سفارش تبلیغ
صبا ویژن
baner
???? ???? num 333333333 num 444444444 num 5555555555 email
num 777777777

سردار محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، ظهر امروز (جمعه) به صورت سرزده به اردوی تیم ملی فوتبال رفت و با بازیکنان و کادر فنی گفتگو کرد.

به گزارش فارس، وی ابتدا دقایقی با کی‌روش در خصوص وضعیت تیم ملی به گفت و گو پرداخت و از سرمربی تیم ملی بابت اینکه بازیکنان پرسپولیس نمی‌توانند در این مرحله از اردو به خاطر حضور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنند عذرخواهی کرد. 

اما نکته جالب توجه اینکه رویانیان در این دیدار، خطاب به کی‌روش و ملی پوشان گفت: همه مردم چشم انتظار صعود مقتدرانه شما به جام جهانی هستند. من اعلام می‌کنم رئیس جمهور محترم که علاقه خاصی به مردم و ورزش دارد به همراه وزیر پر تلاش جوانان از تیم ملی برای رسیدن به جام جهانی حمایت خواهند کرد تا دل میلیون‌ها ایرانی شاد شود.

واضح است که بازدید مدیرعامل یک باشگاه از اردوی تیم ملی به خودی خود هیچ اشکالی ندارد. اما سوال اینجاست که آیا رویانیان در مقام مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به تمرینات تیم ملی سر زده است یا با در نظر گرفتن سمت خود در ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور، به عنوان فرستاده دولت بر سر تمرینات تیم ملی حاضر شده است؟

با توجه به اینکه در همه اخبار منتشر شده، اشاره ای به ماموریت وی از سوی دولت برای این دیدار نشده است، باید پرسید که آقای رویانیان به عنوان مدیر عامل یک باشگاه، چرا از جانب رئیس جمهور و وزیر ورزش به کادر فنی تیم ملی قول حمایت داده است؟

آیا وزیر ورزش و رئیس دولت امکان این را ندارند که حمایتشان از تیم ملی را شخصا اعلام کنند؟

گذشته از آن و بر فرض اینکه این پیغام باید از طریق واسطه ای به تیم ملی ابلاغ شود، سپردن این نقش به رویانیان چه معنایی می تواند داشته باشد؟

آیا این اقدام رویانیان وقتی در کنار رابطه خوب او با دولت و البته نگاه نه چندان مثبت دولت و وزارت ورزش به هیئت رئیسه منتخب فدراسیون فوتبال قرار بگیرد، شائبه دور زدن فدراسیون فوتبال توسط دولتی ها را تقویت نمی کند؟

چون در غیر این صورت مطمئنا برای ابلاغ پیام حمایت دولت از تیم ملی، رئیس فدراسیون فوتبال گزینه ای مناسب تر از مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بود.

 


[ شنبه 91/2/30 ] [ 12:36 صبح ] [ جواد احمدی ]