی جایی معلوم می شود که می بینیم سرمربی پرسپولیس حتی در روزی که نیمی از تیم اصلی اش را ندارد، باز هم فوتبالی متفاوت و قابل دفاع ، آن هم برابر صدرنشین و هوادارانش نشان داد. این پرسپولیس، همان تیمی است که استیلی و دایی 2 سال پیاپی از بد بسته شدنش ،می نالیدند! جالب این که هم دایی و هم استیلی خود تیم های شان را می بستند و حالا دنیزلی است که با دست پخت آنها، بهترین عملکرد را بروز می دهد. سال بعد او را چقدر کامیاب خواهیم دید؟!


[ جمعه 91/1/25 ] [ 11:46 عصر ] [ جواد احمدی ]

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارش خود از بازی دو تیم سپاهان و پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران که روز گذشته با نتیجه تساوی یک بر یک در اصفهان به پایان رسید، نوشت: محمد نوری، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله 3 دقیقه مانده به پایان بازی هفته سی‌ام لیگ برتر برای تیمش گلزنی کرد تا سپاهان 3 امتیاز را با یک امتیاز عوض کند.

در این دیدار که در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد، در حالی که تیم میزبان تصور می‌کرد با 3 امتیاز شیرین روی گل جواهیر سوکای در دقیقه 82  زمین مسابقه را ترک خواهد کرد، محمد نوری 5 دقیقه بعد گل تساوی را برای پرسپولیس به ارمغان آورد تا پیروزی صدرنشین بر باد رود.

این نتیجه ضربه بزرگی بر سپاهان وارد کرد؛ زیرا استقلالی‌ها، غول‌های تهران با اختلاف تنها 4 امتیاز و با یک بازی کمتر در تعقیب نماینده اصفهان هستند.

تیم زلاتکو کرانچار بدون شکست و با 7 امتیاز از 3 بازی در صدر گروه C مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند. این تیم در دور رفت مرحله گروهی مسابقات 2 پیروزی خانگی و یک تساوی یک بر یک مقابل الاهلی امارات به دست آورده است. یک پیروزی برای سپاهان مقابل لخویا در ورزشگاه السد قطر در تاریخ سه‌شنبه 22 فروردین، این تیم را به عنوان مدعی اصلی صدرنشینی گروه سوم معرفی خواهد کرد.


[ جمعه 91/1/25 ] [ 5:16 عصر ] [ جواد احمدی ]

هافبک تدافعی تیم فوتبال سپاهان گفت: پرسپولیس در بازی برگشت سال گذشته نیز دقیقا همین وضعیت را داشت و با غایبان زیادی به مصاف ما آمد اما با این وجود در اصفهان یک تساوی از ما گرفت.


  امید ابراهیمی در گفتگو با ایمنا، پیرامون دیدار سپاهان برابر پرسپولیس اظهار داشت: درست است که چند بازیکن خوب این تیم در بازی فردا غایب هستند اما پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و به نظر من کار ما به دلیل غایب های زیاد پرسپولیس سخت تر خواهد بود چون بازیکنان جدیدی که جایگزین می شوند می خواهند خودشان را نشان دهند و تمام تلاششان را می کنند.

وی ادامه داد: پرسپولیس در بازی برگشت سال گذشته نیز دقیقا همین وضعیت را داشت و با غایبان زیادی به مصاف ما آمد اما با این وجود در اصفهان یک تساوی از ما گرفت. ما در خانه بازی می کنیم و برای قهرمانی می جنگیم به همین دلیل نباید از کسب 3 امتیاز این دیدار غافل شویم.

ابراهیمی با بیان اینکه ما قطعا برای برد به زمین خواهیم رفت افزود: ما حتی اگر لغزش کوچکی داشته باشیم دو رقیب قدرتمند پشت سر ما هستند که به راحتی به ما می رسند و مطمئنا ما باید از بازی های خانگی حداکثر امتیاز را بگیریم.

هافبک شمالی سپاهان در مورد بازی هفته گذشته برابر ملوان که با برتری 4 بر 3 سپاهان پایان پذیرفت خاطرنشان کرد: ابتدا بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما در ادامه روی 3 اتفاق 3 گل بد خوردیم و شوکه شدیم. اما در نیمه دوم از همان ابتدا تمرکز بالایی داشتیم و خدا را شکر با زحمت بازیکنان گل چهارم را به ثمر رساندم و پیروز شدیم.

[ پنج شنبه 91/1/24 ] [ 4:41 صبح ] [ جواد احمدی ]

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مصطفی دنیزلی سرمربی سرخپوشان پس از صرف شام در کنار بازیکنان قرار گرفت و آنها را برای حضور در جلسه دعوت کرد.

گفتنی است؛ دنیزلی نکات لازم برای بازی با سپاهان و همچنین آنالیز حریف را برای بازیکنان تشریح کرد.


[ پنج شنبه 91/1/24 ] [ 4:41 صبح ] [ جواد احمدی ]
<< ????? ?????? ........ ????? ???????? >>